MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
cosmic kid (moderator)
Beide nummers vind ik heerlijk, geen problemen mee.

Vanaf nu komt er voorlopig niet veel slechts en er komen een paar toppers aan, tot aan barry white, dan even minder en dan alweer cream en csn&y.

Gelukkig the Smiths wel op primetime, en veel 'onderschat'- tweets die de revue passeerden.

Deze kan voor elke andere aardige slowjam vervangen worden.

Nicolaib88 schreef:
Deze kan voor elke andere aardige slowjam vervangen worden.

Niet iedereen zit aan de radio gekluisterd, wat bedoel je met 'deze'?

Genieten van Estranged

chevy93 schreef:
(quote)
Ik weet niet wat er destijds gedraaid is, maar ze draaien van ieder nummer de afgekapte versie als die bestaat. En Let It Happen bestaat ook in een ingekorte versie.

Helaas werd wederom voor de singleversie gekozen. Deze toch?

Jungleland

Wat is Jungleland toch een fantastisch nummer, ongelofelijk!

En dan komt Joe Cocker er ook nog achteraan met het prachtige 'You Are So Beautiful'.

Godzijdank Jungleland wel helemaal (volgens mij, want ik begin m'n nuchterheid te verliezen). Heerlijk!

Jep, die bleef compleet. Was even bang dat de existentiële schreeuwen van Bruce aan 't end* zou worden geskipt, maar godzijdank; aanwezig waren ze. Prachtig. Clarence en Bruce. Snik

Moet dan altijd denken aan een stukje van Louis CK over Jungleland en wanhoop
Louis C.K. Hates Cell Phones - YouTube

Zag net in beeld een goed idee van een luisteraar langskomen: zelfde top 2000 in juni nogmaals uitzenden, maar dan 12 uur eerder (of later) beginnen zodat alle nachtnummers van nu overdag te horen zijn

Fijn dat Blue Monday dit jaar in de originele 1983 versie wordt gedraaid en niet zoals vorig jaar in die inferieure 1988 remix.

Ja, maar ik zette dus de tv aan met het café. En op Blue Monday, beste dancenummer aller tijden, gaat helemaal niemand los daar. Vervolgens gaat de dj het ook nog half belachelijk maken. En vervolgens wel dansen op dat verschrikkelijke Hold the Line. Heb de tv maar weer uitgezet en de MuMe Top 2000 aan.

Hold the Line is heerlijk man

Leuk om een keer mee te blèrren met vrienden op een verjaardag of feestje, maar uit mezelf zet ik hem niet op.

Als het nou om deze ging...

Major Lazer - Hold The Line - YouTube

Die van Toto doet me terugdenken aan familieverjaardagen van 25/30 jaar geleden. Lekker Corry Konings, Andre Hazes en Toto luisteren. Ik ben blij dat ik het nooit meer hoef aan te horen.

Toto zet in nog regelmatig op, lekkere muziek hoor

laxus11 schreef:
Toto zet in nog regelmatig op

dit in tegenstelling tot Corry Konings begrijp ik?

vigil schreef:
(quote)

dit in tegenstelling tot Corry Konings begrijp ik?

Dat heb je goed begrepen

laxus11 schreef:
Toto zet in nog regelmatig op, lekkere muziek hoor

Moedige uitspraak van je hier op MM Toto mag eigg niet

Van Tusk word ik altijd vrolijk. Een van die plaatjes die ik een aantal jaar geleden via de Top 2000 heb leren kennen en inmiddels een all time favourite:)

Toto is m.n. op instrumentaal-muzikaal vlak echt heerlijk...
Kan me niet echt indenken wat daar niet aan zou 'mogen'.
Is voor mij gewoon één van de goede, grote bands van weleer (al vond ik hun laatste plaat ook sterk). Al heb ik die verjaardagen in de '80s natuurlijk nooit gehad

Halt mich met die prachtige saxofoon

Can i Play With Madness

tbouwh schreef:
Toto is m.n. op instrumentaal-muzikaal vlak echt heerlijk...
Kan me niet echt indenken wat daar niet aan zou 'mogen'.
Is voor mij gewoon één van de goede, grote bands van weleer (al vond ik hun laatste plaat ook sterk). Al heb ik die verjaardagen in de '80s natuurlijk nooit gehad

Bij wijze van spreken ...voor oa de alternatieveling hier te glad op MM
Enkele leden van Toto kun je al horen op Silk Degrees van Boz Scaggs ('76) aanrader en een uitstekend album

teus schreef:
(quote)

Bij wijze van spreken ...voor oa de alternatieveling hier te glad op MM
Enkele leden van Toto kun je al horen op Silk Degrees van Boz Scaggs ('76) aanrader en een uitstekend album

De 3 singles die ik daarvan ken zijn meer dan goed

Nu ....Time...mooiste track van Dark Side

Onweerwolf
Niks mis met Toto natuurlijk. Tevens niet met Corry Konings. Hazes en Major Lazer daarentegen...

I Was Made For Lovin You

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:10 uur

geplaatst: vandaag om 16:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.