MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Lalalala, Don't You Forget Simple Minds!

zoeken in:
Zeker verrassend

Ik dacht dat ik deze ook een stuk hoger had beoordeeld, toch wel een sleutelalbum naar New Gold Dream toe.

Factory ook een erg mooi nummer natuurlijk, maar wat heb je tegen The American? Prachtig nummer vind ik dat!
Voor de rest zeker een killer lijst!

Ik moet zeggen, een heel diverse lijst. Bravo! Ook al mis ik nog n paar anderen

johan de witt schreef:
Factory ook een erg mooi nummer natuurlijk, maar wat heb je tegen The American? Prachtig nummer

Niets maar net niet in de lijst

Dank vigil voor deze mooie trip door de muziek van de Simple Minds. Ik ben veel tegengekomen wat ik nog niet kende en ze zijn beter dan ik wist. Er gaan in huize Bonk nu eindelijk maar eens wat vroege albums van ze aangeschaft worden, want die herbergen heel wat moois.

Dan is het nut van deze lijst gelijk bewezen

Heerlijk eigenzinnig. Vooral om te zien welke nummers de lijst helemaal niet gehaald hebben.

Factory een heel aangename verrassing, is toch ook van mijn favoriete tracks. Ik hou van dat ietwat slepende begin, waarna de zang direct het tempo lijkt te versnellen. Mooi, mooi, mooi !!!

Casartelli (moderator)
Factory zag ik als nummer 1 ook niet aankomen. En een eigen lijst, tja, dat zou vast een loze belofte worden. Maar, naast eerder gememoreerde nummers, zouden vermoedelijk deze liedjes daar wél in staan
- Pleasantly Disturbed
- Boys from Brazil
- The Kick Inside of Me
- Oh Jungleland

New Gold Dream bij mij op 1.
Factory op 2.
Chelsea Girl op 3.
Dank je Vigil.

Sorry, dit topic even uit het oog verloren.... Maar ehh, waar staat Belfast Child nou?

ergens tussen de 56 en 100 ofzo

vigil schreef:
ergens tussen de 56 en 100 ofzo

Blijf me verbazen over jou....

musicborst schreef:
(quote)

Blijf me verbazen over jou....

ah, een goed teken

Veel te late reactie, maar zeker een pluim voor dit leuke initiatief!

Nummers die ik mis, maar natuurlijk heel subjectief bekeken:
Film Theme
The American
Promised You A Miracle (versie van In The City Of Lights)
Speed Your Love To Me
Mandela Day
Hypnotised
Stay Visible
Home
Moscow Underground

Nummer dat veel hoger mag eindigen: Someone Somewhere In Summertime

Mijn enthousiasme in toom houden is lastig na een week in dit topic te hebben gegrasduind. De oogst is niet mis met 4 nieuwe cd's van de band, waarvoor mijn dank Vigil!

Ik vond al dat ik opeens opvallend veel "Vind ik leuk" notificaties had

Welke cd's als ik vragen mag?

En ik heb de likes nog beperkt . Eerst New Gold Dream aangeschaft. Alleen het titelnummer kende ik van de cover van Usura. 4 nummers ervan scoren toch wel een 9, wat een album. Daarna het verzamelalbum Glittering Prize waar ik de meeste wel van kende, maar ook een paar goeie nog onbekende tracks. Morgen verwacht ik Sons and Fascination, die volgens mijn voorstudie me ook wel zal gaan bevallen. En helaas moet ik nog tot dinsdag wachten eer Early Gold hier arriveert. Jammer dat daar de nummer 2 uit je lijst niet opstaat. Niet verwacht dat deze band zoveel verborgen pareltjes had!!!

Goed bezig, er zullen dan wel sommige liedjes op drie van de albums staan doordat je 2 verzamelalbums hebt.

Yup, risico van het vak.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:16 uur

geplaatst: vandaag om 16:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.