MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
herman schreef:
(quote)

200 stemmen of 200 punten?

Ik dacht me te herinneren dat je gewoon 10 nummers inzendt, zonder volgorde en dus zonder puntentelling. 200 stemmen dus.

1 stem = 1 punt. Volgorde is niet belangrijk.

ClassicRocker schreef:
Queen stond vorig jaar maar met 28 nummers in de top 2000, schandalig weinig. Dat moet dit jaar beter .
Maar wel allemaal in de bovenste helft!

Een Queen-fan die zeurt over de top 2000, het moet niet gekker worden.

Eigenlijk moeten ze de top 2000 andersom uitzenden. Eerst de Standaard Saaiigheid (Queen, Eagles, Abba, Bo De Groot) en gaandeweg wordt het steeds leuker, met singles die je je tijden niet meer hebt gehoord!
Kim Wilde's Cambodia! Dat soort nummers!

Casartelli (moderator)
Het is dat Starless zo'n goeie song is...

1. misterfool
2. royh
3. herman
4. Titmeister
5. Benno
6. ranboy
7. Vigil
8. ArthurDZ
9. Casartelli

herman schreef:

Als je er niet zoveel aanvindt dan moet je vooral niet meedoen natuurlijk. Ik vind zelf ook andere nummers leuk (al staat Starless wel op 5*), maar als we allemaal op onze favoriet gaan stemmen, wordt het natuurlijk nooit wat met die lijst.

Laten we het zo doen dat je 9 eigen favoriete nummers inzend en 1 MuMe nummer.
Nemen we volgend jaar een andere; waarvoor we eerst een stemming houden op MuMe.

bawimeko schreef:
Eerst de Standaard Saaiigheid (Queen, Eagles, Abba, Bo De Groot) en gaandeweg wordt het steeds leuker, met singles die je je tijden niet meer hebt gehoord!
Op Queen na, kom je ze overal tegen hoor. Niet alleen bovenin.

Schrijf mij ook maar op.

1. misterfool
2. royh
3. herman
4. Titmeister
5. Benno
6. ranboy
7. Vigil
8. ArthurDZ
9. Casartelli
10. Thomzic

1. misterfool
2. royh
3. herman
4. Titmeister
5. Benno
6. ranboy
7. Vigil
8. ArthurDZ
9. Casartelli
10. Thomzic
11. de_nis_

1. misterfool
2. royh
3. herman
4. Titmeister
5. Benno
6. ranboy
7. Vigil
8. ArthurDZ
9. Casartelli
10. Thomzic
11. de_nis_
12. thelion

+1 voor starless

Laten we het zo doen dat je 9 eigen favoriete nummers inzend en 1 MuMe nummer.
Nemen we volgend jaar een andere; waarvoor we eerst een stemming houden op MuMe.

De_nis_, vind ik een goed idee, maar zullen we dan wel een stemming houden, dat moet wel lukken voor 22 november.

Moet dat wel een nummer zijn dat al in de keuzelijst staat, anders ben je bij voorbaat kansloos...

1. misterfool
2. royh
3. herman
4. Titmeister
5. Benno
6. ranboy
7. Vigil
8. ArthurDZ
9. Casartelli
10. Thomzic
11. de_nis_
12. thelion
13. steven

@Snoeperd

Het maakt mij eigenlijk niet uit welk nummer we nemen, ik vind het interessanter om te kijken wat we met MuMe kunnen bewerkstelligen.
Dus Starless van King Crimson.

Van maandag 22 november 6.00 uur tot en met vrijdag 26 november is het mogelijk te stemmen; tegen die tijd moeten we zien dat we andere MuMe leden mobiliseren.

Ben het met de_nis_ eens: ik vind Starless sowieso een van de beste nummers van King Crimson, dus mijn zegen heeft het, en ik ga er ook op stemmen.

Maar het lijkt mij juist zo leuk om eens te proberen of we als MuMe'ers wat invloed kunnen uitoefenen op die lijst. Dan heb je kans dat 'we' zelfs het nieuws nog halen, net zoals in voorgaande jaren met die andere massale ondersteuningsacties van funclubs e.d. is gebeurd.

Niet dat ik daar veel hoop op heb, maar 14 stemmen is een beginnetje. Al komt-ie maar op 1997 binnen...

Als het om Kim Wilde's Cambodia was gegaan had ik enthousiast meegedaan, maar KC word ik niet warm of koud van...

Ik zal voor straf ook op King crimson stemmen....

Ik moet zeer dringend weer eens luisteren naar albums als In the court of the Crimson King. Elke keer denk ik dat het er ongetwijfeld eens van komt, maar nu even niet. Daarom lijkt mij een stem voor Starless een terechte boete.

Dus:

1. misterfool
2. royh
3. herman
4. Titmeister
5. Benno
6. ranboy
7. Vigil
8. ArthurDZ
9. Casartelli
10. Thomzic
11. de_nis_
12. thelion
13. steven
14. musician

Casartelli (moderator)
musician schreef:
Ik zal voor straf ook op King crimson stemmen....

Ik moet zeer dringend weer eens luisteren naar albums als In the court of the Crimson King. Elke keer denk ik dat het er ongetwijfeld eens van komt, maar nu even niet. Daarom lijkt mij een stem voor Starless een terechte boete.

Voor Starless moet je dringend weer eens luisteren naar Red.

GrafGantz schreef:
Als het om Kim Wilde's Cambodia was gegaan had ik enthousiast meegedaan

Zullen we ons eigen lijstje maken?

Of we doen een dealtje, ik stem op Cambodia, als jullie op Starless stemmen

Misterfool
ik zal ook eens op cambodia stemmen als jullie ten minste starless op 1 zetten

ik stem ook wel op cambodia , vind ik ook wel een leuk nummer.
ik dacht dat belle and sebastian het ook wel eens gehaald heeft met medewerking van mume , of neem ik nu al een voorschotje op 2011?????

maar starless is dus ook wel echt geweldig. mooi een kwart van de uitzending van dat uur weer voorbij met geniale muziek...

de KC hyve weet nu ook van het initiatief

Het idee is dus om King Crimson - Starless in top 2000 te krijgen. Count me in.

Dus:

1. misterfool
2. royh
3. herman
4. Titmeister
5. Benno
6. ranboy
7. Vigil
8. ArthurDZ
9. Casartelli
10. Thomzic
11. de_nis_
12. thelion
13. steven
14. musician
15. bonothecat

Ik zeg maar er een twitter campagne van!

Misterfool schreef:
ik zal ook eens op cambodia stemmen als jullie ten minste starless op 1 zetten
Nogmaals de volgorde maakt totaal niet uit.

Leuk nummer hoor Starless.. maar waarom juist dat? Volgens mij staan er op het debuut nog betere nummers die niet in de top2000 staan

gaucho schreef:
Maar het lijkt mij juist zo leuk om eens te proberen of we als MuMe'ers wat invloed kunnen uitoefenen op die lijst. Dan heb je kans dat 'we' zelfs het nieuws nog halen, net zoals in voorgaande jaren met die andere massale ondersteuningsacties van funclubs e.d. is gebeurd.

Ik weet niet of dat wel zo handig is, om er veel ruchtbaarheid aan te geven. Als ze bij de organisatie merken van dit soort initiatieven halen ze de plaat er nog eerder uit, net als bij Ede Staal een paar jaar geleden.

@Steven: top dat je de KC hyve hebt ingelicht

@algemeen: ik zet Cambodia ook wel bij mijn beste 10 denk ik, geweldig nummer ook.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:53 uur

geplaatst: vandaag om 15:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.