MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / De Verrukkelijke 500

zoeken in:
Het valt me op dat een hoop van mijn absolute favorieten vorig jaar helemaal niet in de lijst stonden. Naast de drie nummers die ik in mijn vorige bericht noemen horen daar ook Living in Another World en No Cars Go bij.

No Sound But the Wind van Editors had ik ook wel in mijn lijst kunnen/moeten zetten. Schandalig dat ik die over het hoofd heb gezien!

Een lijstje van 500 nummers is nooit compleet, maar ook ik ben erg blij met de door jou genoemde nieuwkomers!
Living in another world, Fade to grey en The drugs don't work zijn trouwens re-entries, de rest staat er nu inderdaad pas voor het eerst in.

Theme for Great Cities en No Cars Go zijn debutanten? Ik denk dat de MuMe'ers een flink aandeel hebben gehad in de binnenkomst van deze twee parels.

Nog maar 23 uur tot aan de start van de Verrukkelijke 500!

Voorproefje

Om 19.30 begint het dus. Nu nog het voorfeestje.

Momenteel zijn al o.a. Lukas en Onweerwolf in de chat.

Chat4all.net Free Flash IRC Client - chat.chat4all.net

Wordt er al een beetje geluisterd door mensen hier...?

Door mij in ieder geval wel

Aan het genieten van de lijst hier. Doe veel nieuwe ontdekkingen op, zoals een half uurtje terug met Green Grass and High Tides van The Outlaws. Wat een magistrale gitaarsolo's in dat nummer!

Ik tune voor het slapengaan nog even in via mijn telefoon en ik krijg meteen Propaganda (bekende naam, onbekende muziek, hele fijne ontdekking) en Keane voor mijn kiezen. Lekker hoor

Morgenmiddag kom ik weer langs in de chat!

Hoppa, ook nog een mooie van Coldplay erachteraan! Die luister ik ook nog even af

Onweerwolf
Nieuw luisterrecord behaald net: 83 luisteraars.

Inmiddels staat het luisterrecord al op 88.

Sportieve plicht volbracht vandaag, nu ga ik genieten

Mm.. de uitzending verloopt helaas niet vlekkeloos. Heel jammer, vanuit een organisatorisch perspectief uiteraard ook.

Zo, maar eens even ingeschakeld.

In de lijst staan tot nu toe weinig nummers die ook in mijn lijst staan. Hopelijk komen er nog een aantal.

Wie weet Deafheaven!

Co Jackso schreef:
Mm.. de uitzending verloopt helaas niet vlekkeloos. Heel jammer, vanuit een organisatorisch perspectief uiteraard ook.
't Is de eerste keer in 6 jaar dat er buffers optreden. Het heeft waarschijnlijk te maken met de vele luisteraars en vooral kijkers via de webcam.

En hoewel van korte duur.. heel even zijn de 100 luisteraars aangetikt.

Figuurlijk dan, hè.

New Born, Rebellion (Lies) en Karma Police alledrie in de top 50 en alledrie nog gestegen ook

Ik vraag mij altijd af wat er nog moet komen, als er al zoveel geweldige nummers lang zijn gekomen.

Wat lees ik nu? Arriving Somewhere But Not Here op 15? 15!

Bliss zo hoog verbaast me ook wel. Dat moet bijna wel de hoogste notering van Muse zijn.

Leuk, de top 10 komt eraan. Op mijn lijstje heb ik nog 7 nummers staan, waarvan ik zeker weet dat ze nog langs zullen komen. Dus nog 3 lege plaatsjes, ik ben benieuwd

Altijd vreemd om de beste nummers van The Smiths en Arcade Fire zo snel te horen. Die verwacht je vanwege de Ladder, toch wat hoger.

edit. Ik had geen rekening gehouden met Mr. J. Cash.

Jammer dat de chat niet werkt op mijn mobiel. Radio luisteren kan gelukkig wel dus ik blijf er nog even bij!

stoepkrijt schreef:
Bliss zo hoog verbaast me ook wel. Dat moet bijna wel de hoogste notering van Muse zijn.
Dat klopt. Stond wel jarenlang in de top 10.

Onweerwolf
De CiT chat gaat weer los.

En we gaan de top 5 in, met Dire Straits

Haha, daar worden goede gesprekken gevoerd zie ik wel

Wat is eigenlijk de reden dat Dire Straits het in de Verrukkelijke 500 zoveel beter doet dan in Top 2000 en de MumeLadder?

Gast
geplaatst: vandaag om 06:10 uur

geplaatst: vandaag om 06:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.