Muziek / Koop en Ruil / Gezocht!
zoeken in:
0
geplaatst: 30 mei 2014, 15:10 uur
-SprayIt- schreef:
Ik zoek Gridlock - Formless op cd, niet via discogs.
Ik zoek Gridlock - Formless op cd, niet via discogs.
Ik meen me te herinneren dat ik die een kleine 2 weken geleden in de bakken tegenkwam bij Plaatboef in Rotterdam (tweedehands). Wellicht dat Ducoz morgen even wil kijken of ie er nog staat?
0
geplaatst: 30 mei 2014, 15:50 uur
Ik zal morgen even een blik werpen, alsie er staat stuur ik je een pmmetje!
0
geplaatst: 30 mei 2014, 15:52 uur
Ducoz schreef:
Bij voorbaat dank, Ducoz.
0
geplaatst: 31 mei 2014, 14:03 uur
GrafGantz weetje nog waar hij stond, kannm zo snel even niet vinden
0
geplaatst: 31 mei 2014, 19:36 uur
Had ik al gedacht, niets aan te doen! Heel hartelijk dank voor het zoeken Ducoz! Fijn weekend verder.
0
geplaatst: 31 mei 2014, 22:16 uur
Tjah, het is mijn enige 5* album dat ik niet op cd in mijn bezit heb. Ik zoek al een geruime tijd, maar wil het ook weer niet te gek maken. Zoals nu op discogs gevraagd 35-40 euro, zou ik redelijk happy zijn, voor meer zou het niet goed voelen. Zit in mijn afstudeerjaar en heb het voor het eerst in jaren niet al te breed qua financiën.
0
geplaatst: 1 juni 2014, 00:45 uur
Op Amazon is een exemplaar te koop voor een kleine 47 euro (£34.90) inclusief verzendkosten.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 16:14 uur
Ik zoek de nieuwe cd van prime circle. Tevens wil ik ook de 3 oude albums. Iemand een idee waar ik ze kan krijgen?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 juni 2014, 16:20 uur
rik88 schreef:
Ik zoek de nieuwe cd van prime circle. Tevens wil ik ook de 3 oude albums. Iemand een idee waar ik ze kan krijgen?
Hier
Ik bestel zelf ook over de hele wereld, van Japan tot Canada en altijd mijn spul gekregen.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 16:51 uur
Toch maar een keer een credit care aanvragen. Jij vind ook altijd alles he
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 juni 2014, 17:25 uur
rik88 schreef:
Ben vrij goed in zoeken inderdaad, zoek zelf ook vaak rare of moeilijk te vinden releases
Evidence kun je ook hier kopen
en hier nog een zuid afrikaanse site, klik
0
geplaatst: 21 juni 2014, 11:53 uur
In Muziek > Koop en Ruil > Heartbreaker (Ryan Adams):
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje opzoek naar de debuutplaat van Ryan Adams, maar in elke winkel waar hij in de computer staat is hij haast onvindbaar in de winkel. Ik had gehoopt dat iemand van jullie hem misschien verkoopt.
Zo ja?
Mag je iets laten weten op dit topic
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje opzoek naar de debuutplaat van Ryan Adams, maar in elke winkel waar hij in de computer staat is hij haast onvindbaar in de winkel. Ik had gehoopt dat iemand van jullie hem misschien verkoopt.
Zo ja?
Mag je iets laten weten op dit topic

0
geplaatst: 27 juni 2014, 08:01 uur
0
geplaatst: 27 juni 2014, 10:11 uur
In Amoeba heb ik er niet zo lang geleden een stuk of 10 op een rij zien staan. Geen zeldzame CD of zo. Moet redelijk gemakkelijk aan te komen zijn lijkt mij.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 juni 2014, 01:30 uur
Discogs
ook 2de hands vanuit nederland ben je voor 8 euro klaar
ook 2de hands vanuit nederland ben je voor 8 euro klaar
0
geplaatst: 28 juni 2014, 22:23 uur
0
geplaatst: 28 juni 2014, 22:32 uur
Het is een constante strijd
Ik heb ook al via vele kanalen gezocht, maar ik hoop dan toch ergens een keer op een mazzeltje.
Ik heb ook al via vele kanalen gezocht, maar ik hoop dan toch ergens een keer op een mazzeltje.
0
geplaatst: 30 juni 2014, 10:33 uur
Ik ben op zoek naar de cd Dead Magick van de band Dead Skeletons. Heeft iemand een idee waar deze nog te krijgen is of wil iemand er zelf afstand van doen?
0
geplaatst: 30 juni 2014, 11:09 uur
Sater schreef:
Ik ben op zoek naar de cd Dead Magick van de band Dead Skeletons. Heeft iemand een idee waar deze nog te krijgen is of wil iemand er zelf afstand van doen?
Het is niet bepaald goedkoop, maar ik vind dit op Amazon.
Op Discogs vind ik enkel 2LP's, maar die gaan niet goedkoper dan 150$...
0
geplaatst: 30 juni 2014, 21:40 uur
Dankje. Had ze beide al gezien, maar hoop op een iets schappelijkere prijs.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 17:14 uur
heeft er iemand toevallig de cd's van chevelle goedkoop in de aanbieding?
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 20:30 uur
Ik zie dat SprayIt me al voor is geweest, hopelijk is hij inmiddels geslaagd 
Ik ben namelijk ook al een hele tijd op zoek naar het album Formless van Gridlock. Na 2 jaar mijn top10 te sieren wordt het nu wel eens tijd dat ik hem fysiek in bezit heb. Ik wil er maximaal 35 euro aan uitgeven en het liefst binnen Nederland of België van iemand overnemen.
Verder is het album Trace (eveneens van Gridlock) en Spuugdingen van Opgezwolle ook meer dan welkom ?

Ik ben namelijk ook al een hele tijd op zoek naar het album Formless van Gridlock. Na 2 jaar mijn top10 te sieren wordt het nu wel eens tijd dat ik hem fysiek in bezit heb. Ik wil er maximaal 35 euro aan uitgeven en het liefst binnen Nederland of België van iemand overnemen.
Verder is het album Trace (eveneens van Gridlock) en Spuugdingen van Opgezwolle ook meer dan welkom ?
* denotes required fields.