Muziek / Toplijsten en favorieten / Jelle's top 50 geen hiphop
zoeken in:
0
Dj2Jelle
geplaatst: 17 oktober 2009, 15:22 uur
Voordat iemand anders met een topic kan komen doe ik dat lekker gewoon. Geen hiphop, want dan word het te voorspelbaar. Ik ga 1 nummer per dag uploaden. En wat je kan verwachten is rock en electronic. Misschien een heeel klein beetje soul en pop. Ik ga beginnen wanneer ik mijn lijst op volgorde heb gezet. En dat kan vandaag zijn of aankomende week. Ik zie wel
.
.
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 15:27 uur
Wat een Waardeloos idee van je Jelle. Ik ga deze lijst met veel plezier volgen. 

0
Dj2Jelle
geplaatst: 17 oktober 2009, 20:04 uur
Ik ben nog niet klaar met de volgorde van de nummers. Maar ik vind dit wel een leuk openingsnummer. Lekker leuk en energiek. Dus laten wij gewoon beginnen met deze fijne reis door muziekland
.
50. Daft Punk - One More Time
Shabbalababba. Geen idee wat dat betekent, maar het rolt lekker. Desondanks is het een fijne track van Daft Punk. Lekker zomers, lekker dansen, lekker lekker
.
.50. Daft Punk - One More Time
Shabbalababba. Geen idee wat dat betekent, maar het rolt lekker. Desondanks is het een fijne track van Daft Punk. Lekker zomers, lekker dansen, lekker lekker
.
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 20:06 uur
Soms, heel soms, kan ik Daft Punk goed waarderen. Helaas heb ik dit nummer altijd een nachtmerrie gevonden, het blijft ook te lang in je hoofd hangen en zorgt voor een stevige koppijn. Nee, dit nummer is absoluut niet voor mij gemaakt.
1,75
1,75
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 20:06 uur
Achja een zeer aardig nummer, iniedergeval leuk om je aardige top50'je mee te beginnen
, ik ga ook een keertje een cijfer geven en dat wordt een 6,2 
, ik ga ook een keertje een cijfer geven en dat wordt een 6,2 
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 20:27 uur
Wat R&P zegt, maar dan zonder de eerste zin. Yak!
Maar toch veel succes met je lijstje, ik ga het zeker in de gaten houden. The only way (after Daft Punk) is up!
(
)
Maar toch veel succes met je lijstje, ik ga het zeker in de gaten houden. The only way (after Daft Punk) is up!
(
)
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 21:16 uur
Erg leuk nummer, met erg leuke clip! Soms kan ik Daft Punk goed waarderen. En dat is bij dit nummer het geval.
8
8
0
Social_Mask
geplaatst: 18 oktober 2009, 17:27 uur
Zeer interessant. Zoals je al zegt, de meeste Hip-Hoppers hebben vrij voorspelbare toplijsten en luisteren daarnaast voornamelijk naar Hip-Hop. Het is dan ook veel leuker om te weten wat ze buiten 'hun' genre als goed bestempelen.
Helaas zal ik Daft Punk niet goed kunnen noemen, totaal niet mijn muziek - en dat zeg ik nog eufemistisch.
Helaas zal ik Daft Punk niet goed kunnen noemen, totaal niet mijn muziek - en dat zeg ik nog eufemistisch.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 18 oktober 2009, 17:54 uur
Het nummer van vandaag luid:
Camel - The Snow Goose
Ik moet het album nog beluisteren, maar ik ken dit nummer nu al wel een tijdje, en luister er nog steeds erg graag naar. Ontspannen track, helaas een beetje kort.
Camel - The Snow Goose
Ik moet het album nog beluisteren, maar ik ken dit nummer nu al wel een tijdje, en luister er nog steeds erg graag naar. Ontspannen track, helaas een beetje kort.
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 18:00 uur
Tja ik vind deze track niet zo goed, ik vind het wat aan de saaie kant, er had namelijk wel wat meer variatie in gemogen
.
een 5'je van mijn kant.
.een 5'je van mijn kant.
0
Social_Mask
geplaatst: 18 oktober 2009, 18:03 uur
Toevallig, ben op dit moment Camel - Mirage aan het luisteren. Ik vind de plaat wel goed, maar iets teveel gericht op de composities - die wel sterk zijn. Alleen bij Rock vind ik (en ook bij Hip-Hop) de nummers zonder vocale begeleiding vaak wat 'gezapig', niet bijster interessant en voel me er soms wat ongemakkelijk bij. En dat gaat ook op voor The Snow Goose. Leuk en aardig, maar meer ook niet.
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 18:35 uur

Tsja dit nummer van Camel, kende het nog niet, maar ik kan niet zeggen dat ik een geweldige ontdekking heb gemaakt. Het is inderdaad wat saai, ik zou er zo bij in slaap kunnen vallen. Overigens kan ik ook niet zeggen dat ik het slecht vind. Ik vind het vlees noch vis eigenlijk.
5
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 20:48 uur
Persbericht:
Na diverse persoonlijke (hiphop)toplijsten van MuMe-users heeft de MuMu-veteraan MJ na honderden aanvragen belosten om ook een lijst te maken en deze te plaatsen. En exacte begindatum is nog niet bekend gezien de lijst nog helemaal gemaakt moet worden, maar fans hoeven dus niet langer te bidden voor een MJ-hiphoptoplijst, want die volgt binnenkort op je favoriete muzieksite. Volgens geruchten komt hij zelfs vóór het begin van het nieuwe jaar, dus neem de het rest van het jaar vrij van school, werk en/of andere verplichtingen zodat je dit extreme spektakel 100% zeker niet mist. Stay tuned.
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 21:21 uur
Oke; als het geen voorspelbare lijst wordt, vol met Canibus, Army of the Pharaohs, Jedi Mind Tricks en Biggie, zou dit top zijn 

0
geplaatst: 18 oktober 2009, 21:27 uur
Dat wordt, uiteraard, onmogelijk. Zou hetzelfde zijn als dat Johan Derksen geen jazz in zijn toplijst muziek zou zetten
. Maar ik ga natuurlijk wel netjes variëren, dus geen zorgen.
. Maar ik ga natuurlijk wel netjes variëren, dus geen zorgen.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 19 oktober 2009, 14:05 uur
48. Dusty Springfield - Son of a preacher man
Een mooi rustig nummer voor dag 3. Met een zwaar hoofd en een piepoor.
Een mooi rustig nummer voor dag 3. Met een zwaar hoofd en een piepoor.
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 15:01 uur
Aah de eerste keer dat ik met Dusty in aanraking kwam was op Eurosport tijdens zo'n debiele commercial over ouderwetse muziek. Son of a Preacher Man is niet aan mij besteed, oudbollig is een juist woord dat bij dit nummer past.
5
5
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 15:16 uur
Mooi nummer inderdaad.
Mooi gezongen, mooie begeleiding, niks mis mee. Overigens had ik voor Camel nog geen cijfer gegeven, die geef ik een 2. Dusty geef ik een 8.
Mooi gezongen, mooie begeleiding, niks mis mee. Overigens had ik voor Camel nog geen cijfer gegeven, die geef ik een 2. Dusty geef ik een 8.
0
Harco
geplaatst: 19 oktober 2009, 16:47 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Aah de eerste keer dat ik met Dusty in aanraking kwam was op Eurosport tijdens zo'n debiele commercial over ouderwetse muziek. Son of a Preacher Man is niet aan mij besteed, oudbollig is een juist woord dat bij dit nummer past.
5
5
Haha, Time Life Music, man.
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 17:57 uur
Harco schreef:
Daardoor heb ik de classic Mr. Tambourine Man leren kennen (quote)
Haha, Time Life Music, man.
.* denotes required fields.