Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit
zoeken in:
0
geplaatst: 20 mei 2007, 21:37 uur
starbright boy schreef:
Vreselijk inderdaad en vooral met clip.
(quote)
Vreselijk inderdaad en vooral met clip.
Och best een lekker liedje. Nee dan idd One more try

0
geplaatst: 20 mei 2007, 21:42 uur
Nog eentje.
The Braids - Bohemian Rhapsody
Het is al erg genoeg dat boybandjes zich aan Queennummers vergrepen, maar een R & B cover van dit nummer (shudder)
The Braids - Bohemian Rhapsody
Het is al erg genoeg dat boybandjes zich aan Queennummers vergrepen, maar een R & B cover van dit nummer (shudder)

0
geplaatst: 20 mei 2007, 21:43 uur
Een van de meest weerzinwekkende nummers vind ik 'Lemon Tree' van Fool's Garden. Afgrijselijk nummer.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 23:53 uur
deric raven schreef:
Die is inderdaad heel erg. Ik heb ooit mee gemaakt dat een vriend van mij zijn album voor zijn verjaardag vroeg, ik heb toen geweigert om mee te betalen, maar hem los een platenbon gegeven. Maar ik geloof dat hij daar toen een single van Milli Vanilli voor had gekocht.
Was dus ook geen goed idee
(quote)
Die is inderdaad heel erg. Ik heb ooit mee gemaakt dat een vriend van mij zijn album voor zijn verjaardag vroeg, ik heb toen geweigert om mee te betalen, maar hem los een platenbon gegeven. Maar ik geloof dat hij daar toen een single van Milli Vanilli voor had gekocht.
Was dus ook geen goed idee
Haha, mooi verhaal.

0
geplaatst: 20 mei 2007, 23:53 uur
andré schreef:
Een van de meest weerzinwekkende nummers vind ik 'Lemon Tree' van Fool's Garden. Afgrijselijk nummer.
Dat nummer vind ik ook echt vreselijk ja... Zo overdone vrolijk, bah

0
geplaatst: 21 mei 2007, 00:04 uur
Op eenzame hoogte: Kane - So Glad You Made It
Ik word serieus onpasselijk als Dinand zijn scheur opentrekt.
Ik word serieus onpasselijk als Dinand zijn scheur opentrekt.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 00:15 uur
Grappig, dat vind ik nou eigenlijk het enige Kane-nummer dat er nog enigszins mee door kan.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 00:28 uur
Het ergst vind ik de Kane Ballads zoals Damn Those Eyes en dat soort ellende.
0
Harco
geplaatst: 21 mei 2007, 03:49 uur
musicfriek schreef:
(quote)

Haha, vind dat juist wel een leuk nummer.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 09:35 uur
itchy schreef:
Live - Overcome... ook zum kotzen.
Vijftien miljoen mensen op dat heeele kleine stukje aarde... keurslijf... waarde... aargh.
Live - Overcome... ook zum kotzen.
Vijftien miljoen mensen op dat heeele kleine stukje aarde... keurslijf... waarde... aargh.
Met Live ben ik het helemaal eens. Verschrikkelijke band.
Maar dat nummer van Fluitsma en Van Tijn is voor mij een grote guilty pleasure. Het kwam van de week nog op de radio en dan wordt toch een patriotistisch gevoel van mij meester. Eigenlijk best raar, aangezien ik dat normaal niet zo snel heb.
0
fredpit
geplaatst: 21 mei 2007, 09:35 uur
The End van the Doors.
Zou niet misstaan in een Joop vd Ende (!) theaterproductie.
Zou niet misstaan in een Joop vd Ende (!) theaterproductie.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 09:36 uur
starbright boy schreef:
Ik vind Chasing Cars prachtig trouwens. Hooguit doodgedraaid, maar beter dan heel X&Y van Coldplay bij elkaar.
Ik vind Chasing Cars prachtig trouwens. Hooguit doodgedraaid, maar beter dan heel X&Y van Coldplay bij elkaar.
Zelfs dat niet. En X&Y is toch echt een rukalbum.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 09:39 uur
gemaster schreef:
Maar dat nummer van Fluitsma en Van Tijn is voor mij een grote guilty pleasure. Het kwam van de week nog op de radio en dan wordt toch een patriotistisch gevoel van mij meester. Eigenlijk best raar, aangezien ik dat normaal niet zo snel heb.
(quote)
Misschien is 'Het Land Van' van Lange Frans en Baas B dan ook wel wat voor jou

0
geplaatst: 21 mei 2007, 10:12 uur
Dodenrit is vrij bekend.
Eigenlijk staat zijn werk veelal bekend vanwege zijn humor in zijn teksten.
Heeft wat weg van cabaret.
Eigenlijk staat zijn werk veelal bekend vanwege zijn humor in zijn teksten.
Heeft wat weg van cabaret.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 11:40 uur
Een echt slecht nummer ooit heb ik niet, maar Another Day in Paradise is toch wel erg irritant, vooral omdat het blijft hangen. Verder is Phil Collins een prima zanger.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 11:56 uur
djeffibrelich schreef:
nooit van gehoord.wat mag dat dan wel niet zijn?
(quote)
nooit van gehoord.wat mag dat dan wel niet zijn?
Nooit gehoord van dat toch wel bekende nummer, waar iedere keer de zin "Trojka hier, trojka daar" in terugkeert, dat gaat over een gezin dat een ritje maakt naar een of andere Rusische stad, en onderweg worden ze allemaal stuk voor stuk verslonden door wolven? Goede muziek is het inderdaad niet te noemen, maar zo is het dan ook niet bedoeld lijkt mij.
0
djeffibrelich
geplaatst: 21 mei 2007, 12:04 uur
al sla je me dood. het zegt me echt helemaal niks.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 13:02 uur
Toen ik nog radio op mijn werk had ging ik ook altijd schuimbekken van Pras met Ghetto Superstar, Whitney Houston met Allways Love You (toevallig beide slechte Dolly Parton covers!). Het verschrikkelijke Killing Me Softly (en alles wat daarna kwam) van de Fugees en California Love ofzoiets van Dr Dre

Het is me sowieso onduidelijk wie en waarom hierna nog iets in commerciele hiphop of RnB heeft gezien/gehoord, en die verschrikkelijke vocoders in dat soort nummers, afschaffen die hap.

Het is me sowieso onduidelijk wie en waarom hierna nog iets in commerciele hiphop of RnB heeft gezien/gehoord, en die verschrikkelijke vocoders in dat soort nummers, afschaffen die hap.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 13:45 uur
orbit schreef:
die verschrikkelijke vocoders in dat soort nummers, afschaffen die hap.
die verschrikkelijke vocoders in dat soort nummers, afschaffen die hap.
Dan vind je dit nummer van Roger - I Want to Be Your Man vast ook verschrikkelijk. Hij deed mee op California Love destijds. Dit nummer is uit 1988 en zelfs een van mijn favoriete songs van dat jaar

En Dolly is cool

0
Maartenn (crew)
geplaatst: 21 mei 2007, 14:02 uur
Dat moeten wel de Cheeky Girls zijn met hun Cheeky Song (touch My Bum). Dat was echt het laagste van het laagste...
0
geplaatst: 21 mei 2007, 14:15 uur
djeffibrelich schreef:
Zie hier (er zitten wel wat spelfoutjes in de tekst). Heen en weer is ook wel bekend. Ik vind zelf Drs. P. helemaal geweldig, maar je luistert het inderdaad niet voor de muziek. Die teksten zijn echter zo geniaal dat ik de muziek en zijn stem met alle liefde tolereer.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 14:15 uur
djeffibrelich schreef:
Wees maar niet bang, zal ik niet doen hoor.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 14:39 uur
Drs. P vind ik echt het meest stompzinnige wat er gemaakt is. Dat mensen het als geniaal bestempelen kan ik echt niet bij. Vreselijk, wat een gezemel die man... Over overrated gesproken.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 15:07 uur
musicfriek schreef:
Dan vind je dit nummer van Roger - I Want to Be Your Man vast ook verschrikkelijk. Hij deed mee op California Love destijds. Dit nummer is uit 1988 en zelfs een van mijn favoriete songs van dat jaar
En Dolly is cool
(quote)

En Dolly is cool

Afgrijselijk!!
Maar Dolly is wel cool inderdaad, ik zei ook 'slechte Dolly covers'..

0
djeffibrelich
geplaatst: 21 mei 2007, 15:27 uur
psychonaatje schreef:
Zie hier (er zitten wel wat spelfoutjes in de tekst). Heen en weer is ook wel bekend. Ik vind zelf Drs. P. helemaal geweldig, maar je luistert het inderdaad niet voor de muziek. Die teksten zijn echter zo geniaal dat ik de muziek en zijn stem met alle liefde tolereer.
(quote)
ik heb het gezien.het blijkt dus om een oude opa te gaan.zn teksten zou ik alles behalve geniaal noemen.ik vond het ook niet echt komisch.zielig hoor hoe die kinderen in dat liedje aan de wolven worden gevoerd

kan begrijpen als je daar dan een trauma aan overhoudt.
* denotes required fields.