Muziek / Toplijsten en favorieten / Rob's hiphop top 500 Pt. III
zoeken in:
0
geplaatst: 27 maart 2011, 18:35 uur
bennerd schreef:
Daar ben ik het mee eens
Verdomme, ik betrap mij echt keer op keer op Sean P-verheerlijking.
(quote)
Daar ben ik het mee eens
Verdomme, ik betrap mij echt keer op keer op Sean P-verheerlijking. Ik vind het gegrom en gebrom van Rock harder.

0
geplaatst: 27 maart 2011, 19:04 uur
Goede lijst. Trap Door is mijn favoriet, maar Get Money is altijd al mijn favoreite Hef plaat geweest en had hem hier niet verwacht tegen te komen. Die tack van Zo Moeilijk ligt me niet, maar ben nooit een liefhebber geweest van hun muziek. Laat de volgende 10 maar komen.
0
geplaatst: 27 maart 2011, 19:09 uur
490. Wu-Tang Clan - Wolves
Wu-Tang Clan is de laatste tijd niet heel erg boeiend meer. Dit nummer is een van hun weinige gave nummers van deze eeuw (als collectief Wu-Tang, solo droppen ze soms nog wel wat dopes). George Clinton maakt dit nummer tot een bazenanthem, hoewel Method Man ook superieur is.
489. The Mighty Underdogs - Gunfight
Een samenwerking (die van The Mighty Underdogs) die wat tegenviel. Maar dit nummer stond wel al snel als een huis. Gave rockbeat, met fraaie raps van onder meer MF DOOM (de uitblinker op deze track). De grappige clip zorgt voor een extra bonuspunt.
488. Evidence - To Be Continued...
Van als het goed is zijn aanstaande album: Cats & Dogs. De verwachtingen zijn uiteraard hoog gespannen, zeker toen deze eerste single uitkwam. De beat is ongelofelijk hard en blijft heerlijk in je hoofd dreunen. Evidence zijn grappige lines die hij op zijn kenmerkende langzame manier brengt maken deze track compleet.
487. Eazy-E - Eazy Er Said Than Dunn
Legendarische productie, nostalgie van begin tot eind. Eazy-E zijn rijmelarij is fijn van de partij.
486. Freeway - All My Life
Freeway is een baard. Uhh, Freeway is een baas. Hij heeft sowieso een gaaf stemgeluid en die gebruikt hij ook nog eens goed. Altijd heerlijk nadrukkelijk aanwezig op nadrukkelijk aanwezige beats. Nate Dogg op het refrein maakt het feest compleet.
485. Xzibit - My Name Is
Toen ik dit onlangs weer hoorde viel ik bijna langs mijn stoel. Ik vind dat Eminem zo waar fijn komt op een track, wat zeg ik: hij rapt op een zeer hoog niveau. Sowieso past de beat uitstekend bij hem. Xzibit voegt wat swag toe en Nate Dogg op het refrein maakt het feest compleet.
484. Kid Frost - La Raza
Heerlijk nummer, helemaal als het weer een beetje meewerkt. Zomerse productie en grappige raps van Kid Frost. Nummer doet het goed bij een barbecue, mits je blanke ouders, tantes, ooms en grootouders niet van de partij zijn.
483. MC Esoteric - I Need a Dope Beat
En die dope beat krijgt hij op dit nummer. Damn, kan wederom weinig anders zeggen dan: wat een harde shit. Esoteric is een onderschatte rapper. Hij heeft een fijn stemgeluid, doet een beetje denken aan Jay-Z, en is lyricaal vermakelijk als Kud.
482. Opgezwolle - Hoedenplank
Een van de eerste Nederhop tracks die ik dope vond. Voer voor je hoedenplank, en dat is het. Sticks weet wel hoe hij moet omgaan met dergelijke luide producties. Klassieker.
481. Army of the Pharaohs - Seven
Catchy, dreigende beat van Ill Bill & Sick Nature en de heren van AOtP murderen. Misschien wel de meest beluisterde track door mij, begon een beetje te vervelen, maar nu ik hem al een tijd niet meer beluisterd heb komt het wel degelijk weer erg goed op me over.
Wu-Tang Clan is de laatste tijd niet heel erg boeiend meer. Dit nummer is een van hun weinige gave nummers van deze eeuw (als collectief Wu-Tang, solo droppen ze soms nog wel wat dopes). George Clinton maakt dit nummer tot een bazenanthem, hoewel Method Man ook superieur is.
489. The Mighty Underdogs - Gunfight
Een samenwerking (die van The Mighty Underdogs) die wat tegenviel. Maar dit nummer stond wel al snel als een huis. Gave rockbeat, met fraaie raps van onder meer MF DOOM (de uitblinker op deze track). De grappige clip zorgt voor een extra bonuspunt.
488. Evidence - To Be Continued...
Van als het goed is zijn aanstaande album: Cats & Dogs. De verwachtingen zijn uiteraard hoog gespannen, zeker toen deze eerste single uitkwam. De beat is ongelofelijk hard en blijft heerlijk in je hoofd dreunen. Evidence zijn grappige lines die hij op zijn kenmerkende langzame manier brengt maken deze track compleet.
487. Eazy-E - Eazy Er Said Than Dunn
Legendarische productie, nostalgie van begin tot eind. Eazy-E zijn rijmelarij is fijn van de partij.
486. Freeway - All My Life
Freeway is een baard. Uhh, Freeway is een baas. Hij heeft sowieso een gaaf stemgeluid en die gebruikt hij ook nog eens goed. Altijd heerlijk nadrukkelijk aanwezig op nadrukkelijk aanwezige beats. Nate Dogg op het refrein maakt het feest compleet.
485. Xzibit - My Name Is
Toen ik dit onlangs weer hoorde viel ik bijna langs mijn stoel. Ik vind dat Eminem zo waar fijn komt op een track, wat zeg ik: hij rapt op een zeer hoog niveau. Sowieso past de beat uitstekend bij hem. Xzibit voegt wat swag toe en Nate Dogg op het refrein maakt het feest compleet.

484. Kid Frost - La Raza
Heerlijk nummer, helemaal als het weer een beetje meewerkt. Zomerse productie en grappige raps van Kid Frost. Nummer doet het goed bij een barbecue, mits je blanke ouders, tantes, ooms en grootouders niet van de partij zijn.
483. MC Esoteric - I Need a Dope Beat
En die dope beat krijgt hij op dit nummer. Damn, kan wederom weinig anders zeggen dan: wat een harde shit. Esoteric is een onderschatte rapper. Hij heeft een fijn stemgeluid, doet een beetje denken aan Jay-Z, en is lyricaal vermakelijk als Kud.
482. Opgezwolle - Hoedenplank
Een van de eerste Nederhop tracks die ik dope vond. Voer voor je hoedenplank, en dat is het. Sticks weet wel hoe hij moet omgaan met dergelijke luide producties. Klassieker.
481. Army of the Pharaohs - Seven
Catchy, dreigende beat van Ill Bill & Sick Nature en de heren van AOtP murderen. Misschien wel de meest beluisterde track door mij, begon een beetje te vervelen, maar nu ik hem al een tijd niet meer beluisterd heb komt het wel degelijk weer erg goed op me over.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 maart 2011, 19:16 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik vind dat Eminem zo waar fijn komt op een track, wat zeg ik: hij rapt op een zeer hoog niveau.
Ik vind dat Eminem zo waar fijn komt op een track, wat zeg ik: hij rapt op een zeer hoog niveau.
Dat ik dit nog mee mag maken
. Kende die track nog niet maar ik vind de beat echt des Eminems.To Be Continued
Gunfight
Hoedenplank

0
geplaatst: 27 maart 2011, 19:17 uur
Zet Seven effe een plaats of 450 hoger, Rob.
Oh ja, en Hoedenplank ook.
Verder is ie weer
.
Oh ja, en Hoedenplank ook.
Verder is ie weer
.
0
geplaatst: 27 maart 2011, 19:18 uur
0
geplaatst: 27 maart 2011, 19:25 uur
Ik heb jouw word/excel/watdanook-documentje niet. Daarbij is het jouw lijst.
0
geplaatst: 27 maart 2011, 19:28 uur
Ik heb die ook niet. Het is niet iets wat ik bewaar. Het is een top 500, geen familiefoto. Niet dat ik die wel bewaar. 

0
geplaatst: 27 maart 2011, 20:01 uur
De video voor La Raza is hard, Kid Frost is pure swag (3:44 in de video). This is for the razzzaa, rolt lekker van de tong. De rest vind ik allemaal wel lekker, maar niet super (no hatin).
0
geplaatst: 27 maart 2011, 21:03 uur
Tsja, aangezien Paz op het einde zegt: "Ill Bill on the beat", dacht ik dat Ill Bill die beat had gemaakt
.
Btw: Ik hoop dat het topic weer zo gezellig als de vorige top 500 wordt.
.Btw: Ik hoop dat het topic weer zo gezellig als de vorige top 500 wordt.
0
geplaatst: 27 maart 2011, 21:10 uur
De liefhebbers hebben problemen met de netwerkverbinding van hun iPad, dus die kunnen het topic nog niet bereiken.
0
geplaatst: 27 maart 2011, 23:05 uur
Ik weet niet hoe de vorige top 500 was (schijnbaar was er iets mee
) maar ik ga deze zeker volgen 
My Name
Hoedenplank
Seven

) maar ik ga deze zeker volgen 
My Name

Hoedenplank

Seven

* denotes required fields.