MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Marc Almond's variety

zoeken in:
Volgens mij was dit de setlist in de Melkweg:

Minotaur
Bad To Me
The Stars We Are
Burn Bright
Something's Gotten Hold of My Heart
Variety
The Dancing Marquis
These Darker Times
Champagne
Black Heart
The Velvet Trail
Scar
Zipped Black Leather Jacket
Demon Lover
Tears Run Rings
Meet Me In My Dream
Brilliant Creatures
Bedsitter
Soul Inside

Encore:
My Hearts Come Home (with Baby Dee)
Gutter Hearts
Tainted Love
Say Hello, Wave Goodbye

Bijna was ik bij het concert geweest, maar mijn vriendin twijfelde te lang en toen waren de kaartjes, voor de helft van de prijs, op TicketSwap pleitte.

Geen Only The Moment dus.. en niets van The Tyburn Tree.

Helaas veel te laat dit topic ontdekt.
Je wordt zo ook een fan Marc Almond.

Rufus schreef:
Je wordt zo ook een fan Marc Almond.

Je kan mij niet blijer maken dan dat. Deze opmerking maakt mijn dag weer goed

Langzaam eens begonnen aan dit topic te knabbelen, over een artiest die ik al een paar jaar hoog op lijstjes heb staan van 'moet ik nodig meer van luisteren.' Op de eerste pagina weer alleen goede nummers gehoord, al duurt het soms even voordat ik echt in de stemming ben voor Almonds esthetiek. Het leukste vond ik Joey Demento, dat ik de eerste twee minuten niet eens echt goed vond, maar me daarna helemaal inpakte. Wordt ongetwijfeld vervolgd, al durf ik geen deadline eraan te hangen.

Sandokan-veld schreef:
Langzaam eens begonnen aan dit topic te knabbelen, over een artiest die ik al een paar jaar hoog op lijstjes heb staan van 'moet ik nodig meer van luisteren.'

Je kan natuurlijk ook aan zijn nieuwe box beginnen: Marc Almond - Trials of Eyeliner (2016)

Jammer dat niet alle linkjes meer werken, maar die zijn vast nog wel te vinden.

Pfff baby steps, Aero, baby steps.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:58 uur

geplaatst: vandaag om 21:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.