MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
MDV
Lekker zo'n lange solo!

Kensingtooooooooonnnnnn!!!!!!!!

Het is tijd voor wat classic rock.

Over classics gesproken. She Sells Sanctuary...niet kapot te krijgen!

Helene Fischer in de top 2000 is dit een grap

Geweldig juist, zo divers die Top 2000
Eerlijk gezegd ken ik haar en dit nummer pas een kleine week.

Maar ik heb zeker wat gemist, hoezo staat deze zo hoog? Iets met reclame,of ...?

Helene Fischer is bijzonder omdat ze er mooi uitziet en een halve liter bier drinkt in een filmpje.
Zo wordt een vrouwlijke artiest gewaardeerd door Woutertje van der Goesje. En dan snel Image Dragons erin gooien, wat een l*l.

Voor diversiteit wacht ik morgen op de Pokémon song

Ze is echt heel populair in bepaalde kringen. Verkocht dit jaar gewoon Gelredome uit en dat lukt menig artiest die hoger staat waarschijnlijk niet eens. Vermoed een beetje dat Radio 2 ze uit de lijst heeft gehouden totdat ze zoveel stemmen kreeg dat ze dat niet meer konden verantwoorden.

En die DJ moet straf krijgen vanwege zijn opmerkingen over haar.

Steeds maar weer Imagine Dragons in de top 2000, waar ik nauwelijks iets van ken en waarvan geen nummer blijft hangen.
Heel bevreemdend als je iedereen dan ziet meezingen en enthousiast doen

nico1616 schreef:
Steeds maar weer Imagine Dragons in de top 2000, waar ik nauwelijks iets van ken en waarvan geen nummer blijft hangen.
Nietszeggende flutmuziek. Dan nog liever Helene Fischer?.

Ja heb dat ook met Imagine Dragons. Ik hoor het af en toe maar het gaat altijd het ene oor in en het andere uit. Het is niet zo kut als pakweg The Script, maar het zegt me echt helemaal niks.

Onweerwolf
nico1616 schreef:

Ik heb exact hetzelfde met die band. Ik heb al hun hits inmiddels wel meerdere keren gehoord maar als ik er random eentje weer zou horen zou ik geen flauw idee hebben dat het Imagine Dragons is. De belichaming van alles netjes en veilig binnen de randjes en zo generiek mogelijk.

Van Helene Fischer had ik tot een week geleden nog nooit gehoord. Begin nu wel benieuwd te worden.

Aainst All Odds...damn wat is dat toch elke keer weer fijn om voorbij te horen komen. Kwestie van niet te vaak opzetten ook.

Lijkt me zalig om zo weinig met mainstreamradio geconfronteerd te worden dat je nog geen enkel nummer van Imagine Dragons hebt onthouden. Die band staat echt tot popmuziek zoals ruziënde kinderen op de achterbank staat tot rijplezier.

Ach ja maar das toch ook alleen maar muziek die is berekend om op een festivalweide zo efficiënt mogelijk over te komen...

Sweet Caroline

Superchin Gurneyyyyyyy ooh ooh ooh (voordat het een walk-on nummer werd, vond ik hem ook al geweldig).

en nu het wit koniijn

ABBA gaat miet bijna alles vooruit dit jaar behalve met hun 2 mooiste nummers. Eagle en The Day Before You Came

Een waarschuwing voordat Troy begon was fijn geweest. In al m'n enthousiasme m'n ganse onderbroek volgeëjaculeerd nu, lekker dan

Geweldige rijtje nu: The Day Before You Came - Troy - More Than a Feeling

Troy klinkt indrukwekkend in zo'n lijst. Wat zo'n kraak noch smaak artiest als Tom Odell daar dan weer te zoeken heeft...

Ik kijk soms met verbazing naar de quiz op tv. Maan (zangeres) die niet weet te vertellen van wie You Give Love a Bad Name is...

Suzanne Vega ? mooie docu en Luka is natuurlijk prachtig. Stond dit jaar in mijn lijst.

En weer die Maan. 0,0 muziekkennis. Valt als 'artiest' enorm door de mand.

Joren999 schreef:
Ik kijk soms met verbazing naar de quiz op tv. Maan (zangeres) die niet weet te vertellen van wie You Give Love a Bad Name is...

Dat pleit alleen maar voor haar, toch?

Ok, het niet kennen van Bon Jovi is op zich een pré ja

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik heb exact hetzelfde met die band. Ik heb al hun hits inmiddels wel meerdere keren gehoord maar als ik er random eentje weer zou horen zou ik geen flauw idee hebben dat het Imagine Dragons is. De belichaming van alles netjes en veilig binnen de randjes en zo generiek mogelijk.

Vreemd, ik vind het toch een heel herkenbare band, zowel qua sound als qua zangstem. Ik herken ze echt onmiddellijk.

Ik vind enkele nummers van hun ook best prima. Believer vind ik gewoon een sterk nummer.

Sandokan-veld schreef:
Lijkt me zalig om zo weinig met mainstreamradio geconfronteerd te worden dat je nog geen enkel nummer van Imagine Dragons hebt onthouden. Die band staat echt tot popmuziek zoals ruziënde kinderen op de achterbank staat tot rijplezier.

Ik heb nog nooit van die band gehoord, maar ik heb ook geen rijbewijs.

Imagine Dragons is een band die grotendeels niet aan mij besteed is, al schrijf ik ze niet compleet af, daar ze best wat sterks kunnen afleveren. It’s Time, Radioactive en Sucker for Pain bijv. zijn, wat mij betreft, echt wel sterke songs.

En ondertussen weer een 'lijstduwer' die vindt dat een top 10-nummer hoger moet Is het nou zo moeilijk om iemand gewoon een wat spannendere keuze te laten maken? (Afgezien van dat ik Black een mooi nummer vind hoor).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:51 uur

geplaatst: vandaag om 03:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.