Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
1
geplaatst: 26 december 2020, 02:11 uur
Dat niet overal tijd voor is (nog steeds) afijn, maar ze krijgen het zojuist voor elkaar om zowel het intro als het outro van Will You Be There te schrappen. Gewoon de standaard Radio Edit dus.
Wellicht dat ze enkel vanaf de nummers 1000 t/m 0 de volledige albumversies doen, weer vanwege tijd. Afwachten dan maar. Blijf het toch wel een gemis vinden in sommige gevallen.
1
geplaatst: 26 december 2020, 03:01 uur
1
geplaatst: 26 december 2020, 03:08 uur
Oef, ik blijf wakker hoor.
By the time you hear the next pop the funk shall be within you.
By the time you hear the next pop the funk shall be within you.
1
geplaatst: 26 december 2020, 03:17 uur
catdog schreef:
Heathens is trouwens stiekem toch ook erg vet.
Heathens is trouwens stiekem toch ook erg vet.
Had hem lang niet meer gehoord, maar valt niet tegen. Stiekem nog best een paar leuke singles uitgebracht

0
geplaatst: 26 december 2020, 03:20 uur
Toch wel een erg lekker uurtje dit. Ben even het moment dat ik toch echt het mandje ga opzoeken aan het uitstippelen. Denk na Live to Tell.
1
geplaatst: 26 december 2020, 03:27 uur
catdog schreef:
Toch wel een erg lekker uurtje dit. Ben even het moment dat ik toch echt het mandje ga opzoeken aan het uitstippelen. Denk na Live to Tell.
Voor mij ook het beste moment. Jammer van Spinvis, maar Giel trek ik sowieso slecht
1
geplaatst: 26 december 2020, 03:46 uur
WHAAAAAAAA
Toch wel erg gaaf hoor. Al is het maar in die nachtuurtjes.
Toch wel erg gaaf hoor. Al is het maar in die nachtuurtjes.

0
geplaatst: 26 december 2020, 04:11 uur
catdog schreef:
Nou, slapen dan maar. Entree Giel = Exit Catdog
Nou, slapen dan maar. Entree Giel = Exit Catdog
+1
(Ben allang blij dat ie niet op een premium tijd zit overdag)
3
geplaatst: 26 december 2020, 08:38 uur
Mooi liedje van Acda en Munnik is geen mooi liedje.
Nu Mia. Dat is wel een mooi liedje.
Nu Mia. Dat is wel een mooi liedje.
0
geplaatst: 26 december 2020, 08:39 uur
De jeugd heeft toch meer liefde voor stokoude muziek dan dat doorgaans het geval lijkt. Óf de ouders hebben er veel invloed op.
Top 2000 Statistieken | NPO Radio 2 - nporadio2.nl
0
geplaatst: 26 december 2020, 08:42 uur
tnf schreef:
De jeugd heeft toch meer liefde voor stokoude muziek dan dat doorgaans het geval lijkt. Óf de ouders hebben er veel invloed op.
Ja, en dat terwijl er in de categorie 91+ toch een opvallend nummer op nummer 9 staat!

0
geplaatst: 26 december 2020, 09:01 uur
Fathead schreef:
Ja, en dat terwijl er in de categorie 91+ toch een opvallend nummer op nummer 9 staat!
(quote)
Kleinkinderen (of eigen kinderen die in 1999 Pokemon-kaarten spaarden), die oma 'helpen' met het invullen van het stemformulier?
Het Dorp ontbreekt daar ook opeens, terwijl het juist daar bij de bovenste vijf te verwachten is.
0
geplaatst: 26 december 2020, 09:06 uur
tnf schreef:
Kleinkinderen (of eigen kinderen die in 1999 Pokemon-kaarten spaarden), die oma 'helpen' met het invullen van het stemformulier?
Het Dorp ontbreekt daar ook opeens, terwijl het juist daar bij de bovenste vijf te verwachten is.
(quote)
Of men weet dat je geen politie aan de deur krijgt als je na het invullen van je lijstje liegt over je leeftijd. Dat zou natuurlijk ook kunnen

4
geplaatst: 26 december 2020, 09:07 uur
Lekker wakker worden met Muse. Heb gelukkig nog niet ontbeten, anders was dat er gelijk weer uit gekomen 

0
geplaatst: 26 december 2020, 09:13 uur
Nou nou, zo erg is het toch niet?
Hoewel Feeling Good geen hoogtepunt is.
Hoewel Feeling Good geen hoogtepunt is.
0
geplaatst: 26 december 2020, 09:15 uur
Die kan ik stiekem eigenlijk nog wel pruimen, vooral omdat het origineel zo sterk is dat het vrijwel onmogelijk is om te verprutsen

0
geplaatst: 26 december 2020, 10:14 uur
koosknook schreef:
Big in Japan, lang niet meer gehoord.
Big in Japan, lang niet meer gehoord.
Nee en nu weet ik ook weer een beetje waarom. In m'n gedachten een leuker nummer dan het blijkt te zijn. Vind ik althans

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.