Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 1 december 2010, 21:35 uur
Nee ik denk het niet. Single Luck werd gemaakt door het bedrijf van Harry De Winter (IDTV?) en die filmpjes bij de Top 2000 doet Leo Blokhuis grotendeels zelf.
0
geplaatst: 5 december 2010, 12:10 uur
Voor de liefhebbers van lijstjes iedereen nog maar eens wijzen op de MuMeLadder 2010 - Top 2000, ons eigen alternatief van de Radio 2 Top 2000.
Op 2 januari om 11.03u gingen we van start met 2560 nummers om voor de 4e keer op rij onze eigen Top 2000 samen te stellen. Na bijna een jaar stemmen en vele stemrondes later staan de nummers 33 t/m 2000 staan inmiddels vast en het overzicht hiervan is terug te vinden in het MuMeLadder 2010 (Overzichtstopic) .
Dat betekent dat er nu nog 32 nummers over zijn die gaan strijden om de 1e plaats.
Als je het leuk vind om mee te bepalen wie de uiteindelijke nummer 1 wordt dan kan dat.
De procedure voor de finale is hetzelfde als andere jaren, heel eenvoudig maar desondanks o zo moeilijk.
De enige opdracht is: Maak van de 32 overgebleven nummers je eigen Top 32 en stuur die in een PM naar mij toe.
Dus aub niet je lijst posten in het MuMeLadder 2010 - Top 2000 topic.
Alle inzendingen moeten uiterlijk vrijdag 17 december om 17.00u bij mij binnen zijn. Later op de avond begin ik dan de uitslag te posten en op zondagavond 19 december wordt de nummer 1 bekend gemaakt.
De puntenverdeling die gekoppeld is aan die persoonlijke lijstjes is ook heel eenvoudig. Jouw nummer 1 krijgt 32 punten, jouw nummer 32 krijgt 1 punt.
Vorig jaar mocht ik 96 eindlijstjes ontvangen, het streven is natuurlijk om dit aantal te overtreffen.
In lijn met de vorige rondes begint de finale ronde weer met een startladder die evenzwaar telt als ieder individueel lijstje van jullie.
Aangezien de nummers die afvallen steeds hun plaats in de eindrangschikking krijgen obv een gemiddeld stempercentage van alle 7 rondes die ze gespeeld hebben (waarbij de laatste ronde het hoogste gewicht krijgt en de eerste ronde het laagste gewicht), doe ik dat voor de finale ook (ook in lijn met wat vorig jaar in de eindronde met de top 32 gebeurde).
Genoeg geluld, hier zijn de 32 finalisten waar het allemaal om te doen is. Ik heb ze op alfabetische volgorde gezet en voorzien van een youtube link zodat eenieder ze nog eens op z'n gemak kan beluisteren.
Dit zijn, in alfabetische volgorde, de 32 nummers waaruit gekozen kan worden.
01. Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out)
02. Arcade Fire - Rebellion (Lies)
03. David Bowie - Ashes to Ashes
04. David Bowie - Heroes
05. David Bowie - Space Oddity
06. Depeche Mode - Enjoy the Silence
07. Echo & the Bunnymen - The Killing Moon
08. Joy Division - Atmosphere
09. Joy Division - Love Will Tear Us Apart
10. Kate Bush - Wuthering Heights
11. Lou Reed - Perfect Day
12. Marvin Gaye - What's Going On
13. Massive Attack - Teardrop
14. Massive Attack - Unfinished Sympathy
15. New Order - Blue Monday
16. Nick Cave & The Bad Seeds - The Mercy Seat
17. Pixies - Debaser
18. Radiohead - Fake Plastic Trees
19. Radiohead - Paranoid Android
20. Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
21. Simple Minds - New Gold Dream (81,82,83, 84)
22. Talking Heads - Psycho Killer
23. The Beach Boys - God Only Knows
24. The Church - Under the Milky Way
25. The Clash - London Calling
26. The Cure - A Forest
27. The Doors - Riders on the Storm
28. The Doors - The End
29. The Smiths - How Soon Is Now?
30. The Smiths - There's a Light That Never Goes Out
31. The Velvet Underground - Venus In Furs
32. U2 - The Unforgettable Fire
Nogmaals:
Maak van de 32 overgebleven nummers je eigen Top 32 en stuur die in een PM naar mij toe.
NIET JE TOP 32 POSTEN IN HET TOPIC.
In het MuMeLadder 2010 (MusicMeter Top 2000) kun je de diverse discussies volgen over de eindlijst.
Op 2 januari om 11.03u gingen we van start met 2560 nummers om voor de 4e keer op rij onze eigen Top 2000 samen te stellen. Na bijna een jaar stemmen en vele stemrondes later staan de nummers 33 t/m 2000 staan inmiddels vast en het overzicht hiervan is terug te vinden in het MuMeLadder 2010 (Overzichtstopic) .
Dat betekent dat er nu nog 32 nummers over zijn die gaan strijden om de 1e plaats.
Als je het leuk vind om mee te bepalen wie de uiteindelijke nummer 1 wordt dan kan dat.
De procedure voor de finale is hetzelfde als andere jaren, heel eenvoudig maar desondanks o zo moeilijk.
De enige opdracht is: Maak van de 32 overgebleven nummers je eigen Top 32 en stuur die in een PM naar mij toe.
Dus aub niet je lijst posten in het MuMeLadder 2010 - Top 2000 topic.
Alle inzendingen moeten uiterlijk vrijdag 17 december om 17.00u bij mij binnen zijn. Later op de avond begin ik dan de uitslag te posten en op zondagavond 19 december wordt de nummer 1 bekend gemaakt.
De puntenverdeling die gekoppeld is aan die persoonlijke lijstjes is ook heel eenvoudig. Jouw nummer 1 krijgt 32 punten, jouw nummer 32 krijgt 1 punt.
Vorig jaar mocht ik 96 eindlijstjes ontvangen, het streven is natuurlijk om dit aantal te overtreffen.
In lijn met de vorige rondes begint de finale ronde weer met een startladder die evenzwaar telt als ieder individueel lijstje van jullie.
Aangezien de nummers die afvallen steeds hun plaats in de eindrangschikking krijgen obv een gemiddeld stempercentage van alle 7 rondes die ze gespeeld hebben (waarbij de laatste ronde het hoogste gewicht krijgt en de eerste ronde het laagste gewicht), doe ik dat voor de finale ook (ook in lijn met wat vorig jaar in de eindronde met de top 32 gebeurde).
Genoeg geluld, hier zijn de 32 finalisten waar het allemaal om te doen is. Ik heb ze op alfabetische volgorde gezet en voorzien van een youtube link zodat eenieder ze nog eens op z'n gemak kan beluisteren.
Dit zijn, in alfabetische volgorde, de 32 nummers waaruit gekozen kan worden.
01. Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out)
02. Arcade Fire - Rebellion (Lies)
03. David Bowie - Ashes to Ashes
04. David Bowie - Heroes
05. David Bowie - Space Oddity
06. Depeche Mode - Enjoy the Silence
07. Echo & the Bunnymen - The Killing Moon
08. Joy Division - Atmosphere
09. Joy Division - Love Will Tear Us Apart
10. Kate Bush - Wuthering Heights
11. Lou Reed - Perfect Day
12. Marvin Gaye - What's Going On
13. Massive Attack - Teardrop
14. Massive Attack - Unfinished Sympathy
15. New Order - Blue Monday
16. Nick Cave & The Bad Seeds - The Mercy Seat
17. Pixies - Debaser
18. Radiohead - Fake Plastic Trees
19. Radiohead - Paranoid Android
20. Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
21. Simple Minds - New Gold Dream (81,82,83, 84)
22. Talking Heads - Psycho Killer
23. The Beach Boys - God Only Knows
24. The Church - Under the Milky Way
25. The Clash - London Calling
26. The Cure - A Forest
27. The Doors - Riders on the Storm
28. The Doors - The End
29. The Smiths - How Soon Is Now?
30. The Smiths - There's a Light That Never Goes Out
31. The Velvet Underground - Venus In Furs
32. U2 - The Unforgettable Fire
Nogmaals:
Maak van de 32 overgebleven nummers je eigen Top 32 en stuur die in een PM naar mij toe.
NIET JE TOP 32 POSTEN IN HET TOPIC.
In het MuMeLadder 2010 (MusicMeter Top 2000) kun je de diverse discussies volgen over de eindlijst.
0
ClassicRocker
geplaatst: 5 december 2010, 18:46 uur
Heel mooi gezegd. De Top 2000 is pure nostalgie en heeft niets met een ontdekkingstocht te maken. De Top 2000 staat voor het afsluiten van een jaar dat voorbij is, terugkijken naar het verleden en daar hoort ouwe lullen muziek nu eenmaal bij, veel meer dan moderne of nieuwe muziek.
Persoonlijk ben ik wel blij dat het zwaar overgewaardeerde glamrock bandje uit Engeland nu eens niet op nummer 1 staat.
Persoonlijk ben ik wel blij dat het zwaar overgewaardeerde glamrock bandje uit Engeland nu eens niet op nummer 1 staat.
Voor de gemiddelde Nederlander kan de Top 2000 wel degelijk een muzikale ontdekkingstocht zijn. Ook ik ben in het verleden al spittend door deze lijst voor mij onbekende pareltjes tegengekomen. Maar goed, toen kende ik MuMe nog niet
. En natuurlijk is niemand met het de Top 2000 eens, het is immers een optelsom van talloze lijstjes. Lijstjes van mensen die intensief met muziek bezig zijn als wij, maar ook lijstjes van mensen die niet of nauwelijks iets met muziek hebben. Het biedt zodoende een goede inkijk in de muzieksmaak van de gemiddelde Nederlander, of waarschijnlijker, in de muzieksmaak van de gemiddelde Nederlander van 40+ (Radio 2-doelgroep), in jouw opinie 'ouwe lullen'.
Persoonlijk ben ik blij met de Top 2000 omdat ik het na het wegvallen van veel 'collectieve muziekmomenten' de laatste 10 jaar, een waardevol nieuw collectief muziekmoment vindt. Zeker de tv-programma's rond de Top 2000 zijn alleszins de moeite waard met interessante interviews en reportages.
En ja, 'dat zwaar overgewaardeerde glamrockbandje uit Engeland' staat dit jaar voor de tweede keer in 12 jaar weer een keertje niet op 1. Maar juich niet te vroeg, volgend jaar staat 'de beste band allertijden' gewoon weer op de eerste plaats.
0
geplaatst: 19 december 2010, 19:15 uur
Morgen wordt de hele lijst bekend gemaakt. De top 3 is dat al, laat ik eens testen hoe voorspelbaar de lijst is en de rest van de top 20 voorspellen:
Al bekend:
1. Hotel California - Eagles
2. Bohemian Rhapsody - Queen
3. Avond - Boudewijn de Grot
Ik hou het verder op:
4. Stairway To Heaven - Led Zeppelin
5. Child in Time - Deep Purple
6. Clocks - Coldplay
7. Wish You Were Here - Pink Floyd
8. Viva La Vida - Coldplay
9. One - U2
10. Shine On You Crazy Diamond - Pink Floyd
11. Old And Wise - Alan Parsons Project
12. Pastorale - Liesbeth List & Ramses Shaffy
13. November Rain - Guns 'n Roses
14. Paradise By The Dashbard Light - Meat Loaf
15. Whola Lotta Rosie - AC/DC
16. Comfortably Numb - Pink Floyd
17. God Only Knows - Beach Boys
18. Brabant - Guus Meeuwis
19. Hey Jude - Beatles
20. Nothing Else Matters - Metallica
Al bekend:
1. Hotel California - Eagles
2. Bohemian Rhapsody - Queen
3. Avond - Boudewijn de Grot
Ik hou het verder op:
4. Stairway To Heaven - Led Zeppelin
5. Child in Time - Deep Purple
6. Clocks - Coldplay
7. Wish You Were Here - Pink Floyd
8. Viva La Vida - Coldplay
9. One - U2
10. Shine On You Crazy Diamond - Pink Floyd
12. Pastorale - Liesbeth List & Ramses Shaffy
13. November Rain - Guns 'n Roses
14. Paradise By The Dashbard Light - Meat Loaf
15. Whola Lotta Rosie - AC/DC
16. Comfortably Numb - Pink Floyd
18. Brabant - Guus Meeuwis
19. Hey Jude - Beatles
20. Nothing Else Matters - Metallica
0
ClassicRocker
geplaatst: 19 december 2010, 19:43 uur
@starbright boy
Bij alle 20 goed, stuur ik je een fles champagne. Heb je alvast een gezellig oud en nieuw! Deal?
Bij alle 20 goed, stuur ik je een fles champagne. Heb je alvast een gezellig oud en nieuw! Deal?
0
geplaatst: 19 december 2010, 23:20 uur
Speciale uitzending van Tijd voor Twee
In een speciale uitzending van KRO's Tijd voor Twee maken Frits Spits en Bert Haandrikman op maandag 20 de cember de nieuwe editie van de Top 2000 bekend. Zij presenteren vanaf 12.00 uur hun programma vanuit 'Hotel California', de nieuwe nummer 1 van de Top 2000.
Administrateur Bert Haandrikman stuurt Frits Spits de gangen in om alle veranderingen in de 2000 kamers in goede banen te leiden. Frits Spits ontvangt de nieuwe bewoners, zoekt naar de grootste stijgers en dalers en zwaait vertrekkende gasten uit. Karin Bloemen, Caro Emerald, Boudewijn de Groot, Nick Schilder (Nick & Simon) en Arnold Mühren werken mee aan deze live-uitzending.
Om 14.00 uur wordt de gehele lijst bekendgemaakt en is het overzicht te zien en te downloaden op www.radio2.nl. De lijst verschijnt later die week tevens in een aantal dagbladen.
Al eerder maakte Radio 2 de top 3 bekend. 'Hotel California' van The Eagles is dit jaar op de eerste plaats geëindigd. De nummer 1 van bijna alle voorgaande edities, 'Bohemian Rhapsody' van Queen, is gedaald naar de tweede plaats. Op 3 staat de plaat die in 2005 één keer op de eerste plaats stond: 'Avond' van Boudewijn de Groot. In totaal zijn tijdens de Top 2000 Stemweek 2 miljoen stemmen uitgebracht.
Bron: Top2000 - Radio2.nl - top2010.radio2.nl
Kortom: Nog iets meer dan 14 uur!
In een speciale uitzending van KRO's Tijd voor Twee maken Frits Spits en Bert Haandrikman op maandag 20 de cember de nieuwe editie van de Top 2000 bekend. Zij presenteren vanaf 12.00 uur hun programma vanuit 'Hotel California', de nieuwe nummer 1 van de Top 2000.
Administrateur Bert Haandrikman stuurt Frits Spits de gangen in om alle veranderingen in de 2000 kamers in goede banen te leiden. Frits Spits ontvangt de nieuwe bewoners, zoekt naar de grootste stijgers en dalers en zwaait vertrekkende gasten uit. Karin Bloemen, Caro Emerald, Boudewijn de Groot, Nick Schilder (Nick & Simon) en Arnold Mühren werken mee aan deze live-uitzending.
Om 14.00 uur wordt de gehele lijst bekendgemaakt en is het overzicht te zien en te downloaden op www.radio2.nl. De lijst verschijnt later die week tevens in een aantal dagbladen.
Al eerder maakte Radio 2 de top 3 bekend. 'Hotel California' van The Eagles is dit jaar op de eerste plaats geëindigd. De nummer 1 van bijna alle voorgaande edities, 'Bohemian Rhapsody' van Queen, is gedaald naar de tweede plaats. Op 3 staat de plaat die in 2005 één keer op de eerste plaats stond: 'Avond' van Boudewijn de Groot. In totaal zijn tijdens de Top 2000 Stemweek 2 miljoen stemmen uitgebracht.
Bron: Top2000 - Radio2.nl - top2010.radio2.nl
Kortom: Nog iets meer dan 14 uur!

0
geplaatst: 19 december 2010, 23:21 uur
starbright boy schreef:
Je verwacht een terugkeer? Ik denk eerlijk gezegd dat het nummer zijn top 15-tijd gehad heeft.11. Old And Wise - Alan Parsons Project
Ikzelf zou gaan voor:
01. Hotel California - Eagles
02. Bohemian Rhapsody - Queen
03. Avond - Boudewijn de Groot
04. Child in Time - Deep Purple
05. Stairway To Heaven - Led Zeppelin
06. Clocks - Coldplay
07. Wish You Were Here - Pink Floyd
08. Viva La Vida - Coldplay
09. Shine On You Crazy Diamond - Pink Floyd
10. One - U2
11. Comfortably Numb - Pink Floyd
12. November Rain - Guns 'n Roses
13. Paradise By The Dashbard Light - Meat Loaf
14. Whola Lotta Rosie - AC/DC
15. Brabant - Guus Meeuwis
16. Hey Jude - Beatles
18. Nothing Else Matters - Metallica
19. Dire Straits - Brothers In Arms
20. The Doors - Riders On The Storm
Overige top 20 kandidaten:
Golden Earring - Radar Love
Animals - House of the Rising Sun (ik geloof in terugkerende fans)
Robbie Williams - Angels
Alan Parsons Project - Old and Wise
0
geplaatst: 19 december 2010, 23:46 uur
Ik mag hopen dat Viva la Vida lager staat dan vorig jaar. En Clocks het liefst ook. Maar dat zal wel niet 

0
geplaatst: 20 december 2010, 00:20 uur
0
geplaatst: 20 december 2010, 00:26 uur
Joren999 schreef:
Ik mag hopen dat Viva la Vida lager staat dan vorig jaar. En Clocks het liefst ook. Maar dat zal wel niet
Daar hoop ik al jaren op. Ik mag hopen dat Viva la Vida lager staat dan vorig jaar. En Clocks het liefst ook. Maar dat zal wel niet

0
geplaatst: 20 december 2010, 12:25 uur
Caro Emerald op 22.
Maar goed, dat geeft alle ruimte om flink te dalen volgend jaar.
Brabant heeft de top 20 trouwens niet gehaald.
Maar goed, dat geeft alle ruimte om flink te dalen volgend jaar. Brabant heeft de top 20 trouwens niet gehaald.
0
Misterfool
geplaatst: 20 december 2010, 12:28 uur
Caro emerald is eigenlijk best ok.
Beter dan lady gaap gaap.
Ook viva la vida vind ik een topnummer.
Beter dan lady gaap gaap.
Ook viva la vida vind ik een topnummer.
0
geplaatst: 20 december 2010, 12:33 uur
A Night Like This op 22? 
Ben benieuwd hoe hoog Dochters en Rood staan. En ook Make You Feel My Love van Adele.
En ik ben benieuwd hoe hoog Michael Jackson en Ramses Shaffy staan.

Ben benieuwd hoe hoog Dochters en Rood staan. En ook Make You Feel My Love van Adele.
En ik ben benieuwd hoe hoog Michael Jackson en Ramses Shaffy staan.
0
geplaatst: 20 december 2010, 13:23 uur
Droevig of niet, wel zeer begrijpelijk.
Edit: Volgens Wikipedia staat Pak Maar M'n Hand op 317 dit jaar. Is dat in de uitzending bekend gemaakt?
Edit: Volgens Wikipedia staat Pak Maar M'n Hand op 317 dit jaar. Is dat in de uitzending bekend gemaakt?
0
geplaatst: 20 december 2010, 13:42 uur
Ja net, ook viva la vida weer hoog.
Ze maakten ook bekend dat caro hoogste binnenkomer is en Fix You van coldplay is de grootste stijger
Ze maakten ook bekend dat caro hoogste binnenkomer is en Fix You van coldplay is de grootste stijger
0
geplaatst: 20 december 2010, 13:44 uur
Volgend jaar waarschijnlijk Ben Saunders in de lijst. Nog droeviger...

0
geplaatst: 20 december 2010, 13:51 uur
Nog steeds geen Radiohead... En Amy McDonald? Moet niet gekker worden... 

0
geplaatst: 20 december 2010, 14:05 uur
Old and Wise gewoon terug in de top 10. Had ik niet verwacht.
Nothing Else Matters op 11.

Sultans of Swing naar 25, Telegraph Road naar 73, Brothers In Arms naar 19!
Pearl Jam met Just Breathe op 120, maar Alive op 202.
Blackbird en Here Comes The Sun in de top 100!
(En Alain Clark
)
Nothing Else Matters op 11.

Sultans of Swing naar 25, Telegraph Road naar 73, Brothers In Arms naar 19!

Pearl Jam met Just Breathe op 120, maar Alive op 202.

Blackbird en Here Comes The Sun in de top 100!
(En Alain Clark
)
0
geplaatst: 20 december 2010, 14:12 uur
Here Comes the Sun in de top honderd!?
En Brabant boven Hey Jude? 
En Brabant boven Hey Jude? 
0
geplaatst: 20 december 2010, 14:13 uur
Op nummer 100. 
Mijn inzendingen:
(0146) Mama's & Papa's - California dreamin' (1966)
(0222) Doors - Light my fire (1967)
(0100) Beatles - Here comes the sun (1969)
(0004) Deep Purple - Child in time (1972)
(0556) Don McLean - American pie (1972)
(1328) Allman Brothers Band - Ramblin' man (1973)
(0096) Eagles - Desperado (1973)
(0044) Supertramp - School (1974)
(0015) Pink Floyd - Shine on you crazy diamond (1975)
(0001) Eagles - Hotel California (1977)
(0169) Al Stewart - Year of the cat (1977)
(0025) Dire Straits - Sultans of swing (1978)
(0073) Dire Straits - Telegraph road (1982)
(0097) Toto - Africa (1982)
(0034) Metallica - One (1994)
Ik was bang dat Ramblin' Man eruit zou vallen na de 1795e plek vorig jaar, maar hij heeft een enorme sprong gemaakt!
Year of The Cat staat weer in de top 200. Africa heeft de 100e plek behaald. Child In Time is naar nummer 4, School blijft in de top 50, Hotel California op 1, California Dreamin' naar de top 150. Sultans of Swing in de top 25, Telegraph Road naar de top 75. Here Comes The Sun zelfs in de top 100!
Alleen Light My Fire en Desperado hebben het iets minder gedaan dan ik gehoopt had.
Mijn vrije keuzes hebben het helaas niet gehaald (ook wel te verwachten).

Mijn inzendingen:
(0146) Mama's & Papa's - California dreamin' (1966)
(0222) Doors - Light my fire (1967)
(0100) Beatles - Here comes the sun (1969)
(0004) Deep Purple - Child in time (1972)
(0556) Don McLean - American pie (1972)
(1328) Allman Brothers Band - Ramblin' man (1973)
(0096) Eagles - Desperado (1973)
(0044) Supertramp - School (1974)
(0015) Pink Floyd - Shine on you crazy diamond (1975)
(0001) Eagles - Hotel California (1977)
(0169) Al Stewart - Year of the cat (1977)
(0025) Dire Straits - Sultans of swing (1978)
(0073) Dire Straits - Telegraph road (1982)
(0097) Toto - Africa (1982)
(0034) Metallica - One (1994)
Ik was bang dat Ramblin' Man eruit zou vallen na de 1795e plek vorig jaar, maar hij heeft een enorme sprong gemaakt!

Year of The Cat staat weer in de top 200. Africa heeft de 100e plek behaald. Child In Time is naar nummer 4, School blijft in de top 50, Hotel California op 1, California Dreamin' naar de top 150. Sultans of Swing in de top 25, Telegraph Road naar de top 75. Here Comes The Sun zelfs in de top 100!

Alleen Light My Fire en Desperado hebben het iets minder gedaan dan ik gehoopt had.
Mijn vrije keuzes hebben het helaas niet gehaald (ook wel te verwachten).
0
geplaatst: 20 december 2010, 14:23 uur
Ik zie nu dat Adele naar 12 is geklommen. 
Creep staat op 130, Street Spirit op 132!

Creep staat op 130, Street Spirit op 132!

0
geplaatst: 20 december 2010, 14:29 uur
Ze staan er dus aardig veel in? Cool! Maar Creep hoger dan Street Spirit? 

0
geplaatst: 20 december 2010, 14:30 uur
Snow Patrol in de top 100. Evenals Purple Rain, die sinds 2000 terug is in de top 100.
Flappie op 361. Wie stemt er toch op zo'n nummer?
Flappie op 361. Wie stemt er toch op zo'n nummer?

0
geplaatst: 20 december 2010, 14:31 uur
(650) Rolling Stones - She's a rainbow (1967)
(1698) Small Faces - Tin soldier (1968)
(977) Cats - Why (1969)
(1018) Crosby, Stills & Nash - Suite: Judy blue eyes (1969)
(298) Neil Diamond - I am..... I said (1971)
(helaas) Sandy Coast - Just a friend (1971)
(helaas) Harry Chapin - W.O.L.D (I am the morning DJ) (1974)
(1093) Kayak - Starlight dancer (1977)
(80) Mark & Clark Band - Worn down piano (1977)
(1292) Dan Fogelberg - Netherlands (1977)
(375) Kansas - Dust in the wind (1978)
(272) Alan Parsons Project - The turn of a friendly card (1980)
(1877) Mike Oldfield & Maggie Reilly - To France (1984)
(1766) Matia Bazar - Ti sento (1986)
(452) Pearl Jam - Black (1991)
Fields - A Friend of Mine
Genesis - Firth of Fifth
King Crimson - Starless
Big Country - In a Big Country
Camel - Lady Fantasy
Starless heeft het dus niet gehaald...
(1698) Small Faces - Tin soldier (1968)
(977) Cats - Why (1969)
(1018) Crosby, Stills & Nash - Suite: Judy blue eyes (1969)
(298) Neil Diamond - I am..... I said (1971)
(helaas) Sandy Coast - Just a friend (1971)
(helaas) Harry Chapin - W.O.L.D (I am the morning DJ) (1974)
(1093) Kayak - Starlight dancer (1977)
(80) Mark & Clark Band - Worn down piano (1977)
(1292) Dan Fogelberg - Netherlands (1977)
(375) Kansas - Dust in the wind (1978)
(272) Alan Parsons Project - The turn of a friendly card (1980)
(1877) Mike Oldfield & Maggie Reilly - To France (1984)
(1766) Matia Bazar - Ti sento (1986)
(452) Pearl Jam - Black (1991)
Fields - A Friend of Mine
Genesis - Firth of Fifth
King Crimson - Starless
Big Country - In a Big Country
Camel - Lady Fantasy
Starless heeft het dus niet gehaald...
0
geplaatst: 20 december 2010, 14:34 uur
Eveningguard schreef:
Ze staan er dus aardig veel in?
3x, precies de nummers in de keuzelijst. Doen ze er 5 in de keuzelijst, komen er 5 in. Karma Police staat top 200.Ze staan er dus aardig veel in?
Beatles overigens 6x top 100!

Hey Jude, Yesterday, Let It Be, A Day In The Life, Blackbird en Here Comes The Sun.
0
geplaatst: 20 december 2010, 14:36 uur
Nou, eens kijken:
0172. Cockney Rebel - Sebastian (1973)
0535. R.E.M. - The one I love (1987)
0595. Talking Heads - Psycho killer (1978)
0694. Buoys - Give up your guns (1972)
0706. Crowded House - Four seasons in one day (1992)
0778. Japan - Nightporter (1980)
0859. Tim Hardin - How can we hang on to a dream (1967)
1021. Françoise Hardy - Tous les garçons et les filles (1963)
1037. Kim Wilde - Cambodia (1981)
1264. Anna & Kate McGarrigle - Complainte pour Ste. Catherine (1976)
1430. Sparks - This town ain't big enough for both of us (1974)
1671. Blondie - Heart of glass (1979)
-------. Shirts - Laugh and walk away (1979)
-------. Tom Tom Club - Wordy rappinghood (1981)
-------. Tasmin Archer - Sleeping satellite (1992)
De vrije keuzes mochten uiteraard niet baten.
0172. Cockney Rebel - Sebastian (1973)
0535. R.E.M. - The one I love (1987)
0595. Talking Heads - Psycho killer (1978)
0694. Buoys - Give up your guns (1972)
0706. Crowded House - Four seasons in one day (1992)
0778. Japan - Nightporter (1980)
0859. Tim Hardin - How can we hang on to a dream (1967)
1021. Françoise Hardy - Tous les garçons et les filles (1963)
1037. Kim Wilde - Cambodia (1981)
1264. Anna & Kate McGarrigle - Complainte pour Ste. Catherine (1976)
1430. Sparks - This town ain't big enough for both of us (1974)
1671. Blondie - Heart of glass (1979)
-------. Shirts - Laugh and walk away (1979)
-------. Tom Tom Club - Wordy rappinghood (1981)
-------. Tasmin Archer - Sleeping satellite (1992)
De vrije keuzes mochten uiteraard niet baten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.