Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 3 december 2014, 23:32 uur
Het is een aardig begin, maar als we toch bezig zijn kan ik er wel een flink legioen betere opnoemen ja. Maargoed, laten we niet teveel wegdromen. Zo revolutionair zullen ze wel nooit worden daar.
0
geplaatst: 4 december 2014, 12:13 uur
orbit schreef:
Het is een aardig begin, maar als we toch bezig zijn kan ik er wel een flink legioen betere opnoemen ja. Maargoed, laten we niet teveel wegdromen. Zo revolutionair zullen ze wel nooit worden daar.
(quote)
Kan je mij in een pm tien essentiële IDM-platen sturen dan? Ik ben nog een beginner in dat genre.
0
geplaatst: 4 december 2014, 19:06 uur
Daar geloof ik niks van hoor.
Volgens mij wordt dit echt door vrij veel mensen een irritant nummer gevonden (en niet alleen door muziekpuristen).
0
Cured
geplaatst: 4 december 2014, 19:22 uur
Ik ken het niet eens, dus zal het ook idd. wel niks zijn. 

0
geplaatst: 4 december 2014, 19:32 uur
Hedser schreef:
Volgens mij wordt dit echt door vrij veel mensen een irritant nummer gevonden (en niet alleen door muziekpuristen).
(quote)
Volgens mij wordt dit echt door vrij veel mensen een irritant nummer gevonden (en niet alleen door muziekpuristen). Het is dan ook echt een superirritant liedje. Zal wel werk zijn van 1 of andere fanclub
0
geplaatst: 4 december 2014, 20:12 uur
vigil schreef:
Het is dan ook echt een superirritant liedje. Zal wel werk zijn van 1 of andere fanclub
(quote)
Het is dan ook echt een superirritant liedje. Zal wel werk zijn van 1 of andere fanclub
Het is slechts een voorspelling, ik hoop van harte dat ik het mis heb. Maar hij moet wel een aardige fanclub hebben als "Sexy Als Ik Dans" er ook in staat.
0
geplaatst: 4 december 2014, 20:14 uur
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat 
Overigens is Sexy als wel ietsje minder irritant.

Overigens is Sexy als wel ietsje minder irritant.
0
geplaatst: 4 december 2014, 20:26 uur
Gretz schreef: