Muziek / Toplijsten en favorieten / Lalalala, Don't You Forget Simple Minds!
zoeken in:
0
geplaatst: 11 augustus 2016, 23:51 uur
Ik dacht dat ik deze ook een stuk hoger had beoordeeld, toch wel een sleutelalbum naar New Gold Dream toe.
0
geplaatst: 12 augustus 2016, 00:02 uur
Factory ook een erg mooi nummer natuurlijk, maar wat heb je tegen The American? Prachtig nummer vind ik dat!
Voor de rest zeker een killer lijst!
Voor de rest zeker een killer lijst!
0
geplaatst: 12 augustus 2016, 00:13 uur
Ik moet zeggen, een heel diverse lijst. Bravo! Ook al mis ik nog n paar anderen 

0
geplaatst: 12 augustus 2016, 00:17 uur
johan de witt schreef:
Factory ook een erg mooi nummer natuurlijk, maar wat heb je tegen The American? Prachtig nummer
Factory ook een erg mooi nummer natuurlijk, maar wat heb je tegen The American? Prachtig nummer
Niets maar net niet in de lijst

1
geplaatst: 12 augustus 2016, 08:17 uur
Dank vigil voor deze mooie trip door de muziek van de Simple Minds. Ik ben veel tegengekomen wat ik nog niet kende en ze zijn beter dan ik wist. Er gaan in huize Bonk nu eindelijk maar eens wat vroege albums van ze aangeschaft worden, want die herbergen heel wat moois.
1
geplaatst: 12 augustus 2016, 09:28 uur
Heerlijk eigenzinnig. Vooral om te zien welke nummers de lijst helemaal niet gehaald hebben.
1
geplaatst: 12 augustus 2016, 10:40 uur
Factory een heel aangename verrassing, is toch ook van mijn favoriete tracks. Ik hou van dat ietwat slepende begin, waarna de zang direct het tempo lijkt te versnellen. Mooi, mooi, mooi !!!
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 augustus 2016, 14:05 uur
Factory zag ik als nummer 1 ook niet aankomen. En een eigen lijst, tja, dat zou vast een loze belofte worden. Maar, naast eerder gememoreerde nummers, zouden vermoedelijk deze liedjes daar wél in staan
- Pleasantly Disturbed
- Boys from Brazil
- The Kick Inside of Me
- Oh Jungleland
- Pleasantly Disturbed
- Boys from Brazil
- The Kick Inside of Me
- Oh Jungleland
1
geplaatst: 18 augustus 2016, 09:21 uur
New Gold Dream bij mij op 1.
Factory op 2.
Chelsea Girl op 3.
Dank je Vigil.
Factory op 2.
Chelsea Girl op 3.
Dank je Vigil.
0
geplaatst: 22 augustus 2016, 19:01 uur
Sorry, dit topic even uit het oog verloren.... Maar ehh, waar staat Belfast Child nou? 

0
geplaatst: 22 augustus 2016, 19:17 uur
0
geplaatst: 22 augustus 2016, 19:44 uur
1
geplaatst: 1 januari 2018, 14:22 uur
Veel te late reactie, maar zeker een pluim voor dit leuke initiatief!
Nummers die ik mis, maar natuurlijk heel subjectief bekeken:
Film Theme
The American
Promised You A Miracle (versie van In The City Of Lights)
Speed Your Love To Me
Mandela Day
Hypnotised
Stay Visible
Home
Moscow Underground
Nummer dat veel hoger mag eindigen: Someone Somewhere In Summertime
Nummers die ik mis, maar natuurlijk heel subjectief bekeken:
Film Theme
The American
Promised You A Miracle (versie van In The City Of Lights)
Speed Your Love To Me
Mandela Day
Hypnotised
Stay Visible
Home
Moscow Underground
Nummer dat veel hoger mag eindigen: Someone Somewhere In Summertime
1
geplaatst: 3 juli 2018, 11:00 uur
Mijn enthousiasme in toom houden is lastig na een week in dit topic te hebben gegrasduind. De oogst is niet mis met 4 nieuwe cd's van de band, waarvoor mijn dank Vigil!
0
geplaatst: 3 juli 2018, 15:00 uur
Ik vond al dat ik opeens opvallend veel "Vind ik leuk" notificaties had 
Welke cd's als ik vragen mag?

Welke cd's als ik vragen mag?
0
geplaatst: 3 juli 2018, 15:21 uur
En ik heb de likes nog beperkt
. Eerst New Gold Dream aangeschaft. Alleen het titelnummer kende ik van de cover van Usura. 4 nummers ervan scoren toch wel een 9, wat een album. Daarna het verzamelalbum Glittering Prize waar ik de meeste wel van kende, maar ook een paar goeie nog onbekende tracks. Morgen verwacht ik Sons and Fascination, die volgens mijn voorstudie me ook wel zal gaan bevallen. En helaas moet ik nog tot dinsdag wachten eer Early Gold hier arriveert. Jammer dat daar de nummer 2 uit je lijst niet opstaat. Niet verwacht dat deze band zoveel verborgen pareltjes had!!!
. Eerst New Gold Dream aangeschaft. Alleen het titelnummer kende ik van de cover van Usura. 4 nummers ervan scoren toch wel een 9, wat een album. Daarna het verzamelalbum Glittering Prize waar ik de meeste wel van kende, maar ook een paar goeie nog onbekende tracks. Morgen verwacht ik Sons and Fascination, die volgens mijn voorstudie me ook wel zal gaan bevallen. En helaas moet ik nog tot dinsdag wachten eer Early Gold hier arriveert. Jammer dat daar de nummer 2 uit je lijst niet opstaat. Niet verwacht dat deze band zoveel verborgen pareltjes had!!!
0
geplaatst: 3 juli 2018, 15:42 uur
Goed bezig, er zullen dan wel sommige liedjes op drie van de albums staan doordat je 2 verzamelalbums hebt.
* denotes required fields.