Muziek / Toplijsten en favorieten / Goeie drummers
zoeken in:
0
geplaatst: 24 december 2005, 12:09 uur
Is inderdaad over t algemeen een probleem met die-hard fans van welke band dan ook en niet alleen bij die van Toto
In mijn rijtje heb ik overigens Neil Peart ten onrechte niet genoemd.
In mijn rijtje heb ik overigens Neil Peart ten onrechte niet genoemd.
0
CAPIpsv
geplaatst: 6 maart 2006, 15:29 uur
Mijn favorieten:
DAVE WECKL
SIMON PHILLIPS
TERRI BOZZIO
PHIL COLLINS
DAVE WECKL
SIMON PHILLIPS
TERRI BOZZIO
PHIL COLLINS
0
geplaatst: 10 maart 2006, 23:01 uur
Deze vind ik erg goed:
Joey Castillo, Dave Grohl, Koen victor lieckens
Joey Castillo, Dave Grohl, Koen victor lieckens
0
geplaatst: 14 maart 2006, 10:17 uur
Zeg wat vinden jullie van de drummer van Dungen!
Die vind ik echt super goed, bijv. in Panda is ie echt briljant.
Die vind ik echt super goed, bijv. in Panda is ie echt briljant.

0
shappy1010
geplaatst: 14 maart 2006, 13:12 uur
Phil Collins (las ergens dat ie onderschat zou zijn? Volgens mij valt dat wel mee hoor...)
Simon Philips
Jeff Porcaro
Ik begrijp overginds van een aantal drummers dat Keith Moon nooit zo heel erg goed was, maar meer een symbool voor rockdrummers qua stijl en persoon. Toch hoor ik b.v. in een Simon Philips Keith Moon invloeden.
Simon Philips
Jeff Porcaro
Ik begrijp overginds van een aantal drummers dat Keith Moon nooit zo heel erg goed was, maar meer een symbool voor rockdrummers qua stijl en persoon. Toch hoor ik b.v. in een Simon Philips Keith Moon invloeden.
0
teutoon
geplaatst: 19 maart 2006, 21:47 uur
Van wat ik ken:
Neil Peart: ik zet em hier neer omdat ik hoor dat ie goed is maar ik vind niet dat hij een lekkere groove heeft, ik heb al niks met Rush maar ik vind em ook veel te overheersend.
Dit zijn pas echte toppers:
Mike Portnoy: geniale gast
Jeff Porcaro: hoeveel gevoel kun je hebben
Simon Phillips: ook geweldig
Phil Collins: ook super hoe hij drumt
John Bonham: fantastisch
Lars Ullrich: hakt er ook altijd lekker in
Neil Peart: ik zet em hier neer omdat ik hoor dat ie goed is maar ik vind niet dat hij een lekkere groove heeft, ik heb al niks met Rush maar ik vind em ook veel te overheersend.
Mike Portnoy: geniale gast
Jeff Porcaro: hoeveel gevoel kun je hebben
Simon Phillips: ook geweldig
Phil Collins: ook super hoe hij drumt
John Bonham: fantastisch
Lars Ullrich: hakt er ook altijd lekker in
0
geplaatst: 19 maart 2006, 21:52 uur
Christian Vander (Magma) en Daniel Denis (Art Zoyd, Univers Zero, Present), weet niet of ze al genoemd zijn, maar dit zijn nou echt drummers die iets hebben betekent voor de muziekwereld.
0
geplaatst: 20 maart 2006, 00:10 uur
Ik ken ze maar het zijn toch vrij onbeduidende figuren in het wereldje. Ik vind ze zelf (ook drummer) ook niet echt bijster creatief, interessant drumwerk afleveren.
0
tondeman
geplaatst: 20 maart 2006, 01:13 uur
loz colbert, reni, keith moon, alan & steve white en kenny jones
0
geplaatst: 23 maart 2006, 17:09 uur
Hallo ik vind jullie drummers wel ok en sommige iets beter dan de andere maar ik ga jullie faforieten niet beoordelen, wel mis ik de drummer van Tool in jullie lijstjes,,,
Danny Carey,,,,
Die dat toch heeft bewezen met het album Lateralus
echt genieten geblazen
cya drown
Danny Carey,,,,
Die dat toch heeft bewezen met het album Lateralus
echt genieten geblazen
cya drown
0
geplaatst: 26 maart 2006, 01:29 uur
Mark Brzezicki van Big Country.
Techniek, gevoel, kracht, en groovy ineen.
Schijnt zijn partijen te spelen zonder dat er een Pro Tool setje aan te pas komt om het strak te trekken.
Techniek, gevoel, kracht, en groovy ineen.
Schijnt zijn partijen te spelen zonder dat er een Pro Tool setje aan te pas komt om het strak te trekken.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 maart 2006, 13:19 uur
teutoon schreef:
Mike Portnoy [...]
Mike Portnoy [...]
Nee, die is helemáál niet overheersend gelukkig

0
geplaatst: 10 april 2006, 10:28 uur
Danney Carey en Mike Portnoy zijn de besten die ik van naam ken en gehoord heb...Maar er zullen vast wel net zulke goede, zoniet betere drummers rondlopen.
0
geplaatst: 13 april 2006, 16:44 uur
Me beperkend tot de rockmuziek:
Qua techniek, invloed, innovatie,... Neil Peart (Rush)
Qua mooiheid Danny Carey (Tool)
Want IEDEREEN weet natuurlijk dat niets of niemand Buddy Rich verslaat...
Qua techniek, invloed, innovatie,... Neil Peart (Rush)
Qua mooiheid Danny Carey (Tool)
Want IEDEREEN weet natuurlijk dat niets of niemand Buddy Rich verslaat...
0
geplaatst: 13 april 2006, 20:04 uur
Hij staat ook niet voor niks op één..
Deze drummer schaamt zich geen muziek van Buddy Rich te kennen. *schaamt zich heel diep*
Deze drummer schaamt zich geen muziek van Buddy Rich te kennen. *schaamt zich heel diep*
0
geplaatst: 13 april 2006, 20:07 uur
Wat cool Carow dat je drumt
Dat mocht ik nooit van de mams en paps (te veel herrie of zoiets onnozels...)
Dat mocht ik nooit van de mams en paps (te veel herrie of zoiets onnozels...)
0
geplaatst: 13 april 2006, 20:14 uur
Ik stond ooit (zes jaar geleden) op het punt om te drummen, maar het is er uiteindelijk nooit van gekomen
.
.
0
geplaatst: 13 april 2006, 20:16 uur
Jammer... waarom niet?
Ik heb pas sinds kort een drumstel, daarvoor tijden op een electrisch ding gedrumt wat de naam drumstel niet waard is.
Het heeft me 3 jaar gekost om mijn moeder ervan te overtuigen dat echte drumstellen toch beter zijn.
Ik heb pas sinds kort een drumstel, daarvoor tijden op een electrisch ding gedrumt wat de naam drumstel niet waard is.
Het heeft me 3 jaar gekost om mijn moeder ervan te overtuigen dat echte drumstellen toch beter zijn.
0
geplaatst: 13 april 2006, 20:18 uur
Carow schreef:
... daarvoor tijden op een electrisch ding gedrumt wat de naam drumstel niet waard is.
... daarvoor tijden op een electrisch ding gedrumt wat de naam drumstel niet waard is.
Dat was eerst ook een voorstel van mijn ouders, maar uiteindelijk ben ik toen toch maar gitaar gaan spelen. Overgens denk ik dat ik met die gitaar af en toe meer herrie produceer als met een drumstel, maar goed...
0
geplaatst: 13 april 2006, 20:20 uur
Nou.. echt niet hoor
. Mijn zusje heeft een gitaar, maar qua herrie komt mijn drumstel er kilometers bovenuit. En wees blij dat je gitaar bent gaan spelen en niet op een elektrisch drumstel. 
. Mijn zusje heeft een gitaar, maar qua herrie komt mijn drumstel er kilometers bovenuit. En wees blij dat je gitaar bent gaan spelen en niet op een elektrisch drumstel. 
0
geplaatst: 13 april 2006, 20:21 uur
Ik was elf jaar, en ik had na een jaar notenleer geen zin meer om nog iets met muziek te doen. Drummen was het enige dat mij een beetje interesseerde toen, maar het is niets geworden. Nu natuurlijk veel spijt

0
geplaatst: 13 april 2006, 20:24 uur
Ja, dat kan ik me voorstellen. En drummen is véél meer dan noten lezen. Ik heb zelf nooit op AMV gezeten. Ik wist dat ik wou drummen toen ik een keer moest drummen op school voor een cijfer. (een 8, was in de brugklas, eerste keer ooit op een drumstel ^^)
0
geplaatst: 13 april 2006, 20:31 uur
Carow schreef:
Nou.. echt niet hoor
Nou.. echt niet hoor
Draai op je box de distortion en het volume vol open het het verschil zal niet groot zijn

* denotes required fields.