Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 100 slechtste covers
zoeken in:
0
geplaatst: 8 augustus 2005, 20:52 uur
Ik ben benieuwd, maar ik denk dat ik het wel weet. Is die allerergste ook van Avril Lavigne?
0
geplaatst: 8 augustus 2005, 21:06 uur
ettettummu schreef:
BTG, echt, eigenlijk nummer 2
en dan ook maar gelijk nummer 30: eigenlijk absoluut nummer 1:
Communards
Don't leave me this way
NOG ERGER
BTG, echt, eigenlijk nummer 2
en dan ook maar gelijk nummer 30: eigenlijk absoluut nummer 1:
Communards
Don't leave me this way

NOG ERGER
Ettettummu, we zijn het vrijwel eens. Deze is ook behoorlijk erg.
0
geplaatst: 8 augustus 2005, 23:45 uur
25. Guns 'n Roses - Knockin' on Heavens Door
Was een dikke hit, maar ik heb het altijd een verschrikkelijke uitvoering gevonden.
Was een dikke hit, maar ik heb het altijd een verschrikkelijke uitvoering gevonden.
0
geplaatst: 8 augustus 2005, 23:50 uur
24. Cat Power - Bathysphere
Het had zo mooi kunnen zijn, want ik heb Cat Power en Smog beide erg hoog zitten. Maar zoals Zoppo anderhalf jaar geleden ook al eens live liet horen: Bathysphere laat zich niet coveren. Zelfs niet door Chan Marshall. En al helemáál niet als ze dan ook de tekst nog eens verkeerd heeft! Nee Chan, je had je tengels beter van dit nummer afgehouden en gewoon je eigen mooie muziek gemaakt.
Het had zo mooi kunnen zijn, want ik heb Cat Power en Smog beide erg hoog zitten. Maar zoals Zoppo anderhalf jaar geleden ook al eens live liet horen: Bathysphere laat zich niet coveren. Zelfs niet door Chan Marshall. En al helemáál niet als ze dan ook de tekst nog eens verkeerd heeft! Nee Chan, je had je tengels beter van dit nummer afgehouden en gewoon je eigen mooie muziek gemaakt.
0
geplaatst: 9 augustus 2005, 00:00 uur
starbright boy schreef:
Nee man.
0
geplaatst: 9 augustus 2005, 00:22 uur
gemaster schreef:
Nee man.
(quote)
Nee man.
Jawel hoor.
24. Limp Bizkit - Behind Blue Eyes
Ook al zo'n rotcover
0
geplaatst: 9 augustus 2005, 10:44 uur
23. Within Temptation - Running Up That Hill
22. Westlife - Uptown Girl (origineel is al weinig soeps, maar dit slaat alles!)
21. Romeo - Sexual Healing (HEILIGSCHENNIS!!!)
22. Westlife - Uptown Girl (origineel is al weinig soeps, maar dit slaat alles!)
21. Romeo - Sexual Healing (HEILIGSCHENNIS!!!)
0
wavanbuuren
geplaatst: 9 augustus 2005, 13:46 uur
20 Mathilde Santing - Wonderful Life
Ik word weer verdrietig nu ik er aan denk.
Ik word weer verdrietig nu ik er aan denk.
0
geplaatst: 9 augustus 2005, 21:52 uur
17. Jamie Cullum - Lover you should have come over (zoiets cover je toch niet!)
Ook wel irritant is die reclame van wanadoo met al die versies van Heroes van David Bowie.
En eigenlijk komt het hele repertoire van UB40 hier ook wel voor in aanmerking
Ook wel irritant is die reclame van wanadoo met al die versies van Heroes van David Bowie.
En eigenlijk komt het hele repertoire van UB40 hier ook wel voor in aanmerking
0
geplaatst: 10 augustus 2005, 03:47 uur
Heel erg eens, ik had 'm verdrongen.
15. Metallica - Whiskey in the Jar
Nare, sfeerloze, masculiene, Amerikaanse versie van een oud iers liedje
0
geplaatst: 10 augustus 2005, 09:30 uur
Ik meen dat dit de derde keer is dat deze wordt opgevoerd in dit topic. Zou een hele opsteker moeten zijn voor mij, die het origineel in z'n top 10 heeft staan, maar ik vind het helemaal niet zo vreselijk.
0
geplaatst: 10 augustus 2005, 10:24 uur
sq schreef:
Ik meen dat dit de derde keer is dat deze wordt opgevoerd in dit topic. Zou een hele opsteker moeten zijn voor mij, die het origineel in z'n top 10 heeft staan, maar ik vind het helemaal niet zo vreselijk.
(quote)
sorrie dat ik hem nog een keer heb genoemd... wist niet dat ie er al tussen stond.
0
geplaatst: 10 augustus 2005, 22:16 uur
14. Rene Froger - Winter in America (ik vond het origineel van Doug Ashdown nog wel aardig)
0
geplaatst: 11 augustus 2005, 21:02 uur
10. Guus Meeuwis - Geef mij nu je angst (niemand evenaart Andre Hazes en zeker guus niet)
0
geplaatst: 15 augustus 2005, 11:29 uur
Ik heb niet gecontroleerd of ie al langs is gekomen, maar dit vind ik echt één van de grootste rampen die de popmuziek recentelijk hebben geteisterd (Walgelijk! De brutaliteit!):
8. Will Young - Light my fire
Om met Kurtz te spreken: The horror! The horror...
8. Will Young - Light my fire
Om met Kurtz te spreken: The horror! The horror...
* denotes required fields.