Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
titan (crew)
geplaatst: 7 december 2014, 18:02 uur
Gretz schreef:
Wel een knappe revival van Saybia aangezien ze al 7 jaar niets nieuws hebben uitgebracht.
Wel een knappe revival van Saybia aangezien ze al 7 jaar niets nieuws hebben uitgebracht.
Hetgeen hooguit een duidelijke aanwijzing is dat de band tot vorig jaar geweerd werd uit de lijst.
0
geplaatst: 7 december 2014, 19:22 uur
laxus11 schreef:
Ik vind het vooral verrassend van het Bowie nummer, een nummer wat sinds 2003 niet meer in de lijst heeft gestaan.
Ik vind het vooral verrassend van het Bowie nummer, een nummer wat sinds 2003 niet meer in de lijst heeft gestaan.
Young Americans...Tevens zijn lekkerste nummer, ik ben er wel content mee.
0
geplaatst: 7 december 2014, 21:30 uur
titan schreef:
Hetgeen hooguit een duidelijke aanwijzing is dat de band tot vorig jaar geweerd werd uit de lijst.
(quote)
Of misschien omdat ze nu in de keuzelijst stonden. Stonden ze alle drie dit keer in de keuzelijst?
0
geplaatst: 10 december 2014, 21:48 uur
Trouwens ook in de Top 2000 en hier nog niet genoemd voor zover ik het allemaal gelezen heb, een van de imho beste Pop/RMB nummers van de afgelopen jaren, nl. Man Down van Rihanna 

0
geplaatst: 12 december 2014, 10:10 uur
Woah ja. Heb altijd schijthekel aan Rihanna gehad in haar 'Umbrella' tijd, maar Man Down is echt geniaal.
0
geplaatst: 15 december 2014, 19:21 uur
5 van de 10 hoogste nieuwe binnenkomers zijn Nederlandse artiesten:
Chef' Special - In Your Arms
Mr. Probz - Nothing Really Matters
The Common Linnets - Calm After the Storm
Dotan - Home
Racoon - Shoes of Lightning
NPO Radio 2 - Nieuwsbericht - Hoogste binnenkomers - radio2.nl
Dotan - Home
0
tuktak
geplaatst: 15 december 2014, 21:21 uur
Berichten verplaatst naar Muziek > Toplijsten en favorieten > Arrow Rock 500
Berichten verplaatst naar Muziek > Toplijsten en favorieten > Radio Veronica Top 1000 Allertijden
Berichten verplaatst naar Muziek > Toplijsten en favorieten > Radio Veronica Top 1000 Allertijden
0
geplaatst: 15 december 2014, 21:23 uur
Hedser schreef:
Denk nu toch dat het Home gaat zijn als hoogste binnenkomer, in plaats van Calm After the Storm wat ik eerst dacht.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 december 2014, 21:35 uur
Home was ook de hoogste nieuwe in de Top 1000 van Veronica op #99.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 december 2014, 21:36 uur
Johnny Marrissey schreef:
Trouwens ook in de Top 2000 en hier nog niet genoemd voor zover ik het allemaal gelezen heb, een van de imho beste Pop/RMB nummers van de afgelopen jaren, nl. Man Down van Rihanna
Dat is een erg tof nummer ja.
0
geplaatst: 15 december 2014, 22:10 uur
En Home ook bijna de hoogste binnenkomer in de Q-1000 (#111), net achter de The Script - Superheroes (#103). Gaat gewoon ook Top 200 worden bij Radio 2 als je afgaat op deze trends. Hopelijk ook boven zo'n draak als Racoon - Oceaan.
0
geplaatst: 16 december 2014, 00:36 uur
De enige leuke uit dat rijtje vind ik Calm after the Storm. De rest vind ik nietszeggend (In your Arms, Nothing Really Matters en Shoes of Lightning) of lege bombast (Home). Enige voordeel is dat Kensington er niet tussen staat.
0
geplaatst: 16 december 2014, 10:57 uur
Hedser schreef:
Dotan - Home
Dotan - Home
Weinig verrassend rijtje. Ik had alleen die van Racoon gemist, maar hun nummers zijn zo inwisselbaar dat ik vergeet dat ze wat nieuws hebben. Ik denk dat deze trouwens waarschijnlijk allemaal bij de eerste 500 en waarschijnlijk zelfs 300 staan.
Ik denk nog steeds dat The Common Linnets het hoogst staan. Dat is nog wat meer typisch Radio 2 dan Dotan.
0
geplaatst: 16 december 2014, 11:03 uur
Ik vind Shoes of Lightning persoonlijk wel een sterk nummer, terwijl ik verder helemaal geen fan van Racoon ben.
0
geplaatst: 16 december 2014, 11:53 uur
Johnny Marrissey schreef:
Leuk nummer hoor, maar dan luister je te weinig popmuziek.

0
geplaatst: 16 december 2014, 11:59 uur
Waves van Mr. Probz vond ik beter.
The Common Linnets begrijp ik ook wel, Dotan verwacht ik als hoogste binnenkomer.
Chef' Special zal volgend jaar wel de grootste zakker zijn, en Racoon heeft betere nummers.
The Common Linnets begrijp ik ook wel, Dotan verwacht ik als hoogste binnenkomer.
Chef' Special zal volgend jaar wel de grootste zakker zijn, en Racoon heeft betere nummers.
0
geplaatst: 16 december 2014, 12:19 uur
starbright boy schreef:
Weinig verrassend rijtje. Ik had alleen die van Racoon gemist, maar hun nummers zijn zo inwisselbaar dat ik vergeet dat ze wat nieuws hebben.
Dan heb je vorig jaar waarschijnlijk zo'n beetje alles van Serious Request gemist. (quote)
Weinig verrassend rijtje. Ik had alleen die van Racoon gemist, maar hun nummers zijn zo inwisselbaar dat ik vergeet dat ze wat nieuws hebben.

0
geplaatst: 16 december 2014, 12:21 uur
Twee van de grootste stijgers:
#398: Fleetwood Mac - Songbird
#551: Fleetwood Mac - The Chain
NPO Radio 2 - Nieuwsbericht - Fleetwood Mac stijgt - radio2.nl
Beide nummers stonden ook veel te laag imo, zeker The Chain.
#398: Fleetwood Mac - Songbird
#551: Fleetwood Mac - The Chain
NPO Radio 2 - Nieuwsbericht - Fleetwood Mac stijgt - radio2.nl
Beide nummers stonden ook veel te laag imo, zeker The Chain.
0
geplaatst: 16 december 2014, 12:24 uur
Toch wel 2 erg mooie stijgers 
En bovendien ook op Songbird gestemd dus

En bovendien ook op Songbird gestemd dus

0
geplaatst: 16 december 2014, 12:39 uur
Het nummer schoof van nummer 1835, maar liefst 1284 plekken omhoog en is daarmee de één na hoogst stijger in de lijst.
Er is dus één plaat die nog meer dan 1284 plekken stijgt. Er vanuit gaande dat ze 'grootste stijger' bedoelen, want het lijkt me sterk dat er van de overige 550 nummers slechts één gestegen is. 
0
geplaatst: 16 december 2014, 13:31 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Er is dus één plaat die nog meer dan 1284 plekken stijgt. Er vanuit gaande dat ze 'grootste stijger' bedoelen, want het lijkt me sterk dat er van de overige 550 nummers slechts één gestegen is.
Kensington met Home Again wellicht?
0
geplaatst: 16 december 2014, 13:59 uur
Ik verwacht Waves van Mr. Probz, die stond vorig jaar op 1245.
Edit: die kan dus geen 1248 plaatsen stijgen.
Edit: die kan dus geen 1248 plaatsen stijgen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.