Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 25 december 2018, 16:47 uur
Maar 1x in de Top 2000, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op 
https://media.giphy.com/media/gKlFXa0eIe99u/giphy.gif

https://media.giphy.com/media/gKlFXa0eIe99u/giphy.gif
0
geplaatst: 25 december 2018, 16:59 uur
Zie trouwens dat The Invisible Man van Queen is geweest. Ik ken dat nummer niet. Maar vraag me wel af. Hoezo ga je ineens op zo'n nummer stemmen dat niet in de film zit en ook niet tot de 30 bekendste nummers van Queen behoort?
0
Martial
geplaatst: 25 december 2018, 17:17 uur
Scorpion_21 schreef:
Zie trouwens dat The Invisible Man van Queen is geweest. Ik ken dat nummer niet. Maar vraag me wel af. Hoezo ga je ineens op zo'n nummer stemmen dat niet in de film zit en ook niet tot de 30 bekendste nummers van Queen behoort?
Is een dikke Top 10 hit geweest in 1989 dus er zijn zat mensen die het wel kennen en er dus op gestemd hebben

0
geplaatst: 25 december 2018, 19:06 uur
Ik blijf met een kritische blik kijken naar de lijst: geen China Crisis met Wishful Thinking☹️
1
geplaatst: 25 december 2018, 20:08 uur
Scorpion_21 schreef:
Ik vond dat trouwens een afschuwelijk nummer, zelfs voor Queenbegrippen.
0
geplaatst: 25 december 2018, 21:34 uur
Scorpion_21 schreef:
Dat jij het niet kent lijkt me geen reden om er dan maar niet op te stemmen
Het nummer kwam tot een 4de plek in de Top 40 en daarmee qua hoogste positie bij de beste 10 a 15 singles van Queen zit en de clip won de prijs voor beste Britse videoclip van 1989.
0
Onweerwolf
geplaatst: 25 december 2018, 21:41 uur
Bovendien staat het op Greatest Hits II, één van de meest verkochte albums aller tijden.
0
geplaatst: 25 december 2018, 21:54 uur
Wel een erg matige Queen single, dus blijf het apart vinden dat deze de lijst haalt.
2
geplaatst: 25 december 2018, 21:58 uur
Nah, ik vind 'm wel geinig eigenlijk
...Rogerrrrr Taylorrrrr
...Rogerrrrr Taylorrrrr
5
geplaatst: 25 december 2018, 22:36 uur
Kippenvel bij Atmosphere. Kijk tegelijk op tv naar de live beelden uit de Top 2000 studio, en vrijwel iedereen viel stil daar en had geen idee waar ze in godsnaam naar aan het luisteren waren ?
0
geplaatst: 25 december 2018, 23:26 uur
2
geplaatst: 25 december 2018, 23:31 uur
Ik zette de radio aan toen Atmosphere net geweest was. 
Gelukkig heb ik Enrique Iglesias nog wel even en mee kunnen pikken...

0
geplaatst: 25 december 2018, 23:38 uur
Fathead schreef:

Held!
6
geplaatst: 26 december 2018, 00:44 uur
Op mijn basisschool hing ergens aan de muur een verhaal over een land waar het zo erg stonk, dat het een opluchting was als iemand een scheet laat. Daar moest ik vanavond weer aan denken toen ik achtereenvolgens Kane's Damn Those Eyes en een nummer van Michael Bublé hoorde. Die laatste klonk daarna zowaar als een verademing.
Verder heb ik me tussen de kerstbedrijven door best vermaakt met de Top 2000, maar dat nummer van Kane was toch wel een enorme verschrikking. Eigenlijk zouden we elk jaar moeten vieren dat ze gestopt zijn.
Verder heb ik me tussen de kerstbedrijven door best vermaakt met de Top 2000, maar dat nummer van Kane was toch wel een enorme verschrikking. Eigenlijk zouden we elk jaar moeten vieren dat ze gestopt zijn.
0
geplaatst: 26 december 2018, 00:48 uur
herman schreef:
Op mijn basisschool hing ergens aan de muur een verhaal over een land waar het zo erg stonk, dat het een opluchting was als iemand een scheet laat. Daar moest ik vanavond weer aan denken toen ik achtereenvolgens Kane's Damn Those Eyes en een nummer van Michael Bublé hoorde. Die laatste klonk daarna zowaar als een verademing.
ik ga stuk
3
geplaatst: 26 december 2018, 01:54 uur
0
geplaatst: 26 december 2018, 06:47 uur
Heerlijk wakker worden met Green Eyes van Coldplay en The Blowers Daughter van Damien Rice.
2
geplaatst: 26 december 2018, 06:48 uur
Op zich wel appart, maar dit is al een paar jaar zo, zij is blijkbaar in Nederland een typische album artiest ( laatste 2 albums haalde hier toch de top vd hitlijsten).
Die GH editie van jouw heeft blijkbaar minder in Nederland los gemaakt dan ik vooraf gedacht had

0
geplaatst: 26 december 2018, 07:02 uur
herman schreef:
........ Eigenlijk zouden we elk jaar moeten vieren dat ze gestopt zijn.
........ Eigenlijk zouden we elk jaar moeten vieren dat ze gestopt zijn.
Op zich kon ik wel lachen om dit stukje, maar ik blijf het toch altijd weer vreemd vinden dat mensen blij zijn als een band stopt waar (veel) andere mensen plezier aan beleven.
Het komt voor sommige blijkbaar toch wel hard aan als je heel soms op de radio naar een van hun liedjes "moet" luisteren.
1
geplaatst: 26 december 2018, 10:06 uur
Heb persoonlijk geen problemen met al die Nederlandstalige muziek in de Top 2000. Ook niet met Blof, Kensington, Kane. Hier vaak uitgekotst (kuddegedrag?), maar ik kan er prima naar luisteren. Natuurlijk zijn (lang) niet al hun nummers interessant genoeg, maar de meesten die dan in deze lijst staan, kan ik goed hebben.
1
geplaatst: 26 december 2018, 10:27 uur
Het lijkt wel of ik het album A Rush of Blood to the Head aan het luisteren ben. Dit is het vierde nummer van het album dat ik vandaag hoor in de Top 2000. Heb ik er problemen mee? Absoluut niet!
0
geplaatst: 26 december 2018, 10:44 uur
Positief! Diamonds van Boxer Rebellion in de lijst?. Afgang: het ontbreken van Under The Milky Way van The Church☹️
0
geplaatst: 26 december 2018, 10:45 uur
Nu In Your Eyes van Peter Gabriel. Fijn nummer, kende ik nog niet. Sowieso een artiest die ik ooit nog beter wil leren kennen.
1
geplaatst: 26 december 2018, 10:46 uur
Wellicht volgend jaar het gehele album van A Rush Of Blood To The Head in de lijst opnemen? ?
0
geplaatst: 26 december 2018, 11:02 uur
Mijn stemlijst (spotify)
Donna Summer - I Feel Love
The Cure- Pictures Of You
Michael Kiwanuka- Cold Little Heart
Eddie Vedder- Society
Eefje de Visser- Ongeveer
Bruce Springsteen- I'm On Fire
New Order- True Faith
Portishead- Glory Box
Band of Horses- The Funeral
Paolo Nutini- Iron Sky
Prince- Sign O'The Times
The National- Pink Rabbits
Massive Attack- Teardrop
Beach Boys- God Only Knows
Housemartins- Caravan Of Love
Aimee Mann- Wise Up
Radiohead- Exit Music (For a Film)
Sam Cooke- A Change Is Gonna Come
Eagles- The Last Resort
Queen- These Are The Days Of Our Lives
Julee Cruise- Falling
Sigur Ros- Untitled #8 (Popplagio)
Lana Del Rey- Video Games
Sufjan Stevens- John Wayne Gacy, Jr.
Zombies- Time Of The Season
Elbow- New York Morning
Nick Drake- Fruit Tree
Mark Kozelek (ft. Jimmy LaValle)- Somehow the Wonder of Life Prevails
Spinvis- Trein Vuur Dageraad
Joy Division- Atmosphere
Archive- Collapse/Collide
Nick Cave (ft. Else Torp)- Distant Sky
Nina Simone- Sinnerman (Live)
Smiths- There Is a Light That Never Goes Out
Nick Cave- Into My Arms
Donna Summer - I Feel Love
The Cure- Pictures Of You
Michael Kiwanuka- Cold Little Heart
Eddie Vedder- Society
Eefje de Visser- Ongeveer
Bruce Springsteen- I'm On Fire
New Order- True Faith
Portishead- Glory Box
Band of Horses- The Funeral
Paolo Nutini- Iron Sky
Prince- Sign O'The Times
The National- Pink Rabbits
Massive Attack- Teardrop
Beach Boys- God Only Knows
Housemartins- Caravan Of Love
Aimee Mann- Wise Up
Radiohead- Exit Music (For a Film)
Sam Cooke- A Change Is Gonna Come
Eagles- The Last Resort
Queen- These Are The Days Of Our Lives
Julee Cruise- Falling
Sigur Ros- Untitled #8 (Popplagio)
Lana Del Rey- Video Games
Sufjan Stevens- John Wayne Gacy, Jr.
Zombies- Time Of The Season
Elbow- New York Morning
Nick Drake- Fruit Tree
Mark Kozelek (ft. Jimmy LaValle)- Somehow the Wonder of Life Prevails
Spinvis- Trein Vuur Dageraad
Joy Division- Atmosphere
Archive- Collapse/Collide
Nick Cave (ft. Else Torp)- Distant Sky
Nina Simone- Sinnerman (Live)
Smiths- There Is a Light That Never Goes Out
Nick Cave- Into My Arms
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.