MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Gretz schreef:
(quote)

Hier nog een zwaarder uur met Gijs 'ik een paar keer in New York geweest ' Staverman en precies nul nummers die ik geweldig vind

PhD nu ❤

Kippenvelmomentje, fantastisch nummer inderdaad.

Douwe Bob ❤️

GrafGantz schreef:
(quote)

PhD nu ❤

herman schreef:
Kippenvelmomentje, fantastisch nummer inderdaad.

Ik moest opzoeken wie dat zijn ☺️ Zou wel iets voor mij moeten zijn, dus ik zet I Won't Let You Down in m'n replaylijst

PhD staat zeker niet in de Ladder, of wel?

Dit was een nummer 1 hit, maar verder heeft PhD niet veel hits gescoord. De zanger Jim Diamond solo nog wel een paar. Geen idee of het in de ladder staat... Maakt me ook niet zoveel uit.

Nummer van Douwe Bob kende ik nog niet. Wel een mooie sound, maar de melodie voelde een beetje gezocht, zeker in het begin.

FgtH - Relax is dan weer een heerlijke 80s klapper.

herman schreef:

Nummer van Douwe Bob kende ik nog niet. Wel een mooie sound, maar de melodie voelde een beetje gezocht, zeker in het begin.

Inderdaad. Die mooie sound is een bewuste poging (dat zegt Douwe Bob zelf) om Wichita Lineman van Glen Campbell te benaderen, en qua sound komt het een heel eind, maar inderdaad, de melodie overtuigt niet, helaas.

Goodbye my lover trek ik gek genoeg dan wel weer heel erg goed

'Voor wie dacht dat vroeger alleen goede muziek werd gemaakt, nou echt niet!'

...zegt ie bij The Teskey Brothers

Ik luister nu het blokje Sandstorm + Bagagedrager , bij elkaar precies 10 min. Ik betwijfel of er dit jaar nog een genialer (b2b) tweetal te vinden is in de lijst!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Zo grappig als James Blunt tweet, zo dramatisch klinkt zijn muziek. Dieptepuntje van de afgelopen uren...

Don Henley vond ik altijd vreselijk, maar beetje bij beetje kan ik zijn muziek meer waarderen.

Teskey Brothers past precies in dit suffe concept; Radiomuzak.

Arrie schreef:
'Voor wie dacht dat vroeger alleen goede muziek werd gemaakt, nou echt niet!'

...zegt ie bij The Teskey Brothers

Terwijl de meeste mensen weten dat vandaag de dag gemiddeld iets meer goede muziek gemaakt dan pakweg 40-50 jaar geleden, simpelweg omdat er nu veel meer professionele muzikanten zijn. En omdat er iets als emancipatie heeft plaatsgevonden, waardoor er net zoveel fantastische vrouwelijke artiesten zijn
(Just my two cents, ik ben uiteraard niet geheel objectief als het om recente muziek gaat )

Ponty Mython
Gretz schreef:
Het feit dat je zelf 'kostbare' tijd inzet om op MuMe rond te hangen bewijst mijn punt.

Dat valt ook wel mee. Ik log af en toe een paar minuten in. Hardly kostbare tijd.

Manfred Mann. Kijk, daar word ik nu eens écht vrolijk van. Werd ook wel effe tijd!

Mooi liedje van Robbie Williams, al vind ik het origineel nog net iets beter.

Hierna Close To The Edge van Yes. Ben benieuwd of we weer die zelf geknutselde Radio 2 versie te horen krijgen..

Het blijft raar om Close to the edge uit de radio te horen.

Hoe verminkt ook...

Nog een paar nummers en dan Niggas in Paris.

Slowgaze schreef:
Nog een paar nummers en dan Niggas in Paris.

Nu stapje voor stapje het volume van de jukebox in de huiskamer verhogen zodat ie bij ye + Jay-Z precies goed staat

BALL SO HARD

NIGGAS IN PARIS 🇫🇷

OH HO

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

http://i.share.pho.to/d1a45879_o.jpeg

En direct SYB GOD er achteraan

LOL. Rob heeft zojuist Marco en Ali zeer vroeg afgekapt.

Porcupine Head schreef:
LOL. Rob heeft zojuist Marco en Ali zeer vroeg afgekapt.

Stenders WTF http://i.share.pho.to/ebdf07a6_o.jpeg
http://i.share.pho.to/3d1ab5e0_o.jpeg

Liever Rampeneren, dan dat verschrikkelijke Wat Zou je Doen. Zelfde categorie als 7 years, graag verbannen uit het collectieve geheugen

Gretz schreef:
Haha, nu een lekker Top 2000-blokje met 3 'stalker song' hitjes uit m'n tienerjaren

Saybia - The Day After Tomorrow ♡
Plain White T's - Hey There Delilah
Kaiser Chiefs - Ruby (afbeelding)

Love deze toevalligheid

Gretz schreef:
Ik luister nu het blokje Sandstorm + Bagagedrager , bij elkaar precies 10 min. Ik betwijfel of er dit jaar nog een genialer (b2b) tweetal te vinden is in de lijst!
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

Gretz schreef:
NIGGAS IN PARIS 🇫🇷

OH HO
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

Je kunt zeggen wat je wilt van Geert, maar dat 'ie enthousiast is tijdens de Top 2000 kun je niet ontkennen. Top2000fanboy.

Edit: Jammer alleen dat hij meestal oude emoticons gebruikt. Die laten zich niet mee kopiëren

Kom chat x

Poeha schreef:

Je kunt zeggen wat je wilt van Geert, maar dat 'ie enthousiast is tijdens de Top 2000 kun je niet ontkennen.

Haha, ik moet toch ergens m’n energie kwijt kunnen
Familie geeft bar weinig om de lijst, dus uit ik m’n emoties maar gewoon hier Love you all X

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:37 uur

geplaatst: vandaag om 05:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.