MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Edgar18 schreef:
Na INXS gaat de radio een paar uur uit want dan komt er wel erg veel bagger langs.

Meteen daarna een hele sterke U2 (terwijl ik zeker geen fan van ze ben), maar daarna is het inderdaad wachten op Fools Gold. Wel gelijk een van de beste nummers van de lijst wat mij betreft, al zullen ze wel weer een edit draaien ipv de 10 minuten versie.

Het stukje voor INXS is wel vrij sterk voor Top2000-begrippen, zeker als je het vergelijkt met het blokje waar we nu inzitten met Billy Joel, Volumia, Chicago.

herman schreef:
Daarvoor ook wel, zoals Billy Joel's Just The Way You Are net. Celine Dion is er niks bij.

Oh die van Billy Joel vind ik eigenlijk wel prima. Beter te doen dan die van Heart.

herman schreef:
(quote)

Meteen daarna een hele sterke U2 (terwijl ik zeker geen fan van ze ben), maar daarna is het inderdaad wachten op Fools Gold.

Wat is er mis met Lady Madonna, Making Plans for Nigel, Lovesong (The Cure), Turn Turn Turn, Killer (Adamski) en Green Onions? Allemaal sterke nummers wat mij betreft!

Heb je ook geteld hoeveel bagger er in diezelfde tijd langs komt?

herman schreef:
Nu Chicago is dan weer moeilijk te verteren. Daar doe je toch niemand een plezier mee...

Ik heb anders op Chicago gestemd! Het nummer Sufjan Stevens, heeft de lijst helaas niet gehaald.

(Dit is echt waar)

(En een nummer als Street Player - Chicago - YouTube vind ik best wel goed)

Wat een geklaag hier, luister dan gewoon niet!

Edgar18 schreef:
Heb je ook geteld hoeveel bagger er in diezelfde tijd langs komt?

Ja oke, maar dan snap ik de opmerking 'wachten op Fools Gold' niet.

Joy Division én The Doors hierna

Arrie schreef:
(quote)

Wat is er mis met Lady Madonna, Making Plans for Nigel, Lovesong (The Cure), Turn Turn Turn, Killer (Adamski) en Green Onions? Allemaal sterke nummers wat mij betreft!

Zeker sterke nummers, maar er staat ook wel heel veel ellende tegenover. Lovesong is zelfs wel een van mijn favoriete Cure-singles.

Na een uur of 2 luisteren zijn er al twee uit mijn lijstje langsgekomen (Atmosphere en Lovesong). Aan de ene kant fijn dat ze er überhaupt in staat, maar tegelijk zonde dat ze in de laagste regionen te vinden zijn.

Wees blij dat ze op een christelijke tijd langskomen, in plaats van om half vier 's nachts.

Mijn Ringtone staat er ook nog in op 1934 nog wel.....Booker T

Mijn ringtone staat op 415. Ik moet nog even geduld hebben. Als ik niet zolang kan wachten, dan vraag ik wel of iemand mij wil bellen.

Transmission nu op 1894

Sinds wanneer ben jij Joy D liefhebber Lex?

Edgar18 schreef:
Sinds wanneer ben jij Joy D liefhebber Lex?

Niet echt een fan maar dit was wel een fijne

Helemaal mee eens hoor !

Net Beatles Here There EveryWhere en nu Stealers Wheel - late again... Ik geef toe oubollig maar wel een erg mooi duo

laxus11 schreef:
(quote)

Niet echt een fan maar dit was wel een fijne

Het wordt nog eens wat met je...

If There's Something

Bullet with Butterfly Wings

Dat ook. Trouwens helemaal niemand in het Top 2000 café te zien die ook maar een beetje blij leek met de Pumpkins. Blijkbaar toch een andere doelgroep, men wist zich duidelijk geen raad met dit nummer

Kleine nieuwshype over Stenders die riep dat de 3js te slecht zijn voor de top 2000. Het zal een van de meest verstandige kreten van al zijn draaiperiodes tot nu toe zijn geweest, maargoed. Er zijn altijd weer mensen op hun teentjes getrapt

Verrek, het is echt een nieuwsbericht! Al is het maar in de Telegraaf:

Stenders vindt 3JS te slecht voor Top 2000|Prive| Telegraaf.nl

Hey Boy, Hey Girl nu

En ja dit vind ik ook verre van slecht

Poeh, genoeg lekkere nrs voorbij horen komen, maar het blijft een dode boel daar. Als je al niet los kunt gaan op Womack & Womack, Pumpkins en Chemical Brothers op dit uur...

Ze zijn nog net niet begonnen met puzzeltjes te leggen.

En een hartje inderdaad voor Roxy

Poek schreef:
Verrek, het is echt een nieuwsbericht! Al is het maar in de Telegraaf:

Stenders vindt 3JS te slecht voor Top 2000|Prive| Telegraaf.nl
Ad ook. Tsja, voor de Telegrof is alles met schandaalpotentie nieuws.

Mecano mag volgend jaar wel duizend plaatsen hoger. Wat blijft "Hijo de La Luna" toch een prachtig liedje. Ik vermaak mij weer prima met de Top 2000.

tbouwh schreef:
Kleine nieuwshype over Stenders die riep dat de 3js te slecht zijn voor de top 2000. Het zal een van de meest verstandige kreten van al zijn draaiperiodes tot nu toe zijn geweest, maargoed. Er zijn altijd weer mensen op hun teentjes getrapt

Ah, mooi momentje was dat. Ik was de kamer uitgelopen en kwam tijdens het nummer van 3J's terug en vroeg me af wat voor ellende dat was. Vervolgens zegt Stenders iets als 'ik heb dit nog nooit gehoord' en gaat hij even los door te zeggen dat het niet in de lijst hoort. De vrouwelijke DJ is het er niet mee eens en ze discussieren even op een leuke manier. Meer was het niet. Ik kon het heel erg waarderen dat Stenders gewoon zijn mening gaf en vond hem van de DJ's die ik gehoord heb sowieso veruit de prettigste. Maar ik heb ook wel een zwak voor hem gezien zijn verleden, ben opgegroeid met zijn stem op de radio en programma's als Outlaw Radio. Zijn normale programma op Radio 2 vind ik ook prima.

Ataloona schreef:
Poeh, genoeg lekkere nrs voorbij horen komen, maar het blijft een dode boel daar. Als je al niet los kunt gaan op Womack & Womack, Pumpkins en Chemical Brothers op dit uur...

Ze zijn nog net niet begonnen met puzzeltjes te leggen.

En een hartje inderdaad voor Roxy

Ja, Womack & Womack is toch wel een van de ultieme dansliedjes. Uberhaupt een van de beste nummers uit de 80s wat mij betreft.

Hier ook nog een voor Roxy Music.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:25 uur

geplaatst: vandaag om 02:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.