MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Slowgaze schreef:
Dat nummer van Kodaline weet zo'n beetje alles in zich te verenigen dat ik haat aan hedendaagse popmuziek. Ook een hele prestatie.
Kennelijk vindt Stenders dat ook want hij kapt hem halverwege af.

Prima nummer van Kodaline. Het mooie einde helaas afgekapt. Rob iets te veel gepraat

Verschrikkelijk 13 in een dozijn dat nummer van Kodaline.

Hedser schreef:
(quote)
Kennelijk vindt Stenders dat ook want hij kapt hem halverwege af.

Waarvoor hulde!

Baggy trousers; altijd feest!

Daaaaag intro van roundabout

Green Day - Holiday blijft voor mij een tijdloze punkparel op een weergaloos album! Grote jeugdfavoriet hier, want ik draaide American Idiot helemaal grijs in mijn tienerjaren. En een songtekst die nog altijd even actueel is met de wereldpolitiek in het achterhoofd.

Johnny Marrissey schreef:
Prima nummer van Kodaline.

jordidj1, zeg hier iets van.

Slowgaze schreef:
(quote)

jordidj1, zeg hier iets van.

Gretz schreef:
Green Day - Holiday blijft voor mij een tijdloze punkparel op een weergaloos album! Grote jeugdfavoriet hier, want ik draaide American Idiot helemaal grijs in mijn tienerjaren. En een songtekst die nog altijd even actueel is met de wereldpolitiek in het achterhoofd.

Vreselijk nummer, vreselijk album, vreselijke band. Het is maar goed dat ik je al geruime tijd niet meer serieus neem

En dan het schitterende einde van Will You Be There gewoon afkappen!

GrafGantz schreef:
(quote)

Vreselijk nummer, vreselijk album, vreselijke band. Het is maar goed dat ik je al geruime tijd niet meer serieus neem

Dat valt me van je tegen Graf, wij hebben immmers nog tal van muzikale raakvlakken Ik kan er verder ook niks aan doen dat m'n smaak zo eclectisch is.

Casartelli (moderator)
Basket Case was fijn, maar voor waardering van zo'n pretentieus staaltje poor man's The Who als American Idiot is eigenlijk alleen jeugdsentiment een enigszins valide argument.

Casartelli schreef:
poor man's The Who

Ja maar de riff uit 'Holiday' is van een Iggy Pop-nummer.

2x Anouk dit uur, wat een feest! ?

Niks mis met deze Jerusalem toch? 1 van haar beste

Het moet voor Ruud de Wild toch wel bijzonder zwaar zijn om een hele uitzending lang geen Novastar te kunnen draaien. Mijn hart bloedt voor hem. Gelukkig, alsof de lieve heer het zo heeft gepland, staan er voor het volgende uur 2 nummers van U2 op de playlist. Ik weet anders niet hoe De Wild het tot 18:00 uur had gered.

Blink 182

Gretz schreef:
Dat valt me van je tegen Graf, wij hebben immmers nog tal van muzikale raakvlakken Ik kan er verder ook niks aan doen dat m'n smaak zo eclectisch is.

Zelden meegemaakt dat een uiterst zinvolle term - "eclectisch" -zo stuitend van zíjn oorspronkelijke betekenis is ontdaan. Alsof de gebruiker ervan dacht ik zal ze even een gedachtenpoepie laten ruiken

Verder onthoud ik me van commentaar op dit Jerusalem - Klaagmuur - topic.

Mjuman schreef:
(quote)

Zelden meegemaakt dat een uiterst zinvolle term - "eclectisch" -zo stuitend van zíjn oorspronkelijke betekenis is ontdaan. Alsof de gebruiker ervan dacht ik zal ze even een gedachtenpoepie laten ruiken

En wat vind je van deze Mjumaniaanse uitspraak, Gretz?

Johnny Marr schreef:
(quote)

En wat vind je van deze Mjumaniaanse uitspraak, Gretz?

Ik neem niet elke Mjumaniaanse uitspraak even serieus. Deze behoort zeker tot de categorie ´nonsens´

Ik begrijp ook niet helemaal waarom Mju zich met een vriendschappelijk bash tussen Graf en mij denkt te moeten bemoeien

Voorts zal ik de laatste zijn die anderen de maat neemt om hun muzieksmaak en/of m'n eigen smaak op een voetstuk zal plaatsen. Er is gewoon geen goed/fout. Ik wil alleen aangeven dat ik een enorme veelvraat ben en niet zo snel totaal afknap op bepaalde genres/stromingen. Het meeste wat in de Top 2000 staat ga ik zelf niet zo snel aanslingeren op spotify, maar het luistert prima weg.

Derde baggerplaat van Beyoncé al die langskomt vandaag. Zijn de betere van Beyoncé/Destiny`s Child voor later in de lijst bewaard?

Johnny Marrissey schreef:
Derde baggerplaat van Beyoncé al die langskomt vandaag. Zijn de betere van Beyoncé/Destiny`s Child voor later in de lijst bewaard?

Yup, voor nu bijvoorbeeld ?

okee okee, gaat al de goede kant op met Crazy In Love paar platen verder

Hé, Ride op de radio! O wacht, het is Coldplay.

I Will Always Love You in de prachtige versie van Dolly Parton

Nondeju wat is die versie van Dolly toch veel beter dan dat klinische gedrocht van Whitney.

Take Five . Fijn dat er nog in ieder geval één jazznummer in de lijst staat.

Waarom moet dat café Calypso verkrachten

New Gold Dream

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:46 uur

geplaatst: vandaag om 09:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.