MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Deels, was op vakantie tijdens het tweede deel en heb volgens mij alleen wedstrijden van Nederland gezien. Staat me niets bij van muziek als ik eerlijk ben, maar wellicht is het langsgekomen terwijl de tv op stond. Maar goed, ik kijk zoiets voor het voetbal, niet voor de muziek

herman schreef:
(quote)

Je hebt het WK voetbal toch wel gezien?

Niet alleen bij het WK voetbal, ook was dit het nummer wat bij de beelden van MH17 constant voorbij kwam.

Casartelli (moderator)
vigil schreef:
Niet alleen bij het WK voetbal, ook was dit het nummer wat bij de beelden van MH17 constant voorbij kwam.

Dat heb ik dan ook even gemist, maar ik heb eigenlijk ook alleen de journaaluitzending op de dag van de nationale rouw gezien. Toen zetten ze onder de afsluitende beelden nog even Says van Nils Frahm in, die kwam wel even binnen. Maar ik geloof niet dat daar ook een Top 2000-notering uit volgde.

Werd -volgens mij- ook wat later ingezet. Toen de lichamen met die hele ceremonie naar "Home" kwamen.

Casartelli schreef:
(quote)

Dat heb ik dan ook even gemist, maar ik heb eigenlijk ook alleen de journaaluitzending op de dag van de nationale rouw gezien. Toen zetten ze onder de afsluitende beelden nog even Says van Nils Frahm in, die kwam wel even binnen. Maar ik geloof niet dat daar ook een Top 2000-notering uit volgde.

Says van Nils Frahm?
Wauw, dat heb ik dan weer gemist. Wat een mooie muziekkeuze.

vigil schreef:
(quote)

Hmm, die heb ik dan weer niet zo gezien.

Maar dan nog, het is een nummer dat je echt overal hoort, Graf vast ook. Maar ik denk dat het je gewoon niet opvalt, als het nog niet in je systeem zit.

vigil schreef:
(quote)

Toen dat gebeurde was ik ook op vakantie.

GrafGantz schreef:
(quote)

Volgens mij waren we precies tegelijkertijd op vakantie.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ah, maar daar moet jij het ook gehoord hebben, ik tenminste wel

We gaan niet allemaal elk jaar naar de Veluwe op vakantie, beste Rudi.

Tja, op die manier hoor jij dat liedje natuurlijk nooit, het begint behoorlijk dwangmatig te worden.

GrafGantz schreef:
Ik luister nooit naar de radio, geen idee waar ik dit anders had kunnen horen. Nou ja, zonder er zelf voor te kiezen dan, zoals via youtube.
Ik denk dat Dotan het afgelopen jaar vaker gedraaid is dan Björk in de afgelopen 20 jaar.

Die Bjork's heb ik dan weer gemist, ik zat op de Veluwe

chevy93 schreef:
(quote)
Ik denk dat Dotan het afgelopen jaar vaker gedraaid is dan Björk in de afgelopen 20 jaar.

Bjork? Wie is dat nu weer?

Onweerwolf
GrafGantz schreef:
(quote)

Bjork? Wie is dat nu weer?

Die stond ook op Lowlands 1996.

Ik heb het even opgezocht maar die blijkt dus uit IJsland te komen. Iedereen weet dat daar geen fatsoenlijke muziek vandaan komt, dus dat kan nooit wat zijn...

Onweerwolf
Klopt, bovendien is het een vrouw, en die kunnen natuurlijk sowieso al niet zingen.

Casartelli (moderator)
En ten slotte bracht ze zestien jaar na haar eerste plaat ook nog een plaat uit die ze "debuut" doopte. Nog volksverlakkerij ook dus.

Wat mij al genoeg zegt is dat ze slechts 1x in de Top 2000 staat en dan ook nog eens slechts op 1933. Daar zit dus gewoon helemaal niemand op te wachten.

Casartelli schreef:
(quote)

Voor mij is Says ook het enige nummer dat ik associeer met de MH17-ramp. Kippenvelmuziek op dat moment. Home heb ik nooit gehoord bij de beelden, en ik vind dat nummer qua toon er nu ook niet echt bij passen.

Onweerwolf
Jammer dat het nauwelijks te verstaan is.

Vreemd, het is heel goed te verstaan. Ik vind hem alleen totaal niet leuk.

Casartelli (moderator)
Arrie schreef:
Ik vind hem alleen totaal niet leuk.

Nee, het GeenStijl-gehalte lag wel erg hoog inderdaad...

Onweerwolf
Arrie schreef:
Vreemd, het is heel goed te verstaan. Ik vind hem alleen totaal niet leuk.

Echt? Ik hoorde heel hard de Jingle van The Who met daaronder heel zacht een DJ.

Casartelli schreef:
(quote)

Nee, het GeenStijl-gehalte lag wel erg hoog inderdaad...

Ah, dat zal wel verklaren waarom ik er om moest lachen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:23 uur

geplaatst: vandaag om 23:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.