Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2018, 15:57 uur
Slowgaze schreef:
Dat nummer van Kodaline weet zo'n beetje alles in zich te verenigen dat ik haat aan hedendaagse popmuziek. Ook een hele prestatie.
Kennelijk vindt Stenders dat ook want hij kapt hem halverwege af.Dat nummer van Kodaline weet zo'n beetje alles in zich te verenigen dat ik haat aan hedendaagse popmuziek. Ook een hele prestatie.
0
geplaatst: 27 december 2018, 15:57 uur
Prima nummer van Kodaline. Het mooie einde helaas afgekapt. Rob iets te veel gepraat
0
geplaatst: 27 december 2018, 16:28 uur
Green Day - Holiday blijft voor mij een tijdloze punkparel op een weergaloos album! Grote jeugdfavoriet hier, want ik draaide American Idiot helemaal grijs in mijn tienerjaren. En een songtekst die nog altijd even actueel is met de wereldpolitiek in het achterhoofd.
1
geplaatst: 27 december 2018, 16:34 uur
1
geplaatst: 27 december 2018, 16:35 uur
1
geplaatst: 27 december 2018, 16:42 uur
Gretz schreef:
Green Day - Holiday blijft voor mij een tijdloze punkparel op een weergaloos album! Grote jeugdfavoriet hier, want ik draaide American Idiot helemaal grijs in mijn tienerjaren. En een songtekst die nog altijd even actueel is met de wereldpolitiek in het achterhoofd.
Vreselijk nummer, vreselijk album, vreselijke band. Het is maar goed dat ik je al geruime tijd niet meer serieus neem

1
geplaatst: 27 december 2018, 16:42 uur
En dan het schitterende einde van Will You Be There gewoon afkappen! 

0
geplaatst: 27 december 2018, 16:43 uur
GrafGantz schreef:
Vreselijk nummer, vreselijk album, vreselijke band. Het is maar goed dat ik je al geruime tijd niet meer serieus neem
(quote)
Dat valt me van je tegen Graf, wij hebben immmers nog tal van muzikale raakvlakken
Ik kan er verder ook niks aan doen dat m'n smaak zo eclectisch is.
2
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 december 2018, 16:48 uur
Basket Case was fijn, maar voor waardering van zo'n pretentieus staaltje poor man's The Who als American Idiot is eigenlijk alleen jeugdsentiment een enigszins valide argument.
1
geplaatst: 27 december 2018, 16:51 uur
Casartelli schreef:
poor man's The Who
poor man's The Who
Ja maar de riff uit 'Holiday' is van een Iggy Pop-nummer.
1
geplaatst: 27 december 2018, 16:54 uur
Het moet voor Ruud de Wild toch wel bijzonder zwaar zijn om een hele uitzending lang geen Novastar te kunnen draaien. Mijn hart bloedt voor hem. Gelukkig, alsof de lieve heer het zo heeft gepland, staan er voor het volgende uur 2 nummers van U2 op de playlist. Ik weet anders niet hoe De Wild het tot 18:00 uur had gered.
0
geplaatst: 27 december 2018, 17:22 uur
Gretz schreef:
Dat valt me van je tegen Graf, wij hebben immmers nog tal van muzikale raakvlakken
Ik kan er verder ook niks aan doen dat m'n smaak zo eclectisch is.
Ik kan er verder ook niks aan doen dat m'n smaak zo eclectisch is. Zelden meegemaakt dat een uiterst zinvolle term - "eclectisch" -zo stuitend van zíjn oorspronkelijke betekenis is ontdaan. Alsof de gebruiker ervan dacht ik zal ze even een gedachtenpoepie laten ruiken
Verder onthoud ik me van commentaar op dit Jerusalem - Klaagmuur - topic.
0
geplaatst: 27 december 2018, 17:25 uur
Mjuman schreef:
Zelden meegemaakt dat een uiterst zinvolle term - "eclectisch" -zo stuitend van zíjn oorspronkelijke betekenis is ontdaan. Alsof de gebruiker ervan dacht ik zal ze even een gedachtenpoepie laten ruiken
(quote)
Zelden meegemaakt dat een uiterst zinvolle term - "eclectisch" -zo stuitend van zíjn oorspronkelijke betekenis is ontdaan. Alsof de gebruiker ervan dacht ik zal ze even een gedachtenpoepie laten ruiken
En wat vind je van deze Mjumaniaanse uitspraak, Gretz?
0
geplaatst: 27 december 2018, 17:33 uur
Ik neem niet elke Mjumaniaanse uitspraak even serieus. Deze behoort zeker tot de categorie ´nonsens´

Ik begrijp ook niet helemaal waarom Mju zich met een vriendschappelijk bash tussen Graf en mij denkt te moeten bemoeien
Voorts zal ik de laatste zijn die anderen de maat neemt om hun muzieksmaak en/of m'n eigen smaak op een voetstuk zal plaatsen. Er is gewoon geen goed/fout. Ik wil alleen aangeven dat ik een enorme veelvraat ben en niet zo snel totaal afknap op bepaalde genres/stromingen. Het meeste wat in de Top 2000 staat ga ik zelf niet zo snel aanslingeren op spotify, maar het luistert prima weg.
0
geplaatst: 27 december 2018, 17:44 uur
Derde baggerplaat van Beyoncé al die langskomt vandaag. Zijn de betere van Beyoncé/Destiny`s Child voor later in de lijst bewaard? 

1
geplaatst: 27 december 2018, 17:50 uur
Johnny Marrissey schreef:
Derde baggerplaat van Beyoncé al die langskomt vandaag. Zijn de betere van Beyoncé/Destiny`s Child voor later in de lijst bewaard?
Yup, voor nu bijvoorbeeld ?
1
geplaatst: 27 december 2018, 17:50 uur
okee okee, gaat al de goede kant op met Crazy In Love paar platen verder 

0
geplaatst: 27 december 2018, 18:51 uur
I Will Always Love You in de prachtige versie van Dolly Parton 

3
geplaatst: 27 december 2018, 18:54 uur
Nondeju wat is die versie van Dolly toch veel beter dan dat klinische gedrocht van Whitney.
1
geplaatst: 27 december 2018, 19:35 uur
Take Five
. Fijn dat er nog in ieder geval één jazznummer in de lijst staat.
. Fijn dat er nog in ieder geval één jazznummer in de lijst staat.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.