Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 25 december 2014, 14:38 uur
Vanaf 30 minuten geleden:
#top2000 - Twitter-zoekfunctie
Voornamelijk negatieve berichten over Starless inderdaad.
#top2000 - Twitter-zoekfunctie
Voornamelijk negatieve berichten over Starless inderdaad.
0
geplaatst: 25 december 2014, 14:51 uur
Dat wordt wat als nummers als Firestarter langs gaan komen. 
Nog wat meer van die nummers en dan jagen we al die 50+-ers gewoon weg bij Radio 2.

Nog wat meer van die nummers en dan jagen we al die 50+-ers gewoon weg bij Radio 2.
0
Misterfool
geplaatst: 25 december 2014, 14:58 uur
Zullen we volgend jaar proberen om iets van Merzbow in de lijst te stemmen, gewoon omdat het kan
.
.
0
geplaatst: 25 december 2014, 15:13 uur
Een heleboel wazige gezichten tijdens Starless in het Top 2000 cafe. De meesten hadden geen idee wat ze met het nummer aan moesten 

0
geplaatst: 25 december 2014, 15:33 uur
chevy93 schreef:

Dat hebben Blof, Adele en Nick en Simon al gedaan.
0
geplaatst: 25 december 2014, 16:07 uur
Misterfool schreef:
Zullen we volgend jaar proberen om iets van Merzbow in de lijst te stemmen, gewoon omdat het kan
.
. Ik denk dat niemand bij de redactie ooit van die naam gehoord heeft, dus goede kans dat ze het niet eens schrappen

0
Misterfool
geplaatst: 25 december 2014, 16:23 uur
Woei; adiemus is een leuke ontdekking zeg; doet denken aan Mike Oldfield.
0
geplaatst: 25 december 2014, 16:25 uur
De commentator ging wel even flink in de fout zeg bij Adiemus... "Makkelijk aan te kondigen dit", om vervolgens de naam compleet verkeerd uit te spreken. 
Verder leuk 90s hitje ja.

Verder leuk 90s hitje ja.
0
geplaatst: 25 december 2014, 16:34 uur
Wel jammer dat gedrochten als the Lazy Song en Gangnam Style, duidelijk de lijst uit aan het zakken nadat ze als top-40-hitjes de lijst hebben gehaald, nog nét in de lijst staan en zodoende in de eerste uren voorbijkomen.
M'n moeder wilde de radio trouwens uitzetten bij Starless, dat heb ik moeten voorkomen
M'n moeder wilde de radio trouwens uitzetten bij Starless, dat heb ik moeten voorkomen
0
geplaatst: 25 december 2014, 16:35 uur
Mijn vader ook tijdens Starless: wat is dit voor zeikmuziek, zeg. *gaat kijken waar de radio ineens op terecht is gekomen*
0
geplaatst: 25 december 2014, 16:52 uur
En zojuist gingen er twee vrouwen van middelbare leeftijd in het café volledig los op Gangnam Style. Zo kan het dus ook 

0
geplaatst: 25 december 2014, 16:57 uur
Tsja, jij vindt het een gedrocht, maar ik vind het ook een leuk nummer. 
The Lazy Song is niet denderend, maar er staat wel beroerder in de lijst. En vergeet niet dat Bruno Mars voor de jeugd gewoon een grote ster is, en best in de lijst hoort.

The Lazy Song is niet denderend, maar er staat wel beroerder in de lijst. En vergeet niet dat Bruno Mars voor de jeugd gewoon een grote ster is, en best in de lijst hoort.
0
geplaatst: 25 december 2014, 17:37 uur
Ik vond ze in eerste instantie ook wel leuk hoor. Maar het nummer van Psy is te overhyped geweest, waardoor ik het nu al heel lang niet meer leuk vind. Dat ie nu nog in de lijst staat terwijl ie al lang 'uit' is en ook geen eeuwigheidswaarde heeft.. tsja. Terwijl ik dit schrijf komt ik Neem je Mee langs, waarvoor zo'n beetje hetzelfde geldt, al vind ik dat nog slechter dan Gangnam Style. Bruno Mars heeft veel betere als je het mij vraagt. Dan had ik liever Uptown Funk hoog binnen zien komen, maar daarvoor viel de stemperiode net te vroeg schat ik 

0
Misterfool
geplaatst: 25 december 2014, 17:40 uur
Voor de nummers van Gers Padoel hebben we een zwaardere term dan gedrocht nodig. Sinterklaasrijm en creatieve armoede.
. Gelukkig is daar Roy Orbisoon om me te verlossen; de man wiens stem al oud klonk toen hij een twintiger was.
. Gelukkig is daar Roy Orbisoon om me te verlossen; de man wiens stem al oud klonk toen hij een twintiger was.
0
geplaatst: 25 december 2014, 17:44 uur
Volgens de pretentie dat de '2000 beste liedjes ooit gemaakt' nu op de radio zijn, is dit toevallig wel een van de vijf beste hiphopnummers aller tijden.
0
Cured
geplaatst: 25 december 2014, 17:49 uur
uffing schreef:
Een heleboel wazige gezichten tijdens Starless in het Top 2000 cafe. De meesten hadden geen idee wat ze met het nummer aan moesten
Dat idee had ik ook....ik snap er niks van.Een heleboel wazige gezichten tijdens Starless in het Top 2000 cafe. De meesten hadden geen idee wat ze met het nummer aan moesten
0
Misterfool
geplaatst: 25 december 2014, 17:50 uur
Idd, maar dan praten ze helaas wel door dat godsgruwelijk mooie piano-intro heen.

0
geplaatst: 25 december 2014, 18:06 uur
tbouwh schreef:
En zojuist gingen er twee vrouwen van middelbare leeftijd in het café volledig los op Gangnam Style. Zo kan het dus ook
Ik hoor ook liever Gangnam Style dan Genesis eigenlijk. Niet te doen dat net. Nu Willy Alberti.

0
geplaatst: 25 december 2014, 18:10 uur
herman schreef:
Ik hoor ook liever Gangnam Style dan Genesis eigenlijk. Niet te doen dat net. Nu Willy Alberti.
(quote)
Daar zal in ieder geval niemand los op gaan

0
Misterfool
geplaatst: 25 december 2014, 18:21 uur
Ik zie dat bij jou wansmaak woensdag, wansmaak donderdag is geworden

Dat maakt mijn FB-opmerking over Pulp(liever nog Blof) alvast wat minder opzienbarend XD.
0
Onweerwolf
geplaatst: 25 december 2014, 18:23 uur
Ik vin zowel Psy als Genesis prima te doen,al zou ik Genesis wel een stuk langer kunnen beluisteren. 

0
geplaatst: 25 december 2014, 18:27 uur
Misterfool schreef:
Dat maakt mijn FB-opmerking over Pulp(liever nog Blof) alvast wat minder opzienbarend XD.

Mja, ik vind Genesis gewoon weinig aan. Hoop drama dat totaal langs me heengaat en me alleen maar opviel omdat het wat langer duurde dan de andere nummers. Dan vind ik een paar minuten Psy een stuk vermakelijker.
Heeft toch niets met wansmaak te maken. 
Favorietjes van het laatste uur waren voor mij de O'Jays (Backstabbers) en Nina Simone (Don't Let Me Be Misunderstood). Rammstein was ook wel even aardig. Moet haast wel door Frans Bauer komen dat die nu op Radio 2 gedraaid kunnen worden.
0
Misterfool
geplaatst: 25 december 2014, 18:30 uur
O'jays inderdaad
. Voor mij de tweede leuke ontdekking vandaag.
. Voor mij de tweede leuke ontdekking vandaag.
0
geplaatst: 25 december 2014, 18:37 uur
Supersister - She Was Naked is ook wel een toffe ontdekking voor mij 

0
geplaatst: 25 december 2014, 19:22 uur
Ik heb een minuutje of 20 proberen te kijken naar de Top 2000 op NPO Cultura. Het enige wat ik zag was kletsende mensen in dat café, en níet de beloofde clipjes tussendoor.
Gaat dat de hele week zo door (weet niet hoe het vorige jaren was, kan pas sinds kort Cultura kijken)? Vind het visueel eigenlijk best saai.
Gaat dat de hele week zo door (weet niet hoe het vorige jaren was, kan pas sinds kort Cultura kijken)? Vind het visueel eigenlijk best saai.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.