Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 7 december 2016, 17:39 uur
Gretz schreef:
Let It Happen gaat uiteraard flink stijgen en ik mag hopen dat de Radio 2-redactie nu wel zo wijs is om het volledige nummer te draaien. Vorig jaar werd het schandelijk afgebroken net voor de break.
Ik weet niet wat er destijds gedraaid is, maar ze draaien van ieder nummer de afgekapte versie als die bestaat. En Let It Happen bestaat ook in een ingekorte versie.Let It Happen gaat uiteraard flink stijgen en ik mag hopen dat de Radio 2-redactie nu wel zo wijs is om het volledige nummer te draaien. Vorig jaar werd het schandelijk afgebroken net voor de break.
0
geplaatst: 7 december 2016, 20:12 uur
Slowgaze schreef:
Op facebook zijn de bejaarden al boos wegens die notering van Typhoon.
Die reactie was wel te verwachten. Radio 5 luisteraars waren ook kwaad vorige maand door al die 'nieuwerwetse' Radio 2 muziek in de Evergreen Top 1000. De Top 2000 krijgt een steeds hoger 3FM gehalte, die de 3FM luisteraars op de eigen zender inmiddels missen. Op facebook zijn de bejaarden al boos wegens die notering van Typhoon.
Is gewoon een kwestie van ouder worden, lijkt me, en mee schuiven met de doelgroep van de betreffende zender. 3FM (15-35), Radio 2 (35-55), Radio 5 (55+)
1
geplaatst: 7 december 2016, 21:47 uur
De site met de schijtlollige gifjes blijkt al te werken en ziehier Arcade Fire in de T2000 met Reflektor en We Used To Wait:)
Helaas opnieuw geen Rebellion, dus de nr 1 van de snoblijst is ook alweer bekend
Staat 'ie in de Top 2000? - staatieindetop2000.nl
Helaas opnieuw geen Rebellion, dus de nr 1 van de snoblijst is ook alweer bekend

Staat 'ie in de Top 2000? - staatieindetop2000.nl
0
geplaatst: 7 december 2016, 21:51 uur
Pixies erin!
Verder heeft alleen Heart Of Glass het gehaald van mijn lijst. Lekker hoor, 2 uit 35
Verder heeft alleen Heart Of Glass het gehaald van mijn lijst. Lekker hoor, 2 uit 35

0
geplaatst: 7 december 2016, 21:51 uur
The Smiths verliezen This Charming Man, maar blijven op 3 noteringen vanwege de entree van Bigmouth Strikes Again
0
geplaatst: 7 december 2016, 21:54 uur
Nick Cave ook eindelijk solo in de lijst met de entree van Into My Arms:D
0
geplaatst: 7 december 2016, 22:00 uur
Ook geen Ariana Grande, Fela Kuti of Block Rockin' Beats van The Chemical Brothers. Het lijkt erop dat heel weinig uit mijn stemlijst het heeft gered. 
Edit: toch nog nieuwkomers gevonden vanuit mijn stemlijst. Magnificent Seven van The Clash! En Suicide Blonde van INXS is weer terug.

Edit: toch nog nieuwkomers gevonden vanuit mijn stemlijst. Magnificent Seven van The Clash! En Suicide Blonde van INXS is weer terug.

0
geplaatst: 7 december 2016, 22:05 uur
Wel:
Simple Minds - Someone Somewhere in Summertime
The Cure - Lovesong
VU heeft het niet gehaald helaas.
Simple Minds - Someone Somewhere in Summertime
The Cure - Lovesong
VU heeft het niet gehaald helaas.
1
geplaatst: 7 december 2016, 22:09 uur
En Niggas in Paris! 
Bagagedrager van Spinvis en Famous Blue Raincoat van Leonard Cohen zijn ook erg mooie toevoegingen.

Bagagedrager van Spinvis en Famous Blue Raincoat van Leonard Cohen zijn ook erg mooie toevoegingen.
0
geplaatst: 7 december 2016, 22:10 uur
Mijn stem mocht niet baten voor Rihanna - Man Down en Edward Sharpe - Home, want die donderen eruit 

0
geplaatst: 7 december 2016, 22:11 uur
1
geplaatst: 7 december 2016, 22:12 uur
Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl
Joy Division - Transmission
David Bowie - Starman
David Bowie - Lazarus
David Bowie - Blackstar
Gorillaz - Feel Good Inc.
MGMT - Kids
Blackstreet - No Diggity
Ook nieuw binnen!
Joy Division - Transmission
David Bowie - Starman
David Bowie - Lazarus
David Bowie - Blackstar
Gorillaz - Feel Good Inc.
MGMT - Kids
Blackstreet - No Diggity
Ook nieuw binnen!
0
geplaatst: 7 december 2016, 22:15 uur
Volgens mij gaat Niggas in Paris trouwens het Slayer-moment worden van deze editie. Ongetwijfeld plannen ze hem ook ergens in de heel vroege morgen ofzo, en ik ben nu al heel benieuwd naar alle Twitter-reacties. 

0
geplaatst: 7 december 2016, 22:20 uur
Simon77 schreef:
Is gewoon een kwestie van ouder worden, lijkt me, en mee schuiven met de doelgroep van de betreffende zender. 3FM (15-35), Radio 2 (35-55), Radio 5 (55+)
Ware leeftijdsdiscrimatie
. Straks word ik nog verplicht uit het 2016 topic gezet
. Muziek is leeftijdsloos, alleen kun je op latere leeftijd meer hebben (en heb je ook meer gehoord) en kun je uit nostalgische overwegingen (muziek uit de jeugd!) Radio 5 ook begrijpen.Daarom hou ik het maar op "brede ervaring" ipv er mee akkoord te gaan geschaard te worden in een bepaalde leeftijdsklasse

1
geplaatst: 7 december 2016, 22:21 uur
Pixies maken ook eindelijk hun debuut 
Take This Waltz zelfs zonder keuzelijst.

Take This Waltz zelfs zonder keuzelijst.
0
geplaatst: 7 december 2016, 22:22 uur
Erg teleurstellend tot nu toe.. Had ook Don't Bang The Drum erin verwacht vanuit de keuzelijst..
MGMT - Kids en QOTSA - Go With The Flow wel op de afspraak
MGMT - Kids en QOTSA - Go With The Flow wel op de afspraak
0
geplaatst: 7 december 2016, 22:23 uur
0
geplaatst: 7 december 2016, 22:24 uur
Oh dan werkt mijn zoekterm niet. Ik had Hotellounge met en zonder ondertitel gezocht.
Edit: Aah, met een spatie
Edit: Aah, met een spatie
0
geplaatst: 7 december 2016, 22:28 uur
Het prachtige Eva van Boudewijn de Groot is ook van de partij
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.