MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Echoes; zo'n nummer waar je weer even stil van wordt.

Echoes
Ik doe ze dood als ze het niet volledig spelen

Cerclezot schreef:
Echoes
Ik doe ze dood als ze het niet volledig spelen

Slechts 7 nummers dit uur, dus dat wordt hem volledig.

Heb je net 9 uur in de rij gestaan om binnen te komen, feesten zal je, komt Echoes

Radioactive, On top of the World en Thunder mogen wat mij betreft in de top 100 staan. De andere nummers van Imagine Dragons zijn wel een stukje minder.

Ik heb net It's Time beluisterd en dat smaakte niet naar meer. Ik vond het erg "Nederlands" (cq amateuristisch) klinken.

Ondertussen is tijdens Echoes de DJ van dienst bezig aan een dweilpauze. Ergens is het wel grappig, maar wss is het ook een beetje beledigend jegens PF.

Ik denk niet dat de heren van PF er mee zullen zitten, maar ik zal het Roger eens vragen.

Zó, ik kom precies op tijd binnen. Val middenin een van mijn inzedingen! Verrassend dat ze deze wel helemaal afspelen. Toch wel bijzonder Echoes eens op de radio te horen

Ik denk dat Radio 2 bestormd zou worden door een horde boze liefhebbers als Echoes niet helemaal gespeeld zou worden. Fans van dat nummer zijn een tandje fanatieker dan van andere echt lange nummers.

Porcupine Head schreef:
Ondertussen is tijdens Echoes de DJ van dienst bezig aan een dweilpauze. Ergens is het wel grappig, maar wss is het ook een beetje beledigend jegens PF.

Tja, Stefan Stasse vind zichzelf altijd belangrijker dan welke lijst of uitzending dan ook. Altijd bezig met publieksparticipaties

Ik vind Stefan Stasse sowieso een irritante DJ, gelukkig had ik tijdens Echoes m'n ogen dicht.

staralfur schreef:
Ik vind Stefan Stasse sowieso een irritante DJ, gelukkig had ik tijdens Echoes m'n ogen dicht.

Hij wil graag aandacht zal ik maar zeggen. Verder heeft hij wel een prettige stem vind ik en verstand van zaken maar hij slaat vrijwel altijd een beetje door.

staralfur schreef:
(afbeelding)
Fantastisch.

Die DJ tussen 16u en 18u is een stuk irritanter

Ruud de Wild?

Of Van der Goes?

Cerclezot schreef:
Ruud de Wild vind ik ook maar niks. Niet alleen tijdens de Top 2000 maar ook tijdens de normale programmering.

Cerclezot schreef:

Eens, die vind ik nóg irritanter dan Stefan Stasse.

Ruurd de Wild, ik mag zijn lompe humor wel.
Wouter van der Goes en Gijs Staverman, die zijn irritant.

Ik heb niet zo'n hekel aan Ruud de Wild, wel heb ik t idee dat hij zelf niet zo veel heeft met dat hele café gebeuren.

Maar goed nobody beats Stenders!

Helemaal eens. Van der Goes en Staverman zijn de vervelende dj's.

vigil schreef:
Maar goed nobody beats Stenders!
Zo is dat!! Stenders is met afstand een van de betere DJ's.

Van der Goes vind ik nog wel gaan. De Wild en Staverman vind ik de grootste irritatie factor hebben. Stasse vind ik in al zijn stunteligheid ergens ook nog wel weer leuk. Stenders is de King!

Man of Sorrows schreef:
Classic Rock is nu eenmaal het meest tijdloze genre binnen de popmuziek, of je dat nou leuk vindt of niet.

Ik mag hopen dat dit of A. een grap is, of B. je heel, heel goede argumenten hebt voor deze merkwaardige stelling.

Ik bedoelde idd Ruud De Wild. Ik ken de namen niet zo goed aangezien ik als Vlaming alleen tijdens de top 2000 naar de Nederlandse radio luister. Normaal luister ik altijd het Belgische Radio 1 of Klara.

Man of Sorrows schreef:
(quote)

Het pretendeert een tijdloze lijst te zijn en Classic Rock is nu eenmaal het meest tijdloze genre binnen de popmuziek, of je dat nou leuk vindt of niet.

Ik moest lachen.

Slowgaze schreef:

Ik mag hopen ...

Hij heeft een punt

Even Toto uitzitten en als beloning krijg je dan California Dreamin'. Alleen jammer dat Toto flink stijgt en The Mama's and The Papa's serieus dalen.

dit uur begon in schoonheid en eindigt in schoonheid. Paranoid Android het Bohemian Rhapsody van de jaren '90

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:06 uur

geplaatst: vandaag om 17:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.