Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit
zoeken in:
1
geplaatst: 21 november 2020, 14:13 uur
Achy Breaky Heart van Billy Ray Cyrus, dat komt voor mij persoonlijk wel in de buurt van slechtste nummer ooit. Ik moet er wel aan toevoegen dat dit ook kwam door een videoclip waar Cyrus, waarschijnlijk conform wat toen in de mode was, met een verschrikkelijke mat in de nek een werkelijk wanstaltig dansje deed. Eigenlijk verpest de herinnering met terugwerkende kracht mijn jeugd.
0
geplaatst: 21 november 2020, 14:25 uur
Poek schreef:
Dito, behalve dat het volgens mij niet aan de stem van Whitney ligt maar aan de verschikkelijke uithalen. Haar nummer My love is your love (uithaalloos) vind ik best ok.
(quote)
Dito, behalve dat het volgens mij niet aan de stem van Whitney ligt maar aan de verschikkelijke uithalen. Haar nummer My love is your love (uithaalloos) vind ik best ok.
Grappig dat je My love is your love noemt. De enige reden dat ik nog nuanceerde met 'bijna alle andere songs van haar zijn onverdraaglijk', is dat ik My love is your love best goed kan hebben. Maar bv I wanna dance with somebody vind ik ook echt verschrikkelijk (ook de productie trouwens).
1
Mssr Renard
geplaatst: 1 december 2020, 08:57 uur
Wel grappig (flauw) maar eigenlijk erg slecht. Een soort kopie van Falco maar veel minder bijzonder en ook minder uniek:
0
geplaatst: 2 december 2020, 01:09 uur
Hij is leuk. Was een skihuthit in '86. Dat kwam toen net op, dat skihuttengedoe.
Overigens kun je over skihuthits nog een extra topic opzetten met als titel Aller Aller Slechtste Nummers Ooit
Overigens kun je over skihuthits nog een extra topic opzetten met als titel Aller Aller Slechtste Nummers Ooit

0
geplaatst: 2 december 2020, 01:12 uur
Hier nog een paar:
Kinderlokker Lionel Richie met dat vreselijk kleffe Hello.
En dan de zoon van Mies Bouwman met zijn groepje Bloem: Even Aan Mijn Moeder Vragen
En dan de zoon van Mies Bouwman met zijn groepje Bloem: Even Aan Mijn Moeder Vragen

0
Mssr Renard
geplaatst: 2 december 2020, 08:09 uur
Dibbel schreef:
Hij is leuk. Was een skihuthit in '86. Dat kwam toen net op, dat skihuttengedoe.
Ik heb nooit echt geweten wat een skihut is. Ik ken de term wel. Maar ik ski niet.
1
Mssr Renard
geplaatst: 2 december 2020, 08:11 uur
Dibbel schreef:
Hier nog een paar:
Hier nog een paar:
Wel even aanklikken, want het is erg grappig:
1
geplaatst: 22 april 2021, 15:20 uur
Een absolute verschrikking voor het oor is deze... Niet alleen is het erg slecht, het zal je nog achtervolgen in je hoofd ook.
Rick Dees - Disco Duck
Verder ook alles van DJ One-Finger (Housefucker e.d.)... stuk voor stuk om van te kotsen
Rick Dees - Disco Duck
Verder ook alles van DJ One-Finger (Housefucker e.d.)... stuk voor stuk om van te kotsen
0
geplaatst: 24 augustus 2022, 12:00 uur
wel ironisch dat John Miles - Music hier als slechtste word getipt vind het zelf het beste wat ik ontdekt hebt, het nummer die me tot nu toe de meeste lading bracht, maar ja bohemian rhapsody is dat voor andere en dat vind ik een van de ergste nummers wat me zelfs een jeugdtrauma bracht.. en waarom dire straits die hebben toch niet echt slechte nummers gemaakt
0
geplaatst: 24 augustus 2022, 12:05 uur
nummers waar ik naast bohemian rhapsody ook niet naar kan luisteren zijn nilsson - Without You en 10cc I,m not in love ze zijn bij voorbaat niet slecht maar in mijn leven zeer a-relax
nummers die wel echt gedoemd zijn om in dit forum te komen zijn
1 baccarat yes sir can boogy
2 sugababes - push the button
3 vanessa - upside down
4 gwen stefani - hollaback girl
5 foxy - get off
nummers die wel echt gedoemd zijn om in dit forum te komen zijn
1 baccarat yes sir can boogy
2 sugababes - push the button
3 vanessa - upside down
4 gwen stefani - hollaback girl
5 foxy - get off
0
geplaatst: 24 augustus 2022, 12:09 uur
ohja 6 The piglets - johnny reggae( echt zo,n lelijke uber britse stem)
1
Mssr Renard
geplaatst: 24 augustus 2022, 12:09 uur
Zo pipiniels, je hebt je favoriete topic wel gevonden, zo te zien.
1
geplaatst: 24 augustus 2022, 12:27 uur
Yes Sir I Can Boogie was mijn favoriete nummer toen ik een kleuter was. Of dat voor of tegen het nummer spreekt weet ik niet.
0
Mssr Renard
geplaatst: 24 augustus 2022, 12:33 uur
Poek schreef:
Yes Sir I Can Boogie was mijn favoriete nummer toen ik een kleuter was. Of dat voor of tegen het nummer spreekt weet ik niet.
Ik weet dat het nummer bestaat, en ik weet dat het duo van twee vrouwen betreft, maar ik kan me echt niet voor de geest halen, hoe het nummer klinkt. Waarschijnlijk omdat ik totaal geen klik heb met het disco-genre.
1
geplaatst: 24 augustus 2022, 12:47 uur
Mssr Renard schreef:
Yes Sir I Can Boogie [...] ik kan me echt niet voor de geest halen, hoe het nummer klinkt. Waarschijnlijk omdat ik totaal geen klik heb met het disco-genre.
Ik vond en vind disco afschuwelijk, en juist dáárom kan ik dit nummer (en opvolger Sorry I'm a lady) niet van de harde schijf in mijn hoofd af krijgen, hoe graag ik dat ook zou willen! Yes Sir I Can Boogie [...] ik kan me echt niet voor de geest halen, hoe het nummer klinkt. Waarschijnlijk omdat ik totaal geen klik heb met het disco-genre.

En nu pipiniels hier zo los gaat wil ik toch ook even weer even reclame maken voor de Haat-Plaat Top 5, een forumpagina die geheel onterecht in de vergetelheid is geraakt (maar de concurrentie hier op MusicMeter is dan ook moordend).
0
geplaatst: 24 augustus 2022, 12:52 uur
ik wil een persoonlijke top 2000 en de afschuwlijke top 2000 maken maar ik moet nog zoveel muziek ontdekken
0
Mssr Renard
geplaatst: 24 augustus 2022, 13:06 uur
Een persoonlijk top 2000 lijkt mij leuker dan een afschuwelijke top 2000.
1
geplaatst: 24 augustus 2022, 13:37 uur
pipiniels schreef:
ik wil een persoonlijke top 2000 en de afschuwlijke top 2000 maken maar ik moet nog zoveel muziek ontdekken
(quote)
Misschien kun je beginnen met een De top 100 van... #2 - MusicMeter.nl
(van goede nummers dan)
0
Mssr Renard
geplaatst: 24 augustus 2022, 13:57 uur
Ik bedacht mij net dat Kid Rock een versie van Sweet Home Alabama had opgenomen ooit, en dat vond ik wel op zijn minst vreselijk.
2
geplaatst: 24 augustus 2022, 15:39 uur
Mssr Renard schreef:
Ik bedacht mij net dat Kid Rock een versie van Sweet Home Alabama had opgenomen ooit, en dat vond ik wel op zijn minst vreselijk.
1
Mssr Renard
geplaatst: 24 augustus 2022, 15:41 uur
Grappig, ik speelde zowel dat nummer van Kid Rock als Kryptonite in een cover-band. Schijnbaar vind de massa die songs toch echt geweldig!
Fantastisch leuk filmpje. Ik ga eens kijken of hij meer van dit soort songs behandeld.
Fantastisch leuk filmpje. Ik ga eens kijken of hij meer van dit soort songs behandeld.
0
geplaatst: 24 augustus 2022, 16:33 uur
Ik heb niet zo veel moeite met All Summer Long. het is weliswaar geen diepgravende muziek, maar ik heb wel slechtere zomerhits langs horen komen.
0
Mssr Renard
geplaatst: 24 augustus 2022, 16:35 uur
Gelukkig ken ik die slechtere zomerhits dan niet, al staat me wel bij dat er vroeger een liedje was dan Vamos a la Playa heet. Een earwurm van jewelste.
Edit, gevonden:
Edit, gevonden:
0
geplaatst: 24 augustus 2022, 16:38 uur
Lekkere nummers wel, zelfs die van Trumpaanhanger Kid Rock.
0
Mssr Renard
geplaatst: 24 augustus 2022, 16:41 uur
Zo bezien bestaat er geen slechtste nummer ooit, want er is altijd wel iemand die het goed vind.
Of het moet deze zijn, die ik op goed geluk heb gevonden:
1
geplaatst: 24 augustus 2022, 16:54 uur
En Vamos a la playa doet mij dan altijd weer denken aan die Spaanse zomeroorwurm uit mijn tijd: Los Diablos - Un rayo de sol uit 1969. Waarschuwing: de incubatietijd is 4 seconden (geen grap).
1
geplaatst: 24 augustus 2022, 16:58 uur
Normaal zou ik laten voor de hersenloze zuip drek die dit, en al die Ballermann Mallorca herrie is en meestal blijft die troep ook in die contreien maar af en toe waait het over naar de Duitse hitlijsten als een natte stinkwind, en laat ik nou toevallig aldaar in de horeca werken.
Kotsmisselijk wordt ik hiervan.
Nu heeft dit ook een politiek staartje want het nummer zou verboden zijn op volksfeesten en mag op de radio pas na tien uur gedraaid worden vanwege seksisme en alle politieke partijen bemoeien zich ermee van de AfD tot CDU en whatever. Zal mij ein Würstchen zijn maar hierdoor wordt het nummer natuurlijk extra veel aangevraagd.
Bij deze deel ik mijn smart:
Kotsmisselijk wordt ik hiervan.
Nu heeft dit ook een politiek staartje want het nummer zou verboden zijn op volksfeesten en mag op de radio pas na tien uur gedraaid worden vanwege seksisme en alle politieke partijen bemoeien zich ermee van de AfD tot CDU en whatever. Zal mij ein Würstchen zijn maar hierdoor wordt het nummer natuurlijk extra veel aangevraagd.
Bij deze deel ik mijn smart:
1
geplaatst: 24 augustus 2022, 17:05 uur
Mssr Renard schreef:
Zo bezien bestaat er geen slechtste nummer ooit, want er is altijd wel iemand die het goed vind.
(embed)
(embed)
Los van de muzikale alsook visuele kwaliteiten (of het gebrek hiervan), is de mastering echt wel dramatisch! die bassen zijn de hele tijd overstuurd.

* denotes required fields.