MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Rob's Hiphop top 500

zoeken in:
ik had deze ook nog in gedachte maarja ik dacht toch niet xD

MAS
Erg vet nummer maar ik heb een heleboel nummers gezien in je lijst die ik beter vind. Ik ben ook wel benieuwd naar de hele lijst. Ik vind het eigenlijk wel een beetje een anticlimax.

Benno
Ik zal wel even de hele lijst maken, momentje...

momentje xD

MAS schreef:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje een anticlimax.

Rob, wist je de nummer 1 eigenlijk al toen je met de lijst begon?

Mijn top 3 stond nog niet helemaal vast (wel de nummers, niet de positie). Uiteindelijk heb ik het niet meer aangepast. Elk nummer (de gehele top 500) stond al vast, ook bij de tracks waar ik zei dat dit niet het geval was. Behalve bij nummer 11 en 20, die toevoegingen waren ook nieuw voor mij.

MAS
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Ik kan er niks aan doen. First Person of je nummer 2 vind ik dan een betere nummer 1.

Dat mag. Anticlimax is zo'n zwaar woord. Zeker omdat ik een speciale band heb met mijn nummer 1. Soms is muziek meer dan muziek.

Damn, ik wilde nog zeggen dat het iets van The Roots zou kunnen zijn.

MAS
Rhythm & Poetry schreef:
Dat mag. Anticlimax is zo'n zwaar woord. Zeker omdat ik een speciale band heb met mijn nummer 1. Soms is muziek meer dan muziek.

Dat verklaard veel. Dan neem ik het woord anticlimax terug.

Mb.
Mooi nummer. Toch wel een kleine tranentrekker hoor, Robje.

Edit:

Zoek er overigens niet al te veel schokkends achter. Ik heb gewoon seks gehad met Erykah Badu.

pqt
sorry, was bezig met pokertoernooitje

maar, heerlijk nummer van The Roots. Nog nooit gehoord, alleen dat zanggedeelte komt me erg bekend voor. Maar lekker nummer

ja het kwam me ook bekent voor toen ik het ontdekte, maar ik ken het nummer al een tijdje.

Benno
Het spijt me, maar ik kan de lijst niet plaatsen. Het forum heeft zelfs als ik de lijst in kleinere gedeeltes knip (100 of 50 nummers) moeite met de verwerking van de post (ik word er dan gewoon uitgegooid).

pqt
ach het is rob's lijst maar

Smijt het anders even op google docs & plaats een link hier.

het "momentje" is voorbij

Het was een goed bedoelde poging. Bedankt voor de moeite Benno.

panjoe (moderator)
Sweet Jesus, heb ik echt gewonnen?! Ik wil mijn grootste inspiratiebronnen bedanken: Rembo & Rembo, MC Pee Pants, Meneer Cactus en natuurlijk alle fans die op me gestemd hebben... Huilie!!!1!! van geluk!

Nee maar meesterlijke nummer 2 en begrijpelijke nummer 1 .

pqt
wat heb je gewonnen? nu ben ik toch wel benieuwd

panjoe (moderator)
Dat is iets tussen R&P en mij .

Speciaal weer even ingelogd om op Back Again te haten. Maar verder weer lobi voor je lijstje hoor, du nummer 1 is gewoon aan. Toch grappig dat je in de top 10 dan wel weer veel tracks tegenkomt die ook als classics worden gezien.

Mb.
Bedorvenkebab schreef:
Toch grappig dat je in de top 10 dan wel weer veel tracks tegenkomt die ook als classics worden gezien.

Voor 166 uur aan muziek vind ik zijn smaak sowieso wel voorspelbaar. Niet dat het iets slechts is, hoor.

toris
toch jammer trouwens dat meth er maar een paar keer in staat...

Mb. schreef:
(quote)

Voor 166 uur aan muziek vind ik zijn smaak sowieso wel voorspelbaar. Niet dat het iets slechts is, hoor.

Inderdaad, dat zal bij mij niet anders zijn denk ik. Maar bedoelde eigenlijk dat de rest van de lijst naar mijn mening vaak wat meer alternatieve Hip-Hop bevat ten opzichte van R&P''s top 10.

Of ik heb de verkeerde onthouden natuurlijk.

MAS
Wie gaat de volgende top 500 maken?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:30 uur

geplaatst: vandaag om 15:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.