Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
1
geplaatst: 26 december 2019, 19:14 uur
Boomer zegt niks over je leeftijd Freek. Daar weet laxus11 alles van! 

1
ohmusica
geplaatst: 26 december 2019, 19:25 uur
luigifort schreef:
Hoe verhoudt zich al die niggapraat tot de zwarte pieten discussie vraag ik me af. Hier hoor ik niks over...
Hoe verhoudt zich al die niggapraat tot de zwarte pieten discussie vraag ik me af. Hier hoor ik niks over...
Vroeger mochten zwarte artiesten in de VS nergens optreden en er zijn enkele onnozelen die er nog zo over denken. Hoewel de lijst der lijsten was lange tijd ook erg blank.
0
geplaatst: 26 december 2019, 19:28 uur
Nooit bewust van geweest, Give it up van The Goodmen zit in Fairground van Simply Red! #top2000agogo
0
geplaatst: 26 december 2019, 19:40 uur
Dankzij top 2000 a Gogo weet ik nu dat dit Dua Lipa is, had haar niet herkend 

0
geplaatst: 26 december 2019, 19:43 uur
Joren999 schreef:
(quote)
Dankzij top 2000 a Gogo weet ik nu dat dit Dua Lipa is, had haar niet herkend
Haha nee, dit is Camila Cabello 🇨🇺 (Voorheen bekend van 5th Harmony)
2
geplaatst: 26 december 2019, 19:46 uur
Ik ben verward, in de clip van Be the One zat ook zo'n stukje, maar met andere kleding zie ik nu ook. Maar ze lijkt helemaal niet op andere foto's van Camila 
Heerlijk nummer wel, Havana

Heerlijk nummer wel, Havana
0
geplaatst: 26 december 2019, 20:09 uur
HELD Blomberg spreekt uit wat ik al jaren predik
Opinie Tom Blomberg: Geef openheid van zaken over Top 2000 - radio.nl
0
geplaatst: 26 december 2019, 20:12 uur
Gretz schreef:
HELD Blomberg spreekt uit wat ik al jaren predik (afbeelding)
HELD Blomberg spreekt uit wat ik al jaren predik (afbeelding)
Link werkt hier niet.
0
geplaatst: 26 december 2019, 20:13 uur
0
geplaatst: 26 december 2019, 20:24 uur
Ook dit jaar bestaan de lijstduwers zo te zien gelukkig weer uit mensen zonder kennis van muziek die overbekende nummers komen promoten 

1
geplaatst: 26 december 2019, 20:26 uur
De laatste jaren wordt er geen aantal stemmen meer bekend gemaakt. In 2016 waren het er geloof ik 6,5 miljoen (op nummers dan hè). Ik denk niet dat er de laatste jaren nog heel veel groei in zit.
Het aantal stemmers ligt dan op enkele honderdduizenden.
0
geplaatst: 26 december 2019, 20:26 uur
Ah oke, ik kon het al niet vinden. Heb je enig vermoeden waarom ze dat niet meer doen?
Het is nu wel een heel schimmig geheel geworden
1
geplaatst: 26 december 2019, 20:27 uur
Heeft Blof dan alleen maar kutmuziek gemaakt, papa?
Je zou het denken, mijn zoon, maar Zaterdag is wèl hartstikke leuk.
Je zou het denken, mijn zoon, maar Zaterdag is wèl hartstikke leuk.
2
geplaatst: 26 december 2019, 20:28 uur
Poek schreef:
#top2000gate
#top2000gate
Volgend jaar ga >50 stemlijsten inleveren voor mensen die op Schiermonnikoog wonen. En dan in de gemeentelijke stats kijken of het juiste nummer in de Top 10 staat
1
geplaatst: 26 december 2019, 20:35 uur
De disclaimer van radio.nl is net zo lang als de 'column'... 

3
geplaatst: 26 december 2019, 20:37 uur
Gretz schreef:
Volgend jaar ga >50 stemlijsten inleveren voor mensen die op Schiermonnikoog wonen. En dan in de gemeentelijke stats kijken of het juiste nummer in de Top 10 staat
(quote)
En vervolgens iedereen zich afvragen waarom The National zoveel fans heeft op Schiermonnikoog!
2
geplaatst: 26 december 2019, 20:37 uur
Poek schreef:
En vervolgens iedereen zich afvragen waarom The National zoveel fans heeft op Schiermonnikoog!
En waarom ze allemaal Abel, Rylan of Karen heten.(quote)
1
Wrathchild1
geplaatst: 26 december 2019, 20:44 uur
.....gaan users hier zich zo in vast wrikken en controleren of het allemaal klopt ? Neem een kerstborrel en word relaxter. Er zijn veel leukere en zinniger dingen.

0
geplaatst: 26 december 2019, 20:54 uur
Potverdorie, dat wijf had toch een goeie stem, hoor. Whitney bedoel ik.
0
geplaatst: 26 december 2019, 20:59 uur
Poek schreef:
Nooit bewust van geweest, Give it up van The Goodmen zit in Fairground van Simply Red! #top2000agogo
De hele basistrack van Fairground is gewoon Give It Up. Overigens is Give It Up ook weer gebaseerd op samples van met name Sergio Mendes. Zijn tracks waren wel geliefd onder de producers achter The Goodmen destijds, het is niet de enige hit waarin Magalenha voorbij komt.
Leuke aflevering trouwens, met name de items over Andrew Ridgeley en Peter Schilling. Stukje over Alice Cooper ging dan weer nergens over. Goed om ook even Dr. John te horen.
0
geplaatst: 26 december 2019, 21:05 uur
Rufus Wainwright, mooi dat ie steady in de top 2000 blijft staan!
1
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2019, 21:25 uur
Wrathchild1 schreef:
.....gaan users hier zich zo in vast wrikken en controleren of het allemaal klopt ?
Neem een kerstborrel en word relaxter. Er zijn veel leukere en zinniger dingen.
.....gaan users hier zich zo in vast wrikken en controleren of het allemaal klopt ? Neem een kerstborrel en word relaxter. Er zijn veel leukere en zinniger dingen.
Nou weten we het wel een keer. Als het je niet interesseert zoek dan een ander topic op.
0
geplaatst: 26 december 2019, 21:33 uur
herman schreef:
De hele basistrack van Fairground is gewoon Give It Up. Overigens is Give It Up ook weer gebaseerd op samples van met name Sergio Mendes. Zijn tracks waren wel geliefd onder de producers achter The Goodmen destijds, het is niet de enige hit waarin Magalenha voorbij komt.
Leuke aflevering trouwens, met name de items over Andrew Ridgeley en Peter Schilling. Stukje over Alice Cooper ging dan weer nergens over. Goed om ook even Dr. John te horen.
(quote)
Op zich ging t wel ergens over enkel Mathijs had weer eens zijn anti-metal dag "t is wel herrie heh Leo". Had veel meer uitgehaald kunnen worden. Ik dacht dat overigens dat die Martijn Fisher wel een aardige knaap was maar wat een overdreven aandachtvragend figuur zeg.... item over Schilling was wel top, kan er mee te maken hebben dat ik t ook een geweldig liedje vind
0
geplaatst: 26 december 2019, 21:35 uur
Joren999 schreef:
Ook dit jaar bestaan de lijstduwers zo te zien gelukkig weer uit mensen zonder kennis van muziek die overbekende nummers komen promoten
Misschien geen popmuziek maar je kan van Joop moeilijk zeggen dat hij geen verstand van muziek heeft met al die mega populaire musicals onder zijn naam
1
geplaatst: 26 december 2019, 21:46 uur
Zit net iets meer dan vijf minuten bij m'n vader in de auto en pak precies Children (sprak m'n vader ook z'n goedkeuring over uit) en Give Up Your Guns mee. 

2
geplaatst: 26 december 2019, 21:47 uur
Ik weet überhaupt niets van wat hier speelt.
Ff gegoogled en dan lees ik iets van een hype inzake een meme uit dit jaar genaamd "ok boomer" waarbij "snotjochies" babyboomers zo noemen.
Maar ik laat me graag bijpraten door een van de popi users hier (en nee daar bedoel ik niet direct jou mee).
Ff gegoogled en dan lees ik iets van een hype inzake een meme uit dit jaar genaamd "ok boomer" waarbij "snotjochies" babyboomers zo noemen.
Maar ik laat me graag bijpraten door een van de popi users hier (en nee daar bedoel ik niet direct jou mee).
0
geplaatst: 26 december 2019, 21:48 uur
Wrathchild1 schreef:
.....gaan users hier zich zo in vast wrikken en controleren of het allemaal klopt ?
Neem een kerstborrel en word relaxter. Er zijn veel leukere en zinniger dingen.
Echt he, het is net of het landsbelang hier op het spel staat. Misschien zijn een paar nummertjes 20 plekken verschoven om de verdeling over de dag prettiger te maken, stel je voor...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.