MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Straks hard gaan op Oerend Hand met z'n allen?

Fleetwood Mac Toch wel de ultieme FM-band...

vielip schreef:
(quote)

Staat er al een aantal jaren in hoor. Wel een beetje opletten hè
Ik weet het en ik snap er geen hol van... Wie stemt hierop?

Opmerkelijk inderdaad, echt nooit van gehoord en ook nooit iemand over gehoord. Ook geen hit geweest volgens top 40.nl. Misschien iets dat bekend is geworden door carnaval?

Zo. Wat een horror opening van het avonduur. Gelukkig nu Eva.

Joren999 schreef:
(quote)

catdog schreef:

Lange Frans & Baas B hebben niet eens het brakste nummer van het uur
Die eer is voorbehouden voor Lex Uiting . Tegenwoordig hoef je enkel maar in plat dialect te zingen over je geboortestreek en je geraakt in de Top 600 van de lijst der lijsten

https://i.imgflip.com/3kpmll.jpg
https://i.imgflip.com/3kpmto.jpg
https://i.imgur.com/vsnoeQ9.jpg
https://i.imgur.com/XNVdXTQ.jpg
https://i.imgflip.com/3kpn52.jpg

catdog schreef:
Inderdaad, wat is dat voor een ongein? Rowwen Hèze is tot daar aan toe maar dit is gewoon troep

vielip schreef:
Staat er al een aantal jaren in hoor. Wel een beetje opletten hè

Slowgaze heeft dit helemaal niet gezegd. Wel even opletten met de quotetags, hè.

Gelukkig Sir Elton John nu, wat een ellende daarnet met als ultieme dieptepunt Lange Frans, kan echt niet.

Johnny Marr schreef:
Gelukkig Sir Elton John nu, wat een ellende daarnet met als ultieme dieptepunt Lange Frans, kan echt niet.

Mooi nummer wel ❤️

Slowgaze schreef:
(quote)

Slowgaze heeft dit helemaal niet gezegd. Wel even opletten met de quotetags, hè.

Niet best inderdaad!

Lazarus

Joren999 schreef:
(quote)

Heel veel mensen blijkbaar?!

Even alle registers open net met Let there be rock. Man wat een adrenaline shot!

jordidj1 schreef:
(quote)

Mooi nummer wel ❤️
Is het laatste jaar zo gegroeid bij me dat ik wel durf te stellen dat Tiny Dancer toch wel het beste nummer uit de top 2000 is. Nog beter dan Black

vielip schreef:
(quote)

Heel veel mensen blijkbaar?!

Ongetwijfeld, maar heb jij er ooit een ontmoet? Lex Uiting had ik dan nog wel eens van gehoord.

En gewoon de hele albumversie met die prachtige saxofoon

Poeha schreef:
(quote)
Is het laatste jaar zo gegroeid bij me dat ik wel durf te stelken dat Tiny Dancer toch wel het beste nummer uit de top 2000 is. Nog beter dan Black

Over Dancers gesproken, die Private Dancer van Tina kwam daarnet wel lekker binnen

Poeha schreef:
(quote)
Is het laatste jaar zo gegroeid bij me dat ik wel durf te stellen dat Tiny Dancer toch wel het beste nummer uit de top 2000 is. Nog beter dan Black

Ik had het over Het land van lol

Gretz schreef:
Over Dancers gesproken, die Private Dancer van Tina kwam daarnet wel lekker binnen
Mooi! Ik ben geen Tina fan, maar Private Dancer is een heerlijk nummer.

jordidj1 schreef:
(quote)

Mooi nummer wel ❤️

Eensch! Bazennummer, maar dat kan ook niet anders als je iemand als Baas B in de gelederen hebt.

Onweerwolf
Het is toch wel erg sneu om te moeten constateren dat we vroeger een Osdorp Posse hadden, die echt het juiste voorbeeld gaven, en dat we nu desondanks opgescheept zitten met zwakzinnige figuren zoals Ali B en Lange Frans die denken dat ze hiphop maken.

Het is net zoiets als dat we vroeger wolven hadden en we nu, na jaren van domesticeren en inteelt, opgescheept zitten met bulldogjes zonder neus en gestoffeerde keffende frikandelletjes.

Onweerwolf schreef:
Het is toch wel erg sneu om te moeten constateren dat we vroeger een Osdorp Posse hadden, die echt het juiste voorbeeld gaven, en dat we nu desondanks opgescheept zitten met zwakzinnige figuren zoals Ali B en Lange Frans die denken dat ze hiphop maken.

Plus dat de beste hiphop van Nederlandse bodem (Opgezwolle, Fresku, Sef) niet populair genoeg meer is voor de mainstream

Als je Lange Frans, Baas B, Snelle en Ali daarvoor inruilt ziet de lijst er heel anders uit

Tis jammer dat zo'n zeiknummer als I Will Always Love You van Whitney Houston waarschijnlijk nooit geloosd gaat worden uit de Top 2000.

Gewoon naar de uitgang dirigeren, samen met de Bökkers ofzo en hotel California. Verschrikkelijk

Gretz schreef:
(quote)

Plus dat de beste hiphop van Nederlandse bodem (Sef) l

Huh

deze staat er zeker ook niet in, wel leuke NL hiphop

Flinke Namen - Als Zij Langs Loopt - YouTube

Het lichtje op tv!

"Bijna elke gerespecteerde band is beïnvloed door the Smiths"

Poek schreef:
Het lichtje op tv!

"Bijna elke gerespecteerde band is beïnvloed door the Smiths"

je kan tegenwoordig geen lichtje meer op de tv zetten met al die lcd schermen van 3 mm

Zometeen als de zoveelste cover van Meeuwis voorbij komt zet ik maar even het (veel fijnere) origineel van Jovanotti op

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:44 uur

geplaatst: vandaag om 17:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.