Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 3 december 2014, 23:32 uur
Het is een aardig begin, maar als we toch bezig zijn kan ik er wel een flink legioen betere opnoemen ja. Maargoed, laten we niet teveel wegdromen. Zo revolutionair zullen ze wel nooit worden daar.
0
geplaatst: 4 december 2014, 12:13 uur
orbit schreef:
Het is een aardig begin, maar als we toch bezig zijn kan ik er wel een flink legioen betere opnoemen ja. Maargoed, laten we niet teveel wegdromen. Zo revolutionair zullen ze wel nooit worden daar.
(quote)
Kan je mij in een pm tien essentiële IDM-platen sturen dan? Ik ben nog een beginner in dat genre.
0
geplaatst: 4 december 2014, 19:06 uur
Daar geloof ik niks van hoor.
Volgens mij wordt dit echt door vrij veel mensen een irritant nummer gevonden (en niet alleen door muziekpuristen).
0
Cured
geplaatst: 4 december 2014, 19:22 uur
Ik ken het niet eens, dus zal het ook idd. wel niks zijn. 

0
geplaatst: 4 december 2014, 19:32 uur
Hedser schreef:
Volgens mij wordt dit echt door vrij veel mensen een irritant nummer gevonden (en niet alleen door muziekpuristen).
(quote)
Volgens mij wordt dit echt door vrij veel mensen een irritant nummer gevonden (en niet alleen door muziekpuristen). Het is dan ook echt een superirritant liedje. Zal wel werk zijn van 1 of andere fanclub
0
geplaatst: 4 december 2014, 20:12 uur
vigil schreef:
Het is dan ook echt een superirritant liedje. Zal wel werk zijn van 1 of andere fanclub
(quote)
Het is dan ook echt een superirritant liedje. Zal wel werk zijn van 1 of andere fanclub
Het is slechts een voorspelling, ik hoop van harte dat ik het mis heb. Maar hij moet wel een aardige fanclub hebben als "Sexy Als Ik Dans" er ook in staat.
0
geplaatst: 4 december 2014, 20:14 uur
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat 
Overigens is Sexy als wel ietsje minder irritant.

Overigens is Sexy als wel ietsje minder irritant.
0
geplaatst: 4 december 2014, 20:26 uur
Gretz schreef:
Het is slechts een voorspelling, ik hoop van harte dat ik het mis heb. Maar hij moet wel een aardige fanclub hebben als "Sexy Als Ik Dans" er ook in staat.
Dat weet ik. Overigens moet ik zeggen dat 'Sexy Als Ik Dans' een behoorlijke guilty pleasure van me is. (quote)

0
geplaatst: 4 december 2014, 20:28 uur
Re-entries die de lijst weer inkomen zijn (tot zover):
Aha – The Sun Always Shines On TV
B.B. King – Ain’t Nobody Home
David Bowie – Young Americans
Everly Brothers – On The Wings Of A Nightingale
Madonna – Borderline
R. Kelly – I Believe I Can Fly
Sade – The Sweetest Taboo
Sandy Coast – True Love That’s A Wonder
Spandau Ballet – True
Walker Brothers – Sun Ain’t Gonna Shine Anymore
Aha – The Sun Always Shines On TV
B.B. King – Ain’t Nobody Home
David Bowie – Young Americans
Everly Brothers – On The Wings Of A Nightingale
Madonna – Borderline
R. Kelly – I Believe I Can Fly
Sade – The Sweetest Taboo
Sandy Coast – True Love That’s A Wonder
Spandau Ballet – True
Walker Brothers – Sun Ain’t Gonna Shine Anymore
0
geplaatst: 4 december 2014, 20:32 uur
edit: apart, Walker Brothers en Everly Brothers is toch meer iets voor Radio 5 onderhand.
De Nielson-fanclub is toch vooral 538 en Qmusic, die die nummers de godganse dag draaien. Je reinste hersenspoeling.
De Nielson-fanclub is toch vooral 538 en Qmusic, die die nummers de godganse dag draaien. Je reinste hersenspoeling.
0
geplaatst: 4 december 2014, 20:46 uur
De re-entry van dat nummer van Walker Brothers en B.B. King juich ik toe, Everly Brothers horen ook in de lijst thuis maar dan toch liever met een nummer in hun glorieperiode (Temptation of Crying in the Rain bv.).
Nielsen met Sexy als ik Dans in de top-2000?
Nielsen met Sexy als ik Dans in de top-2000?

0
geplaatst: 4 december 2014, 20:49 uur
Die zag ik wel aankomen, maar dat maakt het niet minder treurig.
Wel weer een teken dat de jeugd zeer actief meestemt, al moet ik mezelf daar ook nog onder rekenen
Wel weer een teken dat de jeugd zeer actief meestemt, al moet ik mezelf daar ook nog onder rekenen
0
geplaatst: 4 december 2014, 21:02 uur
Sexy als ik dans is denk ik wel de populairste plaat van het najaar. Ik hoor het op feesten in ieder geval meerdere malen per avond voorbij komen. Daarbij vind ik het niet eens zo'n irritant nummer.
0
geplaatst: 4 december 2014, 21:57 uur
LucM schreef:
Everly Brothers horen ook in de lijst thuis maar dan toch liever met een nummer in hun glorieperiode (Temptation of Crying in the Rain bv.).
Everly Brothers horen ook in de lijst thuis maar dan toch liever met een nummer in hun glorieperiode (Temptation of Crying in the Rain bv.).
Heb wel een zwak voor deze comebacksingle uit de jaren '80. Geschreven door Paul Mccartney en eigenlijk een beter nummer dan wat hij in die tijd zelf opnam.
0
geplaatst: 4 december 2014, 22:00 uur
Daar ben ik het volledig mee eens. On The Wings Of A Nightingale vind ik beter dan de meeste McCartney-hits in die tijd al heb ik vooral een zwak voor de samenzang van Everly Brothers.
0
geplaatst: 4 december 2014, 23:33 uur
Ik vind het vooral verrassend van het Bowie nummer, een nummer wat sinds 2003 niet meer in de lijst heeft gestaan.
0
geplaatst: 4 december 2014, 23:39 uur
LucM schreef:
Daar ben ik het volledig mee eens. On The Wings Of A Nightingale vind ik beter dan de meeste McCartney-hits in die tijd al heb ik vooral een zwak voor de samenzang van Everly Brothers.
Ik luister op zich graag naar de Everly Brothers, maar word er zelden echt warm van. Behalve als ze On The Wings Of A Nightingale zingen, kippenvel!

0
geplaatst: 5 december 2014, 12:50 uur
Nog even terug komen op het lijstje van Vinniee, Sam Brown - Stop komt ook nog nieuw binnen.
0
geplaatst: 6 december 2014, 12:18 uur
Staat I Surrender van Saybia er nu in? Kan iemand dat checken. Bij mij werkt die site op geen een computer...
0
geplaatst: 6 december 2014, 13:02 uur
Ralph. schreef:
Staat I Surrender van Saybia er nu in? Kan iemand dat checken. Bij mij werkt die site op geen een computer...
Samen met nog The Day After Tomorrow en The Second You Sleep
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 december 2014, 17:55 uur
Helemaal niet verkeerd... I Surrender en The Day After Tomorrow zijn toch wel Saybia's beste twee nummers onder de 16 minuten 

0
geplaatst: 7 december 2014, 12:33 uur
Casartelli schreef:
Helemaal niet verkeerd... I Surrender en The Day After Tomorrow zijn toch wel Saybia's beste twee nummers onder de 16 minuten

0
Cured
geplaatst: 7 december 2014, 12:54 uur
Ik dacht dat Saybia een vrouw was, maar gezien de users die het erover hadden dacht ik dat het niet zou kunnen; het klopte dus ook. Goed, weten we ook weer wie dat is.
0
geplaatst: 7 december 2014, 12:58 uur
Wel een knappe revival van Saybia aangezien ze al 7 jaar niets nieuws hebben uitgebracht.
0
geplaatst: 7 december 2014, 13:30 uur
Cured schreef:
Ik dacht dat Saybia een vrouw was
Ik dacht dat Saybia een vrouw was
't Vriendinnetje van Rafael vd Vaart bedoel je? Die kan nie zingen, niet in het openbaar dan toch...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.