MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Joren999 schreef:
Weet iemand of er dit jaar ook weer een chat is, zoals we ook gebruiken bij de Orinoco uitzendingen van de Trui en de Ladder? Vorig jaar was die er wel.

Ja gewoon zoeken op top 2000 chat

Ik ben chat.

Do It Again... laatste keer?

En nog afkappen ook, stelletje barbaren.

Wrathchild1
De lijst der lijsten op TV.....gezellig met een kerstpuddingkje erbij .

Voor degenen die geen verplichte familie verplichtingen hebben ..... Top 2000 !

Ik weet weer precies waarom ik een hekel heb aan U2.

Wrathchild1
Het is kerst , Slowgaze. Niet zo hekelen en jaloersig op U2 zijn.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Is niet te vergelijken. Die Pokemom fans vinden dat nummer daadwerkelijk tof en/of hebben er goede herinneringen aan. Het Normaal nummer is een 100% politiek statement. Ik steek er mijn vingers voor in het vuur dat het overgrote deel van de mensen die er op heeft gestemd het nummer niet kent of pas heeft beluisterd nadat ze er op hebben gestemd. Een plaat met een verhaal in de lijst pushen is wat anders dan een verhaal hebben en daar een plaat bij zoeken zodat het verhaal in de lijst kan worden gepushed. Ik ben van mening dat Radio 2 juist hier had moeten ingrijpen. Doet enorm afbreuk aan de lijst.
Ik denk dat jij net zo politiek gefrustreerd bent als ik (gebaseerd op een eerdere reactie van je die ik las), maar eigenlijk is het net zo onzinnig als Gotta Catch'em All. Jeugdsentiment aan een tv-serie waarvan de titelsong puur als herkenning dient en die op zijn eigen merites niet zoveel potten breekt, vind ik niet minder de essentie van de Top 2000 missen dan politiek.

The Blower’s Daughter flashback naar #BKS13 in de avondschemering, waar Damien iedereen ‘op de banken’ en tot tranen geroerd kreeg met een magnifieke live-versie!

Wrathchild1 schreef:
Het is kerst , Slowgaze. Niet zo hekelen en jaloersig op U2 zijn.

Zegt iemand die zich Wrathchild1 noemt, maar ik bemoei niet.

Ah, eindelijk echte muziek!

Have you ever been mellow

Haha, nu een lekker Top 2000-blokje met 3 'stalker song' hitjes uit m'n tienerjaren

Saybia - The Day After Tomorrow ♡
Plain White T's - Hey There Delilah
Kaiser Chiefs - Ruby
(afbeelding)

Love deze toevalligheid

Iemand zo chat?

Gretz schreef:
Haha, nu een lekker Top 2000-blokje met 3 'stalker song' hitjes uit m'n tienerjaren

Saybia - The Day After Tomorrow ♡
Plain White T's - Hey There Delilah
Kaiser Chiefs - Ruby (afbeelding)

Love deze toevalligheid

Mijn vrouw hier exact hetzelfde. Helemaal in haar sas

Herman van Veen GOD

De rivier was niet van water, maar van sinaasappelsap

AstroStart schreef:
Do It Again... laatste keer?

Neem hem elk jaar mee. Mag gewoon niet gebeuren dat Steely Dan op 0 noteringen komt.

Damn, ik zie dat Move On Up van Curtis Mayfield 298 plekken is gedaald naar 1902

Sowieso krijgt de soul harde klappen:

512 (293 omlaag) What's Going On - Marvin Gaye
1230 (298 omlaag) I Heard It Through The Grapevine - Marvin Gaye
1231 (372 omlaag) Sexual Healing - Marvin Gaye
1443 (143 omlaag) A Change Is Gonna Come - Sam Cooke
1459 (145 omlaag) Ain't No Mountain High Enough - Marvin Gaye & Tammi Terrell
1863 (302 omlaag) Wonderful World - Sam Cooke
1996 (787 omlaag) Let's Get It On - Marvin Gaye

Om nog maar te zwijgen van dat Gaye's Innercity Blues helemaal niet eens voorkomt in de lijst

Opvallend ja Poeha. Dat terwijl er een behoorlijk aantal minder bekende soul- & jazzplaten van de Radio 6-lijst waren toegevoegd aan de keuzelijst. Zou het kunnen dat er nu meer verspreiding is ontstaan en dat de grote nummers daardoor ook minder stemmen hebben gekregen?

Alleen Kiwanuka ontdekt zich aan de malaise, maar hij is dan ook een geval apart. Ongekend knap om zo hoog te komen zonder een push van 1 van de dj's.

Around the World bitches.

Slowgaze schreef:
Around the World bitches.

https://puu.sh/ET6Th/3ac6c0dd6a.jpg
Die metadata van Radio 2 is om te janken zo amateuristisch

Zometeen bij nummer #1901 (Dancing on My Own) ga ik gewoon op hetzelfde moment het superieure origineel van Robyn draaien. Want de pathetische cover van Calum Scott is dus niet te harden Een van de vreselijkste covers ooit (nog erger dan bijvoorbeeld een Triggerfinger.

Wie doet er mee?

Gretz schreef:
Zometeen bij nummer #1901 (Dancing on My Own) ga ik gewoon op hetzelfde moment het superieure origineel van Robyn draaien. Want de pathetische cover van Calum Scott is dus niet te harden Een van de vreselijkste covers ooit (nog erger dan bijvoorbeeld een Triggerfinger.

Wie doet er mee?
(embed)

Ik doe mee Geert, ik vind het ook zo pijnlijk dat deze erin staat ipv Robyn. Net zo'n pijnlijk gevalletje als disturbed/simon & garfunkel

Ook 100% mee eens inderdaad! Die cover van Calum Scott is echt slaapverwekkend. Hoe kun je zo'n lekker nummer zó verneuken?!

Gretz schreef:

Er zijn minder erge dingen aangemerkt als mensenrechtenschending.

Wat een zeurderige zeikstem heeft die Cobain eigenlijk...

Blurred Lines

Als dit nummer geen overkill op de radio had gehad hadden jullie allemaal met me mee-gebounced en jullie weten het.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:37 uur

geplaatst: vandaag om 05:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.