Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
8
geplaatst: 30 december 2018, 20:09 uur
Heb je net 9 uur in de rij gestaan om binnen te komen, feesten zal je, komt Echoes 

0
geplaatst: 30 december 2018, 20:09 uur
Radioactive, On top of the World en Thunder mogen wat mij betreft in de top 100 staan. De andere nummers van Imagine Dragons zijn wel een stukje minder.
0
geplaatst: 30 december 2018, 20:13 uur
Ik heb net It's Time beluisterd en dat smaakte niet naar meer. Ik vond het erg "Nederlands" (cq amateuristisch) klinken.
1
geplaatst: 30 december 2018, 20:19 uur
Ondertussen is tijdens Echoes de DJ van dienst bezig aan een dweilpauze. Ergens is het wel grappig, maar wss is het ook een beetje beledigend jegens PF.
2
geplaatst: 30 december 2018, 20:22 uur
Ik denk niet dat de heren van PF er mee zullen zitten, maar ik zal het Roger eens vragen. 

0
geplaatst: 30 december 2018, 20:26 uur
Zó, ik kom precies op tijd binnen. Val middenin een van mijn inzedingen! Verrassend dat ze deze wel helemaal afspelen. Toch wel bijzonder Echoes eens op de radio te horen 

0
geplaatst: 30 december 2018, 20:28 uur
Ik denk dat Radio 2 bestormd zou worden door een horde boze liefhebbers als Echoes niet helemaal gespeeld zou worden. Fans van dat nummer zijn een tandje fanatieker dan van andere echt lange nummers.
0
geplaatst: 30 december 2018, 20:29 uur
Porcupine Head schreef:
Ondertussen is tijdens Echoes de DJ van dienst bezig aan een dweilpauze. Ergens is het wel grappig, maar wss is het ook een beetje beledigend jegens PF.
Tja, Stefan Stasse vind zichzelf altijd belangrijker dan welke lijst of uitzending dan ook. Altijd bezig met publieksparticipaties
0
geplaatst: 30 december 2018, 20:31 uur
Ik vind Stefan Stasse sowieso een irritante DJ, gelukkig had ik tijdens Echoes m'n ogen dicht. 

2
geplaatst: 30 december 2018, 20:32 uur
staralfur schreef:
Ik vind Stefan Stasse sowieso een irritante DJ, gelukkig had ik tijdens Echoes m'n ogen dicht.
Hij wil graag aandacht zal ik maar zeggen. Verder heeft hij wel een prettige stem vind ik en verstand van zaken maar hij slaat vrijwel altijd een beetje door.
1
geplaatst: 30 december 2018, 20:35 uur
Cerclezot schreef:
Die DJ tussen 16u en 18u is een stuk irritanter
Ruud de Wild vind ik ook maar niks. Niet alleen tijdens de Top 2000 maar ook tijdens de normale programmering.Die DJ tussen 16u en 18u is een stuk irritanter
0
geplaatst: 30 december 2018, 20:35 uur
Cerclezot schreef:
Eens, die vind ik nóg irritanter dan Stefan Stasse.
0
geplaatst: 30 december 2018, 20:36 uur
Ruurd de Wild, ik mag zijn lompe humor wel.
Wouter van der Goes en Gijs Staverman, die zijn irritant.
Wouter van der Goes en Gijs Staverman, die zijn irritant.
0
geplaatst: 30 december 2018, 20:38 uur
Ik heb niet zo'n hekel aan Ruud de Wild, wel heb ik t idee dat hij zelf niet zo veel heeft met dat hele café gebeuren.
Maar goed nobody beats Stenders!
0
geplaatst: 30 december 2018, 20:38 uur
Helemaal eens. Van der Goes en Staverman zijn de vervelende dj's.
4
geplaatst: 30 december 2018, 20:39 uur
vigil schreef:
Zo is dat!! Stenders is met afstand een van de betere DJ's.Maar goed nobody beats Stenders!
0
geplaatst: 30 december 2018, 20:40 uur
Van der Goes vind ik nog wel gaan. De Wild en Staverman vind ik de grootste irritatie factor hebben. Stasse vind ik in al zijn stunteligheid ergens ook nog wel weer leuk. Stenders is de King!
0
geplaatst: 30 december 2018, 20:40 uur
Man of Sorrows schreef:
Classic Rock is nu eenmaal het meest tijdloze genre binnen de popmuziek, of je dat nou leuk vindt of niet.
Classic Rock is nu eenmaal het meest tijdloze genre binnen de popmuziek, of je dat nou leuk vindt of niet.
Ik mag hopen dat dit of A. een grap is, of B. je heel, heel goede argumenten hebt voor deze merkwaardige stelling.
0
geplaatst: 30 december 2018, 20:41 uur
Ik bedoelde idd Ruud De Wild. Ik ken de namen niet zo goed aangezien ik als Vlaming alleen tijdens de top 2000 naar de Nederlandse radio luister. Normaal luister ik altijd het Belgische Radio 1 of Klara.
2
geplaatst: 30 december 2018, 20:45 uur
Man of Sorrows schreef:
Het pretendeert een tijdloze lijst te zijn en Classic Rock is nu eenmaal het meest tijdloze genre binnen de popmuziek, of je dat nou leuk vindt of niet.
(quote)
Het pretendeert een tijdloze lijst te zijn en Classic Rock is nu eenmaal het meest tijdloze genre binnen de popmuziek, of je dat nou leuk vindt of niet.
Ik moest lachen.

0
geplaatst: 30 december 2018, 20:46 uur
0
geplaatst: 30 december 2018, 20:51 uur
Even Toto uitzitten en als beloning krijg je dan California Dreamin'. Alleen jammer dat Toto flink stijgt en The Mama's and The Papa's serieus dalen.
1
geplaatst: 30 december 2018, 20:53 uur
dit uur begon in schoonheid en eindigt in schoonheid. Paranoid Android het Bohemian Rhapsody van de jaren '90
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.