Muziek / Toplijsten en favorieten / Rob's Hiphop top 500
zoeken in:
0
geplaatst: 5 september 2010, 18:50 uur
@ FlyLo:
We zullen dat pas te weten komen als je een top 250/500/1000 etc. zou maken. Dit is mijn top 500 en daar staat hij gezellig op nummer 2.
We zullen dat pas te weten komen als je een top 250/500/1000 etc. zou maken. Dit is mijn top 500 en daar staat hij gezellig op nummer 2.
0
geplaatst: 5 september 2010, 18:53 uur
Ik vond VV gewoon een anti-climax en dat wou ik even mededelen. Niet zo agressief worden.
0
geplaatst: 5 september 2010, 18:55 uur
Het was een grapje.
Ik had zelfs het woord 'gezellig' schuingedrukt voor je.
Ik had zelfs het woord 'gezellig' schuingedrukt voor je.
0
geplaatst: 5 september 2010, 18:57 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Voor jou heb ik G-Unit - Rider pt. 2 op nummer 2 staan.
(quote)
Voor jou heb ik G-Unit - Rider pt. 2 op nummer 2 staan.
Je zorgt ook altijd voor iedereen he

0
geplaatst: 5 september 2010, 18:58 uur

Niet verder vertellen, maar voor de andere mensen heb ik die op 1 staan.

Die clip is echt:
. Alsof ze de Village People zijn. 
0
geplaatst: 5 september 2010, 19:03 uur
Rob's nummer 1 van Atmosphere is al geweest. Echt waar. True story. Ik zweer jou. Op dingen.
0
geplaatst: 5 september 2010, 19:06 uur
je komt niet erg overtuigend over. Ik geloof je niet.
Edit: GP en ik als 2 handen op 1 buik
Edit: GP en ik als 2 handen op 1 buik
0
geplaatst: 5 september 2010, 19:08 uur
Ik vrees dat de punten straks weer naar panjoe gaan. Dat zou betekenen dat hij de prijs krijgt. En echt. De prijs is geweldig. 

0
geplaatst: 5 september 2010, 19:32 uur
Nog een kleine 30 minuten wachten, dan plaats ik het nummer. Nog niemand heeft de track geraden, en ik heb slechts één keer de goede artiest gelezen (althans, een deel daarvan).
0
geplaatst: 5 september 2010, 19:34 uur
Madvillain - Fancy Clown (feat. Viktor Vaughn)
Word 'em up yo
Word 'em up yo
0
geplaatst: 5 september 2010, 19:43 uur
0
geplaatst: 5 september 2010, 19:45 uur
FlyLo schreef:
Nee, 2x Viktor Vaughn en 1x Madvillain
(quote)
Nee, 2x Viktor Vaughn en 1x Madvillain
Doom = Viktor Vaughn. Ik hoop dat het geen al te grote teleurstelling voor je is.
0
geplaatst: 5 september 2010, 19:47 uur
fabblwaps schreef:
K-Liber - Viben
K-Liber - Viben

Rhythm & Poetry schreef:
Doom = Viktor Vaughn. Ik hoop dat het geen al te grote teleurstelling voor je is.
(quote)

De DOOM alter-ego's zijn niet zomaar inwisselbaar, dat zou je toch moeten weten

0
geplaatst: 5 september 2010, 19:59 uur
Dames en heren, vol trots presenteer ik u mijn nummer 1. That's right, mijn favoriete hiphopnummer ever. Nou ja, het is niet alleen mijn favoriete track, het is ook de favoriete track van mijn moeder. Dus moest deze wel op nummer 1:
1. The Roots ft Erykah Badu & Eve - You Got Me
Alles, maar dan ook alles vind ik zo ontzettend dope aan dit nummer. De clip. Briljant. De beat. Zo veel emotie, zo krachtig, en zo klein gehouden. Het refrein. Beste refrein ooit, Erykah Badu zingt zo ontzettend goed, elke keer weer: kippenvel. De raps. Zo oprecht, met de juiste passie worden ze gebracht. Jawel, dit is echt mijn favoriete nummer. Met afstand.

En ik weet dat dit niet jullie nummer 1 is, maar kijk maar naar de naam van dit topic.
Ik wil iedereen bedanken die dit topic heeft bezocht!

In het bijzonder:
pqt
timmie
1. The Roots ft Erykah Badu & Eve - You Got Me
Alles, maar dan ook alles vind ik zo ontzettend dope aan dit nummer. De clip. Briljant. De beat. Zo veel emotie, zo krachtig, en zo klein gehouden. Het refrein. Beste refrein ooit, Erykah Badu zingt zo ontzettend goed, elke keer weer: kippenvel. De raps. Zo oprecht, met de juiste passie worden ze gebracht. Jawel, dit is echt mijn favoriete nummer. Met afstand.

En ik weet dat dit niet jullie nummer 1 is, maar kijk maar naar de naam van dit topic.

Ik wil iedereen bedanken die dit topic heeft bezocht!

In het bijzonder:
pqt
timmie

0
geplaatst: 5 september 2010, 20:00 uur
Panjoe was de enige die The Roots noemde, hij krijgt opnieuw de punten. Mijn prijs is onderweg (via de PM).
0
geplaatst: 5 september 2010, 20:02 uur
In ieder geval een verbetering tov VV. You Got Me zou minimum in mijn top-10 staan.
Feli
Feli

0
geplaatst: 5 september 2010, 20:02 uur
Hele mooie nummer 1! Hierbij heb je toch wat smaak in je zitten.
0
Benno
geplaatst: 5 september 2010, 20:07 uur
Heb je ook de hele lijst nog met linkjes? Of vraag ik nu iets vreselijks?
0
toris
geplaatst: 5 september 2010, 20:10 uur
hij bedoelt onder elkaar, ik zou dat ook wel handig vinden
0
geplaatst: 5 september 2010, 20:12 uur
Oow... die heb ik niet meer. Elke keer als ik een update had gemaakt, verwijderde ik die tracks uit mijn Word-bestand. Word.
* denotes required fields.