MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Mensch van Herbert Grönemeyer blijft een fantastisch nummer.

De ontdekking van dit jaar in de top 2000 is toch wel KL 204. Ik associeerde Peter Koelewijn met carnavalsmuziek, maar dit is een verrassend sterk nummer

Onweerwolf
Ook z'n enige hoor.

Ik vind Robby ook wel geslaagd (het is verder volkomen toeval dat ik ook zo heet).

AstroStart schreef:
De ontdekking van dit jaar in de top 2000 is toch wel KL 204. Ik associeerde Peter Koelewijn met carnavalsmuziek, maar dit is een verrassend sterk nummer

Hij vindt het zelf ook zijn beste nummer. Overigens heeft hij onder eigen naam volgens mij nooit carnavalsmuziek uitgebracht?

Edit: misschien bedoel je novelty?

Mijn ontdekking tot op heden zijn de Beastie Boys (Intergalactic), dat Radio 2 me nota bene nog eens op deze artiest moet wijzen.

Ik zie dat er vandaag een blokje begint met Fire door Bruce Springsteen en dat datzelfde blokje eindigt met Fire door Pointer Sisters. Humor.

Dit is de eerste keer dat ik Riverside van Agnes Obel hoor. Prachtig nummer!

7 seconds blijft toch een prachtig duet

AstroStart schreef:

Check ook het prachtige Sprong in het Duister

Forever Autumn is een leuke ontdekking.

(afbeelding) MOVE ON UP!!
(afbeelding)

Dansen en gekke hoedjes opzetten!!!

The Drugs Don't Work even nostalgisch wegdromen

The Drugs Don't Work, wat een schitterende plaat blijft het toch

Ataloona schreef:
Ik zie dat er vandaag een blokje begint met Fire door Bruce Springsteen en dat datzelfde blokje eindigt met Fire door Pointer Sisters. Humor.

Dit blokje zou dan eigenlijk met Firestarter van The Prodigy moeten beginnen?

Twee mooie afsluiters. Dit uur It's The End Of The World As We Know It en volgend uur de eerste Smiths: Bigmouth Strikes Again.

Volgens mij net toch zeker 20 seconden van The Who kunnen genieten. Maar ik snap ook wel dat een telefonisch huwelijksaanzoek van mensen die verder niemand kent veel belangrijker is

Freddie die zingt 'But Mona Lisa just keeps on smiling'. Dat moet wel voor meneer zijn, nu maar hopen dat hij het gehoord heeft

En dan schaamteloos de versie van The Greatest zónder Kendrick Lamar draaien, terwijl hij toch écht in de single versie zit.

Volgens mij draaien ze op Radio 2 alleen maar de versie zonder Lamar (ook door het jaar heen).

Bij Top 2000 a gogo geleerd dat (Nestor Alexander) Haddaway een halve Nederlander is via zijn vader. Maar die zal toch geen Haddaway van achteren heten?

Poek schreef:
Bij Top 2000 a gogo geleerd dat (Nestor Alexander) Haddaway een halve Nederlander is via zijn vader. Maar die zal toch geen Haddaway van achteren heten?

Ik zag het ook, voor mij ook een nieuwtje. Wiki verteld mij dat zijn vader een Nederlanse zeebioloog was. Haddaway klinkt wel een stuk avontuurlijker dan Vonk om maar eens wat te noemen

En dan heb je ook nog Wendy van Dijk, die Haddaway...

Begint die Leo Blokhuis WEER over Otis Redding, hij zal dit wel tot oudejaarsavond proberen vol te houden, beetje jammer dit, om je persoonlijke smaak op deze manier op TV te promoten.☹️

v. Nieuwkerk gaf het nog een zetje. Waarschijnlijk elke aflevering dus.

Sing For Absolution. Er kan nooit genoeg Muse in de top 2000 staan.

Stond New Born er maar eens in.

Nu volumeknop omhoog met Sandstorm!

Dance Lover schreef:
Stond New Born er maar eens in.

Die staat er blijkbaar idd niet in

Sandstorm van Darude dat is echt nostalgie

Bonk schreef:
Freddie die zingt 'But Mona Lisa just keeps on smiling'. Dat moet wel voor meneer zijn, nu maar hopen dat hij het gehoord heeft

De wonderen zijn de wereld nog niet uit !

heerlijk dansuurtje na Sandstorm ook We Come 1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:26 uur

geplaatst: vandaag om 22:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.