MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Vanaf 30 minuten geleden:
#top2000 - Twitter-zoekfunctie

Voornamelijk negatieve berichten over Starless inderdaad.

Dat wordt wat als nummers als Firestarter langs gaan komen.

Nog wat meer van die nummers en dan jagen we al die 50+-ers gewoon weg bij Radio 2.

Misterfool
Zullen we volgend jaar proberen om iets van Merzbow in de lijst te stemmen, gewoon omdat het kan .

Een heleboel wazige gezichten tijdens Starless in het Top 2000 cafe. De meesten hadden geen idee wat ze met het nummer aan moesten

chevy93 schreef:
Dat wordt wat als nummers als Firestarter langs gaan komen.

Nog wat meer van die nummers en dan jagen we al die 50+-ers gewoon weg bij Radio 2.

Dat hebben Blof, Adele en Nick en Simon al gedaan.

Misterfool schreef:
Zullen we volgend jaar proberen om iets van Merzbow in de lijst te stemmen, gewoon omdat het kan .

Ik denk dat niemand bij de redactie ooit van die naam gehoord heeft, dus goede kans dat ze het niet eens schrappen

Misterfool
Woei; adiemus is een leuke ontdekking zeg; doet denken aan Mike Oldfield.

De commentator ging wel even flink in de fout zeg bij Adiemus... "Makkelijk aan te kondigen dit", om vervolgens de naam compleet verkeerd uit te spreken.

Verder leuk 90s hitje ja.

Wel jammer dat gedrochten als the Lazy Song en Gangnam Style, duidelijk de lijst uit aan het zakken nadat ze als top-40-hitjes de lijst hebben gehaald, nog nét in de lijst staan en zodoende in de eerste uren voorbijkomen.
M'n moeder wilde de radio trouwens uitzetten bij Starless, dat heb ik moeten voorkomen

Mijn vader ook tijdens Starless: wat is dit voor zeikmuziek, zeg. *gaat kijken waar de radio ineens op terecht is gekomen*

En zojuist gingen er twee vrouwen van middelbare leeftijd in het café volledig los op Gangnam Style. Zo kan het dus ook

Tsja, jij vindt het een gedrocht, maar ik vind het ook een leuk nummer.

The Lazy Song is niet denderend, maar er staat wel beroerder in de lijst. En vergeet niet dat Bruno Mars voor de jeugd gewoon een grote ster is, en best in de lijst hoort.

Ik vond ze in eerste instantie ook wel leuk hoor. Maar het nummer van Psy is te overhyped geweest, waardoor ik het nu al heel lang niet meer leuk vind. Dat ie nu nog in de lijst staat terwijl ie al lang 'uit' is en ook geen eeuwigheidswaarde heeft.. tsja. Terwijl ik dit schrijf komt ik Neem je Mee langs, waarvoor zo'n beetje hetzelfde geldt, al vind ik dat nog slechter dan Gangnam Style. Bruno Mars heeft veel betere als je het mij vraagt. Dan had ik liever Uptown Funk hoog binnen zien komen, maar daarvoor viel de stemperiode net te vroeg schat ik

Misterfool
Voor de nummers van Gers Padoel hebben we een zwaardere term dan gedrocht nodig. Sinterklaasrijm en creatieve armoede. . Gelukkig is daar Roy Orbisoon om me te verlossen; de man wiens stem al oud klonk toen hij een twintiger was.

Volgens de pretentie dat de '2000 beste liedjes ooit gemaakt' nu op de radio zijn, is dit toevallig wel een van de vijf beste hiphopnummers aller tijden.

Firth of Fifth!

Cured
uffing schreef:
Een heleboel wazige gezichten tijdens Starless in het Top 2000 cafe. De meesten hadden geen idee wat ze met het nummer aan moesten
Dat idee had ik ook....ik snap er niks van.

Misterfool
Jester schreef:
Firth of Fifth!

Idd, maar dan praten ze helaas wel door dat godsgruwelijk mooie piano-intro heen.

Cured
Begrijpelijk...vreselijk toch.

Wel helemaal gedraaid, prima!

tbouwh schreef:
En zojuist gingen er twee vrouwen van middelbare leeftijd in het café volledig los op Gangnam Style. Zo kan het dus ook

Ik hoor ook liever Gangnam Style dan Genesis eigenlijk. Niet te doen dat net. Nu Willy Alberti.

herman schreef:
(quote)

Ik hoor ook liever Gangnam Style dan Genesis eigenlijk. Niet te doen dat net. Nu Willy Alberti.

Daar zal in ieder geval niemand los op gaan

Onweerwolf
Muv Willeke.

Misterfool
herman schreef:
(quote)

Ik hoor ook liever Gangnam Style dan Genesis eigenlijk.

Ik zie dat bij jou wansmaak woensdag, wansmaak donderdag is geworden
Dat maakt mijn FB-opmerking over Pulp(liever nog Blof) alvast wat minder opzienbarend XD.

Onweerwolf
Ik vin zowel Psy als Genesis prima te doen,al zou ik Genesis wel een stuk langer kunnen beluisteren.

Misterfool schreef:
Ik zie dat bij jou wansmaak woensdag, wansmaak donderdag is geworden
Dat maakt mijn FB-opmerking over Pulp(liever nog Blof) alvast wat minder opzienbarend XD.

Mja, ik vind Genesis gewoon weinig aan. Hoop drama dat totaal langs me heengaat en me alleen maar opviel omdat het wat langer duurde dan de andere nummers. Dan vind ik een paar minuten Psy een stuk vermakelijker. Heeft toch niets met wansmaak te maken.

Favorietjes van het laatste uur waren voor mij de O'Jays (Backstabbers) en Nina Simone (Don't Let Me Be Misunderstood). Rammstein was ook wel even aardig. Moet haast wel door Frans Bauer komen dat die nu op Radio 2 gedraaid kunnen worden.

Misterfool
O'jays inderdaad . Voor mij de tweede leuke ontdekking vandaag.

Supersister - She Was Naked is ook wel een toffe ontdekking voor mij

Daarstraks even afgehaakt bij de Kelly Family.

tnf
Ik heb een minuutje of 20 proberen te kijken naar de Top 2000 op NPO Cultura. Het enige wat ik zag was kletsende mensen in dat café, en níet de beloofde clipjes tussendoor.

Gaat dat de hele week zo door (weet niet hoe het vorige jaren was, kan pas sinds kort Cultura kijken)? Vind het visueel eigenlijk best saai.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:18 uur

geplaatst: vandaag om 22:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.