MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Binnen... toch wel de mooiste Borsato wat mij betreft

Edit: Ah Stenders is t met me eens

catdog schreef:
Binnen... toch wel de mooiste Borsato wat mij betreft

Vind Stenders ook zegt ie net. Toch sympathiek van m

En dan nu The Postal Service voor mensen zonder smaak.

Ja 3 tenenkrommende liedjes tussen The Greatest Love Of All en The Living Years die by far de mooiste nummers uit dit uur zijn.

Top 3 van dit uur:
1) Tom Petty
2) Bee Gees
3) Queen B

beyoncé is ook zon moderne artiest die dan wel in de top 2000 staan, maar (naar mijn mening) met alle verkeerde liedjes.
Ik wil >2012 beyoncé liedjes zien! Daar neemt de muzikaliteit en de productie enorm in kwaliteit toe

Tom Petty ?

Er is gelukkig licht in de duisternis.. Witte Trui winnaar in het volgende uur

Nog even inhakend op de mannen/vrouwen discussie. Weet iemand wat het percentage mannelijk/vrouwelijke stemmers is geweest voor dit jaar?

Als ik die statistiekjes per uur zie op tv tijdens de reclame blokken, lijkt de verdeling mannen/vrouwen stemmers steeds vrij dicht bij elkaar te liggen.

GrafGantz schreef:
En dan nu The Postal Service voor mensen zonder smaak.

Wat zou Gretz nog vinden van deze gewaagde Grafgiaanse uitspraak?

catdog schreef:
Kan iemand mij vertellen wát dit is en wáárom dit in de lijst staat? Iederene hef een reden?

En nu komt net ook weer die waardeloze versie van Lee Towers voorbij, over overbodige covers gesproken.

Voor de Top 2000 van volgend jaarstel ik de volgende bindende regel voor: er mag van elk nummer alleen nog maar een originele versie in de lijst. Zo maken er meer unieke artiesten kans op een notering! Win-win situatie.

Gretz schreef:

Voor de Top 2000 van volgend jaarstel ik de volgende bindende regel voor: er mag van elk nummer alleen nog maar een originele versie in de lijst. Zo maken er meer unieke artiesten kans op een notering! Win-win situatie.

Niet mee eens! Wel dat er van elk nummer maar 1 versie in de lijst mag staan. Dit jaar al een hele verbetering dat o.a. Lola en Like the way I do er niet meer met de studio én live versies in staan.

Ik ben daar ook niet mee akkoord, want dan mag All Along The Watchtower van Jimi Hendrix er ook niet meer in, net zoals Hallelujah van Jeff Buckley, Hurt van Johnny Cash, ...

vielip schreef:
(quote)

Niet mee eens! Wel dat er van elk nummer maar 1 versie in de lijst mag staan. Dit jaar al een hele verbetering dat o.a. Lola en Like the way I do er niet meer met de studio én live versies in staan.

Nou ja, in +90% van de gevallen is het origineel ook gewoon beter imo. Ik baal nog steeds als een stekker dat Calum Scott en Triggerfinger (*kots*) wel op de (keuze)lijst staan en Robyn en Lykke LI niet. De wereld op z'n kop als de veel mindere coverversie wel populair genoeg is...

Hallelujah in de Buckley-versie is 1 van de schaarse covers die ik beter vind dan het origineel.

Cerclezot schreef:
Ik ben daar ook niet mee akkoord, want dan mag All Along The Watchtower van Jimi Hendrix er ook niet meer in, net zoals Hallelujah van Jeff Buckley, Hurt van Johnny Cash, ...

Ja, en? Alle originele versies zijn beter, buiten mss Buckley #unpopularopinion

Hallelujah is in welke uitvoering dan ook walgelijk

123poetertjes schreef:
Hallelujah is in welke uitvoering dan ook walgelijk

Je bent zelf walgelijk. Maar kom chat x

Johnny Marr schreef:
(quote)

Je bent zelf walgelijk. Maar kom chat x
Goed, ik ben chat. Helegaar alleen. Waar ben jij dan joh?

123poetertjes schreef:
(quote)
Goed, ik ben chat. Waar ben jij dan joh?

Werken x

Tering jij bent echt effing snel

123poetertjes schreef:
Tering jij bent echt effing snel

Snel is West-Vlaams voor mooi. Ok doei x

Johnny Marr schreef:
(quote)

Snel is West-Vlaams voor mooi. Ok doei x
Maar je bent wel lelijk x #slowchat

123poetertjes schreef:
(quote)
#slowchat

Bedoel je "Slowgaze, kom chat" ?

Nou ja, in +90% van de gevallen is het origineel ook gewoon beter imo. Ik baal nog steeds als een stekker dat Calum Scott en Triggerfinger (*kots*) wel op de (keuze)lijst staan en Robyn en Lykke LI niet. De wereld op z'n kop als de veel mindere coverversie wel populair genoeg is...

Hallelujah in de Buckley-versie is 1 van de schaarse covers die ik beter vind dan het origineel.

Och ja als ik die cover van Calum Scott hoor en dan weet dat het de totaal uitgeklede versie van dat geweldige nummer van Robyn is en deze totaal genegeerd wordt, ben ik wel altijd een beetje verdrietig

Wat mij betreft mogen covers wel in de top 2000, anders moeten Nina Simone en Muse het veld ruimen voor de originele versie van Feeling Good.

Prima Madonna en Pink dit uur. Nu prachtige Stones en dan moet het mooiste van dit uur (WOD) nog komen

Johnny Marr schreef:
Bedoel je "Slowgaze, kom chat" ?

Slowgaze kan hij, hij is research aan het doen. Slowgaze is een pretentieuze eikel.

Ik weet trouwens niet wat ik erger vind, dit kutnummer van War on Drugs, of dat kutnummer van P!nk.

Met die kutdrummer?

Nu Freuds lievelingsliedje.

Dat nummer van Kodaline weet zo'n beetje alles in zich te verenigen dat ik haat aan hedendaagse popmuziek. Ook een hele prestatie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:05 uur

geplaatst: vandaag om 08:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.