Muziek / Toplijsten en favorieten / Jelle's top 50 geen hiphop
zoeken in:
0
Dj2Jelle
geplaatst: 20 oktober 2009, 13:57 uur
Van het ene genre via het andere genre naar de Nederlandse progrock band Focus.
47. Focus - Hocus Pocus
Van hun album uit '71. Dit vind ik de mooiste track van het album samen met Eruption. Alleen die duurt 22 minuten dus heb ik deze maar uitgekozen. Enjoy
47. Focus - Hocus Pocus
Van hun album uit '71. Dit vind ik de mooiste track van het album samen met Eruption. Alleen die duurt 22 minuten dus heb ik deze maar uitgekozen. Enjoy

0
geplaatst: 20 oktober 2009, 14:19 uur
Deze prog vind ik toch nog wel een stukje beter dan Camel, al scheelt het niet veel. Omdat ik nog net wakker blijf wordt het een:
5.45
5.45
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 14:22 uur
Ben het wel met Pooiertje eens. Al vind ik deze prog toch wel een stuk beter dan het ultieme slaapliedje van Camel. 5*
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 15:28 uur
Een nummer dat soms gewoon lachwekkend wordt, maar ondanks dat wordt deze Rob er niet veel vrolijker van. Ik val er niet van in slaap, maar vind het wel een ergelijke track.
4
4
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 15:39 uur
Sorry Jelle, op dit nummer moet ik altijd kotsen,
Shit, toetsenbord weer vies.
2.
Shit, toetsenbord weer vies.
2.
0
Social_Mask
geplaatst: 20 oktober 2009, 16:57 uur
Erg mooi nummer! Fijne ontdekking.
En met Hocus Pocus kan ik ook leven, vind het zeker niet zo slecht als de anderen vinden. Sterker nog: vind het best een aardig nummer.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 20 oktober 2009, 17:58 uur
Het is dat MuMe met de schaal van 5 werkt, anders zou ik denken dat jullie allemaal slechte cijfers geven
.
.
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 22:53 uur
Focus van Hocus Pocus heb ik altijd verschrikkelijk gevonden.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 21 oktober 2009, 16:35 uur

Als ik me niet vergis is er weer een dag voorbij. Komt er weer een nieuwe track klaar om afgekraakt te worden
.46. Lauryn Hill - So Much Things to Say
Leuke track van Lauryn Hill. Ze heeft vrij veel leuke nummers gemaakt, maar dit is er eentje die toch in mijn hoofd blijft hangen en die ik erg leuk vind
.
0
geplaatst: 21 oktober 2009, 16:38 uur
Lauryn Hill vind ik wel een goede zangeres, althans bij vlagen. Met sommige nummers heb ik vrij weinig, andere tracks mag ik erg graag beluisteren. So Much Things to Say is zeker niet mijn favoriete Lauryn Hill track, ze zingt aardig, maar het gitaarspel op de achtergrond vind ik maar magertjes.
6
6
0
Social_Mask
geplaatst: 21 oktober 2009, 17:17 uur
Ja, dit nummer ken ik. Ook in de versie van Bob Marley. Goed nummer, maar vind Lauryn Hill nog wat beter. Hill is idd een uitstekende zangers en kan ik altijd wel naar luisteren. En 'So Much Things to Say' geeft aan waarom.
0
Social_Mask
geplaatst: 21 oktober 2009, 17:26 uur
Dj2Jelle schreef:
Als ik me niet vergis is er weer een dag voorbij. Komt er weer een nieuwe track klaar om afgekraakt te worden
.
.Arme ziel..

0
geplaatst: 21 oktober 2009, 17:37 uur
Ik vind het iets teveel voortkabbelend. Ook te nietszeggend. Een beetje op een gitaar tokkelen, dat stelt weinig voor. Pluspunt is dat ze wel een erg goede stem heeft, en het nummer dus ook mooi zingt. Jammer is dan weer dat het nummer verder weinig heeft te bieden.
5.5
5.5
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 11:09 uur
0
Dj2Jelle
geplaatst: 22 oktober 2009, 20:11 uur
45. Moby - Porcelain
Een track die je doet nadenken over trekken alsof de trekker nooit getrokken heeft.
Een track die je doet nadenken over trekken alsof de trekker nooit getrokken heeft.
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 20:19 uur
Moby is stoer en dit nummer is aan.
een dikke 9 van mijn kant
een dikke 9 van mijn kant

0
geplaatst: 22 oktober 2009, 21:59 uur
Porcelain is een van mijn favoriete Moby tracks.
Hier ga ik dus echt niks negatiefs over zeggen.
8,5
Hier ga ik dus echt niks negatiefs over zeggen.8,5
0
geplaatst: 23 oktober 2009, 00:59 uur
Mooi nummer inderdaad. Ik mis iets wan emotie, maar het heeft wel wat ... 7,5.
En Focus krijgt postuum nog een 8 voor Hocus Pocus (leuk nummer, maar Focus heeft betere gemaakt). Uit de tijd dat "progrock" nog gewoon symphonische rock heette.
En Focus krijgt postuum nog een 8 voor Hocus Pocus (leuk nummer, maar Focus heeft betere gemaakt). Uit de tijd dat "progrock" nog gewoon symphonische rock heette.
0
Mb.
geplaatst: 23 oktober 2009, 12:57 uur
Niet zijn beste, maar wel een van zijn betere. Erg mooi. 

0
Dj2Jelle
geplaatst: 23 oktober 2009, 14:27 uur
44. Propellerheads - Bigger
Het filmpje is bijna nog briljanter dan de muziek zelf. Desondanks een erg harde track van de Propellerheads.
Het filmpje is bijna nog briljanter dan de muziek zelf. Desondanks een erg harde track van de Propellerheads.
0
geplaatst: 23 oktober 2009, 14:32 uur
Die clip is echt briljant. Helaas is de muziek waardeloos in de slechte zin van het woord. Zelfs het verwisselen van een tampon heeft meer melodie. En ja mensen ik draag tampons in mijn oren. 
3,5 voor het nummer.

3,5 voor het nummer.
* denotes required fields.