Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2017, 21:14 uur
Ah kijk eens: de tekstuele bagger van Oceaan.
Gelukkig wordt het snel beter: Metallica
.
En dan hierna Pink Floyd

Gelukkig wordt het snel beter: Metallica
. En dan hierna Pink Floyd

0
geplaatst: 31 december 2017, 21:18 uur
Oei...One van.Metallica... een van de meest overschatte songs in de top 100...met oceaan van Raccoon erbij dan.. 

3
geplaatst: 31 december 2017, 21:19 uur
GrafGantz schreef:
Speciaal voor Slowgaze heb ik zojuist enthousiast air guitar gespeeld op Sultans of Swing. En heel hard meegezongen. Gewoon omdat het kan.
Speciaal voor Slowgaze heb ik zojuist enthousiast air guitar gespeeld op Sultans of Swing. En heel hard meegezongen. Gewoon omdat het kan.
Of zoals de grote dichter zegt: ik leef niet meer voor jou.
0
geplaatst: 31 december 2017, 22:12 uur
lennon schreef:
Ben liefhebber van a rush of blood... maar één song vind ik echt ruk...en juist dat nummer vind de top 2000 stemmer blijkbaar top...the scientist...
Wat een zeik nummer zeg.
echt waar? Mooiste nummer van het album!Ben liefhebber van a rush of blood... maar één song vind ik echt ruk...en juist dat nummer vind de top 2000 stemmer blijkbaar top...the scientist...
Wat een zeik nummer zeg.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 31 december 2017, 22:18 uur
Nee, dat is Politik. Maar ja, die kwam op een van de Kerstdagen al langs.
0
geplaatst: 31 december 2017, 22:28 uur
Echt een nummer wat de massa nou juist wel waardeert, en dat blijkt dus.
Voor dat album vind ik dit echt de meest simpele en minste track. Ze hebben zoveel beters dan dat.
1
geplaatst: 31 december 2017, 22:30 uur
lennon schreef:
Voor dat album vind ik dit echt de meest simpele en minste track. Ze hebben zoveel beters dan dat.
Smaken verschillen dat blijkt maar weer ?(quote)
2
geplaatst: 31 december 2017, 22:38 uur
Porcupine Head schreef:
Mute-momentje nu. ZSM omlaag met die plaat van de Breij.
Mute-momentje nu. ZSM omlaag met die plaat van de Breij.
Ik las in eerste instantie MuMe-momentje ?
0
Soledad
geplaatst: 31 december 2017, 23:19 uur
lennon schreef:
Oei...One van.Metallica... een van de meest overschatte songs in de top 100...met oceaan van Raccoon erbij dan..
We doen hier een euro in de pot voor elke: dit is de meest overschatte... belachelijk dat deze zo hoog staat... weer een nummer van Bløf/Coldplay. En we kunnen nu Al bijna op wintersport

0
geplaatst: 31 december 2017, 23:51 uur
0
geplaatst: 31 december 2017, 23:52 uur
1
geplaatst: 31 december 2017, 23:53 uur
Eagles....met wederom een van de beste nummers uit de top 2000.
0
geplaatst: 1 januari 2018, 00:26 uur
Heb ik weer... Beetje druk geweest afgelopen dagen, blijkt er vandaag een Eagles, Beatles & Stones tribute band te hebben gespeeld bij mij om de hoek, balen, ben ik wel een beetje misselijk van! Alle MuMe collega's de allerbeste wensen voor 2018!!
0
geplaatst: 1 januari 2018, 00:28 uur
Jullie ook allen het allerbeste voor 2018.
Op naar de volgende top.2000 waar we dit topic gewoon kunnen.kopieren en pasten
Op naar de volgende top.2000 waar we dit topic gewoon kunnen.kopieren en pasten

0
geplaatst: 1 januari 2018, 02:47 uur
TEQUILA SUNRISE schreef:
Heb ik weer... Beetje druk geweest afgelopen dagen, blijkt er vandaag een Eagles, Beatles & Stones tribute band te hebben gespeeld bij mij om de hoek, balen, ben ik wel een beetje misselijk van! Alle MuMe collega's de allerbeste wensen voor 2018!!
Ook dat nog... Kon ik bij het plaatselijke restaurant wat in de ban was van de top 2000 een Schotel California bestellen☹️Heb ik weer... Beetje druk geweest afgelopen dagen, blijkt er vandaag een Eagles, Beatles & Stones tribute band te hebben gespeeld bij mij om de hoek, balen, ben ik wel een beetje misselijk van! Alle MuMe collega's de allerbeste wensen voor 2018!!
2
geplaatst: 1 januari 2018, 03:17 uur
Dat is fijn om te horen Onweerwolfie, insgelijks! Ik zoek voor de derde week van januari nog een slaapplek in Groningen, iets met een festival dat dan plaatsvindt

0
geplaatst: 1 januari 2018, 08:46 uur
Soledad schreef:
We doen hier een euro in de pot voor elke: dit is de meest overschatte... belachelijk dat deze zo hoog staat... weer een nummer van Bløf/Coldplay. En we kunnen nu Al bijna op wintersport
(quote)
En dan ook nog een euro voor ieder die loopt te zeuren dat mensen zeuren... gaat lekker hard dan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.