Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
1
geplaatst: 25 december 2019, 17:18 uur
Gretz schreef:
Alleen Kiwanuka ontdekt zich aan de malaise, maar hij is dan ook een geval apart. Ongekend knap om zo hoog te komen zonder een push van 1 van de dj's.
Nou niet helemaal. In 2018 heeft Rob Stenders er een persoonlijke actie tegenaan gegooid op de radio., o.a. daardoor is het op 91 terecht gekomen. Maar eerlijk is eerlijk hij is in dit jaar nog weer doorgestegen naar 67.Alleen Kiwanuka ontdekt zich aan de malaise, maar hij is dan ook een geval apart. Ongekend knap om zo hoog te komen zonder een push van 1 van de dj's.
1
geplaatst: 25 december 2019, 17:20 uur
Gretz schreef:
Alleen Kiwanuka ontdekt zich aan de malaise, maar hij is dan ook een geval apart. Ongekend knap om zo hoog te komen zonder een push van 1 van de dj's.
Nou niet helemaal. In 2018 heeft Rob Stenders er een persoonlijke actie tegenaan gegooid op de radio., o.a. daardoor is het op 91 terecht gekomen. Maar eerlijk is eerlijk hij is in dit jaar nog weer door gestegen naar 67.Alleen Kiwanuka ontdekt zich aan de malaise, maar hij is dan ook een geval apart. Ongekend knap om zo hoog te komen zonder een push van 1 van de dj's.
0
geplaatst: 25 december 2019, 18:55 uur
Joy Division en daarna ene Tom Walter. Iets met een vlag en een strontschuit, wat een opgeblazen en lelijke pathos die laatste. Deed JD nóg beter uitkomen.
0
geplaatst: 25 december 2019, 20:24 uur
How Soon Is Now terug in de Top 2000, terecht natuurlijk. Staat zeker 1800 plaatsen te laag.
0
geplaatst: 25 december 2019, 21:24 uur
Gretz schreef:
Rob Stenders heeft (vorig jaar) regelmatig zijn waardering uitgesproken voor Cold Little Heart cq. het nummer gedraaid in zijn show.Alleen Kiwanuka ontdekt zich aan de malaise, maar hij is dan ook een geval apart. Ongekend knap om zo hoog te komen zonder een push van 1 van de dj's.
1
Ponty Mython
geplaatst: 25 december 2019, 21:59 uur
Verbazingwekkend hoe hele groepen mensen elk jaar weer warmlopen voor deze flutlijst en er oeverloos over kunnen ouwehoeren. 'Goh, wie zou er nou weer op de eerste plek staan??? Oooooh spannend!!!!'
3
geplaatst: 25 december 2019, 22:41 uur
Wat doet dat verschrikkelijke 7 years hier nog... Ik dacht dat we hadden afgesproken dat nummer uit het collectief geheugen te verbannen.
1
geplaatst: 25 december 2019, 23:44 uur
Ponty Mython schreef:
Verbazingwekkend hoe hele groepen mensen elk jaar weer warmlopen voor deze flutlijst en er oeverloos over kunnen ouwehoeren. 'Goh, wie zou er nou weer op de eerste plek staan??? Oooooh spannend!!!!'
Verbazingwekkend hoe mensen zich daar elk jaar weer druk over kunnen maken.
5
geplaatst: 26 december 2019, 00:27 uur
Ponty Mython schreef:
Dude, ik snap jouw gemekker niet. Wie ben jij om te bepalen dat het een flutlijst is? Dat ruim de helft van de Nederlandse bevolking er naar luistert geeft imo wel aan dat de Top 2000 íets meer is dan dat.
Oeverloos ouwehoeren / 'druk maken' over allerlei 'belangrijke' bijzaken is in feite ook de essentie van het huidige menselijke bestaan. We hoeven immers niet meer 24/7 bezig te zijn met voedsel te verzamelen en onze familie/stam te beschermen tegen wilde beesten en ander gevaar. Daardoor hebben we veel meer tijd over voor verstrooiing, zoals het CSL'en van een allertijdenlijst (en onze uitgesproken mening te uiten, gewoon omdat het kan
). Maar ook bijvoorbeeld het kijken naar sport, films of tv-series is niet per se nuttig maar wel gewoon leuk.Het feit dat je zelf 'kostbare' tijd inzet om op MuMe rond te hangen bewijst mijn punt.
0
geplaatst: 26 december 2019, 01:22 uur
The Police moet misschien wel het meest constante patroon hebben van alle artiesten. Al jaren 8 nummers in de lijst en ze staan ieder jaar rond dezelfde positie: The Police - Wikipedia - nl.wikipedia.org
En ik wil graag Desert Rose nomineren voor vreemdste binnenkomer van dit jaar.
En ik wil graag Desert Rose nomineren voor vreemdste binnenkomer van dit jaar.
0
geplaatst: 26 december 2019, 08:56 uur
Dat is dan weer jouw goed recht
Het viel me gisteren ineens in bovengemiddelde mate op bij de stem van Cobain.
1
ohmusica
geplaatst: 26 december 2019, 10:09 uur
Gretz schreef:
Dude, ik snap jouw gemekker niet. Wie ben jij om te bepalen dat het een flutlijst is? Dat ruim de helft van de Nederlandse bevolking er naar luistert geeft imo wel aan dat de Top 2000 íets meer is dan dat.
Oeverloos ouwehoeren / 'druk maken' over allerlei 'belangrijke' bijzaken is in feite ook de essentie van het huidige menselijke bestaan. We hoeven immers niet meer 24/7 bezig te zijn met voedsel te verzamelen en onze familie/stam te beschermen tegen wilde beesten en ander gevaar. Daardoor hebben we veel meer tijd over voor verstrooiing, zoals het CSL'en van een allertijdenlijst (en onze uitgesproken mening te uiten, gewoon omdat het kan). Maar ook bijvoorbeeld het kijken naar sport, films of tv-series is niet per se nuttig maar wel gewoon leuk.
Het feit dat je zelf 'kostbare' tijd inzet om op MuMe rond te hangen bewijst mijn punt.
(quote)
Oeverloos ouwehoeren / 'druk maken' over allerlei 'belangrijke' bijzaken is in feite ook de essentie van het huidige menselijke bestaan. We hoeven immers niet meer 24/7 bezig te zijn met voedsel te verzamelen en onze familie/stam te beschermen tegen wilde beesten en ander gevaar. Daardoor hebben we veel meer tijd over voor verstrooiing, zoals het CSL'en van een allertijdenlijst (en onze uitgesproken mening te uiten, gewoon omdat het kan). Maar ook bijvoorbeeld het kijken naar sport, films of tv-series is niet per se nuttig maar wel gewoon leuk.
Het feit dat je zelf 'kostbare' tijd inzet om op MuMe rond te hangen bewijst mijn punt.
...En de kerk is ook niet meer wat het was, dus hebben wij deze Lijst der Lijsten heilig verklaard waarin we nog in geloven en gaan wij met z'n allen tezamen ter bedevaart naar het Top 2000 Café in de hoop dat onze gebeden worden verhoord dan wel ons druk maken over de posities der geboden potpourri in aanbidding van de muziek waar we al zo vele jaren aan verknocht zijn.
... En de kerk is ook niet meer wat het was : https://www.top2000kerkdienst/
0
geplaatst: 26 december 2019, 10:20 uur
Gretz schreef:
Zometeen bij nummer #1901 (Dancing on My Own) ga ik gewoon op hetzelfde moment het superieure origineel van Robyn draaien. Want de pathetische cover van Calum Scott is dus niet te harden
Een van de vreselijkste covers ooit (nog erger dan bijvoorbeeld een Triggerfinger.
Wie doet er mee?
(embed)
Zometeen bij nummer #1901 (Dancing on My Own) ga ik gewoon op hetzelfde moment het superieure origineel van Robyn draaien. Want de pathetische cover van Calum Scott is dus niet te harden
Een van de vreselijkste covers ooit (nog erger dan bijvoorbeeld een Triggerfinger. Wie doet er mee?
(embed)
De cover net geluisterd. Ontbijt ligt nu over mijn toetsenbord, bedankt Gretz.
3
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2019, 10:31 uur
test
edit: hey er is toch een pagina 438.
Volgens mij wordt het forum inmiddels vakkundig de vernieling in geholpen.
edit: hey er is toch een pagina 438.

Volgens mij wordt het forum inmiddels vakkundig de vernieling in geholpen.
1
geplaatst: 26 december 2019, 10:37 uur
Zwaar uur dit, met Ed Sheeran, Miss Montreal, Blof en Van Dik Hout in iets meer dan een half uur 

0
geplaatst: 26 december 2019, 12:20 uur
GrafGantz schreef:
Zwaar uur dit, met Ed Sheeran, Miss Montreal, Blof en Van Dik Hout in iets meer dan een half uur
Hier nog een zwaarder uur met Gijs 'ik een paar keer in New York geweest ' Staverman en precies nul nummers die ik geweldig vind, dus ik luister m'n rijtje ochtendfavorieten maar even terug
https://puu.sh/ETmp1/98c5958e51.jpg
1
geplaatst: 26 december 2019, 12:23 uur
Mausie schreef:
(quote)

Als goedmakertje raad ik je deze live-uitvoering
(van Robyn herself) even aan:
0
geplaatst: 26 december 2019, 12:26 uur
Slowgaze schreef:
Follow the Sun is echt een van de naarste nummers ooit.
Follow the Sun is echt een van de naarste nummers ooit.
Je moet 'm ook niet op de radio luisteren, met die tropische clip geeft dit lied zoveel hoop en liefde.

1
geplaatst: 26 december 2019, 12:30 uur
Ventura Highway van America is dan wel weer een fijn nummer.
Iets dat ik zelf nooit opzet, maar wel van kan genieten.
Iets dat ik zelf nooit opzet, maar wel van kan genieten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.