Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit
zoeken in:
0
Mssr Renard
geplaatst: 24 augustus 2022, 17:07 uur
remcodurez schreef:
Los van de muzikale alsook visuele kwaliteiten (of het gebrek hiervan), is de mastering echt wel dramatisch! die bassen zijn de hele tijd overstuurd.
(quote)
Los van de muzikale alsook visuele kwaliteiten (of het gebrek hiervan), is de mastering echt wel dramatisch! die bassen zijn de hele tijd overstuurd.
Ik moest het volume op 0,00001 zetten om het uberhaupt te kunnen horen.. Dramatische mix/master.
2
geplaatst: 21 september 2022, 09:45 uur
Holiday? Laat maar. Na het horen hiervan geen zin meer in.
2
geplaatst: 21 september 2022, 10:00 uur
2
geplaatst: 21 september 2022, 16:23 uur
Ik ben niet de enige met een Beyoncé allergie zo te zien. Mijn nekharen gaan ook overeind staan van deze nummers, je hebt denk ik wel haar ergste nummers te pakken hier.
1
geplaatst: 29 september 2022, 13:17 uur
Was deze al eens gepost? Of genonimeerd voor de MuMeLadder? 
"The Most Unwanted Song" is a song created by artists Komar and Melamid and composer Dave Soldier in 1997. The song was designed to incorporate lyrical and musical elements that were annoying to most people, as determined by a public opinion survey. These elements included bagpipes, cowboy music, an opera singer rapping, and a children's choir that urged listeners to go shopping at Wal-Mart."
Op dezelfde manier maakten ze ook het meest gewilde nummer. Als ze die "The Most Unwanted Song" hadden genoemd had ik het ook geloofd (al is de gitaarsolo nog wel aardig).

"The Most Unwanted Song" is a song created by artists Komar and Melamid and composer Dave Soldier in 1997. The song was designed to incorporate lyrical and musical elements that were annoying to most people, as determined by a public opinion survey. These elements included bagpipes, cowboy music, an opera singer rapping, and a children's choir that urged listeners to go shopping at Wal-Mart."
Op dezelfde manier maakten ze ook het meest gewilde nummer. Als ze die "The Most Unwanted Song" hadden genoemd had ik het ook geloofd (al is de gitaarsolo nog wel aardig).
4
geplaatst: 2 januari 2023, 12:52 uur
Deze komt een heel eind, het is verdorie John Miles' afgrijselijke Music maar dan op steroïden.
3
geplaatst: 2 januari 2023, 18:13 uur
In de categorie zwaar overbodige covers:
Niet dat het origineel van Eiffel 65 nou zo hoogstaand is, maar hiervan werd ik bijna onpasselijk. De onmetelijke luiheid ervan is weerzinwekkend.
Niet dat het origineel van Eiffel 65 nou zo hoogstaand is, maar hiervan werd ik bijna onpasselijk. De onmetelijke luiheid ervan is weerzinwekkend.
1
geplaatst: 2 januari 2023, 20:21 uur
harm1985 schreef:
(embed)
(embed)
bij deze weet ik dan ook weer wie achter dit gedrocht blijkt te zitten. 'D.G.'
Anderzijds ben ik blij dat er aan zo'n nummers geraakt wordt. Ik wil me de dag niet voorstellen dat ik Enjoy The Silence hoor langskomen in een D.G. jasje.
3
geplaatst: 2 januari 2023, 22:01 uur
Slechtste plaat die ik ooit gekocht heb (in een vlaag van verstandsverbijstering in de tijd dat we met z'n allen naar Dallas keken)
https://i.discogs.com/6VWuvYxta54qVitPAOJZBtLyWo5unHjJum_rWY37Um8/rs:fit/g:sm/q:90/h:600/w:599/czM6Ly9kaXNjb2dz/LWRhdGFiYXNlLWlt/YWdlcy9SLTc1NDc2/OC0xNDE1NzMxOTIw/LTE0MzMuanBlZw.jpeg
Verder is die Radio 2 Top 2000 wel een goede bron. Hier krijg je mij de kast mee op:
Billy Joel - Piano Man
Queen - Who Wants to Live Forever
Acda & De Munnik - Het Regent Zonnestralen
Within Temptation - Ice Queen
Guns 'n Roses - Paradise City
Oasis - Wonderwall
Bon Jovi - Bed of Roses
Gary Moore - Still Got the Blues
Tears for Fears - Everybody Wants to Rule the World
Sting - Englishman in New York
Phil Collins - Another Day in Paradise
De Dijk - Ik Kan het Niet Alleen
Sting - Russians
Bruce Springsteen - Born in the U.S.A.
Doe Maar - Belle Helene
Supertramp - Dreamer
Seal - Kiss from a Rose
ABBA - Happy New Year
Heart - Alone
Van Morrison - Have I Told You Lately
Aerosmith - I Don't Want to Miss a Thing
Queen - I Want It All
Tina Turner - The Best
The Cats - Lea
Within Temptation - Stand My Ground
De Kast - In Nije Dei
Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It for You
Henk Westbroek - Zels Je Naam Is Mooi
Crowded House - Don't Dream It's Over
Nickelback - How You Remind Me
Acda & De Munnik - Niet of Nooit Geweest
Mike Oldfield - Moonlight Shadow
Genesis - Jesus He Knows Me
Rod Stewart - Sailing
Roxette - Listen to Your Heart
Little River Band - It's a Long way There
Toto - Mushanga
Joe Cocker - Unchain My Heart
Cyndi Lauper - True Colours
Lenny Kravitz - Let Love Rule
Herman van Veen - Anne
Ralph McTell - Streets of london
Boney M. - Rasputin
Electric Light Orchestra - Don't Let Me Down
Christina Aguilera - Hurt
Wham! - Club Tropicana
Frank Boeijen Groep - Hier Komt de Storm
Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm
Enz
Enz...
https://i.discogs.com/6VWuvYxta54qVitPAOJZBtLyWo5unHjJum_rWY37Um8/rs:fit/g:sm/q:90/h:600/w:599/czM6Ly9kaXNjb2dz/LWRhdGFiYXNlLWlt/YWdlcy9SLTc1NDc2/OC0xNDE1NzMxOTIw/LTE0MzMuanBlZw.jpeg
Verder is die Radio 2 Top 2000 wel een goede bron. Hier krijg je mij de kast mee op:
Billy Joel - Piano Man
Queen - Who Wants to Live Forever
Acda & De Munnik - Het Regent Zonnestralen
Within Temptation - Ice Queen
Guns 'n Roses - Paradise City
Oasis - Wonderwall
Bon Jovi - Bed of Roses
Gary Moore - Still Got the Blues
Tears for Fears - Everybody Wants to Rule the World
Sting - Englishman in New York
Phil Collins - Another Day in Paradise
De Dijk - Ik Kan het Niet Alleen
Sting - Russians
Bruce Springsteen - Born in the U.S.A.
Doe Maar - Belle Helene
Supertramp - Dreamer
Seal - Kiss from a Rose
ABBA - Happy New Year
Heart - Alone
Van Morrison - Have I Told You Lately
Aerosmith - I Don't Want to Miss a Thing
Queen - I Want It All
Tina Turner - The Best
The Cats - Lea
Within Temptation - Stand My Ground
De Kast - In Nije Dei
Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It for You
Henk Westbroek - Zels Je Naam Is Mooi
Crowded House - Don't Dream It's Over
Nickelback - How You Remind Me
Acda & De Munnik - Niet of Nooit Geweest
Mike Oldfield - Moonlight Shadow
Genesis - Jesus He Knows Me
Rod Stewart - Sailing
Roxette - Listen to Your Heart
Little River Band - It's a Long way There
Toto - Mushanga
Joe Cocker - Unchain My Heart
Cyndi Lauper - True Colours
Lenny Kravitz - Let Love Rule
Herman van Veen - Anne
Ralph McTell - Streets of london
Boney M. - Rasputin
Electric Light Orchestra - Don't Let Me Down
Christina Aguilera - Hurt
Wham! - Club Tropicana
Frank Boeijen Groep - Hier Komt de Storm
Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm
Enz
Enz...
1
geplaatst: 2 januari 2023, 22:07 uur
remcodurez schreef:
Anderzijds ben ik blij dat er aan zo'n nummers geraakt wordt. Ik wil me de dag niet voorstellen dat ik Enjoy The Silence hoor langskomen in een D.G. jasje.
Sigala-jasje ook goed?
0
geplaatst: 2 januari 2023, 22:21 uur
0
geplaatst: 2 januari 2023, 22:45 uur
van dat rijtje van wendyvortex zijn er maar 10 waar ik me kapot aan erger als ik ze hoor, ik weet niet of dat een goed teken is aan mezelf of dat ik soft aan het worden ben.
Die 2 van Acda en de Munnik horen bij het ergste wat Nederlandstalig "verantwoord" heeft voortgebracht samen met Mijn houten hart, dan heb ik een emmer nodig in de buurt.
Die 2 van Acda en de Munnik horen bij het ergste wat Nederlandstalig "verantwoord" heeft voortgebracht samen met Mijn houten hart, dan heb ik een emmer nodig in de buurt.
0
geplaatst: 2 januari 2023, 22:47 uur
1
geplaatst: 2 januari 2023, 22:55 uur
https://media0.giphy.com/media/unFLKoAV3TkXe/giphy.gif?cid=ecf05e472pgdc7jrfym2xf8umotqfvhtum1exi1sv8biu34g&rid=giphy.gif&ct=g
De meeste nummers die Wendy hier noemt, vind ik best o.k. Worn Down Piano (die itchy hier dropt) vind ik zelfs erg mooi.
De meeste nummers die Wendy hier noemt, vind ik best o.k. Worn Down Piano (die itchy hier dropt) vind ik zelfs erg mooi.
0
geplaatst: 2 januari 2023, 23:48 uur
Die Mike Koglin ken ik nog van mijn trance periode (ajunabeats,...) De Matt Darey versie is best nog te pruimen. Niet heel hoogstaand, maar minder commercieel bedoeld in tegenstelling tot de meeste radio-remakes a la D.G. e.a.
1
geplaatst: 3 januari 2023, 15:11 uur
Die Mike Koglin-remake van Enjoy the Silence heb ik echt eeuwen niet gehoord, die vind ik nog best genietbaar
Dit itt die van Sigala, maar dat vind ik sowieso een weerzinwekkende artiest.
En de carrière van David Guetta hangt aaneen van jatwerk en lakse producties. Het is een wonder dat die al 20 jaar duurt
Dit itt die van Sigala, maar dat vind ik sowieso een weerzinwekkende artiest. En de carrière van David Guetta hangt aaneen van jatwerk en lakse producties. Het is een wonder dat die al 20 jaar duurt

0
geplaatst: 3 januari 2023, 17:35 uur
Titmeister schreef:
En de carrière van David Guetta hangt aaneen van jatwerk en lakse producties. Het is een wonder dat die al 20 jaar duurt
Misschien heeft dat juist geholpen.
Veel mensen willen herkenbaarheid, en David Guetta biedt precies dat.
0
geplaatst: 3 januari 2023, 18:02 uur
De meeste nummers die wendyvortex noemt vind ik prima behalve Nickelback (en ook die van Aerosmith en Bon Jovi).
Wat David Guetta betreft ben ik het eens met Titmeister en zijn versie van die Eiffel-hit vind ik vreselijk (zowat het slechtste van dit jaar).
Wat David Guetta betreft ben ik het eens met Titmeister en zijn versie van die Eiffel-hit vind ik vreselijk (zowat het slechtste van dit jaar).
1
geplaatst: 3 januari 2023, 18:06 uur
Titmeister schreef:
De beste man heeft duidelijk The Manual gelezen.

1
geplaatst: 6 februari 2023, 11:43 uur
I Know You Want Me (Calle Ocho) - Pitbull 
Met teksten zoals:
"Tick to the tock, on my way to the top, huh
Pit got it locked from goons to the locks, yuh
R.I.P., uh, BIG and Pac
That he's not, but damn he's hot
Label flop but Pit won't stop"
of
"Mami got an ass like a donkey, with a monkey, Look like King Kong"
Single was 3,2 miljoen verkocht in de VS, 125 miljoen views op YouTube. Waarom?!?

Met teksten zoals:
"Tick to the tock, on my way to the top, huh
Pit got it locked from goons to the locks, yuh
R.I.P., uh, BIG and Pac
That he's not, but damn he's hot
Label flop but Pit won't stop"
of
"Mami got an ass like a donkey, with a monkey, Look like King Kong"
Single was 3,2 miljoen verkocht in de VS, 125 miljoen views op YouTube. Waarom?!?
0
geplaatst: 8 februari 2023, 23:01 uur
Ik volg geen hitlijsten meer sinds 1993 en zou niet weten wat er speelt. Toch zie ik volgens mijn vaste bronnen dat Blue door David Guetta al sinds september op n1 staat in diverse landen, waaronder twaalf weken, dus vier maanden, in Zwitserland. Het werd zelfs tot twee maal toen opnieuw 1 na het zakken van een paar plaatsen. Hoe kan dit eigenlijk? dat is niets wat ik gewend was. Je moet de menigte maar geven wat het wil, als ik een talentvolle Frank Zappa was lag ik waarschijnlijk al met stress en verslavingen berooid onder een brug. Geen wonder dat nieuwe generaties alleen nog maar DJs willen worden, David Guetta is er makkelijk vermogend mee geworden met zijn 75m.
1
geplaatst: 9 februari 2023, 08:31 uur
Tja, David Guetta is ook niet bepaald mijn muziek, maar als het echt zo makkelijk was had ik ook wel vele miljoenen op de bank. Doet me een beetje denken aan wat sommige muziekjournalisten in de 80's de Pet Shop Boys verweten, die waren ook van mening dat iedereen zulke nummers in elkaar kon flansen door gewoon maar op wat knoppen op de synthesizer te drukken. De praktijk bleek toch weerbarstiger.
1
geplaatst: 9 februari 2023, 08:50 uur
GrafGantz schreef:
Doet me een beetje denken aan wat sommige muziekjournalisten in de 80's de Pet Shop Boys verweten, die waren ook van mening dat iedereen zulke nummers in elkaar kon flansen door gewoon maar op wat knoppen op de synthesizer te drukken. De praktijk bleek toch weerbarstiger.
Doet me een beetje denken aan wat sommige muziekjournalisten in de 80's de Pet Shop Boys verweten, die waren ook van mening dat iedereen zulke nummers in elkaar kon flansen door gewoon maar op wat knoppen op de synthesizer te drukken. De praktijk bleek toch weerbarstiger.
'Mijn neefje kan ook wel een Karel Appel schilderen.' Nou, bewijs dat dan eens.
1
geplaatst: 12 februari 2023, 02:48 uur
Dus de Dikke Lul band had Dikke Lulin de hitlijsten staan van 1994, maar vdGijp had er ook één. Kan ik me niets van herinneren!
en hij had er meerdere, allemaal al toen hij net gestopt was met voetballen. Zijn zusje komt zo! Zoals hij aankondigt, dit is de story!
en hij had er meerdere, allemaal al toen hij net gestopt was met voetballen. Zijn zusje komt zo! Zoals hij aankondigt, dit is de story!
* denotes required fields.