Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 26 december 2019, 12:34 uur
Gretz schreef:
Hier nog een zwaarder uur met Gijs 'ik een paar keer in New York geweest ' Staverman en precies nul nummers die ik geweldig vind
(quote)
Hier nog een zwaarder uur met Gijs 'ik een paar keer in New York geweest ' Staverman en precies nul nummers die ik geweldig vind
PhD nu ❤
0
geplaatst: 26 december 2019, 12:39 uur
herman schreef:
Kippenvelmomentje, fantastisch nummer inderdaad.
Kippenvelmomentje, fantastisch nummer inderdaad.
Ik moest opzoeken wie dat zijn ☺️ Zou wel iets voor mij moeten zijn, dus ik zet I Won't Let You Down in m'n replaylijst
PhD staat zeker niet in de Ladder, of wel?
1
geplaatst: 26 december 2019, 12:43 uur
Dit was een nummer 1 hit, maar verder heeft PhD niet veel hits gescoord. De zanger Jim Diamond solo nog wel een paar. Geen idee of het in de ladder staat... Maakt me ook niet zoveel uit.
Nummer van Douwe Bob kende ik nog niet. Wel een mooie sound, maar de melodie voelde een beetje gezocht, zeker in het begin.
FgtH - Relax is dan weer een heerlijke 80s klapper.
Nummer van Douwe Bob kende ik nog niet. Wel een mooie sound, maar de melodie voelde een beetje gezocht, zeker in het begin.
FgtH - Relax is dan weer een heerlijke 80s klapper.
0
geplaatst: 26 december 2019, 12:45 uur
herman schreef:
Inderdaad. Die mooie sound is een bewuste poging (dat zegt Douwe Bob zelf) om Wichita Lineman van Glen Campbell te benaderen, en qua sound komt het een heel eind, maar inderdaad, de melodie overtuigt niet, helaas.
0
geplaatst: 26 december 2019, 12:48 uur
Goodbye my lover trek ik gek genoeg dan wel weer heel erg goed 

3
geplaatst: 26 december 2019, 12:53 uur
'Voor wie dacht dat vroeger alleen goede muziek werd gemaakt, nou echt niet!'
...zegt ie bij The Teskey Brothers
2
geplaatst: 26 december 2019, 12:58 uur
Ik luister nu het blokje Sandstorm
+ Bagagedrager
, bij elkaar precies 10 min. Ik betwijfel of er dit jaar nog een genialer (b2b) tweetal te vinden is in de lijst!

+ Bagagedrager
, bij elkaar precies 10 min. Ik betwijfel of er dit jaar nog een genialer (b2b) tweetal te vinden is in de lijst!
0
geplaatst: 26 december 2019, 13:00 uur
Zo grappig als James Blunt tweet, zo dramatisch klinkt zijn muziek. Dieptepuntje van de afgelopen uren...
Don Henley vond ik altijd vreselijk, maar beetje bij beetje kan ik zijn muziek meer waarderen.
Don Henley vond ik altijd vreselijk, maar beetje bij beetje kan ik zijn muziek meer waarderen.
1
geplaatst: 26 december 2019, 13:01 uur
Teskey Brothers past precies in dit suffe concept; Radiomuzak.
1
geplaatst: 26 december 2019, 13:01 uur
Arrie schreef:
Terwijl de meeste mensen weten dat vandaag de dag gemiddeld iets meer goede muziek gemaakt dan pakweg 40-50 jaar geleden, simpelweg omdat er nu veel meer professionele muzikanten zijn. En omdat er iets als emancipatie heeft plaatsgevonden, waardoor er net zoveel fantastische vrouwelijke artiesten zijn

(Just my two cents, ik ben uiteraard niet geheel objectief als het om recente muziek gaat
)
1
geplaatst: 26 december 2019, 13:05 uur
herman schreef:
Zo grappig als James Blunt tweet, zo dramatisch klinkt zijn muziek. Dieptepuntje van de afgelopen uren...
James Blunt is idd een TwitterGOD

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2019/01/NINTCHDBPICT000465171057.jpg
https://pics.me.me/tweet-james-blunt-james-blunt-cant-believe-justin-biebers-balls-16767571.png
https://www.thepoke.co.uk/wp-content/uploads/2017/11/Screen-Shot-2017-11-30-at-16.06.53-450x288.png
https://cdn-www.konbini.com/en/files/2016/12/james-blunt.jpg
https://puu.sh/ETmWZ/fbd39ab713.jpg
0
Ponty Mython
geplaatst: 26 december 2019, 13:21 uur
Gretz schreef:
Het feit dat je zelf 'kostbare' tijd inzet om op MuMe rond te hangen bewijst mijn punt.
Het feit dat je zelf 'kostbare' tijd inzet om op MuMe rond te hangen bewijst mijn punt.
Dat valt ook wel mee. Ik log af en toe een paar minuten in. Hardly kostbare tijd.
0
geplaatst: 26 december 2019, 13:26 uur
Manfred Mann. Kijk, daar word ik nu eens écht vrolijk van. Werd ook wel effe tijd!
0
geplaatst: 26 december 2019, 13:30 uur
Mooi liedje van Robbie Williams, al vind ik het origineel nog net iets beter.
0
geplaatst: 26 december 2019, 13:31 uur
Hierna Close To The Edge van Yes. Ben benieuwd of we weer die zelf geknutselde Radio 2 versie te horen krijgen..
0
geplaatst: 26 december 2019, 13:34 uur
Het blijft raar om Close to the edge uit de radio te horen. 
Hoe verminkt ook...

Hoe verminkt ook...
0
geplaatst: 26 december 2019, 15:34 uur
Nu stapje voor stapje het volume van de jukebox in de huiskamer verhogen zodat ie bij ye + Jay-Z precies goed staat

0
geplaatst: 26 december 2019, 15:46 uur
1
geplaatst: 26 december 2019, 15:54 uur
1
geplaatst: 26 december 2019, 15:57 uur
Liever Rampeneren, dan dat verschrikkelijke Wat Zou je Doen. Zelfde categorie als 7 years, graag verbannen uit het collectieve geheugen 

2
geplaatst: 26 december 2019, 16:01 uur
Gretz schreef:
Haha, nu een lekker Top 2000-blokje met 3 'stalker song' hitjes uit m'n tienerjaren

Saybia - The Day After Tomorrow ♡
Plain White T's - Hey There Delilah
Kaiser Chiefs - Ruby (afbeelding)
Love deze toevalligheid
Haha, nu een lekker Top 2000-blokje met 3 'stalker song' hitjes uit m'n tienerjaren

Saybia - The Day After Tomorrow ♡
Plain White T's - Hey There Delilah

Kaiser Chiefs - Ruby (afbeelding)
Love deze toevalligheid
Gretz schreef:
+ Bagagedrager
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
+ Bagagedrager
, bij elkaar precies 10 min. Ik betwijfel of er dit jaar nog een genialer (b2b) tweetal te vinden is in de lijst!(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Je kunt zeggen wat je wilt van Geert, maar dat 'ie enthousiast is tijdens de Top 2000 kun je niet ontkennen. Top2000fanboy.
Edit: Jammer alleen dat hij meestal oude emoticons gebruikt. Die laten zich niet mee kopiëren

0
geplaatst: 26 december 2019, 16:05 uur
Poeha schreef:
Je kunt zeggen wat je wilt van Geert, maar dat 'ie enthousiast is tijdens de Top 2000 kun je niet ontkennen.
Je kunt zeggen wat je wilt van Geert, maar dat 'ie enthousiast is tijdens de Top 2000 kun je niet ontkennen.
Haha, ik moet toch ergens m’n energie kwijt kunnen

Familie geeft bar weinig om de lijst, dus uit ik m’n emoties maar gewoon hier
Love you all XDit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.