MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Paranoid Android

Onweerwolf
vigil schreef:
Maar goed nobody beats Stenders!

Stenders, dat is pas een goede DJ. Een van de zeer weinige die op de mainstream radio is te horen.

Wat een geweldig nummer is en blijft Hold the line toch. Met name het drumwerk is fenomenaal!

Dit was een bijzonder mooi uurtje!

Grappig dat een nummer als Iris zo hoog staat.

Iris prachtig nummer, mag wat mij betreft pakken hoger

Volgens mij heb ik wel eens een poging gedaan om het in de Mume Top 2000 te krijgen. Als het er al in gekomen is was het van zeer korte duur.

Arrie schreef:
(quote)

Ik moest lachen.

Ik ook telkens jij je uit jouw kot laat lokken door een opmerking die niet in jouw muziekpolitie-correct denken hokje past. .

Wat blijft Don't Give Up toch een weergaloos mooi lied.

Man of Sorrows schreef:
(quote)

Ik ook telkens jij je uit jouw kot laat lokken door een opmerking die niet in jouw muziekpolitie-correct denken hokje past. .

Ik laat me uit mijn kot (tent?) lokken door te zeggen dat ik moet lachen? Als ik nou een uitgebreid
bericht van drie alinea’s had geschreven over hoe en waarom het zo’n belachelijk opmerking is... Maar nee, sorry, uit de tent lokken is je niet gelukt.

Winds of Change... ooit vond ik het een mooi nummer, tegenwoordig een natte scheet.
Een ander soort wind met als enige verandering dat ik de radio momenteel wat zachter zet.

Arrie schreef:

Als ik nou een uitgebreid
bericht van drie alinea’s had geschreven over hoe en waarom het zo’n belachelijk opmerking is.

Jammer dat je hiertoe geen poging onderneemt, ik vind het ronduit heerlijk om stukjes te lezen van mensen die menen de waarheid in pacht te hebben. Als vervroegd nieuwjaarsgeschenk?

Man of Sorrows schreef:
(quote)

Jammer dat je hiertoe geen poging onderneemt, ik vind het ronduit heerlijk om stukjes te lezen van mensen die menen de waarheid in pacht te hebben.

Sorry, dat ben ik niet. Ik kan je daar niet mee helpen. Misschien kan je trouwens eerst zelf uitleggen waarom rock tijdlozer is dan andere genres. Het is ook lastig om in te gaan op zo'n oneliner.

November, mooi nummer van Rowwen Hèze.

Arrie schreef:

Sorry, dat ben ik niet. Ik kan je daar niet mee helpen. Misschien kan je trouwens eerst zelf uitleggen waarom rock tijdlozer is dan andere genres. Het is ook lastig om in te gaan op zo'n oneliner.

Je plaatst mijn opmerking buiten haar context. Mijn 'oneliner' was een reply op een andere oneliner; dat de lijst een stuk leuker zou zijn als men Classic Rock en levenslied eruit gooit. Beetje respectloos naar liefhebbers van dergelijke muziek, niet?

Man of Sorrows schreef:
Je plaatst mijn opmerking buiten haar context. Mijn 'oneliner' was een reply op een andere oneliner; dat de lijst een stuk leuker zou zijn als men Classic Rock en levenslied eruit gooit. Beetje respectloos naar liefhebbers van dergelijke muziek, niet?

Wat een reactie was op een voorstel om elektronische muziek een eigen lijst te geven. Even de hele context schetsen hè.

Onweerwolf
Sowieso, waarom zou je respect moeten hebben voor iemands muzieksmaak? Het is geen handicap.

Al lijkt dat soms wel eens zo te zijn.

Man of Sorrows schreef:
(quote)

Beetje respectloos naar liefhebbers van dergelijke muziek, niet?

Ach, uit je kot gelokt?

Haus am see is een leuk liedje hoor maar....zó hoog??

Betrapt. Als men steeds jaar in jaar uit op minder hoog aangeschreven genres zit te haten en als een wesp gestoken reageert wanneer iemand nog maar de minste kritiek suggereert op 'correcte' artiesten is men de fase van karikatuur al lang voorbij.

Handicaps kan ik helaas over meepraten, gelukkig is houden van Classic Rock er niet één van.

Die Dennis Weening heeft er wel echt verstand van...Pearl Jam - Black moet op 1.

Magick1
Arrie schreef:
(quote)

Ach, uit je kot gelokt?

Eventjes off-topic: 'Iemand uit z'n kot lokken' wordt in Vlaanderen veel meer gebruikt dan 'Iemand uit z'n tent lokken'. Zo vreemd is die quote dus niet.

Toch lekker, de liveversie van Fear Of The Dark zo vroeg in de ochtend. Zal 666 er ook ooit in komen?

If everything could ever feel this real forever

Du Hast

Fijn wakker worden, met the Boxer en Whiter Shade of Pale.

Hallelujah wat kan die gozer zingen.

Barcelona heerlijke operakitsch

Ik ben niet vies van Nederlandstalig op z'n tijd. Maar kan iemand me uitleggen wat er zo geweldig is aan dit nummer? Ik heb eens aandachtig zitten luisteren maar ik hoor het speciale niet. Ligt uiteraard aan mij want dik 1500 plaatsen gestegen geeft wel aan hoe 'de rest' er over denkt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:07 uur

geplaatst: vandaag om 09:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.