Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 29 december 2016, 20:59 uur
Beide nummers vind ik heerlijk, geen problemen mee.
0
geplaatst: 29 december 2016, 21:04 uur
Vanaf nu komt er voorlopig niet veel slechts en er komen een paar toppers aan, tot aan barry white, dan even minder en dan alweer cream en csn&y.
0
geplaatst: 29 december 2016, 21:12 uur
Gelukkig the Smiths wel op primetime, en veel 'onderschat'- tweets die de revue passeerden.
0
geplaatst: 29 december 2016, 21:52 uur
Deze kan voor elke andere aardige slowjam vervangen worden.
1
geplaatst: 29 december 2016, 22:29 uur
Nicolaib88 schreef:
Niet iedereen zit aan de radio gekluisterd, wat bedoel je met 'deze'?
0
geplaatst: 29 december 2016, 23:43 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Ik weet niet wat er destijds gedraaid is, maar ze draaien van ieder nummer de afgekapte versie als die bestaat. En Let It Happen bestaat ook in een ingekorte versie. Helaas werd wederom voor de singleversie gekozen. Deze toch?
0
geplaatst: 29 december 2016, 23:54 uur
Wat is Jungleland toch een fantastisch nummer, ongelofelijk! 
En dan komt Joe Cocker er ook nog achteraan met het prachtige 'You Are So Beautiful'.

En dan komt Joe Cocker er ook nog achteraan met het prachtige 'You Are So Beautiful'.
0
geplaatst: 30 december 2016, 00:05 uur
Godzijdank Jungleland wel helemaal (volgens mij, want ik begin m'n nuchterheid te verliezen). Heerlijk!
0
geplaatst: 30 december 2016, 00:20 uur
Jep, die bleef compleet. Was even bang dat de existentiële schreeuwen van Bruce aan 't end* zou worden geskipt, maar godzijdank; aanwezig waren ze. Prachtig. Clarence en Bruce. Snik 
Moet dan altijd denken aan een stukje van Louis CK over Jungleland en wanhoop
Louis C.K. Hates Cell Phones - YouTube

Moet dan altijd denken aan een stukje van Louis CK over Jungleland en wanhoop

Louis C.K. Hates Cell Phones - YouTube
0
geplaatst: 30 december 2016, 09:39 uur
Zag net in beeld een goed idee van een luisteraar langskomen: zelfde top 2000 in juni nogmaals uitzenden, maar dan 12 uur eerder (of later) beginnen zodat alle nachtnummers van nu overdag te horen zijn 

0
geplaatst: 30 december 2016, 10:21 uur
Fijn dat Blue Monday dit jaar in de originele 1983 versie wordt gedraaid en niet zoals vorig jaar in die inferieure 1988 remix.
1
geplaatst: 30 december 2016, 10:34 uur
Ja, maar ik zette dus de tv aan met het café. En op Blue Monday, beste dancenummer aller tijden, gaat helemaal niemand los daar. Vervolgens gaat de dj het ook nog half belachelijk maken. En vervolgens wel dansen op dat verschrikkelijke Hold the Line. Heb de tv maar weer uitgezet en de MuMe Top 2000 aan.
0
geplaatst: 30 december 2016, 10:47 uur
Leuk om een keer mee te blèrren met vrienden op een verjaardag of feestje, maar uit mezelf zet ik hem niet op.
1
geplaatst: 30 december 2016, 10:49 uur
Als het nou om deze ging...
Major Lazer - Hold The Line - YouTube
Die van Toto doet me terugdenken aan familieverjaardagen van 25/30 jaar geleden. Lekker Corry Konings, Andre Hazes en Toto luisteren. Ik ben blij dat ik het nooit meer hoef aan te horen.
Major Lazer - Hold The Line - YouTube
Die van Toto doet me terugdenken aan familieverjaardagen van 25/30 jaar geleden. Lekker Corry Konings, Andre Hazes en Toto luisteren. Ik ben blij dat ik het nooit meer hoef aan te horen.
0
geplaatst: 30 december 2016, 11:48 uur
laxus11 schreef:
Toto zet in nog regelmatig op
Toto zet in nog regelmatig op
dit in tegenstelling tot Corry Konings begrijp ik?
1
geplaatst: 30 december 2016, 11:55 uur
0
geplaatst: 30 december 2016, 12:23 uur
Van Tusk word ik altijd vrolijk. Een van die plaatjes die ik een aantal jaar geleden via de Top 2000 heb leren kennen en inmiddels een all time favourite:)
0
geplaatst: 30 december 2016, 12:31 uur
Toto is m.n. op instrumentaal-muzikaal vlak echt heerlijk...
Kan me niet echt indenken wat daar niet aan zou 'mogen'.
Is voor mij gewoon één van de goede, grote bands van weleer (al vond ik hun laatste plaat ook sterk). Al heb ik die verjaardagen in de '80s natuurlijk nooit gehad
Is voor mij gewoon één van de goede, grote bands van weleer (al vond ik hun laatste plaat ook sterk). Al heb ik die verjaardagen in de '80s natuurlijk nooit gehad

0
geplaatst: 30 december 2016, 13:03 uur
tbouwh schreef:
Bij wijze van spreken ...voor oa de alternatieveling hier te glad op MM
Enkele leden van Toto kun je al horen op Silk Degrees van Boz Scaggs ('76) aanrader en een uitstekend album
0
geplaatst: 30 december 2016, 13:03 uur
teus schreef:
Enkele leden van Toto kun je al horen op Silk Degrees van Boz Scaggs ('76) aanrader en een uitstekend album
(quote)
De 3 singles die ik daarvan ken zijn meer dan goed

0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2016, 13:38 uur
Niks mis met Toto natuurlijk. Tevens niet met Corry Konings. Hazes en Major Lazer daarentegen...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.