menu

Muziek / Koop en Ruil / Gezamelijke cd inkoop (nu Jandek)

zoeken in:
avatar van dix
dix
Nog geen nieuws mensen.

Track & Trace biedt helaas geen uitkomst. Dat systeem is niet denderend: de administratie van post.nl koppelt mijn brief aan een pakketje van bijna 1kg dat van de Salomons-eilanden naar de VS is gestuurd.

Moed houden dus.

avatar van Môrthul
PostNL beweert een overeenkomstduur van 3-6 dagen naar Amerika..
Maar wie weet hoe vaak Jandek zijn PO box checkt

Sietse
En nog een update omtrent de CD's?

avatar van dix
dix
Nope. Als er nieuws is dan plaats ik het onmiddellijk.
Vorige keer duurde het een ruime maand, daar zitten we inmiddels wel al aan ...

Sietse
Oke, dan wachten we het gewoon nog ff af

avatar van Jazper
Spannond!!

avatar van dix
dix
Er is goed nieuws en er is iets minder goed nieuws

Corwood Industries heeft geleverd, maar de box is door een stagiair gevuld:

Vermist: Khartoum en één Blue Corpse ...
Teveel: één Six & Six en één Foreign Keys.
Alle Morgan Boxes zijn present, dat scheelt.

We moeten onderhandelen ... dat wordt een leuke puzzel.

Sietse's bestelling krijg ik sowieso niet rond, Want ik heb geen Khartoum gekregen. Laat ik beginnen bij de Blue Corpse kopers, te weten Jazper, Masimo en eventueel Sietse ... kan één van jullie leven met Foreign Keys in plaats van Blue Corpse? Zo ja dan komen we al dichter bij een oplossing.

En is er daarnaast überhaupt iemand die zich over een exemplaar Six & Six wil ontfermen, eventueel als ruil voor een ander issue uit z'n huidige bestelling? Ik vrees dat iedereen die óf nu al bij z'n bestelling heeft toegevoegd, óf al lang en breed in de kast heeft staan. Ondergetekende in ieder geval wel.

avatar van Masimo
Six & Six hoef ik niet dubbel - wat betreft Blue Corpse/Foreign Keys vind ik het prima te ruilen.

avatar van dix
dix
Six & Six & Six & Six

Dank alvast. In ieder geval krijg ik alle bestellingen behalve die van Sietse hiermee al op orde.

Is er iemand die geen Six & Six in platenkast of bestelling heeft ?

avatar van Môrthul
Nice
Maar hij staat jammer genoeg al in m'n bestelling

avatar van dix
dix
Alleen RollingBeatle heeft Six & Six niet besteld én er niet eerder op gestemd. Wellicht is hij te porren.

sxesven
Anders lappen we allemaal een euro extra bij en organiseren we De Groote Jandekverloting op MuMe

http://i.imgur.com/PhhWAaj.jpg

Ik neem six & six wel erbij.

Sietse
Goed klote zeg....

Six & Six heb ik al dus maak je mij niet blij mee. En paas mij dan in ieder geval zo'n Blue Corpse, heb ik tenminste nog wat uit mijn bestelling naast de box.

avatar van dix
dix
sxesven schreef:
Anders lappen we allemaal een euro extra bij en organiseren we De Groote Jandekverloting op MuMe

(afbeelding)


Moest wel even met m'n ogen knipperen ... Jandek als feestbeest

avatar van dix
dix
Sietse schreef:
Goed klote zeg....
Six & Six heb ik al dus maak je mij niet blij mee. En paas mij dan in ieder geval zo'n Blue Corpse, heb ik tenminste nog wat uit mijn bestelling naast de box.


Scroll up en je ziet dat er al een medemumer in de bres is gesprongen. De pakketjes zijn in voorbereiding, maar het wordt toch dinsdag voor ik het postagentschap ga bereiken.

Ondertussen bereid ik een rechtzaak voor onder het mom van Houston, We Got a Problem.
Zie ook de titels 'Your Turn To Fall' (1983) en 'Lost Cause' (1992).

avatar van Môrthul
Hij kijkt alleen niet zo blij haha

Sietse
dix schreef:
(quote)


Scroll up en je ziet dat er al een medemumer in de bres is gesprongen. De pakketjes zijn in voorbereiding, maar het wordt toch dinsdag voor ik het postagentschap ga bereiken.

Ondertussen bereid ik een rechtzaak voor onder het mom van Houston, We Got a Problem. Zie ook de titels 'Your Turn To Fall' (1983) en 'Lost Cause' (1992).


Super

avatar van dix
dix
Doet iedereen ook even zijn adres aan mij toekomen?
Per PM, tenzij je een Project Jandek in je voortuin wenst.

avatar van Môrthul
Jandek party Sven heeft de uitnodiging ook al ontworpen

sxesven
Gezellug toch, tuinfeestje onder de partytent en dan keihard heel de avond Song of Morgan door de straat laten schallen... anyone?

avatar van Môrthul
En als intro The Beginning en als afsluiter The Electric End ofzo

avatar van dix
dix
Sietse schreef:
(ik kan het me trouwens haast niet voorstellen met de huidige verzendkosten vanuit de VS dat het zo goedkoop is...)


Goed punt. Meneer Jandek heeft ons $ 27 gerekend voor zendkosten, maar de stempel op de doos liet een whopping $ 55 zien. Zo wordt ie nooit rijk ...

Pakketjes zijn klaar en gaan morgen op de bus. Het aftellen kan beginnen.

sxesven
10

sxesven
9

sxesven
8


sxesven
waar heb jij leren aftellen dan

Sietse
hij is wat sneller dan dat jij bent Sven

Gast
geplaatst: vandaag om 14:03 uur

geplaatst: vandaag om 14:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.