MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / JLjuju's Top-500 Hiphop

zoeken in:
Dj2Jelle
Ik zei het Rob! . Nu komt Survival of The Fittest op 1

Ik zeg niks.
Vrijdag pleur ik de nummer 1 erop

Deze vrijdag nog, weet je het zeker? Dat is wel heel snel.

Weet je het zeker Jelle?

Ik gok op Mobb Deep.

Dj2Jelle
KAK KAK. Ik had nog gezocht op Survival, en op Fittest. En hij vond ze allebei niet . Jij hebt gewoon een moderator gepmd alleen zodat je die opmerking kon maken. Zwijn.

Ik weet niet hoe jij zoekt hoor, maar als ik op Survival zoek, vindt ie hem gewoon...

Dj2Jelle schreef:
KAK KAK. Ik had nog gezocht op Survival, en op Fittest. En hij vond ze allebei niet . Jij hebt gewoon een moderator gepmd alleen zodat je die opmerking kon maken. Zwijn.

Knor, knor.

Apostle's Warning is zijn nr1

Dat kan natuurlijk ook, dat hij Apostle's Warning zowel op nummer 2 als 1 zet.

Scratch Scratch,Jij bent veel meer waard dan een tweede plaats
Nummer 1!

Nog één nachtje slapen.

Temperature's Rising? Maar dat zou niet zo duister zijn.

Dj2Jelle
Dan eerder Right Back At You.

Vanmiddag, dan breekt het grote moment aan....

Dj2Jelle schreef:
Dan eerder Right Back At You.
469 Mobb Deep - Back At You

Extortion kan ook nog.

Right Back At You is een andere track dan Back At You .

Ik update zo.

Moeilijk als mume er de hele dag uitligt

Dan maar morgen xD

Moeten we nog een dag wachten...

Ik presenteer u vol spanning mijn nummer 1 van de top 500:

(afbeelding)

1. Dynospectrum - Armor

Nee, geen Mobb Deep. Geen Prodigy, of geen Havoc op mijn nummer 1. Maar dit fe-no-me-na-le nummer van Dynospectrum. Toen ik deze track de eerste keer hoorde dacht ik dat ik droomde. Dat zoiets echt gemaakt kon worden. Dit voldoet precies aan hoe ik het wil: IJzersterke lyrics (maar dan ook echt ijzersterk), een prachtige beat en een geweldig duister, eng sfeertje en keiharde drums. De sfeer op dit nummer is werkelijk geniaal. De ijskoude, super duistere vioolsample (uit Mystic Moods Orchestra - A Dream) die nekharen overeind laat staan, en dan in het refrein dat prachtige en vage gezang wat het daglicht voor een tijd laat vergeten. De beat, gemaakt door Ant, is gewoon perfect.
Dan de lyrics, wat zijn die lyrics goed zeg. Zowel Slug, Musab, Gene Poole en I Self Devine zijn fantastisch. De koele manier van rappen die perfect bij de beat past en dan die geweldige flows.
Voor de geintereseerden: ik heb een remix hiervan gemaakt:
Dynospectrum - Armor Remix
Nee, Mobb Deep's beste nummer kon hier net niet aan tippen.
Armor is in mijn ogen het beste nummer ooit gemaakt.

Wat een fraaie climax is dit. Het is natuurlijk wel een nummer die precies in jouw smaakpatroon valt, maar ik ben blij met deze nummer 1. Zo blij dat als ik nog een bever was geweest nu een dam zou bouwen. Nu doe ik 'slechts' een dansje.

Een mooie 9 voor Armor.

RedLightCityBoy
Ik had al iets van deze mannen verwacht, dope nummer!

Nu zit deze martelgang - want dat was het voor Julian - er eindelijk op. Hij ging er aan onder door, belande in een depressie, maar gaf niet op. Chapeau, chapeau, chapeau! Zoals Theo Maassen zo mooi kan zeggen.

RedLightCityBoy
en wie ging er ookalweer beginnen na Juju? Pooiertje?

RedLightCityBoy
ik heb ook al een plannetje, maar dat zal een top 250 worden, niet over heel het genre hiphop maar slechts uit een gebied van de VS en een bepaalde periode.

Overigens als ik een nieuwe top 500 (wat niet gebeurd, ben maar neit bang) zal maken zullen velen nummers die hier laag staan veel hoger staan.
Ik begon namelijk onder het maken sommige nummers echt vet te vinden.

Mb.
Leuke nummer 1. Ik heb wel genoten van je top 500, ondanks het feit dat ik je smaak niet deel. Maar dat is juist leuk; die afwisseling! Ik was wel blij dat je nr. 1 geen Mobb Deep was haha.

Overigens zat ik te denken aan een top 25, waarbij iemand elke dag een clip plaatst binnen een bepaald thema wat hij gekozen heeft; dat kan zijn echte top 25, zijn top 25 van nummers waarvan hij denkt dat die wat meer bekendheid mogen krijgen, zijn top 25 Spaanstalige Hip-Hop zijn etc. Als diegene klaar is, neemt iemand anders het over en begint een nieuwe andere top 25 in hetzelfde topic (denk een beetje aan Funky 45). Mensen die dat leuk lijken? Ik wil best beginnen, mits anderen mij willen opvolgen..

Social_Mask
Mooie nummer één. Een verrassing, maar niet geheel onverwacht. Naar mijn mening kent het album betere nummers, dus zou bij mij zelf niet zo hoog eindigen.

Ik ben nu nummers aan het selecteren voor mijn top1000 (alle genres) dus over een paar maandjes zal die wel komen

Mb. schreef:
Overigens zat ik te denken aan een top 25, waarbij iemand elke dag een clip plaatst binnen een bepaald thema wat hij gekozen heeft; dat kan zijn echte top 25, zijn top 25 van nummers waarvan hij denkt dat die wat meer bekendheid mogen krijgen, zijn top 25 Spaanstalige Hip-Hop zijn etc. Als diegene klaar is, neemt iemand anders het over en begint een nieuwe andere top 25 in hetzelfde topic (denk een beetje aan Funky 45). Mensen die dat leuk lijken? Ik wil best beginnen, mits anderen mij willen opvolgen..

I'm in.

Goed idee. me too

Nummer 1 is een Monster track ik kende Dynospectrum niet ik ga er maar is wat meer van luisteren

Gast
geplaatst: vandaag om 04:13 uur

geplaatst: vandaag om 04:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.