Muziek / Toplijsten en favorieten / De Verrukkelijke 500
zoeken in:
0
geplaatst: 9 november 2013, 11:29 uur
Het valt me op dat een hoop van mijn absolute favorieten vorig jaar helemaal niet in de lijst stonden. Naast de drie nummers die ik in mijn vorige bericht noemen horen daar ook Living in Another World en No Cars Go bij.
No Sound But the Wind van Editors had ik ook wel in mijn lijst kunnen/moeten zetten. Schandalig dat ik die over het hoofd heb gezien!
No Sound But the Wind van Editors had ik ook wel in mijn lijst kunnen/moeten zetten. Schandalig dat ik die over het hoofd heb gezien!
0
geplaatst: 9 november 2013, 12:51 uur
Een lijstje van 500 nummers is nooit compleet, maar ook ik ben erg blij met de door jou genoemde nieuwkomers!
Living in another world, Fade to grey en The drugs don't work zijn trouwens re-entries, de rest staat er nu inderdaad pas voor het eerst in.
Living in another world, Fade to grey en The drugs don't work zijn trouwens re-entries, de rest staat er nu inderdaad pas voor het eerst in.
0
geplaatst: 9 november 2013, 13:27 uur
Theme for Great Cities en No Cars Go zijn debutanten?
Ik denk dat de MuMe'ers een flink aandeel hebben gehad in de binnenkomst van deze twee parels.
Ik denk dat de MuMe'ers een flink aandeel hebben gehad in de binnenkomst van deze twee parels.
0
geplaatst: 14 november 2013, 20:51 uur
0
geplaatst: 15 november 2013, 19:14 uur
Om 19.30 begint het dus. Nu nog het voorfeestje.
Momenteel zijn al o.a. Lukas en Onweerwolf in de chat.
Chat4all.net Free Flash IRC Client - chat.chat4all.net
Momenteel zijn al o.a. Lukas en Onweerwolf in de chat.
Chat4all.net Free Flash IRC Client - chat.chat4all.net
0
geplaatst: 16 november 2013, 15:58 uur
Aan het genieten van de lijst hier. Doe veel nieuwe ontdekkingen op, zoals een half uurtje terug met Green Grass and High Tides van The Outlaws. Wat een magistrale gitaarsolo's in dat nummer!
0
geplaatst: 17 november 2013, 01:03 uur
Ik tune voor het slapengaan nog even in via mijn telefoon en ik krijg meteen Propaganda (bekende naam, onbekende muziek, hele fijne ontdekking) en Keane voor mijn kiezen. Lekker hoor 
Morgenmiddag kom ik weer langs in de chat!

Morgenmiddag kom ik weer langs in de chat!
0
geplaatst: 17 november 2013, 01:06 uur
Hoppa, ook nog een mooie van Coldplay erachteraan! Die luister ik ook nog even af 

0
Onweerwolf
geplaatst: 17 november 2013, 13:36 uur
Nieuw luisterrecord behaald net: 83 luisteraars. 

0
geplaatst: 17 november 2013, 16:02 uur
Mm.. de uitzending verloopt helaas niet vlekkeloos. Heel jammer, vanuit een organisatorisch perspectief uiteraard ook.
0
geplaatst: 17 november 2013, 16:07 uur
Zo, maar eens even ingeschakeld. 
In de lijst staan tot nu toe weinig nummers die ook in mijn lijst staan. Hopelijk komen er nog een aantal.

In de lijst staan tot nu toe weinig nummers die ook in mijn lijst staan. Hopelijk komen er nog een aantal.
0
geplaatst: 17 november 2013, 16:22 uur
Co Jackso schreef:
Mm.. de uitzending verloopt helaas niet vlekkeloos. Heel jammer, vanuit een organisatorisch perspectief uiteraard ook.
't Is de eerste keer in 6 jaar dat er buffers optreden. Het heeft waarschijnlijk te maken met de vele luisteraars en vooral kijkers via de webcam.Mm.. de uitzending verloopt helaas niet vlekkeloos. Heel jammer, vanuit een organisatorisch perspectief uiteraard ook.
0
geplaatst: 17 november 2013, 17:37 uur
En hoewel van korte duur.. heel even zijn de 100 luisteraars aangetikt.
Figuurlijk dan, hè.
Figuurlijk dan, hè.
0
geplaatst: 17 november 2013, 19:46 uur
New Born, Rebellion (Lies) en Karma Police alledrie in de top 50 en alledrie nog gestegen ook 

0
geplaatst: 17 november 2013, 21:25 uur
Ik vraag mij altijd af wat er nog moet komen, als er al zoveel geweldige nummers lang zijn gekomen.
0
geplaatst: 17 november 2013, 21:59 uur
Wat lees ik nu? Arriving Somewhere But Not Here op 15? 15! 
Bliss zo hoog verbaast me ook wel. Dat moet bijna wel de hoogste notering van Muse zijn.

Bliss zo hoog verbaast me ook wel. Dat moet bijna wel de hoogste notering van Muse zijn.
0
geplaatst: 17 november 2013, 22:20 uur
Leuk, de top 10 komt eraan. Op mijn lijstje heb ik nog 7 nummers staan, waarvan ik zeker weet dat ze nog langs zullen komen. Dus nog 3 lege plaatsjes, ik ben benieuwd
Altijd vreemd om de beste nummers van The Smiths en Arcade Fire zo snel te horen. Die verwacht je vanwege de Ladder, toch wat hoger.
edit. Ik had geen rekening gehouden met Mr. J. Cash.
Altijd vreemd om de beste nummers van The Smiths en Arcade Fire zo snel te horen. Die verwacht je vanwege de Ladder, toch wat hoger.
edit. Ik had geen rekening gehouden met Mr. J. Cash.
0
geplaatst: 17 november 2013, 22:30 uur
Jammer dat de chat niet werkt op mijn mobiel. Radio luisteren kan gelukkig wel dus ik blijf er nog even bij!
0
geplaatst: 17 november 2013, 22:35 uur
stoepkrijt schreef:
Dat klopt. Stond wel jarenlang in de top 10.Bliss zo hoog verbaast me ook wel. Dat moet bijna wel de hoogste notering van Muse zijn.
0
geplaatst: 17 november 2013, 23:21 uur
Wat is eigenlijk de reden dat Dire Straits het in de Verrukkelijke 500 zoveel beter doet dan in Top 2000 en de MumeLadder?
* denotes required fields.