Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari 2015, 11:18 uur
Deels, was op vakantie tijdens het tweede deel en heb volgens mij alleen wedstrijden van Nederland gezien. Staat me niets bij van muziek als ik eerlijk ben, maar wellicht is het langsgekomen terwijl de tv op stond. Maar goed, ik kijk zoiets voor het voetbal, niet voor de muziek 

0
geplaatst: 5 januari 2015, 11:26 uur
Niet alleen bij het WK voetbal, ook was dit het nummer wat bij de beelden van MH17 constant voorbij kwam.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 januari 2015, 11:32 uur
vigil schreef:
Niet alleen bij het WK voetbal, ook was dit het nummer wat bij de beelden van MH17 constant voorbij kwam.
Dat heb ik dan ook even gemist, maar ik heb eigenlijk ook alleen de journaaluitzending op de dag van de nationale rouw gezien. Toen zetten ze onder de afsluitende beelden nog even Says van Nils Frahm in, die kwam wel even binnen. Maar ik geloof niet dat daar ook een Top 2000-notering uit volgde.
0
geplaatst: 5 januari 2015, 11:33 uur
Werd -volgens mij- ook wat later ingezet. Toen de lichamen met die hele ceremonie naar "Home" kwamen.
0
geplaatst: 5 januari 2015, 11:37 uur
Casartelli schreef:
Dat heb ik dan ook even gemist, maar ik heb eigenlijk ook alleen de journaaluitzending op de dag van de nationale rouw gezien. Toen zetten ze onder de afsluitende beelden nog even Says van Nils Frahm in, die kwam wel even binnen. Maar ik geloof niet dat daar ook een Top 2000-notering uit volgde.
(quote)
Says van Nils Frahm?

Wauw, dat heb ik dan weer gemist. Wat een mooie muziekkeuze.
0
geplaatst: 5 januari 2015, 11:46 uur
vigil schreef:
(quote)
Hmm, die heb ik dan weer niet zo gezien.
Maar dan nog, het is een nummer dat je echt overal hoort, Graf vast ook. Maar ik denk dat het je gewoon niet opvalt, als het nog niet in je systeem zit.
0
geplaatst: 5 januari 2015, 11:47 uur
vigil schreef:
(quote)
Toen dat gebeurde was ik ook op vakantie.
0
geplaatst: 5 januari 2015, 11:49 uur
Ah, maar daar moet jij het ook gehoord hebben, ik tenminste wel

0
geplaatst: 5 januari 2015, 11:50 uur
We gaan niet allemaal elk jaar naar de Veluwe op vakantie, beste Rudi.
0
geplaatst: 5 januari 2015, 11:51 uur
Tja, op die manier hoor jij dat liedje natuurlijk nooit, het begint behoorlijk dwangmatig te worden.
0
geplaatst: 5 januari 2015, 15:05 uur
GrafGantz schreef:
Ik luister nooit naar de radio, geen idee waar ik dit anders had kunnen horen. Nou ja, zonder er zelf voor te kiezen dan, zoals via youtube.
Ik denk dat Dotan het afgelopen jaar vaker gedraaid is dan Björk in de afgelopen 20 jaar. Ik luister nooit naar de radio, geen idee waar ik dit anders had kunnen horen. Nou ja, zonder er zelf voor te kiezen dan, zoals via youtube.

0
geplaatst: 5 januari 2015, 15:49 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Ik denk dat Dotan het afgelopen jaar vaker gedraaid is dan Björk in de afgelopen 20 jaar.
Bjork? Wie is dat nu weer?
0
geplaatst: 5 januari 2015, 16:07 uur
Ik heb het even opgezocht maar die blijkt dus uit IJsland te komen. Iedereen weet dat daar geen fatsoenlijke muziek vandaan komt, dus dat kan nooit wat zijn...
0
Onweerwolf
geplaatst: 5 januari 2015, 16:13 uur
Klopt, bovendien is het een vrouw, en die kunnen natuurlijk sowieso al niet zingen.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 januari 2015, 16:16 uur
En ten slotte bracht ze zestien jaar na haar eerste plaat ook nog een plaat uit die ze "debuut" doopte. Nog volksverlakkerij ook dus.
0
geplaatst: 5 januari 2015, 17:07 uur
Wat mij al genoeg zegt is dat ze slechts 1x in de Top 2000 staat en dan ook nog eens slechts op 1933. Daar zit dus gewoon helemaal niemand op te wachten.
0
geplaatst: 5 januari 2015, 17:46 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Voor mij is Says ook het enige nummer dat ik associeer met de MH17-ramp. Kippenvelmuziek op dat moment. Home heb ik nooit gehoord bij de beelden, en ik vind dat nummer qua toon er nu ook niet echt bij passen.
0
geplaatst: 5 januari 2015, 18:22 uur
Vreemd, het is heel goed te verstaan. Ik vind hem alleen totaal niet leuk.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 januari 2015, 18:30 uur
Arrie schreef:
Ik vind hem alleen totaal niet leuk.
Ik vind hem alleen totaal niet leuk.
Nee, het GeenStijl-gehalte lag wel erg hoog inderdaad...
0
Onweerwolf
geplaatst: 5 januari 2015, 18:31 uur
Arrie schreef:
Echt? Ik hoorde heel hard de Jingle van The Who met daaronder heel zacht een DJ.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.