Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2017, 12:56 uur
In het volgende uur Shape of You. Lijkt wel een verdwaald schaapje tussen al die klassiekers.
0
geplaatst: 31 december 2017, 12:57 uur
Staverman had in één ding wel gelijk; we zitten in een behoorlijke ballad flow op dit moment...
0
geplaatst: 31 december 2017, 12:57 uur
Zeker weten
Jammer dat er 2 versies van One instaan
Anders hadden we een vette Top 10 plaats voor U2 gehad
De oorspronkelijke versie vind ik trouwens 10x meer spreken en veel mooier
0
geplaatst: 31 december 2017, 13:01 uur
Wel een goede top 2000 uitzending gisteren met de documentaire over The Stranglers ? En aandacht voor Witch Doctor van de Staat van eigen bodem ?. Ontnuchterend is het feit dat The Weight van The Band niet in de top 2000 staat ?? ongelofelijk !
0
geplaatst: 31 december 2017, 13:02 uur
Mee eens! Ik verbaasde me de afgelopen dagen echt over hoe hoog sommige, in mijn ogen, mindere U2 nummers als Ordinary love, Vertigo, Stuck in a moment, The saints are coming en toch ook Beautiful day staan. Terwijl ik juweeltjes als A sort of homecoming, Running to stand still, Red hill mining town, Bullet the blue sky, Love is blindness of Who's gonna ride your wild horses mis.
0
geplaatst: 31 december 2017, 13:04 uur
TEQUILA SUNRISE schreef:
Wel een goede top 2000 uitzending gisteren met de documentaire over The Stranglers ? En aandacht voor Witch Doctor van de Staat van eigen bodem ?. Ontnuchterend is het feit dat The Weight van The Band niet in de top 2000 staat ?? ongelofelijk !
The weight van The Band staat op 356. De dame die ervoor pleitte had het verkeerd en ze werd ook niet gecorrigeerd.
0
geplaatst: 31 december 2017, 13:04 uur
Ik wou net zeggen; ik heb The weight toch echt gehoord gisteren 

0
geplaatst: 31 december 2017, 13:09 uur
The Weight dus wel in de top 2000, ben ik weer gerustgesteld, prachtig nummer!
0
geplaatst: 31 december 2017, 13:16 uur
ranboy schreef:
The weight van The Band staat op 356. De dame die ervoor pleitte had het verkeerd en ze werd ook niet gecorrigeerd.
(quote)
Maak je ene programma over de Top 2000, ken je de (hogere) noteringen niet eens. Faalhazen
0
geplaatst: 31 december 2017, 13:21 uur
ranboy schreef:
(quote)
Bedoelde ze niet specifiek The Last Waltz-versie?
1
geplaatst: 31 december 2017, 13:24 uur
TEQUILA SUNRISE schreef:
De muziekfragmenten zijn leuk, maar heel onevenwichtig. Geen aandacht voor Spinvis - Kom Terug, toch wel een opvallend hoge binnenkomer en de moeite waard om te laten zien (met info erbij over het dit jaar uitgebrachte album).
Ook geen aandacht (tot nu toe) voor Walter Becker. Wel voor andere overleden artiesten, terwijl Steely Dan 3x in de lijst staat en belangrijker is geweest voor de popmuziek dan een George Michael.
3
geplaatst: 31 december 2017, 13:35 uur
0
geplaatst: 31 december 2017, 13:36 uur
0
geplaatst: 31 december 2017, 13:37 uur
Dat dit nummer ooit een hit is geworden vind ik al opmerkelijk, laat staan dat ie in het jaar van #MeToo op 102 in de Top 2000 staat...
0
geplaatst: 31 december 2017, 13:40 uur
Queen en David Bowie beiden prima artiesten, maar wat is Under Pressure een verschrikkelijke draak 

0
geplaatst: 31 december 2017, 13:41 uur
Wat is er mis met Falco? Vond het wel een aardig nummer, maar misschien ligt het aan de nummers van Adele dat al het andere opeens goed lijkt.
1
Onweerwolf
geplaatst: 31 december 2017, 13:42 uur
Jeanny! 
Een van de allergeniaalste nummers ooit geschreven.
Ik doe eigenlijk niet aan idolen of helden maar voor Falco maak ik al 30 jaar een uitzondering.

Een van de allergeniaalste nummers ooit geschreven.

Ik doe eigenlijk niet aan idolen of helden maar voor Falco maak ik al 30 jaar een uitzondering.
0
MDV schreef:
Wat is er mis met Falco? Vond het wel een aardig nummer, maar misschien ligt het aan de nummers van Adele dat al het andere opeens goed lijkt.
Het nummer op zich vind ik niet eens zo slecht (al vind het wel te theatraal gezongen), maar die tekst is toch wel vrij discutabel.
0
Jeanny mag van mij weleens de lijst uit, vond het toen al niks, brr..
0
geplaatst: 31 december 2017, 13:45 uur
Cerclezot schreef:
Queen en David Bowie beiden prima artiesten, maar wat is Under Pressure een verschrikkelijke draak
Hier sla je de plank wel mis hoor

0
geplaatst: 31 december 2017, 13:46 uur
Terugkomend op The Weight.....Triest dat die geen notering heeft.
The Band is sowieso niet heel bekend hier, al verkocht The Last Waltz hier goed toendertijd.
Falco, stukje pubersentiment. Niet meer eigenlijk.
The Band is sowieso niet heel bekend hier, al verkocht The Last Waltz hier goed toendertijd.
Falco, stukje pubersentiment. Niet meer eigenlijk.
0
geplaatst: 31 december 2017, 13:46 uur
De afgelopen 10 nummers, Wonderwall incluis, is schraalhans redelijk keukenmeester. Straks krijgen we de enige echte versie van Hallelujah en dan is het weer een tijdje niks.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.