Muziek / Toplijsten en favorieten / Rob's Hiphop top 500
zoeken in:
0
geplaatst: 5 september 2010, 20:15 uur
ik had deze ook nog in gedachte
maarja ik dacht toch niet xD
maarja ik dacht toch niet xD
0
geplaatst: 5 september 2010, 20:16 uur
Erg vet nummer maar ik heb een heleboel nummers gezien in je lijst die ik beter vind. Ik ben ook wel benieuwd naar de hele lijst. Ik vind het eigenlijk wel een beetje een anticlimax.
0
geplaatst: 5 september 2010, 20:27 uur
0
geplaatst: 5 september 2010, 20:27 uur
Rob, wist je de nummer 1 eigenlijk al toen je met de lijst begon?
0
geplaatst: 5 september 2010, 20:29 uur
Mijn top 3 stond nog niet helemaal vast (wel de nummers, niet de positie). Uiteindelijk heb ik het niet meer aangepast. Elk nummer (de gehele top 500) stond al vast, ook bij de tracks waar ik zei dat dit niet het geval was.
Behalve bij nummer 11 en 20, die toevoegingen waren ook nieuw voor mij.
Behalve bij nummer 11 en 20, die toevoegingen waren ook nieuw voor mij.
0
geplaatst: 5 september 2010, 20:30 uur
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)
Ik kan er niks aan doen. First Person of je nummer 2 vind ik dan een betere nummer 1.
0
geplaatst: 5 september 2010, 20:32 uur
Dat mag. Anticlimax is zo'n zwaar woord. Zeker omdat ik een speciale band heb met mijn nummer 1. Soms is muziek meer dan muziek.
0
geplaatst: 5 september 2010, 20:35 uur
Damn, ik wilde nog zeggen dat het iets van The Roots zou kunnen zijn.
0
geplaatst: 5 september 2010, 20:36 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dat mag. Anticlimax is zo'n zwaar woord. Zeker omdat ik een speciale band heb met mijn nummer 1. Soms is muziek meer dan muziek.
Dat verklaard veel. Dan neem ik het woord anticlimax terug.
0
Mb.
geplaatst: 5 september 2010, 20:37 uur
Mooi nummer. Toch wel een kleine tranentrekker hoor, Robje. 
Edit:

Edit:

0
geplaatst: 5 september 2010, 20:37 uur
Zoek er overigens niet al te veel schokkends achter. Ik heb gewoon seks gehad met Erykah Badu. 

0
geplaatst: 5 september 2010, 20:50 uur
sorry, was bezig met pokertoernooitje 
maar, heerlijk nummer van The Roots. Nog nooit gehoord, alleen dat zanggedeelte komt me erg bekend voor. Maar lekker nummer

maar, heerlijk nummer van The Roots. Nog nooit gehoord, alleen dat zanggedeelte komt me erg bekend voor. Maar lekker nummer

0
geplaatst: 5 september 2010, 21:01 uur
ja het kwam me ook bekent voor toen ik het ontdekte, maar ik ken het nummer al een tijdje.
0
Benno
geplaatst: 5 september 2010, 21:16 uur
Het spijt me, maar ik kan de lijst niet plaatsen. Het forum heeft zelfs als ik de lijst in kleinere gedeeltes knip (100 of 50 nummers) moeite met de verwerking van de post (ik word er dan gewoon uitgegooid).
0
geplaatst: 5 september 2010, 21:18 uur
Smijt het anders even op google docs & plaats een link hier.
0
geplaatst: 5 september 2010, 21:21 uur
Het was een goed bedoelde poging.
Bedankt voor de moeite Benno. 
Bedankt voor de moeite Benno. 
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 september 2010, 21:39 uur
Sweet Jesus, heb ik echt gewonnen?! Ik wil mijn grootste inspiratiebronnen bedanken: Rembo & Rembo, MC Pee Pants, Meneer Cactus en natuurlijk alle fans die op me gestemd hebben... Huilie!!!1!! van geluk!
Nee maar meesterlijke nummer 2 en begrijpelijke nummer 1
.
Nee maar meesterlijke nummer 2 en begrijpelijke nummer 1
.
0
geplaatst: 5 september 2010, 22:46 uur
Speciaal weer even ingelogd om op Back Again te haten. Maar verder weer lobi voor je lijstje hoor, du nummer 1 is gewoon aan. Toch grappig dat je in de top 10 dan wel weer veel tracks tegenkomt die ook als classics worden gezien.
0
Mb.
geplaatst: 6 september 2010, 17:41 uur
Bedorvenkebab schreef:
Toch grappig dat je in de top 10 dan wel weer veel tracks tegenkomt die ook als classics worden gezien.
Toch grappig dat je in de top 10 dan wel weer veel tracks tegenkomt die ook als classics worden gezien.
Voor 166 uur aan muziek vind ik zijn smaak sowieso wel voorspelbaar. Niet dat het iets slechts is, hoor.
0
toris
geplaatst: 6 september 2010, 18:45 uur
toch jammer trouwens dat meth er maar een paar keer in staat...
0
geplaatst: 6 september 2010, 19:34 uur
Mb. schreef:
Voor 166 uur aan muziek vind ik zijn smaak sowieso wel voorspelbaar. Niet dat het iets slechts is, hoor.
(quote)
Inderdaad, dat zal bij mij niet anders zijn denk ik. Maar bedoelde eigenlijk dat de rest van de lijst naar mijn mening vaak wat meer alternatieve Hip-Hop bevat ten opzichte van R&P''s top 10.
Of ik heb de verkeerde onthouden natuurlijk.
* denotes required fields.