Muziek / Toplijsten en favorieten / Jelle's top 50 geen hiphop
zoeken in:
0
geplaatst: 23 oktober 2009, 14:38 uur
Ja en soms de vrouw. Als ik die vervolgens uit doe, struikel ik over mijn oorlellen.
0
Social_Mask
geplaatst: 23 oktober 2009, 14:45 uur
Moby kende ik eigenlijk alleen van die hoes - een mannetje dat sprongetje maakt. De muziek was mij verder niet bekend. Is wel een mooie kennismaken, Porcelain.
Bigger vind ik zo slecht nog niet.. Maar goed is anders.
Bigger vind ik zo slecht nog niet.. Maar goed is anders.
0
geplaatst: 23 oktober 2009, 19:53 uur
Ik vind 't best apart. Je moet der aan wennen enzo.
6,5 om te beginnen.
6,5 om te beginnen.
0
geplaatst: 23 oktober 2009, 20:00 uur
Ik ook niet. Leuk hoor, voicesamples, maar het voegt hier echt totaal niks toe. En voor de rest stelt het nummer echt totaal niks voor. Die soort van drums vind ik ook gewoon heel lelijk.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 24 oktober 2009, 14:34 uur
43. Pattie Blingh And The Akebulan 5 - Really tho
Thank kemm voor deze track. Verder wil ik m'n fans bedanken, m'n ouders, en Aaf die alles heeft mogelijk gemaakt.
Back to the point: -> .
Peace.
Thank kemm voor deze track. Verder wil ik m'n fans bedanken, m'n ouders, en Aaf die alles heeft mogelijk gemaakt.
Back to the point: -> .
Peace.
0
geplaatst: 24 oktober 2009, 14:38 uur
Het is duidelijk dat dit een kemm track is, was het een jelle track dan snap ik niet waarom ik het beluisterd heb. Heerlijke funky instrumentatie (had zo van Madlib kunnen zijn) en een prima zangeres.
8
Schrijft Wim nu ook al de teksten voor Jelle.
8
Schrijft Wim nu ook al de teksten voor Jelle.

0
Dj2Jelle
geplaatst: 24 oktober 2009, 14:52 uur
Jep, en je kent het spreekwoord: When live gives you Wim, you paint that shit gold.
.
Of de variant: When live gives you Wim, make lemonade.
.Of de variant: When live gives you Wim, make lemonade.

0
geplaatst: 24 oktober 2009, 15:28 uur
Leuk dat mijn track gedigd wordt. Ook leuk dat Georgia Anne Muldrow hem wou inzingen. Heb als tegenprestatie wel haar laatste album moeten producen. Ach, is nog best aardig gelukt vind ik..
0
geplaatst: 24 oktober 2009, 16:26 uur
Dj2Jelle schreef:
Jep, en je kent het spreekwoord: When live gives you Wim, you paint that shit gold.
.
Of de variant: When live gives you Wim, make lemonade.
.Of de variant: When live gives you Wim, make lemonade.
Is het niet: When live gives you Wim, you paint a snorretje?
0
Dj2Jelle
geplaatst: 24 oktober 2009, 16:28 uur
Je bent in de war met Chatman, anders is het altijd nog: When live gives you Wim, you zwaffel hem in the face en ga tv kijken.
0
geplaatst: 25 oktober 2009, 16:46 uur
Maar al dit soort aardige topics is natuurlijk keihard gebaseerd op dit alleraardigste topic, geniaal concept gewoon. Jeweetzelluf!!..Of hoe doen jullie dat??
0
Dj2Jelle
geplaatst: 25 oktober 2009, 18:21 uur
Wij zeggen gewoon: Je begrijpt zeker wel wat ik bedoel of niet, beste man?
42. Miles Davis - Blue in Green
1 van de 4 jazzmannen die je in mijn lijst gaat tegen komen. Deze track is ontzettend relaxing, en ik luister er graag naar. Het is dan ook geen toeval dat hij in mijn lijst staat. Of eigenlijk ook weer wel, voor hetzelfde geld kende ik deze track helemaal niet. Of deze site. Ofzo.
dus. doei.
42. Miles Davis - Blue in Green
1 van de 4 jazzmannen die je in mijn lijst gaat tegen komen. Deze track is ontzettend relaxing, en ik luister er graag naar. Het is dan ook geen toeval dat hij in mijn lijst staat. Of eigenlijk ook weer wel, voor hetzelfde geld kende ik deze track helemaal niet. Of deze site. Ofzo.

dus. doei.
0
geplaatst: 25 oktober 2009, 18:53 uur
Hoi pipeloi. Mijn naam is Rob, een spontane jongen uit het noorden van het oosten van het land. Wim had vandaag geen zin om mijn tekst te schrijven, dus jat ik maar lines van andere mensen.
Miles Davis is dope, net als zijn fluit. Ooit verkocht ik wafels, dus ik geef de track een 8,5.
Miles Davis is dope, net als zijn fluit. Ooit verkocht ik wafels, dus ik geef de track een 8,5.
0
geplaatst: 26 oktober 2009, 15:32 uur
0
Dj2Jelle
geplaatst: 26 oktober 2009, 19:58 uur
Alsof het de bedoeling is dat je hier van gaat warm lopen. 

0
Dj2Jelle
geplaatst: 28 oktober 2009, 00:16 uur
Overmorgen ga ik weer wat posten, ik heb echt 0 tijd ivb met het openen van nieuwe studio's in Enschede.
0
geplaatst: 28 oktober 2009, 01:49 uur
Roundabout is toch wel een goed nummer. Maar Yes is nooit mijn favo symfogroep geweest en zal het ook nooit worden denk ik. Teveel gepiel en die stem van Jon Anderson zal ik nooit aan wennen vrees ik.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 29 oktober 2009, 22:26 uur
Ik heb er een beetje voor gekozen om popmuziek erbuiten te laten, maar omdat dat misschien een verkeerd beeld zou geven omdat ik de meeste hitjes wel redelijk kan verteren, vertegenwoordigt dit nummer de popmuziek, en daarnaast lust ik geen kaas. Lange zinnen 4life.
Suikerwafels.
Suikerwafels.
0
Social_Mask
geplaatst: 30 oktober 2009, 15:54 uur
Verdomme Jelle, ik wilde dat nummer ook gebruiken !
* denotes required fields.