Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2017, 09:51 uur
Maar van Gerard weten dat zijn kennis enorm is, zal dus wel foutje zijn. Die man maakt uren deze week...het is m vergeven
1
geplaatst: 31 december 2017, 10:34 uur
lennon schreef:
Maar van Gerard weten dat zijn kennis enorm is, zal dus wel foutje zijn. Die man maakt uren deze week...het is m vergeven
(quote)
Zou ook kunnen natuurlijk.
(Ik ben zelf niet zo op de hoogte van wie er veel en wie er niet veel weten bij radio 2 aangezien ik de rest van het jaar de radio vrijwel nooit aan heb.)
0
geplaatst: 31 december 2017, 11:21 uur
lennon schreef:
(quote)
In het mainstreamgebeuren ongetwijfeld.
Maar ik vraag mij af hoeveel hij weet als het alternatiever is.
0
geplaatst: 31 december 2017, 11:24 uur
bikkel2 schreef:
(quote)
Radiohead (zeker die periode) is toch gewoon mainstream?
0
geplaatst: 31 december 2017, 11:30 uur
Knights of Cydonia hoort toch gewoon in de top 100 ipv Uprising 

1
geplaatst: 31 december 2017, 11:54 uur
bikkel2 schreef:
(quote)
Gerard is zelf veel meer van de soul en funk en zo, en hij kent bijna alles wat ooit (semi)hoog in de hitparade gestaan heeft.. Maar volgens mij is hij niet zo'n fan van de alternatieve rockmuziek, dus daar zullen best wel wat hiaten in zijn kennis zitten. Een mens kan ook niet alles weten natuurlijk
0
geplaatst: 31 december 2017, 11:59 uur
Gerard EkdomGeverifieerd account @gerardekdom
Als antwoord op @RemcoStap
Nee, ik zei dat we van dát album eerder al ‘karma police’ hadden gedraaid het uur ervoor!
11:38 - 31 dec. 2017
TwitterAls antwoord op @RemcoStap
Nee, ik zei dat we van dát album eerder al ‘karma police’ hadden gedraaid het uur ervoor!
11:38 - 31 dec. 2017
Het klopt overigens niet wat hij beweert: Uitzending Gemist | NPO radio 2 - nporadio2.nl
2:35:11
1
geplaatst: 31 december 2017, 11:59 uur
lennon schreef:
Ah.. het enige acceptabele Dylan nummer nu, hurricane.
Ah.. het enige acceptabele Dylan nummer nu, hurricane.
Enige acceptable ?? Zo kandie welweer Leo ...ga eerst je mond eens spoelen ,anders kom ik ff naar Utrecht en drinken we een biertje en ga ik jou uitleggen waarom ik niet van jou Prince hou en jij niet van Dylan ,dan begrijpen we elkaar wss beter
.... 
0
geplaatst: 31 december 2017, 12:10 uur
chevy93 schreef:
Het klopt overigens niet wat hij beweert: Uitzending Gemist | NPO radio 2 - nporadio2.nl
(quote)
(quote)
TwitterHet klopt overigens niet wat hij beweert: Uitzending Gemist | NPO radio 2 - nporadio2.nl
Misschien bedoelde ie dat wel, maar zei ie wat anders.. Ik kondig ook wel eens een nummer aan en bedenk daarna 'huh, zei ik nou dit of zei ik nou dat?'
1
geplaatst: 31 december 2017, 12:11 uur
Geen ruzie maken mannen! 
Dat op de valreep van een nieuw jaar!
Ik ben geen Dylan en ook geen Princefan, maar natuurlijk hebben beiden geweldige songs geschreven.
By the way....Jokerman had er van mij ook in gemogen.

Dat op de valreep van een nieuw jaar!

Ik ben geen Dylan en ook geen Princefan, maar natuurlijk hebben beiden geweldige songs geschreven.
By the way....Jokerman had er van mij ook in gemogen.
0
geplaatst: 31 december 2017, 12:16 uur
Bepaalde ( latere) albums niet echt hoor.
Maar wel een band die bekend is natuurlijk.
0
geplaatst: 31 december 2017, 12:21 uur
0
geplaatst: 31 december 2017, 12:25 uur
teus schreef:
Enige acceptable ?? Zo kandie welweer Leo ...ga eerst je mond eens spoelen ,anders kom ik ff naar Utrecht en drinken we een biertje en ga ik jou uitleggen waarom ik niet van jou Prince hou en jij niet van Dylan ,dan begrijpen we elkaar wss beter
....
(quote)
....
Beetje olie op vuur he ? maar kan echt weinig met 'smans eigen gezongen nummers
0
geplaatst: 31 december 2017, 12:34 uur
Mooi rijtje zo: Jeff Buckley, Michael Jackson, Neil Young, Black Sabbath en Sting. Gevolgd door Marco Borsato 
Wel weer jammer dat Staverman het hele intro van Billie Jean volblaat en dat ie zo lomp afgekapt wordt.
Wat Dylan betreft; Zijn Make You Feel my Love weet bij mij de gevoelige snaar wel te raken hoor.

Wel weer jammer dat Staverman het hele intro van Billie Jean volblaat en dat ie zo lomp afgekapt wordt.
Wat Dylan betreft; Zijn Make You Feel my Love weet bij mij de gevoelige snaar wel te raken hoor.
0
geplaatst: 31 december 2017, 12:39 uur
harm1985 schreef:
Dit ja Wel weer jammer dat Staverman het hele intro van Billie Jean volblaat en dat ie zo lomp afgekapt wordt.
Ik dacht echt: vent, houd je muil!
0
geplaatst: 31 december 2017, 12:40 uur
kaj_666 schreef:
Misschien bedoelde ie dat wel, maar zei ie wat anders.. Ik kondig ook wel eens een nummer aan en bedenk daarna 'huh, zei ik nou dit of zei ik nou dat?'
Ja, herkenbaar. Maar zeg dan "ik bedoelde...". (quote)

0
geplaatst: 31 december 2017, 12:43 uur
Bij Oasis zat hij ook weer tussen de zinnen door te bleren. Vreselijk.
Paranoid is overigens weer heerlijk in zo'n rustig uurtje ?
0
geplaatst: 31 december 2017, 12:45 uur
Scorpion_21 schreef:
Opvallend hoge Neil zeg. Het FrankEvenblij-effect?
Opvallend hoge Neil zeg. Het FrankEvenblij-effect?
Harvest is één van zijn meest populaire albums en Old Man is gewoon één van de beste nummers van de plaat. Overigens gaat dat nummer niet over zijn vader zoals Evenblij zei maar over de oude man die op zijn Ranch woonde.
Opvallend is meer hoe laag Like a Hurricane staat. Paar jaar geleden nog dik in de top 100.
0
geplaatst: 31 december 2017, 12:45 uur
harm1985 schreef:
Harvest is één van zijn meest populaire albums en Old Man is gewoon één van de beste nummers van de plaat.
Opvallend is meer hoe laag Like a Hurricane staat. Paar jaar geleden nog dik in de top 100.
(quote)
Harvest is één van zijn meest populaire albums en Old Man is gewoon één van de beste nummers van de plaat.
Ja wellicht, maar er moet toch een reden zijn dat vooral Old Man het zo goed doet. Op Southern Man na is de rest allemaal gedaald
0
geplaatst: 31 december 2017, 12:47 uur
Scorpion_21 schreef:
Old Man (...) Southern Man
Ik zie een trend. Old Man (...) Southern Man
Tel daar dit bij op: Genderneutraal: het irritantste woord van 2017 | 7Days - sevendays.nl
0
geplaatst: 31 december 2017, 12:49 uur
Dochters. De enige van Marco die mij echt wat doet, waarschijnlijk omdat ik zelf twee dochters heb.
1
geplaatst: 31 december 2017, 12:50 uur
Kan best genieten van de vroege kwijlballads van Borsato (De Waarheid, Margherita etc.) maar na dat verschrikkelijke nummer met Ali B is het nooit meer goedgekomen met de man. Verschrikkelijk deze ‘Dochters’.
Puur vanwege het goedkoop scoren op het sentiment dat dit de hoogste Borsato is. Gelukkig net wel lopen genieten van Michael Jackson en Black Sabbath
Puur vanwege het goedkoop scoren op het sentiment dat dit de hoogste Borsato is. Gelukkig net wel lopen genieten van Michael Jackson en Black Sabbath
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.