Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 26 december 2020, 10:30 uur
0
geplaatst: 26 december 2020, 10:32 uur
Ja, nu een blokje om te skippen. Vond het een leuk uur tot nog toe, nu is het wachten op Paul Simon.
0
geplaatst: 26 december 2020, 10:36 uur
nico1616 schreef:
Ja, nu een blokje om te skippen. Vond het een leuk uur tot nog toe, nu is het wachten op Paul Simon.
Grappig, ik vind het juist iets beter worden.
0
geplaatst: 26 december 2020, 10:37 uur
Maar inderdaad, niet het sterkste uur. Gelukkig nog Under My Thumb als afsluiter.
2
geplaatst: 26 december 2020, 10:39 uur
Gretz schreef:
Kon het niet laten
Blijf je ook wakker om het debuut van King Kunta zo te horen?
Nu heeft James Blunt wel iets soortgelijks getweet, maar dan in 2016 over het aantal overleden grote artiesten. (quote)
Kon het niet laten
Blijf je ook wakker om het debuut van King Kunta zo te horen?

En nee, ik heb King Kunta niet gehoord. Zonder café is zo'n debuut ook niet zo boeiend jammer genoeg. Je wilt toch wat boomers verdwaald om zich heen zien kijken terwijl ze net daarvoor nog gedjenst hebben op Elvis Presley.
0
geplaatst: 26 december 2020, 10:39 uur
Deze Jason Mraz vind ik nog wel aardig, beetje zeikerig alleen.
kom chat x

Hebben we nog iets om naar uit te kijken in 2021.
kom chat x
chevy93 schreef:
En nee, ik heb King Kunta niet gehoord. Zonder café is zo'n debuut ook niet zo boeiend jammer genoeg. Je wilt toch wat boomers verdwaald om zich heen zien kijken terwijl ze net daarvoor nog gedjenst hebben op Elvis Presley.

Hebben we nog iets om naar uit te kijken in 2021.
1
geplaatst: 26 december 2020, 10:41 uur
Net wakker en het eerste wat ik hoor is een zo niet grappig nummer van Paul de Leeuw, pauperlatin van Shawn Mendes en een jeukballad van ene Jonathan Jeremiah. Top 2000 gaat nú uit, eerst even iets normaals op de platenspeler leggen.
Wie stemmen hier toch op? Vaccinerend, eh, fascinerend,
Wie stemmen hier toch op? Vaccinerend, eh, fascinerend,
5
geplaatst: 26 december 2020, 10:42 uur
itchy schreef:
en een jeukballad van ene Jonathan Jeremiah.
Ik zou juist zeggen dat die jou op het lijf geschreven zijn.en een jeukballad van ene Jonathan Jeremiah.
2
geplaatst: 26 december 2020, 11:28 uur
Nou ja zeg. Blijkt gewoon Jools Holland te zijn die piano speelt op Uncertain Smile! HOE BESTAAT HET!!!
1
geplaatst: 26 december 2020, 11:35 uur
Je zou denken dat zo'n leuk feitje wel eens vaker vermeld zou worden, maar het lijkt wel een goed bewaard geheim.
5
geplaatst: 26 december 2020, 11:38 uur
GrafGantz schreef:
Nou ja zeg. Blijkt gewoon Jools Holland te zijn die piano speelt op Uncertain Smile! HOE BESTAAT HET!!!
Niet waar, dat is Primoz Roglic.Nou ja zeg. Blijkt gewoon Jools Holland te zijn die piano speelt op Uncertain Smile! HOE BESTAAT HET!!!
0
geplaatst: 26 december 2020, 12:40 uur
Wat gedraagt onze Gijs zich als een randdebiel zeg, achterlijk aandachtvrager
0
geplaatst: 26 december 2020, 12:45 uur
vigil schreef:
Christmas spirit.
0
geplaatst: 26 december 2020, 13:17 uur
0
geplaatst: 26 december 2020, 13:21 uur
Ik heb zelfs een tijdje gedaan alsof ik het ook mooi vond. Liefde is doof. 

1
geplaatst: 26 december 2020, 13:27 uur
vigil schreef:
By far de slechtste DJ, en dat terwijl er nog een paar discutabele types tussenzitten.
0
geplaatst: 26 december 2020, 13:34 uur
Je hebt gelijk maarrrrr... ik snap het heus dat je af en toe de camera pakt en iets "leuks" doet maar om nou bij elk nummer vol in de camera te kijken en heel overdreven mee playbackt, airgitar, airorgel, airsax enz speelt en/of een dansje doet dan gaat t echt helemaal nergens meer over.
0
geplaatst: 26 december 2020, 13:35 uur
Oei, het verschil tussen Roberta Flack en Adèle wordt zo achter elkaar wel pijnlijk duidelijk.
0
geplaatst: 26 december 2020, 13:38 uur
vigil schreef:
Ik heb er nog maar een paar gezien. Wie is dan de beste?
1
geplaatst: 26 december 2020, 14:25 uur
Brainbox weet al 2x positief mn aandacht te trekken deze editie. Toch maar eens een plaatje scoren van die lui.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.