MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Marco Borsato staat er al 14x in dus nu alleen nog een huilende Giel Beelen met een telefoonspelletje en de eenheidsworst is weer compleet laat staan als Frank van der Lende nog even tussendoor mijn zweetpoten beschildert

herman schreef:
(quote)

Ah, mooi momentje was dat. Ik was de kamer uitgelopen en kwam tijdens het nummer van 3J's terug en vroeg me af wat voor ellende dat was. Vervolgens zegt Stenders iets als 'ik heb dit nog nooit gehoord' en gaat hij even los door te zeggen dat het niet in de lijst hoort. De vrouwelijke DJ is het er niet mee eens en ze discussieren even op een leuke manier. Meer was het niet. Ik kon het heel erg waarderen dat Stenders gewoon zijn mening gaf en vond hem van de DJ's die ik gehoord heb sowieso veruit de prettigste. Maar ik heb ook wel een zwak voor hem gezien zijn verleden, ben opgegroeid met zijn stem op de radio en programma's als Outlaw Radio. Zijn normale programma op Radio 2 vind ik ook prima.
Ja, Rob kan wel eens ongezouten zijn mening over zaken geven. Persoonlijk vind ik dat dit wel lekker verfrissende radio oplevert. Ben zelf ook behoorlijk gecharmeerd van hem (luisterde al naar zijn programma's midden jaren 80 bij de VARA en later Veronica) .
Zo'n nummer als Geloven in het leven stelt muzikaal inderdaad weinig voor: derhalve een volkomen terechte opmerking Volgend jaar als het goed is niet meer in de lijst te vinden.

Arcade Fire

Een beetje nostalgie dankzij The Second You Sleep van Saybia.

Goed uur dit. The Cross
Dat straks City to City komt even voor lief nemen.

Gold on the Ceiling van de Black Eyed Peas

Vorig jaar ging dat toch ook al mis?

'Born to be alive' van Patrick Hernandez, een disco-klassieker. Klinkt als voorloper van Daft Punk.

Onweerwolf
Poek schreef:
Verrek, het is echt een nieuwsbericht! Al is het maar in de Telegraaf:

Stenders vindt 3JS te slecht voor Top 2000|Prive| Telegraaf.nl

Heheheh

Stenders is een baas.

Boston, Don't Look Back.

Dat blijft toch een ijzersterke AOR stamper

Er staat nu 5 minuten voor Reflektor... Hopelijk gaan ze hem wel helemaal draaien

Edit: ah, er is een radio edit van 5:20, vandaar.

Heb ik die nu net gemist

Reflektor van Arcade Fire komt binnen enkele uren aan de beurt.

‪Vanaf 32:55: eerst Spinvis met 'Bagagedrager' (1 van z'n mooiste) en daarna een paar seconden mijn seconds of fame. Uitzending Gemist | NPO radio 2 - nporadio2.nl

Dit jaar net You Have Been Loved van George Michael buiten mijn lijstje laten vallen. Ben benieuwd hoeveel stemmen die nog nodig zou hebben gehad om de lijst te halen. Zag hem wel een aantal keren voorbij komen in lijstjes die ik langsgluurde op Twitter. Evenals Outside. Volgend jaar dan in de lijst? Everything She Wants mag daar dan ook zeker bij. De beste Wham! wat mij betreft

Moet zeggen dat ik het toch wel leuk vind dat zo'n hitje als Traffic van Tiesto de lijst haalt. Leuk om te horen, toch zo'n deel uit mn jeugd, en het mag ook best wel thuis horen in die onderste regionen. Het is een leuke afwisseling met de rest van de hits in de lijst

Even los op Everybody van de Backstreet Boys

Bij Reflektor draaien ze de radio edit, en dan wordt die ook nog eens afgekapt. Zeer slechte zaak.

Inderdaad jammer dat ze door dat schitterende outro heen gaan praten.

Maar ben eigenlijk allang blij dit jaar met 2x Arcade Fire in de Top 2000.

Dat is zeker waar. Gelukkig is We Used To Wait vanochtend wel helemaal gedraaid. Maar ben sowieso van mening dat het schandalig is dat Rebellion (Lies) niet in de lijst staat.

Love on the rocks van Neil Diamond. Een van de beste concerten die ik ooit met mijn vader deed.

California Love

Weer een wakkere dj die Too much love will kill you in de uitvoering van Freddie Mercury draait ..
Daarnaast jammer van die ingekorte Reflektor (Arcade Fire).

Yes, Smiths en de enige van Zappa op de valreep... Top 2000 kan uit, dit was My finest hour.

Dadelijk op 1498 voor het eerst in de top 2000 de Pixies

Nu even genieten van Rooster van Alice in Chains, die aanvankelijk als Living Doll werd ingestart door mevrouw de Bruijn .
Would is overigens behoorlijk gestegen (van de 1900-range naar 579: en terecht).

Onweerwolf
Ik kwam vandaag tot de schokkende ontdekking dat de grote jaarlijkse Van Nieuwkerk-Blokhuis circle jerk op tv helemaal niet live is.

Jaren geleden een uitzending van bijgewoond, het decor was ook schrikken. Een grote houten doos in een nog grotere studio.

Onweerwolf schreef:
Ik kwam vandaag tot de schokkende ontdekking dat de grote jaarlijkse Van Nieuwkerk-Blokhuis circle jerk op tv helemaal niet live is.

Ik vind het wel opvallend dat er ineens aanzienlijk meer nieuwkomers zijn van al langer bestaande 'alternatieve' bands zoals arcade fire, pixies, eels, arctic monkeys, gorillaz, nick cave. zouden er dit jaar nu echt meer mensen op gestemd hebben of zijn ze toch al die jaren bewust uit de top 2000 gehaald?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:56 uur

geplaatst: vandaag om 15:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.