MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Zoals verwacht een hoop nieuwe binnenkomers die er volgens staatieindetop2000 (ook na latere aanpassingen) niet instaan.

Coldplay - Amsterdam bijvoorbeeld toch wel.

Flinke stijging voor alle Queennummers. Jeetje!

FIND THE RIVER HEEFT HET GEHAALD!!!!!!!!!!!!

Die Pokémon song maakt een flinke stijging naar 115. Is die grap nou nog steeds niet over?

Nog een opmerkelijke binnenkomer: Prince met Gold!

Het nummer dat ik als grootste daler had ingeschat is gestegen

Grootste stijger: Imagine Dragons - Whatever it Takes

In Bloom van Nirvana! #1473

En Polly, op #1793

Gebruiker43757 schreef:
Het nummer dat ik als grootste daler had ingeschat is gestegen
Hier ook, haha.

Gebruiker43757 schreef:
Grootste stijger: Imagine Dragons - Whatever it Takes

Al die platen van hun maken een stijging. Tja...

Wauw, flinke stijging voor Tuesday Afternoon!

Hoogste van The Beatles is weer Let It Be. Daarna Hey Jude en opvallend genoeg is Yesterday niet alleen voor het eerst buiten de top 100 te vinden, maar ook nog eens voorbijgestreefd door Blackbird én Here Comes the Sun (die overigens op 102 en 103 nét buiten de top 100 staan).

En het hier zo geliefde A Day in the Life staat lager dan ooit: gedaald van 165 naar 247!

Mooi blokje ook:
1832 Across The Universe Beatles 1970
1833 Back In The U.S.S.R. Beatles 1968
1834 For No One Beatles 1966

Home By The Sea van Genesis ook nieuw blijkbaar.

Edit: en ook nieuw: Riverside van Agnes Obel

1689 - Sweet Victory - David Glen Eisley

Meest opvallende stijger voor mij: de cover van The Sound of Silence stijgt vrolijk door naar 39, vorig jaar nog op 54.

catdog schreef:
Die Pokémon song maakt een flinke stijging naar 115. Is die grap nou nog steeds niet over?

Hoe bedoel je? Jij hebt toch de juiste leeftijd om dit te begrijpen? Zet het nummer voor de gein eens op op een feestje met twintigers en kijk wat er gebeurt.

One staat er nu met drie versies in: U2, U2 & Mary J. Blige en Johnny Cash.

Goed jaar voor Rihanna...

De nieuwe binnenkomers/re-entries zijn verrassend te noemen. Zitten behoorlijk wat mindere/slechte nummers tussen, maar ook een aantal zeer interessante. Maar vooral nummers waar ik me afvraag: Waar komen die ineens vandaan???!!!

LMAO: Korn in de lijst.

Arrie schreef:
(quote)

Hoe bedoel je? Jij hebt toch de juiste leeftijd om dit te begrijpen? Zet het nummer voor de gein eens op op een feestje met twintigers en kijk wat er gebeurt.

Ik snap wel dat ie erin staat. Ben er ook zeker niet op tegen gezien de waarde voor veel twintigers. Maar 115? Die volg ik dus even niet. Heeft dit écht zo’n vaste waarde jaar in, jaar uit voor mensen?

Maargoed, na jaren stemmen op Etta James ben ik meer dan tevreden met de binnenkomst op 858!

Running to Stand Still van U2 ook nieuw.

9 keer Queen in de top 100 dus (6 keer in de top 50!). Lijkt me een record. En zelfs 13 keer bij de beste 150 (excl. Barcelona op 143).

MRDammann schreef:
Meest opvallende stijger voor mij: de cover van The Sound of Silence stijgt vrolijk door naar 39, vorig jaar nog op 54.
Ik snap er geen snars van. Kan iemand me uitleggen waar de mensen voor vallen? Ik hoor namelijk alleen maar ongelofelijk slecht geproduceerde overdaad waar ieder gevoel vakkundig is uitgeperst. Vergelijken met het origineel maakt mijn verbazing over het succes van de bewerking alleen maar groter.

Flinke stijging voor alle Michael Jackson tracks. Kan ik alleen maar toejuichen!

Helene Fischer nieuw binnen op 324.

1940 Living In Another World Talk Talk 1986

Camila Cabello - Havana erin (die tool werkte dus voor geen meter)

En alles van Arctic Monkeys gaat voorruit + een nieuw binnenkomer met Why'd You Only Call Me When You're High? Goed nieuws!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:49 uur

geplaatst: vandaag om 15:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.