Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 2 december 2014, 16:54 uur
Het werkt nu. (als je www. gebruikt) (Niet normaal slechte site wel, gemaakt door kleuters en dan ook nog zon kutgif als hij erin staat)
Editors staat erin
Editors staat erin

0
geplaatst: 2 december 2014, 16:55 uur
Common Linnets gezocht (ik verwacht die als hoogste nieuwe) en die staat erin.
Arcade Fire - Rebellion (lies) niet.
Jaydee - Plastic Dreams ook niet
Arcade Fire - Rebellion (lies) niet.
Jaydee - Plastic Dreams ook niet
0
geplaatst: 2 december 2014, 16:57 uur
Slayer ook weer terug. (Afwezigheid van vorig jaar totaal niet verdacht ofzo)
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:00 uur
Gebruiker43757 schreef:
Het werkt nu. (als je www. gebruikt) (Niet normaal slechte site wel, gemaakt door kleuters en dan ook nog zon kutgif als hij erin staat)
Ik vind het hilarisch, die GIF's

0
geplaatst: 2 december 2014, 17:00 uur
Kijk eens aan, QOTSA's No One Knows heeft het gered. Fake Plastic Trees ook.
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:01 uur
Nooit

Rammstein staat erin!!!
Stond niet eens in de keuzelijst

Rammstein staat erin!!!
Stond niet eens in de keuzelijst
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:04 uur
Vind ik wel meevallen. Leek eigenlijk alleen hier op gestemd te worden. Op facebookpagina, gastenboek, twitter, etc, bleef het wat Arcade Fire betreft vrijwel stil.
En waarom zou Radio 2 Arcade Fire uit de lijst houden en Rammstein, waar ze waarschijnlijk nog veel minder mee hebben toestaan.
En waarom zou Radio 2 Arcade Fire uit de lijst houden en Rammstein, waar ze waarschijnlijk nog veel minder mee hebben toestaan.
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:05 uur
En ook The Prodigy mogen we minstens tweemaal (Out of Space en Firestarter) verwelkomen. 

0
geplaatst: 2 december 2014, 17:05 uur
No One Knows wel met vrije keuze-stemmen in de lijst. Die hebben echt niet meer fans dan Arcade Fire.
Ik denk eerlijk gezegd dat No One Knows er in "mag" omdat hij vorig jaar #1 was in de Snob.
Ik denk eerlijk gezegd dat No One Knows er in "mag" omdat hij vorig jaar #1 was in de Snob.
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:06 uur
Born Slippy van Underworld is ook nieuw in de lijst.
Deze had ik al voorspeld
Calm After The Storm - Common Linnets
Nothing Really Matters - Mr Probz
In Your Arms - Chef'Special
Home - Dotan
Strong - London Grammar
en die staan er niet zo verrassend ook allemaal in.
Deze had ik al voorspeld
Calm After The Storm - Common Linnets
Nothing Really Matters - Mr Probz
In Your Arms - Chef'Special
Home - Dotan
Strong - London Grammar
en die staan er niet zo verrassend ook allemaal in.
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:08 uur
Gretz schreef:
No One Knows wel met vrije keuze-stemmen in de lijst. Die hebben echt niet meer fans dan Arcade Fire.
Is dat niet juist een teken dat er dus wel een aardige groep mensen bestaat die op No One Knows zou stemmen?
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:08 uur
Gebruiker43757 schreef:
Dat soort bands worden altijd gefaseerd toegelaten. Nirvana stond twee jaar eerder in de lijst dan Pearl Jam, terwijl Pearl Jam toch veel beter bij Radio 2 aansluit. Vind het wel degelijk verdacht. Rammstein hebben ze waarschijnlijk al lang zat erbuiten gehouden en is nu aan de beurt.
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:10 uur
Gretz schreef:
Waarop baseer je dat? QOTSA zijn denk ik nog net een tikkeltje populairder dan Arcade Fire, al ontlopen ze elkaar niet veel.
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:11 uur
All You Need Is Love ook weer terug. Dat invoeren geeft gelijk een Beatles gif, dus die gifs zijn ook niet helemaal random.
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:11 uur
Ja, dat QOTSA hoger staan dan Arcade Fire in die Snob-lijst zegt wel wat over het verschil in populariteit (toch meer dan 1000 stemmers, dus best representatief).
Bij mij werkt die zoekfunctie niet, blijft hangen op 'even zoeken'
Bij mij werkt die zoekfunctie niet, blijft hangen op 'even zoeken'

0
geplaatst: 2 december 2014, 17:14 uur
Ik heb net "If You Tolerate This Then Your Children Will Be Next" ingevoerd.
Goddank niet voor een "ach nee"
How soon is now ontbreekt...
Goddank niet voor een "ach nee"

0
geplaatst: 2 december 2014, 17:14 uur
Teunnis schreef:
Waarop baseer je dat? QOTSA zijn denk ik nog net een tikkeltje populairder dan Arcade Fire, al ontlopen ze elkaar niet veel.
(quote)
Beetje koffiedik kijken, maar vorig jaar was QOTSA in de Ziggo Dome niet helemaal uitverkocht. Redelijk vol wel, maar ik denk dat Arcade Fire dat nu in Nederland ook zal lukken. 1x HMH gaat niet genoeg meer zijn.
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:16 uur
Gebruiker43757 schreef:
All You Need Is Love ook weer terug.
All You Need Is Love ook weer terug.
Dat was ie vorig jaar al.
Dat invoeren geeft gelijk een Beatles gif, dus die gifs zijn ook niet helemaal random.
Probeer Gangnam Style eens.
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:16 uur
mol schreef:
Ik heb net "If You Tolerate This Then Your Children Will Be Next" ingevoerd. Goddank niet voor een "ach nee"
Ik heb net "If You Tolerate This Then Your Children Will Be Next" ingevoerd. Goddank niet voor een "ach nee"
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:18 uur
Ik geloof ook niet zo dat radio2 echt heel erg kijkt naar die snob2000. Dat er hoge correlatie bestaat tussen nummers uit die lijst en vrije binnenkomers lijkt me logisch. A leidt in dit geval niet tot B, maar een derde factor C (dit zijn liedjes die niet in de lijst staan maar waar mensen wel veel op stemmen) leidt tot zowel A (hoge positie in de snob2000) als B (Vrije binnenkomer). Eigenlijk zou ik zelfs een grotere overeenkomst hebben verwacht dan die 17 nummers van vorige keer.
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:19 uur
Iig stemmen de 1000+ Snob 2000-stemmers vrijwel allemaal ook op de top 2000, dus wat dat betreft mag je wel een duidelijke correlatie verwachten ja. Hoe vol zalen zijn is dan weer minder relevant, zo lang je niet weet of concertgangers ook stemmen.
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:27 uur
Fools Gold is zo te lezen de enige positieve aanvulling op de lijst (en die had er natuurlijk al vanaf het begin in moeten staan), voor de rest wordt de lijst er alleen maar slechter, en ongeloofwaardiger, op.
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:28 uur
Funeral is hier op MuMe door 455 mensen in hun top 10 geplaatst. Rebellion (Lies) heeft 499 stemmen en is verreweg de meest favoriete track. Dan zou je toch zeggen dat het nummer op circa 190.000 stemmers wel minimaal 200x ingevuld is bij de vrije keuze? Ik kan me echt niet voorstellen dat het er minder zijn.
0
geplaatst: 2 december 2014, 17:30 uur
yeahyeahyeah schreef:
Ja, dat QOTSA hoger staan dan Arcade Fire in die Snob-lijst zegt wel wat over het verschil in populariteit (toch meer dan 1000 stemmers, dus best representatief).
Snob 2013:
Queens Of The Stone Age – No One Knows (6)
Bruce Springsteen – Jungleland (1)
The Smiths – How Soon Is Now? (59)
Iron Maiden – The Number Of The Beast (-)
Metallica – The Unforgiven (82)
Beastie Boys – Sabotage (15)
Rammstein – Sonne (3)
Massive Attack – Teardrop (4)
Alice In Chains – Would? (10)
R.E.M. – Nightswimming (2)
How Soon Is Now?, The Number Of The Beast, The Unforgiven, Sabotage en Would? staan er ook niet in, dus dat zegt misschien niet zo heel veel.
Ik ben nu wel heel benieuwd geworden hoeveel stemmen No One Knows meer gekregen heeft dan Rebellion.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.