Muziek / Toplijsten en favorieten / De eerste van ... (albums)
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2009, 12:59 uur
Diamond life (6)
Kende tot voor kort alleen de singles, half jaartje geleden deze eens gedownload om te proberen. Fijne muziek voor tijdens zwoele zomerdagen in de zon.
Kende tot voor kort alleen de singles, half jaartje geleden deze eens gedownload om te proberen. Fijne muziek voor tijdens zwoele zomerdagen in de zon.
0
geplaatst: 25 juni 2009, 14:58 uur
Diamond life (7)
Zeer snel na release aangeschaft, op basis van de single die er aan vooraf ging (en ik meen te herinneren dat dat 'Your Love is King' was). Ik vond het meteen fantastisch mooi. Jammer dat het latere allemaal wat minder werd.
Zeer snel na release aangeschaft, op basis van de single die er aan vooraf ging (en ik meen te herinneren dat dat 'Your Love is King' was). Ik vond het meteen fantastisch mooi. Jammer dat het latere allemaal wat minder werd.
0
geplaatst: 25 juni 2009, 19:07 uur
Diamond life (8)
De eerste en de laatste. Wat een oersaaie kutplaat.
De eerste en de laatste. Wat een oersaaie kutplaat.
0
geplaatst: 26 juni 2009, 09:14 uur
Vandaag maar eens een écht favoriete artieste van me:
Kate Bush
Kate Bush
0
geplaatst: 26 juni 2009, 09:15 uur
The kick inside (1)*
Ik was meteen verkocht toen ik voor het eerst het promofilmpje van Wutherings heights zag. Sindsdien heeft ze me nooit meer 'losgelaten', om het zo maar te zeggen.
Ik was meteen verkocht toen ik voor het eerst het promofilmpje van Wutherings heights zag. Sindsdien heeft ze me nooit meer 'losgelaten', om het zo maar te zeggen.
0
geplaatst: 26 juni 2009, 09:26 uur
The kick inside (2)*
Pas een half jaar geleden 'ontdekt'. Beter laat dan nooit denk ik dan maar...
Pas een half jaar geleden 'ontdekt'. Beter laat dan nooit denk ik dan maar...
0
geplaatst: 26 juni 2009, 14:40 uur
The Kick Inside (5)
The Whole Story (2)*
Hounds Of Love (1)
Met The Kick Inside als eerste studioalbum.
The Whole Story (2)*
Hounds Of Love (1)
Met The Kick Inside als eerste studioalbum.
0
Lukk0
geplaatst: 26 juni 2009, 18:54 uur
The Kick Inside (7)*
The Whole Story (3)
Hounds Of Love (3)
The Whole Story (3)
Hounds Of Love (3)
0
geplaatst: 26 juni 2009, 19:26 uur
The Kick Inside (8)*
The Whole Story (3)
Hounds Of Love (3)
Zelden zo'n fantastisch overrompelend debuut gehoord...........
Tijdloze prachtplaat !
The Whole Story (3)
Hounds Of Love (3)
Zelden zo'n fantastisch overrompelend debuut gehoord...........
Tijdloze prachtplaat !
0
geplaatst: 26 juni 2009, 23:53 uur
Caius S schreef:
Hounds of Love (2)
The Kick Inside (1)
The Whole Story(1)*
Toen ik alleen de bekendste nummers als Wuthering Heights, Running Up That Hill en Cloudbusting kende. Dankzij dit album ontdekte ik dat ze veel meer waard is dan alleen een verzamelaar.
Hounds of Love (2)
The Kick Inside (1)
The Whole Story(1)*
Toen ik alleen de bekendste nummers als Wuthering Heights, Running Up That Hill en Cloudbusting kende. Dankzij dit album ontdekte ik dat ze veel meer waard is dan alleen een verzamelaar.
The Kick Inside (8)
The Whole Story (4)*
Hounds Of Love (3)
dus..
0
geplaatst: 28 juni 2009, 01:27 uur
bwuh
Michael Jackson eens doen ? kom maar op met die aandoenlijke jeugdherinneringen !
Michael Jackson eens doen ? kom maar op met die aandoenlijke jeugdherinneringen !
0
geplaatst: 28 juni 2009, 01:34 uur
Thriller (1)
Eerst op LP, vervolgens op CD.
Aan verdere albums geen behoefte.
Eerst op LP, vervolgens op CD.
Aan verdere albums geen behoefte.
0
geplaatst: 28 juni 2009, 01:38 uur
Thriller (2)
Onder dwang moeten beluisteren op vele verjaardagsfeestjes, begeleid door het gekraak van borrelnoten. Volg mede daarom Frank Boeijen's motto sindsdien.
Onder dwang moeten beluisteren op vele verjaardagsfeestjes, begeleid door het gekraak van borrelnoten. Volg mede daarom Frank Boeijen's motto sindsdien.
0
geplaatst: 28 juni 2009, 01:43 uur
Thriller (2)
Bad (1)*
De eerste muziek die ik in bezit had. Een iets ouder vriendje gaf me een bandje met Bad erop en ik heb een jaar lang nergens anders naar geluisterd...
Bad (1)*
De eerste muziek die ik in bezit had. Een iets ouder vriendje gaf me een bandje met Bad erop en ik heb een jaar lang nergens anders naar geluisterd...
* denotes required fields.