Muziek / Toplijsten en favorieten / Rob's Hiphop top 500
zoeken in:
0
geplaatst: 5 september 2010, 16:04 uur
Wim is hetero. Maar als hij op mannen zou vallen, zou hij dat doen met zijn kenmerkende swagger.
0
Rene1979
geplaatst: 5 september 2010, 16:10 uur
Ik ga ook een top maken als ik terug ben van vakantie...
Een top 50 Oldschool albums (t/m 1999)
Een top 50 Newschool albums (vanaf 1999)
Zoiets...
Een top 50 Oldschool albums (t/m 1999)
Een top 50 Newschool albums (vanaf 1999)
Zoiets...
0
geplaatst: 5 september 2010, 16:14 uur
Ja trouwens, heb ik altijd al willen weten, Hoeveel mb/uren aan hip-hop hebben jullie wel niet op jullie computer staan?
0
geplaatst: 5 september 2010, 16:24 uur
Ik zit rond de 75GB. Waarvan 41GB in mijn iTunes lijst wat volgens hen neerkomt op 18.4 dagen muziek.
0
geplaatst: 5 september 2010, 16:27 uur
pqt schreef:
Ja trouwens, heb ik altijd al willen weten, Hoeveel mb/uren aan hip-hop hebben jullie wel niet op jullie computer staan?
Ik heb zo'n 666 uur (Illuminati jwz) aan muziek in mijn Windows Media Player-bibliotheek, in ieder geval.Ja trouwens, heb ik altijd al willen weten, Hoeveel mb/uren aan hip-hop hebben jullie wel niet op jullie computer staan?
0
geplaatst: 5 september 2010, 16:30 uur
nog maar snel even 1 uurtje erbij pindakazen dan 
Maar je verwijdert ook gewoon de muziek die je kut vindt?

0
geplaatst: 5 september 2010, 16:32 uur
Ik kan 166 dagen onafgebroken naar muziek luisteren zonder één nummer dubbel te horen. Maar het staat wel op diverse schijven.
0
geplaatst: 5 september 2010, 16:32 uur
pqt schreef:
nog maar snel even 1 uurtje erbij pindakazen dan
Heel soms (''vroeger''), laatste tijd niet. Soms zocht ik de narigheid (artiesten waarvan ik al wist dat het hoogstwaarschijnlijk kut zou zijn) stiekem een beetje op om snel te kunnen stemmen en het album weer te verwijderen, maar nu laat ik alles staan. Echte bagger kom ik eigenlijk nooit tegen gezien ik alleen artiesten ga luisteren waarvan ik verwachtingen heb.nog maar snel even 1 uurtje erbij pindakazen dan

0
geplaatst: 5 september 2010, 16:40 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Heel soms (''vroeger''), laatste tijd niet. Soms zocht ik de narigheid (artiesten waarvan ik al wist dat het hoogstwaarschijnlijk kut zou zijn) stiekem een beetje op om snel te kunnen stemmen Daarom zit R&P dus ook aan 2811 stemmen en 166 dagen muziek.
0
geplaatst: 5 september 2010, 16:46 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik kan 166 dagen onafgebroken naar muziek luisteren zonder één nummer dubbel te horen. Maar het staat wel op diverse schijven.
Ik denk dat je een 2e hobby moet gaan zoeken
0
geplaatst: 5 september 2010, 17:07 uur
Dat het kan, wil niet zeggen dat ik het doe. Ik heb alleen veel muziek, gooi er ook nooit iets vanaf. Want daar kun je alleen maar spijt van krijgen. Het is soms best leuk om foute, slechte muziek te draaien.
0
geplaatst: 5 september 2010, 17:12 uur
Ik bedoel meer dat je de tijd hebt om dat te downloaden/kopen, beluisteren, beoordelen, recenseren. en dat voor 166 dagen, das echt moeilijk veel 

0
geplaatst: 5 september 2010, 17:36 uur
166 dagen kun je uitsmeren over meerdere dagen. Terug naar de top 500 graag.
Na het douchen - waar ik lekker lang over ga doen - plaats ik mijn nummer 2.
Na het douchen - waar ik lekker lang over ga doen - plaats ik mijn nummer 2.
0
Mb.
geplaatst: 5 september 2010, 17:48 uur
166 dagen zijn bijna 4000 uur aan muziek. Dat is echt belachelijk veel. 
Ik zorg er altijd voor dat mijn collectie redelijk compact blijft. Wat ik niet goed vind, of zelfs maar redelijk vind, verwijder ik gewoon. Zo blijft alleen het geweldige over.

Ik zorg er altijd voor dat mijn collectie redelijk compact blijft. Wat ik niet goed vind, of zelfs maar redelijk vind, verwijder ik gewoon. Zo blijft alleen het geweldige over.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 september 2010, 17:55 uur
Brother Ali en CunninLynguists ga ik voor.
0
geplaatst: 5 september 2010, 17:58 uur
Ik heb 15,2 dagen hiphop, een goede 2 weken dus.
Wel leuk om zoveel te hebben, maar er zijn altijd toch maar een aantal albums die je echt vaak luistert.
Wel leuk om zoveel te hebben, maar er zijn altijd toch maar een aantal albums die je echt vaak luistert.
0
geplaatst: 5 september 2010, 18:11 uur
Nou, komtiedanhe, komtie, komtiedanhe. 
2. Vikor Vaughn - Vaudeville Villain
V. Vaughn, the traveling Vaudeville Villain
Who don't give a flying fuck who ain't not feeling him
Watch what ya' dealing him: ace, king, death card
Strong-arm the wrong man, pardon the left, god
Get money and earn it, then everything you touch turn shit
Got much to learn kid, light it up burn shit
Light it up like the Dutch when the hash melt
Only time they see him is when they need him with the cash belt
Ay carumba, now that's my number
One dry summer, as far as I remember
MF Doom heeft een te gave manier van rappen. Alsof je een stripboek aan het lezen bent. Het is speels, avontuurlijk en af en toe heerlijk kinderlijk. Dit is mijn favoriete nummer van hem, onder zijn alias: Viktor Vaughn. Naast de geniale tekst, past de beat er ook perfect bij. Want net als de raps is ook deze heerlijk speels. Erg gezellig en mieters nummer.

2. Vikor Vaughn - Vaudeville Villain
V. Vaughn, the traveling Vaudeville Villain
Who don't give a flying fuck who ain't not feeling him
Watch what ya' dealing him: ace, king, death card
Strong-arm the wrong man, pardon the left, god
Get money and earn it, then everything you touch turn shit
Got much to learn kid, light it up burn shit
Light it up like the Dutch when the hash melt
Only time they see him is when they need him with the cash belt
Ay carumba, now that's my number
One dry summer, as far as I remember
MF Doom heeft een te gave manier van rappen. Alsof je een stripboek aan het lezen bent. Het is speels, avontuurlijk en af en toe heerlijk kinderlijk. Dit is mijn favoriete nummer van hem, onder zijn alias: Viktor Vaughn. Naast de geniale tekst, past de beat er ook perfect bij. Want net als de raps is ook deze heerlijk speels. Erg gezellig en mieters nummer.

0
geplaatst: 5 september 2010, 18:11 uur
Niemand had het nummer echt geraden, maar Panjoe krijgt de punten. Hij zit het dichtst bij de prijs nu. 

0
Rene1979
geplaatst: 5 september 2010, 18:12 uur
Ik heb 1500 originele cd's wat ongeveer 90 gb in beslag neemt in mijn iTunes... Op mijn mediacenter dan want daar staat alles op wat ik origineel heb. Op mijn mac staat nog eens 50gb daar staat alles wat ik download. Dus heb ongeveer 140 gb aan muziek,, Maar daarvan heb ik dus ook 90 gb origineel...
0
geplaatst: 5 september 2010, 18:18 uur
ach wel aardig, voor mij niet nummer 2 waardig. Maar das mijn smaak 

0
geplaatst: 5 september 2010, 18:41 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Erg gezellig en goed nummer.
Erg gezellig en goed nummer.
Van een nr. 2 had ik toch meer verwacht dan "erg gezellig en goed".
0
geplaatst: 5 september 2010, 18:42 uur
Anders beoordeel je even op 1 kleine zin. Lees de rest ook. Anders ben je vriendje.
Edit.
goed = mieters (al die g's, shit is straat)
Edit.
goed = mieters (al die g's, shit is straat)
0
geplaatst: 5 september 2010, 18:44 uur
Je weet dat ik nooit iets volledig lees 
Even serieus: aardig nummer maar hoger dan pakweg plaats 200 ofzo zou het bij mij niet staan.

Even serieus: aardig nummer maar hoger dan pakweg plaats 200 ofzo zou het bij mij niet staan.
* denotes required fields.