MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:

herman schreef:
(quote)

Dat viel inderdaad vies tegen, erg slecht van ze

Dat niet overal tijd voor is (nog steeds) afijn, maar ze krijgen het zojuist voor elkaar om zowel het intro als het outro van Will You Be There te schrappen. Gewoon de standaard Radio Edit dus.

Wellicht dat ze enkel vanaf de nummers 1000 t/m 0 de volledige albumversies doen, weer vanwege tijd. Afwachten dan maar. Blijf het toch wel een gemis vinden in sommige gevallen.

Gretz schreef:
(afbeelding)

JamesTwitterGod
Jammer alleen dat het een fotoshop is

chevy93 schreef:
(quote)
Jammer alleen dat het een fotoshop is

Kon het niet laten

Blijf je ook wakker om het debuut van King Kunta zo te horen?

Oef, ik blijf wakker hoor.

By the time you hear the next pop the funk shall be within you.

Heathens is trouwens stiekem toch ook erg vet.

catdog schreef:
Heathens is trouwens stiekem toch ook erg vet.

Had hem lang niet meer gehoord, maar valt niet tegen. Stiekem nog best een paar leuke singles uitgebracht

Toch wel een erg lekker uurtje dit. Ben even het moment dat ik toch echt het mandje ga opzoeken aan het uitstippelen. Denk na Live to Tell.

catdog schreef:
Toch wel een erg lekker uurtje dit. Ben even het moment dat ik toch echt het mandje ga opzoeken aan het uitstippelen. Denk na Live to Tell.

Voor mij ook het beste moment. Jammer van Spinvis, maar Giel trek ik sowieso slecht

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

KING KUNTA!!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

WHAAAAAAAA

Toch wel erg gaaf hoor. Al is het maar in die nachtuurtjes.

Nou, slapen dan maar. Entree Giel = Exit Catdog

catdog schreef:
Nou, slapen dan maar. Entree Giel = Exit Catdog

+1

(Ben allang blij dat ie niet op een premium tijd zit overdag)

Valt me mee dat hij zich niet verslapen heeft

Mooi liedje van Acda en Munnik is geen mooi liedje.

Nu Mia. Dat is wel een mooi liedje.

tnf
De jeugd heeft toch meer liefde voor stokoude muziek dan dat doorgaans het geval lijkt. Óf de ouders hebben er veel invloed op.

Top 2000 Statistieken | NPO Radio 2 - nporadio2.nl

tnf schreef:
De jeugd heeft toch meer liefde voor stokoude muziek dan dat doorgaans het geval lijkt. Óf de ouders hebben er veel invloed op.

Top 2000 Statistieken | NPO Radio 2 - nporadio2.nl

Ja, en dat terwijl er in de categorie 91+ toch een opvallend nummer op nummer 9 staat!

tnf
Fathead schreef:
(quote)

Ja, en dat terwijl er in de categorie 91+ toch een opvallend nummer op nummer 9 staat!

Kleinkinderen (of eigen kinderen die in 1999 Pokemon-kaarten spaarden), die oma 'helpen' met het invullen van het stemformulier?

Het Dorp ontbreekt daar ook opeens, terwijl het juist daar bij de bovenste vijf te verwachten is.

tnf schreef:
(quote)

Kleinkinderen (of eigen kinderen die in 1999 Pokemon-kaarten spaarden), die oma 'helpen' met het invullen van het stemformulier?

Het Dorp ontbreekt daar ook opeens, terwijl het juist daar bij de bovenste vijf te verwachten is.

Of men weet dat je geen politie aan de deur krijgt als je na het invullen van je lijstje liegt over je leeftijd. Dat zou natuurlijk ook kunnen

Lekker wakker worden met Muse. Heb gelukkig nog niet ontbeten, anders was dat er gelijk weer uit gekomen

Nou nou, zo erg is het toch niet?
Hoewel Feeling Good geen hoogtepunt is.

Joren999 schreef:
Nou nou, zo erg is het toch niet?
Hoewel Feeling Good geen hoogtepunt is.

Die kan ik stiekem eigenlijk nog wel pruimen, vooral omdat het origineel zo sterk is dat het vrijwel onmogelijk is om te verprutsen

Luka! Altijd mooi

Lekker man, deze Whitney.

Yeah, Alphaville

Big in Japan, lang niet meer gehoord.

koosknook schreef:
Big in Japan, lang niet meer gehoord.

Nee en nu weet ik ook weer een beetje waarom. In m'n gedachten een leuker nummer dan het blijkt te zijn. Vind ik althans

Nena daar achteraan

Ja top!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:06 uur

geplaatst: vandaag om 09:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.