MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Wij vinden het altijd sfeervol om bij de (vaak) goede muziek de NPO Cultura Café beelden te zien
Geeft altijd een gezellige en feestelijke sfeer bij het geheel
Heb in 2011 het café ook bezocht maar toen was de wachttijd mss een half uur,en was ik meer dan een uur binnen ( ook beetje gesmokkeld met de tijd) zou het er nu niet voor over hebben ,met zulke lange wachttijden voor een half uur binnen

Derde dag op rij aan het klussen met de buren (gedeelde opgang schuren, verven, etc.) dus lekker Top 2000 op om iedereen tevreden te houden. En lekker meezingen en me soms verbazen over de gebrekkige muziekkennis van m'n buurvrouw.

Tijdens Bryan Adams met Run to You: dit is toch Bruce Springsteen? Een dag later tijdens een van de grootste hits van Dylan nadat ik heb uitgelegd dat het ome Bob is: oh ja, die hadden we gisteren ook en toen dacht ik dat het Bruce Springsteen was...

The Great Gig in the Sky van Floyd vond ze maar gegil. Nadat ik vertelde dat het een nummer van Pink Floyd is van een van de bestverkochte albums aller tijden: oh, Off the Wall? Euh nee, dat is een album van Michael Jackson

Wie Mumford & Sons de beste band van de afgelopen tien jaar vindt, verdient echt een schop onder z'n reet.

Ik dacht zo ongeveer hetzelfde toen dat gezegd werd ja.

Die minidocu over Graham Nash was trouwens geweldig.

Like a Hurricane blijft geweldig

Toch best een leuk uur dit, met Skik, Boudewijn de Groot, Fleetwood Mac en 2x Normaal.

Ja de streekmuziek doet het goed, vandaag ook al 2x Rowwen Hèze gehoord. Nu Faithless, blijft lekker

Echt Graf, ik hoop dat je buurvrouw beter kan verven dan artiesten herkennen. Want dit kan echt niet...

Deurdonderen in de ultieme live versie van het Stark wark album, fan-tas-tisch!!

Bedankt Radio 2 voor me eraan herinneren wat een ontzettende schurfthekel ik aan 'Walk of Life' heb.

Slowgaze schreef:
Bedankt Radio 2 voor me eraan herinneren wat een ontzettende schurfthekel ik aan 'Walk of Life' heb.

En Twisting By The Pool 2 van die typische vervelende Dire Straits nrs

Slowgaze schreef:

Ik vind ''Walk of Life'' een van de ergste nummers ooit. Wanneer het nummer begint, zie ik al voor me hoe ik het keyboard helemaal sloop en Mark Knopfler in zijn gezicht schreeuw dat hij eens zijn best moet doen met zingen.

Heerlijk nummer inderdaad

Niks mis met Walk of Life, heerlijke plaat

Slowgaze schreef:

Bij mij stond toen precies de tv aan, al die mensen in t café lekker hupsen... wat een verschrikking

Eens geen live versie van Free Bird! In plaats daarvan een single versie. Of dat beter is? ik weet het niet...
Hij klonk in ieder geval lekker Al is de bijna 11 minuten versie natuurlijk epischer!

Man, ik was vergeten hoe mooi Don't Give Up eigenlijk is.

Voor alle Walk of life haters (die waarschijnlijk de 80's niet bewust hebben meegemaakt) een versie die ietsiepietsie beter is dan het origineel:
Dire Straits & Eric Clapton - Walk of Life [Wembley -88] - YouTube
hoogtepunt vanaf 5:38!

Du Bist Alles

Une belle histoire

Lola Montez

WTF is dit nu weer voor bagger? Nog nooit van Volbeat gehoord maar het is echt vreselijker dan vreselijk. En dat op nummer 290. Is dit een grap?

GrafGantz schreef:
WTF is dit nu weer voor bagger? Nog nooit van Volbeat gehoord maar het is echt vreselijker dan vreselijk. En dat op nummer 290. Is dit een grap?
Voor mij ook onbegrijpelijk dat dit zo hoog staat, maar er zijn blijkbaar genoeg liefhebbers. Doe mij dan maar Halo of Flies of Fade to Black dit uur.

teus schreef:
(quote)

Bij wijze van spreken ...voor oa de alternatieveling hier te glad op MM
Enkele leden van Toto kun je al horen op Silk Degrees van Boz Scaggs ('76) aanrader en een uitstekend album
thanks voor de tip ik ben een gladde mainstreamer en een alternatieveling tegelijk, denk ik

GrafGantz schreef:

Ik vond hem prima te doen

Ik hoor nog liever Borsato, eerlijk waar.

Volbeat staat inderdaad veel te hoog naar mijn mening. Maar ja, nog altijd tig keer beter dan menig andere meuk die voorbij komt...

laxus11 schreef:
(quote)

Ik vond hem prima te doen
Smaken verschillen: ik waag te betwijfelen of dit Lola Montez het lang gaat uithouden in de hogere regionen. Je voorliefde voor Toto deel ik overigens wel : ik zou wel graag Home of the Brave in de lijst zien. Misschien volgend jaar maar bij de vrije keuzes vermelden.

johannesA
GrafGantz schreef:
Ik hoor nog liever Borsato, eerlijk waar.

Volbeat is een Deense metal band, die in november de ziggo dome platspeelde.

Lola Montez is hun grootste hit en wordt vaak door vrachtwagen chauffeurs aangevraagd in de ochtend op radio 2.

Borsato eigenlijk nooit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:35 uur

geplaatst: vandaag om 11:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.