Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 2 december 2016, 20:23 uur
chevy93 schreef:
't Zal mij verbazen mocht er geen Adele in de top 20 staan.
't Zal mij verbazen mocht er geen Adele in de top 20 staan.
Ik niet, die kwam ternauwernood terug in de top 20 vorig jaar toen ze helemaal in de belangstelling stond met Hello. Die belangstelling is nu een stuk minder. Zal nog steeds met minstens 3 nummers in de top 100 staan, misschien ook wel 4 of 5. Maar hoger dan ergens tussen 25 en 35 staat ze niet meer.
En ik verwacht Black wel in de top 10.
Dat had ik al aangepast, ik eigenlijk ook. En die zie ik de komende jaren nog wel een beetje hoger komen. Geen top 5, dat lijkt me er teveel aan.
Verder zal ik ongeveer hetzelfde verwachten. Ik zie overigens ook zomaar Johnny Cash naar de top 20 doorstoten.
Die houdt zijn normale positie tussen 21-30. De 17e plek van een paar jaar terug was een uitschieter.
Ik denk Dat Child in Time meegaat met het herstel van de oude orde, nog wel, maar Pink Floyd niet. Gestage daling van de laatste jaren zal doorgaan. Over een jaar of vijf zijn ze allemaal uit de top 20.
0
geplaatst: 2 december 2016, 20:26 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Je hoeft ditmaal geen Nederlands op C2-niveau te beheersen om dat uit het nu.nl-bericht te halen Ja, ik zag het! Dat nu.nl de extra vijf vrije keuzes per persoon - die natuurlijk ook gewoon met het totaal meetellen - vergeet, vergeef ik ze dan maar.
0
geplaatst: 2 december 2016, 20:27 uur
starbright boy schreef:
Ik niet, die kwam ternauwernood terug in de top 20 vorig jaar toen ze helemaal in de belangstelling stond met Hello. Die belangstelling is nu een stuk minder. Zal nog steeds met minstens 3 nummers in de top 100 staan, misschien ook wel 4 of 5.
Dat heb ik aangepast
Die houdt zijn normale positie tussen 21-30. De 17e plek van een paar jaar terug was een uitschieter.
Ik denk Dat Child in Time meegaat met het herstel van de oude orde, nog wel, maar Pink Floyd niet. Gestage daling van de laatste jaren zal doorgaan. Over een jaar of vijf zijn ze allemaal uit de top 20.
Ik denk eerder dat Pink Floyd haar posities behoudt: die zijn ook bij jongeren aanzienlijk populair. En of Child in Time in de top 10 blijft, valt nog te bezien: wellicht dit jaar een klein herstel, omdat Imagine lager zal staan, maar ik denk niet dat Child in Time ten volle zal meeprofiteren (ook wat onbekender bij de jongere stemgroep). Voor mij mag Child in Time overigens best op 4, want dat blijft toch 1 van de ultieme rockclassics, maar dat terzijde.(quote)
Ik niet, die kwam ternauwernood terug in de top 20 vorig jaar toen ze helemaal in de belangstelling stond met Hello. Die belangstelling is nu een stuk minder. Zal nog steeds met minstens 3 nummers in de top 100 staan, misschien ook wel 4 of 5.
(quote)
Dat heb ik aangepast
(quote)
Voor de rest denk ik dat jouw voorspelling best een eind in de richting komt, al verwacht ik dat Black van Pearl Jam eerder richting top 6 gaat. Space Oddity verwacht ik overigens niet in de top 20, wel in de top 50. Adele zal denk ik ieder jaar steeds een beetje verder wegzakken: die 18e plek van Someone Like You vorig jaar is denk ik puur te danken dat het album "25" in november 2015 verscheen en ze toen veel radio-aandacht kreeg met Hello. Maar goed: het blijven speculaties. Op 19 december weten we meer.
0
geplaatst: 2 december 2016, 20:37 uur
Oh, maar Child in Time staat binnen vijf jaar ook niet meer in de top 10 hoor. Als de hele seventies-rock, ook de wat stevigere, overgeheveld is naar Radio 5, gaat die plaat echt dalen. Maar ik gok dat vorig jaar toch nog een incident was, waarvan de fans schrikken en er weer snel op gaan stemmen. Zie je wel vaker.
Pink Floyd is een stuk bekender bij jongeren dan Deep Purple, maar bij Deep Purple gaat bijna iedereen maar voor één nummer (en ze hadden er vier in de top 2000 van 2015). Pink Floyd-stemmen zijn te verdeeld om het vol te blijven houden (4 in de top 100, 12 in de hele lijst), want ik denk dat er ook weer niet zoveel uit de groep tot 35 op ze stemmen.
Trouwens: Dit jaar wordt zeer waarschijnlijk het eerste jaar dat Yesterday uit de top 100 gaat vallen (was ooit een top 10-plaat)
Pink Floyd is een stuk bekender bij jongeren dan Deep Purple, maar bij Deep Purple gaat bijna iedereen maar voor één nummer (en ze hadden er vier in de top 2000 van 2015). Pink Floyd-stemmen zijn te verdeeld om het vol te blijven houden (4 in de top 100, 12 in de hele lijst), want ik denk dat er ook weer niet zoveel uit de groep tot 35 op ze stemmen.
Trouwens: Dit jaar wordt zeer waarschijnlijk het eerste jaar dat Yesterday uit de top 100 gaat vallen (was ooit een top 10-plaat)
0
geplaatst: 2 december 2016, 20:43 uur
Wat een rukke top drie zeg! Maar goed, de charme van de top 2000 is juist die nummers die je bijna vergeten was en ergens onderin/middenin de lijst bungelen. En als ik eerlijk ben, zo vaak staat de radio niet aan tijdens de top 2000 en al helemaal niet op oudejaarsdag wanneer de standaard troep voorbij komt.
Ik verwacht Prince boven Bowie!
Ik verwacht Prince boven Bowie!
0
geplaatst: 2 december 2016, 20:50 uur
Ik verwacht ook juist dat Pink Floyd haar posities behoudt. Misschien zal Wish You Were Here of Shine On één plekje in moeten leveren, maar meer niet denk ik zo. Van 2012 t/m 2014 stonden ze zelfs 3x in de top 10, dat was de jaren ervoor wel anders. En dit deed Pink Floyd zonder hypes, boycotten, overlijden of schokkende wereld gebeurtenissen. Hopelijk staat WYWH dit jaar nog steeds in de top 10.
0
geplaatst: 2 december 2016, 20:51 uur
starbright boy schreef:
Oh, maar Child in Time staat binnen vijf jaar ook niet meer in de top 10 hoor. Als de hele seventies-rock ook de wat stevigere overgeheveld is naar Radio 5, gaat die plaat echt dalen.
De Pink Floyd stemmen zijn inderdaad wat meer verdeeld, maar ze staan wel al sinds 2010 met 3 nummers met de top 20. Ik zie eerlijk gezegd niet echt een reden, waarom die nummers fors zouden terugvallen. De concurrentie van nieuwere nummers binnen de top 20 valt ook reuze mee lijkt me. Mijn voorspelling van de nummers 4 tot en met 20:Oh, maar Child in Time staat binnen vijf jaar ook niet meer in de top 10 hoor. Als de hele seventies-rock ook de wat stevigere overgeheveld is naar Radio 5, gaat die plaat echt dalen.
4. Billy Joel - Piano Man
5. Claudia de Breij - Mag ik dan bij jou
6. Pearl Jam - Black
7. Deep Purple - Child in Time
8. Coldplay - Fix You
9. David Bowie - Heroes
10. John Lennon - Imagine
11. Pink Floyd - Wish you were here
12. Boudewijn de Groot - Avond
13. Pink Floyd - Comfortably numb
14. Prince & the Revolution - Purple Rain
15. Pink Floyd - Shine on you crazy diamond
16. Dire Straits - Brothers in arms
17. Metallica - Nothing else matters
18. Guns n' Roses - November Rain
19. Bruce Springsteen - The River
20. Metallica - One
1
geplaatst: 2 december 2016, 20:54 uur
Ik zeg ook niet dat ze hard gaan terugvallen, maar langzaam maar zeker, elk jaar 1 tot 3 plekjes. En dat gaat nog wel door ook.
0
geplaatst: 2 december 2016, 20:57 uur
starbright boy schreef:
Ik zeg ook niet dat ze hard gaan terugvallen, maar langzaam maar zeker, elk jaar 1 tot 3 plekjes. En dat gaat nog wel door ook.
Jouw gestelde maximum van drie plekjes per jaar dalen in een top 20/top 30 is al veel lijkt me: ik zie dat in ieder geval niet gebeuren, zeker gezien de constante populariteit van de groep. Ik zie eerder een patroon van stijgen en dalen binnen de top 20. Overigens alle waardering voor jouw mening / top 20-voorspelling Ik zeg ook niet dat ze hard gaan terugvallen, maar langzaam maar zeker, elk jaar 1 tot 3 plekjes. En dat gaat nog wel door ook.
.
0
geplaatst: 2 december 2016, 21:05 uur
starbright boy schreef:
Ach ja, liever Queen dan Hotel California. Maar ik had deze top 3 eigenlijk wel verwacht.
Laat ik eens gokken op de top 20:
1. Bohemian Rhapsoy - Queen
2. Hotel California - The Eagles
3. Stairway to Heaven - Led Zeppelin
4. Child in Time - Deep Purple
5. Mag ik dan bij Jou - Claudia de Breij
6. Piano Man - Billy Joel
7. Heroes - David Bowie
8. Imagine - John Lennon
9. Fix You - Coldplay
10. Black - Pearl Jam
11. Avond - Boudewijn de Groot
12. Wish You Were Here - Pink Floyd
13. Purple Rain - Prince & The Revolution
14. Comfortably Numb - Pink Floyd
15. Shine On You Crazy Diamond - Pink Floyd
16. November Rain - Guns 'n Roses
17. Nothing Else Matters - Metallica
18. Space Oddity - David Bowie
19. Brothers in Arms - Dire Straits
20. One- Metallica
Ach ja, liever Queen dan Hotel California. Maar ik had deze top 3 eigenlijk wel verwacht.
Laat ik eens gokken op de top 20:
1. Bohemian Rhapsoy - Queen
2. Hotel California - The Eagles
3. Stairway to Heaven - Led Zeppelin
4. Child in Time - Deep Purple
5. Mag ik dan bij Jou - Claudia de Breij
6. Piano Man - Billy Joel
7. Heroes - David Bowie
8. Imagine - John Lennon
9. Fix You - Coldplay
10. Black - Pearl Jam
11. Avond - Boudewijn de Groot
12. Wish You Were Here - Pink Floyd
13. Purple Rain - Prince & The Revolution
14. Comfortably Numb - Pink Floyd
15. Shine On You Crazy Diamond - Pink Floyd
16. November Rain - Guns 'n Roses
17. Nothing Else Matters - Metallica
18. Space Oddity - David Bowie
19. Brothers in Arms - Dire Straits
20. One- Metallica
Dan voorspel ik deze Top-20
1. QUEEN - Bohemian Rhapsody
2. EAGLES - Hotel California
3. LED ZEPPELIN - Stairway to heaven
7. COLDPLAY - Fix you
8. PINK FLOYD - Wish you were here
9. DEEP PURPLE - Child in time
10. PRINCE & REVOLUTION - Purple rain
11. GUNS 'N ROSES - November rain
12. PINK FLOYD - Comfortably numb
13. DAVID BOWIE - Heroes
14. CLAUDIA DE BREIJ - Mag ik dan bij jou
15. BOUDEWIJN DE GROOT - Avond
16. METALLICA - Nothing else matters
17. U2 - One
18. COLDPLAY - Clocks
19. COLDPLAY - Viva la vida
20. PINK FLOYD - Shine on you crazy diamond
0
johannesA
geplaatst: 2 december 2016, 21:16 uur
Billy joel staat zeker niet op nummer vier. Dat geloof ik niet. Denk dat daar een Purple Rain of Heroes staat.
0
geplaatst: 2 december 2016, 21:19 uur
Ik denk ook dat Prince hoger dan Bowie komt, met de reden dat de stemmen voor Bowie over te veel verschillende nummers zijn verdeeld.
0
geplaatst: 2 december 2016, 21:27 uur
Arrie schreef:
Ik denk ook dat Prince hoger dan Bowie komt, met de reden dat de stemmen voor Bowie over te veel verschillende nummers zijn verdeeld.
Heroes heeft in de afgelopen edities gemiddeld genomen altijd iets hoger gestaan dan Purple Rain. Als je naar de all-time ranking op basis van punten kijkt staat Heroes op 55 en Purple Rain op 65 (hoeveel het verschil in absolute stemmen is weet ik uiteraard ook niet). De laatste 2 edities stond Heroes boven Purple Rain, al scheelde het vorig jaar maar 2 plekken (60 ten opzichte van 62).Ik denk ook dat Prince hoger dan Bowie komt, met de reden dat de stemmen voor Bowie over te veel verschillende nummers zijn verdeeld.
0
geplaatst: 2 december 2016, 21:28 uur
johannesA schreef:
Billy joel staat zeker niet op nummer vier. Dat geloof ik niet. Denk dat daar een Purple Rain of Heroes staat.
Piano Man stond bij de jongeren tot 35 jaar (dat zijn 1/3 van de stemmers) op nr.2.Billy joel staat zeker niet op nummer vier. Dat geloof ik niet. Denk dat daar een Purple Rain of Heroes staat.
0
geplaatst: 2 december 2016, 21:32 uur
Bij mij ook. Nu ja, had ik deze week maar meer naar Radio 2 moeten luisteren. Maar ze zijn mij inmiddels kwijtgeraakt als vaste luisteraar.
0
geplaatst: 2 december 2016, 21:34 uur
royh schreef:
En daarom vrees/denk ik dat nummer van Billy Joel op 4 komt.(quote)
Piano Man stond bij de jongeren tot 35 jaar (dat zijn 1/3 van de stemmers) op nr.2. Ik zal er overigens wel gelukkig mee zijn als 'Black' van Pearl Jam de Top5 haalt.
0
geplaatst: 2 december 2016, 22:19 uur
royh schreef:
Dat was vorig jaar ook zo: Nieuwsbericht - NPO Radio 2 - nporadio2.nl(quote)
Piano Man stond bij de jongeren tot 35 jaar (dat zijn 1/3 van de stemmers) op nr.2. Bij de categorie 16-20 stond die vorig jaar zelfs op één.
Dat Black het bij de 30+-er erg goed doet, is dan weer weinig verwonderlijk. Maar aangezien die groep groeiende is, ben ik benieuwd waar het eindigt voor Black.
0
geplaatst: 2 december 2016, 22:21 uur
royh schreef:
(quote)
Heroes heeft in de afgelopen edities gemiddeld genomen altijd iets hoger gestaan dan Purple Rain. Als je naar de all-time ranking op basis van punten kijkt staat Heroes op 55 en Purple Rain op 65 (hoeveel het verschil in absolute stemmen is weet ik uiteraard ook niet). De laatste 2 edities stond Heroes boven Purple Rain, al scheelde het vorig jaar maar 2 plekken (60 ten opzichte van 62). Allemaal leuk ende aardig, maar ik schat dat de "overlijdensstemmen" voor Prince voor 99% naar Purple Rain gaan en ze voor Bowie veel meer verdeeld zullen zijn. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
0
geplaatst: 3 december 2016, 00:03 uur
Wat is er zo bijzonder aan fix you, dat deze zelfs in de top 10 staat? Ik vind dat zo'n 13-in-een-dozijn nummer.
Mijn verwachte 4 t/m 20:
4 David Bowie - Heroes
5 Deep purple- Child in Time
6 Billy Joel - Piano man
7 Claudia de Breij - Mag ik dan bij jou?
8 pearl Jam - Black
9 Prince & the revolution - Purple Rain
10 Boudewijn de Groot - Avond
11 Pink Floyd - Wish you were here
12 Pink Floyd - Comfortably numb
13 Guns 'n Roses - November Rain
14 Coldplay - Fix you
15 Pink Floyd - Shine on you crazy diamond
16 Bruce Springsteen - The River
17 The beach boys - God only knows
18 Dire Straits - Brother in arms
19 Johnny cash - Hurt
20 Dire Straits - Sultans of swing
Dus dat Metallica en John Lennon erbuiten vallen.
Mijn verwachte 4 t/m 20:
4 David Bowie - Heroes
5 Deep purple- Child in Time
6 Billy Joel - Piano man
7 Claudia de Breij - Mag ik dan bij jou?
8 pearl Jam - Black
9 Prince & the revolution - Purple Rain
10 Boudewijn de Groot - Avond
11 Pink Floyd - Wish you were here
12 Pink Floyd - Comfortably numb
13 Guns 'n Roses - November Rain
14 Coldplay - Fix you
15 Pink Floyd - Shine on you crazy diamond
16 Bruce Springsteen - The River
17 The beach boys - God only knows
18 Dire Straits - Brother in arms
19 Johnny cash - Hurt
20 Dire Straits - Sultans of swing
Dus dat Metallica en John Lennon erbuiten vallen.
0
catchup
geplaatst: 3 december 2016, 12:44 uur
Nooit begrepen wat er nou zo geweldig is aan Purple Rain. Prince heb ik wel een duw gegeven, maar dan met Alphabet street, Sometime it snows and Raspberry Beret. De andere dode mannen geeerd met resp. Heroes and Famous Blue Raincoat. Die ophef over aantal stemmen en demografie e.d. begrijp ik niet zo goed. Het zijn toch vooral witte mannen met jeugdsentiment die meerdere lijstjes insturen?
0
geplaatst: 3 december 2016, 14:18 uur
Mijn stemlijst
BOBBY WOMACK- ACROSS 110TH STREET
DAVID BOWIE- LIFE ON MARS
THE SMITHS- THERE IS A LIGHT THAT NEVER GOES OUT
TALKING HEADS- ONCE IN A LIFETIME
JULEE CRUISE- FALLING
BAZ & PERRY LEE LUHRMAN- EVERYBODY'S FREE (TO WEAR SUNSCREEN)
TORI AMOS- WINTER
MARK & CLARK BAND- WORN DOWN PIANO
BILLY JOEL- NEW YORK STATE OF MIND
MUSE- MADNESS
INXS- NEVER TEAR US APART
EDITORS- SMOKERS OUTSIDE THE HOSPITAL DOORS
THE HOUSEMARTINS- CARAVAN OF LOVE
JOE JACKSON- HAPPY ENDING
THE TEMPTATIONS- PAPA WAS A ROLLING STONE
BLACK- WONDERFUL LIFE
SAM COOKE- A CHANGE IS GONNA COME
ARCADE FIRE- REFLEKTOR
CROWDED HOUSE- DON'T DREAM IT'S OVER
FLEETWOOD MAC- SONGBIRD
Vrije keuze
TALK TALK- LIVING IN ANOTHER WORLD
PETULA CLARK- DOWNTOWN
ELBOW- NEW YORK MORNING
TEARS FOR FEARS- HEAD OVER HEELS
SUFJAN STEVENS- JOHN WAYNE GACY, JR.
ANGELO BADALAMENTI- LAURA PALMER'S THEME
RADIOHEAD- EXIT MUSIC (FOR A FILM)
JAMES BROWN- THE PAYBACK
FISH- VIGIL
EL DEBARGE- WHO'S JOHNNY
PHOSPHORESCENT- SONG FOR ZULA
BOBBY DARIN- BEYOND THE SEA
JOHN MAYER- GRAVITY (LIVE)
THE WATERBOYS- THIS IS THE SEA
TOMMY JAMES & THE SHONDELLS- I THINK WE'RE ALONE NOW
link naar mijn lijst
blogpost met motivaties volgt nog
BOBBY WOMACK- ACROSS 110TH STREET
DAVID BOWIE- LIFE ON MARS
THE SMITHS- THERE IS A LIGHT THAT NEVER GOES OUT
TALKING HEADS- ONCE IN A LIFETIME
JULEE CRUISE- FALLING
BAZ & PERRY LEE LUHRMAN- EVERYBODY'S FREE (TO WEAR SUNSCREEN)
TORI AMOS- WINTER
MARK & CLARK BAND- WORN DOWN PIANO
BILLY JOEL- NEW YORK STATE OF MIND
MUSE- MADNESS
INXS- NEVER TEAR US APART
EDITORS- SMOKERS OUTSIDE THE HOSPITAL DOORS
THE HOUSEMARTINS- CARAVAN OF LOVE
JOE JACKSON- HAPPY ENDING
THE TEMPTATIONS- PAPA WAS A ROLLING STONE
BLACK- WONDERFUL LIFE
SAM COOKE- A CHANGE IS GONNA COME
ARCADE FIRE- REFLEKTOR
CROWDED HOUSE- DON'T DREAM IT'S OVER
FLEETWOOD MAC- SONGBIRD
Vrije keuze
TALK TALK- LIVING IN ANOTHER WORLD
PETULA CLARK- DOWNTOWN
ELBOW- NEW YORK MORNING
TEARS FOR FEARS- HEAD OVER HEELS
SUFJAN STEVENS- JOHN WAYNE GACY, JR.
ANGELO BADALAMENTI- LAURA PALMER'S THEME
RADIOHEAD- EXIT MUSIC (FOR A FILM)
JAMES BROWN- THE PAYBACK
FISH- VIGIL
EL DEBARGE- WHO'S JOHNNY
PHOSPHORESCENT- SONG FOR ZULA
BOBBY DARIN- BEYOND THE SEA
JOHN MAYER- GRAVITY (LIVE)
THE WATERBOYS- THIS IS THE SEA
TOMMY JAMES & THE SHONDELLS- I THINK WE'RE ALONE NOW
link naar mijn lijst
blogpost met motivaties volgt nog
0
geplaatst: 6 december 2016, 20:08 uur
Ik had dit jaar voor het eerst gestemd dus heb nog niet gek veel nummers opgegeven. Al zag ik later ook dat ik nog wel wat nummers was vergeten. Achja, volgend jaar beter. Ik ben vooral benieuwd of de vrije keus erin komt. Nummer 1 is wel een beetje jammer, maar niet onverwacht. Ik zie toch graag ieder jaar een ander nummer al kan ik wel leven met de top 3.
The Beatles - Let it Be
Billy Joel - Piano man
Black - Wonderful Life
Deep Purple - Child in Time
Dotan - Home
Eagles - Hotel California
Elton John - Circle of Life
Gerry & The Pacemakers - You'll Never Walk Alone
Jason Page - Gotta Catch 'em All
John Lennon - Imagine
Tom Odell - Another Love
Vrije Keus:
Ghost - Zombie Queen
Gojira - Silvera
Mastodon - The Czar
Mijn stemlijst
The Beatles - Let it Be
Billy Joel - Piano man
Black - Wonderful Life
Deep Purple - Child in Time
Dotan - Home
Eagles - Hotel California
Elton John - Circle of Life
Gerry & The Pacemakers - You'll Never Walk Alone
Jason Page - Gotta Catch 'em All
John Lennon - Imagine
Tom Odell - Another Love
Vrije Keus:
Ghost - Zombie Queen
Gojira - Silvera
Mastodon - The Czar
Mijn stemlijst
2
geplaatst: 6 december 2016, 20:14 uur
Good Music schreef:
Ik ben vooral benieuwd of de vrije keus erin komt.
Vrije Keus:
Ghost - Zombie Queen
Gojira - Silvera
Mastodon - The Czar
Ik ben vooral benieuwd of de vrije keus erin komt.
Vrije Keus:
Ghost - Zombie Queen
Gojira - Silvera
Mastodon - The Czar
Dat kan ik je wel voorspellen.

0
geplaatst: 6 december 2016, 20:28 uur
Ik acht de kans ook onnoemelijk klein hoor.
Maar als je er niet op stemt weet je zeker dat ze er niet inkomen.
0
geplaatst: 6 december 2016, 22:33 uur
Typhoon - Hemel Valt (1950) en Normaal - Deurdonderen (1857) behoren tot de snelste (niet de allersnelste) stijgers. Terwijl ze het er tijdens de stemfinaledag constant over hadden dat het zo slecht ging met het Nederlands product. Hopelijk vallen de klappen dan voornamelijk in de Volendam/Blof/Borsato hoek 
Ach,in ieder geval is Claudia niet verder gestegen

Ach,in ieder geval is Claudia niet verder gestegen

1
geplaatst: 6 december 2016, 22:54 uur
Ik bespreek mijn lijstje in Talking Music, onze wekelijkse YouTube talkshow over muziek 
Als je het leuk vind zou ik het tof vinden als je je abonneert op ons kanaal!
Voorproefje:
The Doors - Light my Fire
Talk Talk - Such a Shame
Tame Impala - Let it Happen
Pink Floyd - Shine on you crazy diamond
John Lennon - Jealous Guy
Faithless - Insomnia

Voorproefje:
Talk Talk - Such a Shame
Faithless - Insomnia
0
geplaatst: 7 december 2016, 16:28 uur
Simon77 schreef:
Typhoon - Hemel Valt (1950) en Normaal - Deurdonderen (1857) behoren tot de snelste (niet de allersnelste) stijgers.
Typhoon - Hemel Valt (1950) en Normaal - Deurdonderen (1857) behoren tot de snelste (niet de allersnelste) stijgers.
Op facebook zijn de bejaarden al boos wegens die notering van Typhoon.
1
geplaatst: 7 december 2016, 16:41 uur
Het is nog steeds een ramp dat zij in de Top 100 staat. Meest overschatte Nederlandse product ooit.
0
geplaatst: 7 december 2016, 16:43 uur
AbsoluteBeginner schreef:
Ik bespreek mijn lijstje in Talking Music, onze wekelijkse YouTube talkshow over muziek
Voorproefje:
Talk Talk - Such a Shame
Faithless - Insomnia
(embed)

Voorproefje:
Talk Talk - Such a Shame
Faithless - Insomnia
(embed)
Let It Happen gaat uiteraard flink stijgen en ik mag hopen dat de Radio 2-redactie nu wel zo wijs is om het volledige nummer te draaien. Vorig jaar werd het schandelijk afgebroken net voor de break.
0
geplaatst: 7 december 2016, 16:57 uur
AbsoluteBeginner schreef:

Kasper en Louis hebben wel onder een enorme steen geleefd dat ze eind 2016 Tame Impala gewoon niet kennen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.